je kent tear z'n levenquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekker belangrijk, je leven gaat niet over postaantallen
Blijkbaar kent hij dat nietquote:
Damn daar zeg je me wat.... ik heb een probleem.... mijn stagebegeleider kan niet meer tekenen voor mijn weekrapportagequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:36 schreef Fisher het volgende:
nu moet ik straks weer een weekrapportage bedenken van een week waar ik niets/nauwelijks in heb gedaan
je kopieert en plakt gewoon een beetje met oude rapportagesquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Damn daar zeg je me wat.... ik heb een probleem.... mijn stagebegeleider kan niet meer tekenen voor mijn weekrapportage
Nou ja, dan laat ik die maar tekenen door die collega die hier rond loopt
Die handtekening is handmatig erop gezet hequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
je kopieert en plakt gewoon een beetje met oude rapportages
ik bedoel ook met een kopieerapparaat, prittstift en blancorollerquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die handtekening is handmatig erop gezet he
En nu is hij met vakantie en moet ik nog iets van 7 handtekeningen hebben![]()
ik zei toch dat je goddess zou missenquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Maar goed ik ga maar eens afsluiten en lopen naar het station .... ga maar iets eerder weg misschien haal ik dan nog dezelfde bus als dat ik normaal heb....
Tot morgen allemaal
tijdens je stage welquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekker belangrijk, je leven gaat niet over postaantallen
maandag weer een nieuwe dagquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tijdens je stage wel
pfff vandaag maar iets van 300 adressen op kunnen zoeken. damn is echt veel werk!
klojo is het ook hequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zei toch dat je goddess zou missen
hojje
oke, fijn weekeinde!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga er ook vandoor mensen
doei
jij hebt helemaal nietsquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:43 schreef Houniet het volgende:
tering he, ik heb helemaal geen dag rapportage
quote:
wat een losertquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:09 schreef jitzzzze het volgende:
Er komen hier allemaal nerds langs, met hun jas helemaal dicht. Bang voor de zon..
En er zit één of andere skater te janken voor mn raam. Z'n board zal wel een lekke band hebben ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... uhmmm
tsssssss een schande is hetquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef jitzzzze het volgende:
na de nerds met jassen en huilende skaters werd het nog gekker. Een paar belgen hadden besloten om te gaan verhuizen met een bakfiets
dit is mijn laatste dagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:11 schreef tha_dus het volgende:
en daarna gaan we weer!! nog 1 dag en 4 weken!!yes!!!
ik heb het echt slecht volgens mijquote:
ik kan bijna genieten van mn vrijheidquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:16 schreef Vigile het volgende:
Heeerlijk zo'n tweede vrij dag na het beeindigen van je stage
voelt zeker heerlijk?? ik kan het me serieuswaar bijna niet voorstellen hoe goed dat gevoel moet zijn!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:16 schreef Vigile het volgende:
Je bent vrij en nog zo fucking vroeg opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:16 schreef Vigile het volgende:
Gewoon paar asperines slikken dat helpt ook welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:28 schreef jitzzzze het volgende:
misschien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |