Da's mooi, want ik heb 'm ook gekocht - maar nog geen tijd gehad om te kijken...quote:
Ja, die is z'n 5 euro inderdaad helemaal waardquote:
Dat is natuurlijk helemaal mooi!quote:Op maandag 27 juni 2005 01:34 schreef mr_cucumber het volgende:
Die Dismal Euphony vind ik een prima cd eerlijk gezegd
Kost dat?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:12 schreef mr_cucumber het volgende:
En vanochtend binnengekomen:
Faith no more-angel dust-2x12”-limited ed double vinyl
Nette prijsquote:Op maandag 27 juni 2005 14:58 schreef mr_cucumber het volgende:
Die was 15 euro
leuk, maar als je het omrekent is het meer dan de 10 euro die je hier in de winkel betaalt.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:03 schreef bartrid het volgende:
MVC heeft samen met Roadrunner een actie, meeste van de backcatalogue voor 6.66 pond
oh? Ik kom ook gewoon uit op minder dan 10 euro hoor. (factor 1.5 ongeveer).quote:Op maandag 27 juni 2005 16:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
leuk, maar als je het omrekent is het meer dan de 10 euro die je hier in de winkel betaalt.
Die heb ik ook aangeschaftquote:
Die heb ik in bestelling, al een poosje. Waar heb je'm vandaan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:40 schreef spacemangraig het volgende:
[afbeelding]
Sleater-Kinney - The Woods (limited edition met live-DVD)
Vandaag bij de Fame gehaald. M'n eerste album waar alleen vrouwen op spelen btw.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Die heb ik in bestelling, al een poosje. Waar heb je'm vandaan?
Een van de beste. Meningen verschillen nogal maar meestal worden Daydream nation, Sister en Evol toch wel als top 3 genoemd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:14 schreef Shedfire het volgende:
Ook nog Sonic Youth - Evol gehaald. Ik vond ze live wel geinig en dit scheen het beste album te zijn.
[afbeelding]
Maar Evol zou ik toch niet het meest geschikt vinden als introductie van de band; het is toch een redelijk lastige zit als je het hele noisegebeuren nog niet zo eigen bent.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Een van de beste. Meningen verschillen nogal maar meestal worden Daydream nation, Sister en Evol toch wel als top 3 genoemd.
Dat is waar... nou kent Shedfire ze al live dus zal die eerste schrik wel meevallenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar Evol zou ik toch niet het meest geschikt vinden als introductie van de band; het is toch een redelijk lastige zit als je het hele noisegebeuren nog niet zo eigen bent.
Zijn dit nu gewoon de originele versies of hebben ze nog wat opnieuw opgenomen...quote:
inderdaad. Ik ken het orgineel niet, maar dit is nogal spacerock, lijkt me nogal anders dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:49 schreef RichardQuest het volgende:
Is dat een cover van DAF?
De opvolger van Seesaw, ik dacht dat ie nog steeds bestonden...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:47 schreef ranja het volgende:
Queen adreena - Jolene/Pretty polly - 10"
The yeah yeah yeah's - Maps cd-ep
Bettie serveert - Lamprey - cd
Sheena Easton - Live in Hollywood - dvd
Space siren - Verschwende deine Jugend / Lullaby - 7"
(= opvolger van Seesaw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |