Mijne is 1.5quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:32 schreef Ronhui het volgende:
dacht dat die fles 3 liter was?
Ik heb de bewuste fles in de glasbak gestopt!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef Casparovvv het volgende:
Dus mijn vraag is: wat stop jij in een 1.5L heineken fles?
Nee jij drinkt kwaliteitsbier wou je zeggen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:37 schreef gr8w8 het volgende:
Was je niet ziek toen het op was? Heineken.
Gezien de samenstelling van mijn okselzweet zal die glazen fles geen goed opvangmiddel zijn, een metalen container met 4000 denneboompjes, 300 meter onder de grond in een betonnen omhulsel komt eerder in aanmerking...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:33 schreef Agiath het volgende:
Ik spaar mijn okselzweet in kleine flesjes, als ik er dan 5 heb heb ik weer een grote 1.5 liter vol
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee jij drinkt kwaliteitsbier wou je zeggen...![]()
die reactie viel te verwachten, ga ranja drinken aapquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:37 schreef gr8w8 het volgende:
Was je niet ziek toen het op was? Heineken.
Wat zuip je dan?quote:
Je baalt gewoon dat jij de opmerking niet gemaakt hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
die reactie viel te verwachten, ga ranja drinken aap![]()
Ikzelf ben een HJ drinker, maar HJ hebben ze met oud en nieuw niet in zulke grote flessen.![]()
Had ik dan toch maar die 3 liter fles gehadquote:
dat is jammer fisherquote:
Je proeft toch het verschil nietquote:
Dat is op zich wel een strak plan...quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
Ik stop er briefjes van 500 euro in
Ik niet, ben hard op weg naar de eerstequote:Op donderdag 9 juni 2005 17:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een strak plan...
Wie heeft er een beginnetje voor mij?
Ik zie het al voor me: ga een nieuwe auto kopen, kom ik bij de dealer aan met die fles, sla m stuk op de toonbank. Die vent kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik niet, ben hard op weg naar de eerste
En dan die auto kopen en er op gaan staan springen. Die vent, he what the fok? Ja hehehe, ik heb hem tocg gekocht?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: ga een nieuwe auto kopen, kom ik bij de dealer aan met die fles, sla m stuk op de toonbank. Die vent kijken![]()
Dat zou wel een mooie grap zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: ga een nieuwe auto kopen, kom ik bij de dealer aan met die fles, sla m stuk op de toonbank. Die vent kijken![]()
quote:
goed planquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:37 schreef super-muffin het volgende:
hertog jan dopjes?
Jij bent vast volwassenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:42 schreef MUUS het volgende:
Nee sorry, ik zie een leeg bierflesje niet als woondecoratie en laat het dus ook niet in huis staan met iets erin gestopt.
Misschien leuk als je 16 bent om al die lege meuk te sparen, maar ik sla over.
ik heb er nog 24 voor jequote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
goed plan![]()
![]()
Hopelijk passen ze door de hals heen. Er zat een kroonkurk op deze fles. Desnoods moet ik ze knikken.
![]()
![]()
24 kratten? Ik heb er nog 2quote:
nee, 24 dopjes.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
24 kratten? Ik heb er nog 2![]()
stuur ze maar naar mijn correspondentie adres
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |