dat merk ikquote:
kijken kijken, maar niet postenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kwist niet dat mutz ook echt onze topics las
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Big Brother is watching youquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het spijt mij heel ergquote:
Ik ben geen stagairequote:
Maar jij bent hier altijd welkom dat weet je toch ?quote:
Vat het op zoals je wiltquote:
die heb ik nog wel gezien, daarna vertikte ik 't om verder te lezenquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
die heb ik nog wel gezien, daarna vertikte ik 't om verder te lezen
Ja, want volgens mij gaat het hier overal over, behalve over stagelopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar jij bent hier altijd welkom dat weet je toch ?
Dat valt reuze mee...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, want volgens mij gaat het hier overal over, behalve over stagelopen
En dat is nou één van de misverstanden van de 21e eeuwquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het gaat zo af en toe ook nog wel over stagelopen hoor, ik heb vanmiddag om 12 uur bijvoorbeeld gemeld dat mijn stage bijna is goedgekeurdquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aleen heeft ze al onze adviesen genegeert geloof ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
owjah mutz we hebben 't wel over stage, we hebben !zelfs! ijsmeis proberen te helpen met d'r verslag!
Oh jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het gaat zo af en toe ook nog wel over stagelopen hoor, ik heb vanmiddag om 12 uur bijvoorbeeld gemeld dat mijn stage bijna is goedgekeurd
hij verveelt zichquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
Het is duidelijk te merken dat die badkamerdeurtegelwasbakunit weer terug is. De karige topics in KLB schieten als paddestoelen uit de grond
dat vind ik bijzaakquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aleen heeft ze al onze adviesen genegeert geloof ik
jawel, dat we 't nu toevallig over wat anders hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oh ja
Maar goed, het gaat dus bijna nooit over stage
Het gaat eigenlijk best veel over stage hoor, zo heb ik ook al gemeld dat mijn stagebegeleider met vakantie is, of dat ik me dood verveel op stage, of dat het veels te warm is om op stage te zitten........quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oh ja
Maar goed, het gaat dus bijna nooit over stage
Ik ook, meerdere..quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
voel ik een slotje aankomen?
Niet hier in dit topic hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
och als ik de sleutel krijg vind ik 't niet ergquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Het is een combinatieslotquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
och als ik de sleutel krijg vind ik 't niet erg
mijn fiets slot komt rond 16uurquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hebben we toch eerst een topic nodig wat open blijftquote:
daaromquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hebben we nog wat te doen ook op deze prachtige donderdag
wiskunde ging zwaar kut, rest wel goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hoe zijn je examens eigenlijk gegaan Mutz ?
ja van het slot, dan mag hij weer ff 10min zn best doen.. het is zo'n mooie snelle fietsquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
van het slot? bij mij om 17.30
Gezellig dat je even kwam buurtenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
wiskunde ging zwaar kut, rest wel goed
* MutZ is weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |