Ik vind "Waar rook is is vuur" een spreekwoord wat beter toepasbaar is op Verdonk....En zoals je in dit topic kunt lezen veroorzaakt Verdonk heel veel rook.quote:
Goh, dat wist ik nietquote:
Die vind ie "helden"quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goh, dat wist ik niet![]()
En wat vind jij eigenlijk van ministers die vertrouwelijke informatie doorspelen en er nog over liegen ook?
Dat zijn dan dezelfde users die iemand als Netelenbos, waar Verdonk toch minstens aan kan tippen qua arrogantie en eigengereidheid, verketterden.quote:
Rita liegt nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goh, dat wist ik niet![]()
En wat vind jij eigenlijk van ministers die vertrouwelijke informatie doorspelen en er nog over liegen ook?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:38 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
helpt mee aan een genocide
in stukken gehakte zwartjes komen toch maar mooi niet terug .
Daar is het toch om begonnen.
Deed Kok ook toen er duizenden moslims werden afgeslacht .. en verdomd het zijn voornamelijk PvdA'ers die nu het hardst ' aftreden ' brullen..quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
Gewoon sorry zeggen in het debat en over naar de orde van de dag.
Het verschil tussen Srebrenica en die Congolezen is, dat Srebrenica die Dutchbatters min of meer overkwam.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:17 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
deed Kok over toen er duizenden moslims werden afgeslacht .. en verdomd het zijn voornamelijk PvdA'ers die nu het hardst ' aftreden ' brullen..![]()
goh.. wat lulligquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het verschil tussen Srebrenica en die Congolezen is, dat Srebrenica die Dutchbatters min of meer overkwam.
En terecht. Als ik mij niet vergis, is het laatste kabinet Kok juist om Sebrenicia gevallen. Die namen dus tenminste wel hun verantwoordelijkheid, i.p.v. zich met allerlei listen eruit te draaienquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:17 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Deed Kok ook toen er duizenden moslims werden afgeslacht .. en verdomd het zijn voornamelijk PvdA'ers die nu het hardst ' aftreden ' brullen..![]()
quote:Genesis - Congo
You say that I put chains on you
But I don't think that's really true
But if you want to be free from me
You gotta lose me in another world
Send me to the Congo I'm free to leave
There's always somewhere anybody can lead
Send me to the Congo you have to believe
You can do it if you wanna just do what you please
Like a soldier ant
I will wait for the signal to act
To take a walk right through the door
If you don't want me here any more
Into my heart you came
And gave a whole new meaning to my life
Into my world you brought a light
I thought it never would go out
I would never be the one to say you have no reason
To want me somewhere else far far away
But someday you may understand, someday you will see
That someone who would die for you is all I've ever been,
Congo the Congo, if that's how it's got to be
Congo the Congo, if that's what you want for me
hoelang na dat bloedbad en hoelang voor de verkiezingen ook alweer ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:57 schreef Vhiper het volgende:
[..]
En terecht. Als ik mij niet vergis, is het laatste kabinet Kok juist om Sebrenicia gevallen. Die namen dus tenminste wel hun verantwoordelijkheid, i.p.v. zich met allerlei listen eruit te draaien
Juist door het vlak voor de verkiezingen te doen, toont men karakter. Op die fouten werden ze immers afgestraft bij die verkiezingen. Men had immers ook gewoon het hele gedoe kunnen rekken en verdraaien tot de verkiezingen voorbij waren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:02 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
hoelang na dat bloedbad en hoelang voor de verkiezingen ook alweer ?
Dat noem ik geen verantwoordelijkheid nemen dat noem ik laf![]()
Je hebt gelijk, ze deden dit expres, nou goed?quote:
Natuurlijk. Geef de asielzoekers maar weer de schuld, net als in Ee...quote:Op donderdag 23 juni 2005 06:04 schreef Vhiper het volgende:
De voorlopig eerste reactie van Verdonk, volgens de Telegraaf van vanochtend, over hoe de papieren in handen hebben kunnen komen van de Congolese autoriteiten:
"Ik wijs naar niemand, maar het kan natuurlijk ook door een asielzoeker zijn gedaan"![]()
Alsof een asielzoeker zijn eigen leven in gevaar gaat lopen brengen! Verdonk begint aardig in haar eigen gedraai vast te lopen. Ik ben benieuwd of ze tijdens het spoeddebat van vandaag met een beter verhaal gaat komen.
die mensen worden bij 'aflevering' hoogst waarschijnlijk wel gefouilleerd. Als ze dan dergelijke papieren bij zich hebben... tja. Waarom zou dat zo vreemd zijn? Ik zeg ook niet dat dat zo is overigens.quote:Op donderdag 23 juni 2005 06:04 schreef Vhiper het volgende:
De voorlopig eerste reactie van Verdonk, volgens de Telegraaf van vanochtend, over hoe de papieren in handen hebben kunnen komen van de Congolese autoriteiten:
"Ik wijs naar niemand, maar het kan natuurlijk ook door een asielzoeker zijn gedaan"![]()
Alsof een asielzoeker zijn eigen leven in gevaar gaat lopen brengen! Verdonk begint aardig in haar eigen gedraai vast te lopen. Ik ben benieuwd of ze tijdens het spoeddebat van vandaag met een beter verhaal gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |