ooit gehoord van de bouwvakquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Uitslapen zal voor mij moeilijk worden deze vakantie, bij ons achter hebben ze het leuke plan gekregen om woningen te plaatsen.... Nu zijn ze elke morgen om half 8 al die palen erin aan het meppen wat een tering herrie maakt van hier tot tokyo
Tsja ik ben in princiepe bijna klaar met m'n opleiding en ga dan solliciteren op wat banen.. dus mijn leven zal toch al drastisch gaan veranderen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar ik denk dat zodra ik weer naar school moet het werken wel zal missen....
Ja een steur volgens mij, maar die hebben normaal een langere snuit.. maar door zijn grootte zal dat wat vergroeid zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, kwam die foto ook maar toevallig tegen
volgens mij is het een geverft goudvisjequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja een steur volgens mij, maar die hebben normaal een langere snuit.. maar door zijn grootte zal dat wat vergroeid zijn
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef Mr-Z het volgende:
ehm.. waarom google jij precies hetzelfde plaatje? hahaha
Latente homo'squote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef Mr-Z het volgende:
ehm.. waarom google jij precies hetzelfde plaatje? hahaha
je moederquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn stagebegeleidster is nu bezig om te kijken of ik daadwerkelijk kan blijven werken
beter voor jequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mn stagebegeleidster is nu bezig om te kijken of ik daadwerkelijk kan blijven werken
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, ik heb een foto van de twaeker gevonden:
[afbeelding]
Ik vind hem wel een beetje op Jan Peter lijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe langer ik ernaar kijk hoe gelukkiger ik van mezelf word![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje op Jan Peter lijken
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Tsja ik ben in princiepe bijna klaar met m'n opleiding en ga dan solliciteren op wat banen.. dus mijn leven zal toch al drastisch gaan veranderen...
Hier hetzelfde dus ja.. het werk is er wel, maar het geld niet..quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hier zouden ze mij ook wel willen houden, maar goed net als overal zijn er beetje financiele problemen dus is dat helaas niet mogelijk
Of jullie zijn het investeren niet waardquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hier hetzelfde dus ja.. het werk is er wel, maar het geld niet..
Ik ben anders heel goed in het testen van de internet verbinding hoor, ik meld altijd meteen als het internet plat ligtquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of jullie zijn het investeren niet waard![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben anders heel goed in het testen van de internet verbinding hoor, ik meld altijd meteen als het internet plat ligt
Helemaal in paniek, nat bezweet, rode kop: WHAAAAA IK KAN FOK NIET MEER OPquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben anders heel goed in het testen van de internet verbinding hoor, ik meld altijd meteen als het internet plat ligt
jagerquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hmmm toch me maar weer gaan aanmelden voor een cursus nederlands?![]()
Zo gaat het ongeveer wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Helemaal in paniek, nat bezweet, rode kop: WHAAAAA IK KAN FOK NIET MEER OP
Ja inderdaad.. zolang de mensen begrijpen wat er staat moeten ze niet zeiken.. ik moet aan m'n postaantal komen voor vandaag dus heb geen tijd om na te kijken wat ik getikt hebquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:46 schreef Houniet het volgende:
oh god spellingnazi
Hij moest nog wat puntjes aanpassen, maar voor de rest was alles goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg teardrop, ik heb helemaal gemist hoe je gesprek is afgelopen
Hij heeft de BPV-vaardigheden en houding bijna allemaal op goed gezet en aan mijn project moet ik nog een paar kleine dingen aanpassen en documenteren en dan beoordeeld hij mijn stage als voldoendequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg teardrop, ik heb helemaal gemist hoe je gesprek is afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |