das mooi, minder van wiskundequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
wiskunde ging zwaar kut, rest wel goed
* MutZ is weg
hoe laat begin je met lopen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moet vandaag weer helemaal naar het station lopen omdat die kut GVU bussen niet rijden
15 a 20 minuten lopen
bedankt voor je inbrengquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
wiskunde ging zwaar kut, rest wel goed
* MutZ is weg
jaa, die zit gewoon nog mee te lurkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gezellig dat je even kwam buurten
Zullen we dan nog maar even zeggen dat ze heel lief isquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jaa, die zit gewoon nog mee te lurken
Dat laat ik aan jou overquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zullen we dan nog maar even zeggen dat ze heel lief is
maar ze is toch heeeeeel erg lief?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zullen we dan nog maar even zeggen dat ze heel lief is
natuurlijk, alle modjes van ses zijn liefquote:
moet ik 't nog zeggen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen hoef ik maar tot 12 uur te werken
ja dat vond ik ook al..quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
natuurlijk, alle modjes van ses zijn lief
lambalquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess als je toch eerder weg mag.... kun je mij even ophalen met je fiets en dan ga jij achterop en dan fiets ik ff terug naar het station.....
Dan hoef ik tenminste niet te lopen naar het station
Zo rond 16.45 ga ik lopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe laat ga jij naar je treinbus lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |