quote:Knullige hasjteler
EINDHOVEN - Het energiebedrijf heeft gisteren een complete straat in Eindhoven van stroom moeten afsluiten na de ontdekking van een levensgevaarlijke hennepkwekerij.
Volgens de politie was er in het pand aan de Bergen op Zoomstraat zo knullig met de elektriciteitsmeter geknoeid dat het niet eens meer veilig was om daar de illegale stroomvoorziening te verwijderen.
inderdaad...rotmuziek kan je maar op 1 manier bestrijden...en dat is met nog hardere rotmuziekquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:32 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zet Slayer keihard aan met de boxen hun kant uit.
Geniale mensen die kunstzinnige klanken uit een gitaar laten komen jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:34 schreef Ondergrond het volgende:
Wat luister jezelf dan?
Van die kermisfiguren die op een gitaar staan te springen?.
Kutschuft - Check mij dan jo . mp3quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:37 schreef cerror het volgende:
Zet keihard kutschurft op!
HAZES!quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:34 schreef Ondergrond het volgende:
Wat luister jezelf dan?
Van die kermisfiguren die op een gitaar staan te springen?.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef Talietje het volgende:
mijn lesbische buren met een gitaar... die liedjes gaan zingen van vroeger
geilquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef Talietje het volgende:
je moet niet zo zeiken TS...
weet je wat erg is![]()
mijn lesbische buren met een gitaar... die liedjes gaan zingen van vroeger
de stemmenen een slechte muziek smaak
en gitaarles zou ook nog wel mogen
quote:
zekersquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heeeeb hier een brief, voor mn moooeeedeeeeerrrr![]()
quote:
Ach, krijg toch een hazeslipquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
_Ik_ zou pas gek worden als me buurman dat de hele dag draait...
ok die jamba doet t m.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef Taproot het volgende:
Ik zat in de tuin beetje voor mn examen te studeren, en ergens vanbij de buren opeens de radio keihard. als het goede muziek zou zijn zou ik er niets op tegen hebben, maar wat hoor ik daar:
-gwen stefani: hollaback girl met dat kei-irritante stemmetje
-die fucking eminem![]()
![]()
![]()
-en als klap op de vuurpijl dat liedje met die die vieze domme jamba kutkikker![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand enig idee hoe ik de electriciteit in de straat even onopvallend lam kan leggen?
Gwen Stefaniquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef Taproot het volgende:
Ik zat in de tuin beetje voor mn examen te studeren, en ergens vanbij de buren opeens de radio keihard. als het goede muziek zou zijn zou ik er niets op tegen hebben, maar wat hoor ik daar:
-gwen stefani: hollaback girl met dat kei-irritante stemmetje
-die fucking eminem![]()
![]()
![]()
-en als klap op de vuurpijl dat liedje met die die vieze domme jamba kutkikker![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand enig idee hoe ik de electriciteit in de straat even onopvallend lam kan leggen?
De joden?quote:
Waren die niet uitgeroeidquote:
Bijna grappigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |