Jammer johquote:
kep hem al een dag of 2quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
aaaah thats life
Maar vandaag niet hoor, ik ga direct GTA San Andreas uitproberen tot in de vroege uurtjes
eng!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
aaaah thats life
Maar vandaag niet hoor, ik ga direct GTA San Andreas uitproberen tot in de vroege uurtjes
luhlllquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jammer joher staat een post tussen
quote:
Ik heb geen sociaal leven om op te gevenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
eng!!
je geeft je "sociale leven" echt op hè?
dan gaan we extra genieten van de korte tijd dat je bij ons bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik blijf maar kort. want die perslijst is echt hell!!!
Ben je nou nog niet door de 600 adressen van vandaag heen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik blijf maar kort. want die perslijst is echt hell!!!
Wat loop jij nou weer te ijlen...... ik post helemaal nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef Houniet het volgende:
die gekke tear is me aan het poste he
dat was het jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb geen sociaal leven om op te geven
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te ijlen...... ik post helemaal niet![]()
ik doelde op je sociale poging op fokquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb geen sociaal leven om op te geven
You know what i like biatch !quote:
Ooh datquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik doelde op je sociale poging op fok
quote:
jeps, ten gunste of ten ongunste van jezelfquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ooh dat
In het leven moet je prioriteiten stellen he
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet door de 600 adressen van vandaag heen?![]()
trap hem dood.. pluizig = hooikoortsquote:
Goddess ik heb hoofdpijn, heb je zin om ff langs te komen ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]tis echt een tyfus werk. sommige bedrijven bestaan niet meer en dat moet ik dan dubbel checken.
zegt onze expertquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:04 schreef Mr-Z het volgende:
Hoor ze hier toch allemaal over 'leven' praten.. En dat terwijl jullie nog nooit van het echte leven geproefd hebben![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
trap hem dood.. pluizig = hooikoorts
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
trap hem dood.. pluizig = hooikoorts
Ahh ik heb het met je te doen.. En ik verveel me maar dood hierquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]tis echt een tyfus werk. sommige bedrijven bestaan niet meer en dat moet ik dan dubbel checken.
ik heb geen hoofdpijn, misschien is dat gezelligerquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goddess ik heb hoofdpijn, heb je zin om ff langs te komen ?
Ik ook niet ! ik heb barstende koppijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:05 schreef Houniet het volgende:
tering ik trek het niet meer
cremeren of begraven?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:05 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ahh ik heb het met je te doen.. En ik verveel me maar dood hier![]()
het echte leven? wat is dat sex, drugs& rock&roll? ouwe lulquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:04 schreef Mr-Z het volgende:
Hoor ze hier toch allemaal over 'leven' praten.. En dat terwijl jullie nog nooit van het echte leven geproefd hebben![]()
Maar ik gebruik juist die smoes om ervan af te komen, na sex denk je namelijk totaal ergens anders aanquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het echte leven? wat is dat sex, drugs& rock&roll? ouwe lul
@tear, sorry ik heb het nu echt druk. en trouwens wat kunnen wij doen als jij hoofdpijn hebt? jaaaa, mannen gebruiken die smoes ook
in je tas zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga ff een laptop en beamer ergens plaatsen, ben zo terug
inderdaad dan kunnen we nog dirty doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb geen hoofdpijn, misschien is dat gezelliger
Wie is hier nou ouder?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het echte leven? wat is dat sex, drugs& rock&roll? ouwe lul
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad dan kunnen we nog dirty doen![]()
ik hou niet van klagende mannenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik gebruik juist die smoes om ervan af te komen, na sex denk je namelijk totaal ergens anders aan
ooooh het 'after stage'-levenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Wie is hier nou ouder?Maar met het echte leven bedoel ik het leven met de computer uit en 'echt' over straat lopen en 'echte' dingen meemaken
![]()
Ja inderdaad.. Iedereen moet er ooit aan geloven in dit topic..quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ooooh het 'after stage'-leven
ik verheug me wel weer op het echte levenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Iedereen moet er ooit aan geloven in dit topic..
Ik heb van-horen-zeggen dat het niet mee valt in de 'echte' wereld.. maar ik moet nog twee weekjes![]()
Ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik verheug me wel weer op het echte leven
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met mensen praten, uitslapen, vrij rondlopen![]()
Heeeeerlijk![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |