de overeenkomst tussen de 2 was U2quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:32 schreef ranja het volgende:
op zich helpt het dan wel als je weet wie het is
en wat was nou de overeenkomst?
omdat zijn grote voorbeeld alleen in grote stadions speeltquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:35 schreef ranja het volgende:
hij lijkt op die ene wie z'n gezicht ik nooit kan zien
He-Who's-Name-Cannot-Be-Spokenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Zijn naam weet bijna niemand, maar hij heeft iets bijzonders. Let op wie hij lijkt![]()
Verder kon ik 'm toch echt niet naar binnen lepelen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:58 schreef GLO het volgende:
Is het een U2 tribute band of zo?
Ik vind 'm niet echt lijken, eerlijk gezegd. Maar het was dus een goed concert?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Verder kon ik 'm toch echt niet naar binnen lepelen...
![]()
GLO +1
Dit is de zanger van U2PIA, misschien wel de beste u2-coverband ter wereld. De zanger ziet er een klein beetje uit als Bono, maar zijn stem (en zonnebril, die hij hier niet op had) lijken sprekend.
Ik denk 't ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Guns 'n roses
was erg goed aan te horen. je zag iedereen ook verbaasd kijken, maar na een paar nummers ging iedereen gewoon doen alsof het de echte was. De hele straat stond vol met zingende mensenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:08 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet echt lijken, eerlijk gezegd. Maar het was dus een goed concert?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:16 schreef GLO het volgende:
New Kids On The Block
'Night Capquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar 'nszmtn.
![]()
GLO +1
igedditquote:
Die 'a' moet een 'u' zijn, maar ik vind het wel goed zoquote:
dat zijn er al twee...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:42 schreef Mark het volgende:
Tool, the Birthday Party....
U2 is ook goed. Mammoth nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:45 schreef Mark het volgende:
Die laatste is U2, de middelste misschien Mammoth?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:50 schreef GLO het volgende:
Jet
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:52 schreef Mark het volgende:
Big Ugly Statue?
De opvolgers van Metallica, wordt gezegdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef Mark het volgende:
Mastodon
Onzin, bands lijken helemaal niet op elkaar. Wel erg goed, Mastodon.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:55 schreef cafca het volgende:
[..]
De opvolgers van Metallica, wordt gezegd
Het punt was dan ook zeker verdiend!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:02 schreef Mark het volgende:
De metal-liefhebber was wel aanwezig, dus die tip was voldoende Blij toe ook, want het was wel frustrerend geweest als ik er 4 goede had genoemd, maar geen punt ....
Beter dan Metallica iigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:02 schreef GLO het volgende:
[..]
Onzin, bands lijken helemaal niet op elkaar. Wel erg goed, Mastodon.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:06 schreef Neva het volgende:
[..]
![]()
![]()
zoek je ruzie met een hormonaal monster
![]()
![]()
Heb ik even geluk dat ik nog nooooit van dat hele Mastodon gehoord heb... kan ik ook geen ruzie krijgen over wie ik beter vindquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:06 schreef Neva het volgende:
[..]
![]()
![]()
zoek je ruzie met een hormonaal monster
![]()
![]()
quote:How sweet the sound that a poor man like me once kept
Was lost, but now found
But I was blind, now I see...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Amazing grace?
quote:How sweet the sound that kept a wreck like me, i once was blind but now i see.
captain+1quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
the roots
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Van wie was ook al weer de Theme from Midnight Express ???
Ik let niet op; dacht dat het niet de vraag, maar een gewone vraag was, vandaar dat ik het antwoord op had gezocht. ..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Van wie was ook al weer de Theme from Midnight Express ???
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik let niet op; dacht dat het niet de vraag, maar een gewone vraag was, vandaar dat ik het antwoord op had gezocht. ..
Ik vond het ook al zo raar dat je het zelf niet kon vinden.
Maar verder gaat het wel goed, hoor...
Ik dacht dat vragen voor punten hier juist de gewone vragen waren...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik let niet op; dacht dat het niet de vraag, maar een gewone vraag was, vandaar dat ik het antwoord op had gezocht. ..
Dat moet 'm zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:50 schreef ranja het volgende:
Catpeople?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Vast niet "the Doors"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:58 schreef ranja het volgende:
Ik heb deze vraag ook al eens in filmtrivia gesteld maar hier kan-ie ook wel.
Welke film begint met The End?
Film begint met The End van The doorsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:00 schreef Neleos het volgende:
Apocalypse Now
Heel even was ik heel blijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef ranja het volgende:
Vorige week vrijdag ben ik bij het graf van Jim geweest trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |