Ik let niet op; dacht dat het niet de vraag, maar een gewone vraag was, vandaar dat ik het antwoord op had gezocht. ..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Van wie was ook al weer de Theme from Midnight Express ???
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik let niet op; dacht dat het niet de vraag, maar een gewone vraag was, vandaar dat ik het antwoord op had gezocht. ..
Ik vond het ook al zo raar dat je het zelf niet kon vinden.
Maar verder gaat het wel goed, hoor...
Ik dacht dat vragen voor punten hier juist de gewone vragen waren...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik let niet op; dacht dat het niet de vraag, maar een gewone vraag was, vandaar dat ik het antwoord op had gezocht. ..
Dat moet 'm zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:50 schreef ranja het volgende:
Catpeople?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Vast niet "the Doors"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:58 schreef ranja het volgende:
Ik heb deze vraag ook al eens in filmtrivia gesteld maar hier kan-ie ook wel.
Welke film begint met The End?
Film begint met The End van The doorsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:00 schreef Neleos het volgende:
Apocalypse Now
Heel even was ik heel blijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef ranja het volgende:
Vorige week vrijdag ben ik bij het graf van Jim geweest trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |