ooit gehoord van de bouwvakquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Uitslapen zal voor mij moeilijk worden deze vakantie, bij ons achter hebben ze het leuke plan gekregen om woningen te plaatsen.... Nu zijn ze elke morgen om half 8 al die palen erin aan het meppen wat een tering herrie maakt van hier tot tokyo
Tsja ik ben in princiepe bijna klaar met m'n opleiding en ga dan solliciteren op wat banen.. dus mijn leven zal toch al drastisch gaan veranderen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar ik denk dat zodra ik weer naar school moet het werken wel zal missen....
Ja een steur volgens mij, maar die hebben normaal een langere snuit.. maar door zijn grootte zal dat wat vergroeid zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, kwam die foto ook maar toevallig tegen
volgens mij is het een geverft goudvisjequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja een steur volgens mij, maar die hebben normaal een langere snuit.. maar door zijn grootte zal dat wat vergroeid zijn
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef Mr-Z het volgende:
ehm.. waarom google jij precies hetzelfde plaatje? hahaha
Latente homo'squote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef Mr-Z het volgende:
ehm.. waarom google jij precies hetzelfde plaatje? hahaha
je moederquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn stagebegeleidster is nu bezig om te kijken of ik daadwerkelijk kan blijven werken
beter voor jequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn stagebegeleidster is nu bezig om te kijken of ik daadwerkelijk kan blijven werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |