ohh zo'n indruk heeft ze achter gelaten bij jequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ohja dat was het
2.5 jaar een kwart indonesische vriendin gehad en nog vergeet ik het![]()
Zolang die toorn niets te maken heeft met zeepjes oprapen vind ik het bestquote:
'k ben wel op vakantie naar bali geweestquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:47 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ohh zo'n indruk heeft ze achter gelaten bij je
Fisher + zeepjes oprapen/neerleggen voor anderequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zolang die toorn niets te maken heeft met zeepjes oprapen vind ik het best
En als het nou vrouwelijk is ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
Fisher + zeepjes oprapen/neerleggen voor andere![]()
en na je vakantie gelijk uitgemaakt zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
'k ben wel op vakantie naar bali geweest
Nee niet eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:49 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en na je vakantie gelijk uitgemaakt zeker?
ik had er vanmorgen onwijze last van, maar nu is t weer op een redelijk aanvaardbaar niveauquote:
meld je ziek en ga op bed liggen wachten op de fruitmandquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Houniet het volgende:
echt zo erg he.. heeft iemand tips?
Pleeg zelfmoordquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Houniet het volgende:
echt zo erg he.. heeft iemand tips?
nu je 't zegt... dat is ook een oplossingquote:
Tis maar net waar je zin in hebt hequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu je 't zegt... dat is ook een oplossing
Heb je die nepstagiair ook weerquote:
"de fruitmand" fisherquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
meld je ziek en ga op bed liggen wachten op de fruitmand
je weet ook meteen waar ik 't over heb hèquote:
al geprobeert, alleen de trein stopte optijdquote:
Uithalen en opnieuw beginnenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
al geprobeert, alleen de trein stopte optijd
Dat bedoel ik inderdaad, tis nog vroeg hequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
FIPO
bijna knul, volgende keer beterquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
FIPO
zeg dat welquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad, tis nog vroeg he
En ik kreeg toch een naheffingquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
bijna knul, volgende keer beter
al je waterstanden al opgemeten?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die trein dan op tijd stopt !!!
Rond 17.00 begin ik helder na te denken.... kweenie hoe dat komtquote:
omdat dan 't echte leven begint...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Rond 17.00 begin ik helder na te denken.... kweenie hoe dat komt
nu welquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is het hier nog gezellig?
Nee het is hier saaiquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben er.. dat zou genoeg moeten zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
aaaah thats lifequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat dan 't echte leven begint...
in jouw geval, thuis fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |