wat een losertquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:09 schreef jitzzzze het volgende:
Er komen hier allemaal nerds langs, met hun jas helemaal dicht. Bang voor de zon..
En er zit één of andere skater te janken voor mn raam. Z'n board zal wel een lekke band hebben ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... uhmmm
tsssssss een schande is hetquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef jitzzzze het volgende:
na de nerds met jassen en huilende skaters werd het nog gekker. Een paar belgen hadden besloten om te gaan verhuizen met een bakfiets
dit is mijn laatste dagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:11 schreef tha_dus het volgende:
en daarna gaan we weer!! nog 1 dag en 4 weken!!yes!!!
ik heb het echt slecht volgens mijquote:
ik kan bijna genieten van mn vrijheidquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:16 schreef Vigile het volgende:
Heeerlijk zo'n tweede vrij dag na het beeindigen van je stage
voelt zeker heerlijk?? ik kan het me serieuswaar bijna niet voorstellen hoe goed dat gevoel moet zijn!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:16 schreef Vigile het volgende:
Je bent vrij en nog zo fucking vroeg opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:16 schreef Vigile het volgende:
Gewoon paar asperines slikken dat helpt ook welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:28 schreef jitzzzze het volgende:
misschien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |