das mooi, minder van wiskundequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
wiskunde ging zwaar kut, rest wel goed
* MutZ is weg
hoe laat begin je met lopen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moet vandaag weer helemaal naar het station lopen omdat die kut GVU bussen niet rijden
15 a 20 minuten lopen
bedankt voor je inbrengquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
wiskunde ging zwaar kut, rest wel goed
* MutZ is weg
jaa, die zit gewoon nog mee te lurkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gezellig dat je even kwam buurten
Zullen we dan nog maar even zeggen dat ze heel lief isquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jaa, die zit gewoon nog mee te lurken
Dat laat ik aan jou overquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zullen we dan nog maar even zeggen dat ze heel lief is
maar ze is toch heeeeeel erg lief?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zullen we dan nog maar even zeggen dat ze heel lief is
natuurlijk, alle modjes van ses zijn liefquote:
moet ik 't nog zeggen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen hoef ik maar tot 12 uur te werken
ja dat vond ik ook al..quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
natuurlijk, alle modjes van ses zijn lief
lambalquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess als je toch eerder weg mag.... kun je mij even ophalen met je fiets en dan ga jij achterop en dan fiets ik ff terug naar het station.....
Dan hoef ik tenminste niet te lopen naar het station
Zo rond 16.45 ga ik lopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe laat ga jij naar je treinbus lopen?
ik moet een brief nar het postkantoor brengen, die aangetekend verstuurd moet wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess als je toch eerder weg mag.... kun je mij even ophalen met je fiets en dan ga jij achterop en dan fiets ik ff terug naar het station.....
Dan hoef ik tenminste niet te lopen naar het station
Jup ik loop aan de kant van de rabobank zegmaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan zien we elkaar misschien
je gaat toch wel over de croeselaan he
weet je zeker dat 'tquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan zien we elkaar misschien
je gaat toch wel over de croeselaan he
ik zit precies tegenover de rabobankquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jup ik loop aan de kant van de rabobank zegmaar
Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat dit topic niet gesloten gaat wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik doe 't wel wanneer dit gesloten is
nog 34235 keerquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat dit topic niet gesloten gaat worden
Ik moet helemaal vanaf het einde van de croeselaan (bij de AH) naar het station lopen....quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zit precies tegenover de rabobank
als je iemand in een afschuwelijk geruit colbertje ziet fietsen, dan ben ik datroze met bruin, en beige broek
oke, dan nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat dit topic niet gesloten gaat worden
man, jij bent ook niets gewendquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet helemaal vanaf het einde van de croeselaan (bij de AH) naar het station lopen....:(
is goed voor jequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet helemaal vanaf het einde van de croeselaan (bij de AH) naar het station lopen....
Jij fietst zeker aan de andere kant van de weg dan ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
man, jij bent ook niets gewend![]()
ik ga dat lekker fietsen in tegengestelde richting. misschien kunnen we naar elkaar zwaaien
en dan val je vanwege tear z'n enthousiasmequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
man, jij bent ook niets gewend![]()
ik ga dat lekker fietsen in tegengestelde richting. misschien kunnen we naar elkaar zwaaien
Dan vang ik dr wel opquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dan val je vanwege tear z'n enthousiasme
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dan val je vanwege tear z'n enthousiasme
Zet je pc in de wc neer danquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, de wc was net schoongemaakt. Het rook lekker naar bloemetjes.
Nu naar zonnebloemen
morgen naar paardebloemen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Nu naar zonnebloemen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Nu naar zonnebloemen
bruine bonenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hangt ervan af wat ik straks ga eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |