quote:Knullige hasjteler
EINDHOVEN - Het energiebedrijf heeft gisteren een complete straat in Eindhoven van stroom moeten afsluiten na de ontdekking van een levensgevaarlijke hennepkwekerij.
Volgens de politie was er in het pand aan de Bergen op Zoomstraat zo knullig met de elektriciteitsmeter geknoeid dat het niet eens meer veilig was om daar de illegale stroomvoorziening te verwijderen.
inderdaad...rotmuziek kan je maar op 1 manier bestrijden...en dat is met nog hardere rotmuziekquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:32 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zet Slayer keihard aan met de boxen hun kant uit.
Geniale mensen die kunstzinnige klanken uit een gitaar laten komen jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:34 schreef Ondergrond het volgende:
Wat luister jezelf dan?
Van die kermisfiguren die op een gitaar staan te springen?.
Kutschuft - Check mij dan jo . mp3quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:37 schreef cerror het volgende:
Zet keihard kutschurft op!
HAZES!quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:34 schreef Ondergrond het volgende:
Wat luister jezelf dan?
Van die kermisfiguren die op een gitaar staan te springen?.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef Talietje het volgende:
mijn lesbische buren met een gitaar... die liedjes gaan zingen van vroeger
geilquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef Talietje het volgende:
je moet niet zo zeiken TS...
weet je wat erg is![]()
mijn lesbische buren met een gitaar... die liedjes gaan zingen van vroeger
de stemmenen een slechte muziek smaak
en gitaarles zou ook nog wel mogen
quote:
zekersquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heeeeb hier een brief, voor mn moooeeedeeeeerrrr![]()
quote:
Ach, krijg toch een hazeslipquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
_Ik_ zou pas gek worden als me buurman dat de hele dag draait...
ok die jamba doet t m.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef Taproot het volgende:
Ik zat in de tuin beetje voor mn examen te studeren, en ergens vanbij de buren opeens de radio keihard. als het goede muziek zou zijn zou ik er niets op tegen hebben, maar wat hoor ik daar:
-gwen stefani: hollaback girl met dat kei-irritante stemmetje
-die fucking eminem![]()
![]()
![]()
-en als klap op de vuurpijl dat liedje met die die vieze domme jamba kutkikker![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand enig idee hoe ik de electriciteit in de straat even onopvallend lam kan leggen?
Gwen Stefaniquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef Taproot het volgende:
Ik zat in de tuin beetje voor mn examen te studeren, en ergens vanbij de buren opeens de radio keihard. als het goede muziek zou zijn zou ik er niets op tegen hebben, maar wat hoor ik daar:
-die fucking eminem![]()
![]()
![]()
-en als klap op de vuurpijl dat liedje met die die vieze domme jamba kutkikker![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand enig idee hoe ik de electriciteit in de straat even onopvallend lam kan leggen?
De joden?quote:
Waren die niet uitgeroeidquote:
Bijna grappigquote:
Hou zelf totaal niet van hiphop, maar door mn vriend ben ik eminem gaan luisteren, de nummers zitten echt goed in elkaar qua tekst en beats.Kan wel niet je muziek zijn, maar dan kun je dat nog wel erin horen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef Ondergrond het volgende:
Mensen die eminem bagger vinden, hebben geen gevoel voor wat talent is.
Je kan het minder mooi vinden, er helemaal niet van houden, het haten kan ook nog, maar je kan gewoon niet stellen dat hij slecht is.
.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:32 schreef dark_humanity774 het volgende:
vandaag stond iemand bij de kopieermachine, "It's the final countdown" te neuriën
Wedden ? Moet je opletten :quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef Ondergrond het volgende:
Mensen die eminem bagger vinden, hebben geen gevoel voor wat talent is.
Je kan het minder mooi vinden, er helemaal niet van houden, het haten kan ook nog, maar je kan gewoon niet stellen dat hij slecht is.
.
Geen idee ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:54 schreef fransie102 het volgende:
Waarom zitten er zoveel stink-alto's op fok?
het refrein of het coupletquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:32 schreef dark_humanity774 het volgende:
vandaag stond iemand bij de kopieermachine, "It's the final countdown" te neuriën
Als het nou gewoon de complete cd zou zijn, maar nee hoor gewoon op de radioquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef Taproot het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er moet toch wát gedaan worden aan het feit dat 90 % van dit forum voor ajax is?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geen idee ?
Dat is hetzelfde als je afvragen waar opeens al die psv'ers vandaan komen![]()
Fucking irritant is dat he! Laatst; m'n buurman om elf uur s-avonds; KEIHARD Elvis. Ging gelijk ff langs om een pilske te drinken! Kijk, als dat soort geweldige muziek nou es wordt gedraait, vind ik het helemaaaal niet erg. Maar GEEN teringherrie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef Taproot het volgende:
-die fucking eminem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahah, wat je grappigheid betreft: Don't quit your dayjob....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:43 schreef Classic-PC het volgende:
![]()
[..]
Wedden ? Moet je opletten :
HIJ IS SLECHT BAR SLECHT ZELFS
Zie je dat je kan stellen dat ie slecht is ?
Niets beter dan wakker worden met Ain't Nothin but a G-thang (Y)quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:36 schreef Ram6 het volgende:
Hmm.. mijn buren luisteren graag naar the greatest hits of Dr. Dre om 8 uur 's ochtends op vol volume..
Een stel oordoppen is de oplossingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:56 schreef kantoorslaaf het volgende:
Ach, stelletje mietjes. Hier staan al twee dagen zo'n 40 politiemensen op trommels te slaan en op een drumstel te rammen. Sinds vanmorgen is er zelfs een doedelzak aan toegevoegd![]()
En dan verwachten ze ook nog dat je gewoon door blijft werken in die herrie![]()
Die hebben die politiemensen ook in. Wilde er vanmorgen om vragen toen ik het gebouw binnenliep. Kon me alleen niet verstaanbaar maken door de herriequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |