abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:35:09 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27765888
Hallo!

Het viel me op dat hier nog geen centraal topic over was! En het viel me tevens op dat er hier op fok! een flink aantal mensen is dat zich afvraagt hoe... Of waar je het lef vandaan haalt om... Wat je het beste kunt zeggen... Enz enz enz! Volgens mij is er best behoefte naar om de kennis op dit gebied een beetje te centraliseren.

Waar is dit topic voor?
Dit topic is in het leven geroepen om al je vragen met betrekking tot het versieren van iemand van het andere geslacht (okee, homo's en lesbo's zijn ook welkom ) te stellen. Uiteraard leent dit topic zich ook prima voor discussies over technieken, het geven van tips of het plaatsen van succesverhalen. Psychologisch onderbouwde theorie is ook welkom, mits het goed toepasbaar is in de praktijk.

Waar is dit topic niet voor?
Het geven van tips die NIET in de praktijk getest zijn. Zorg ervoor dat je weet waar je het over hebt,
zodat je anderen niet (onbewust) op een zijspoor plaatst. Verder lijkt het me logisch dat je een ander gewoon in zijn/haar waarde laat, ongeacht wat hij/zij post/doet. Het plaatsen van je grootste blunders mag ook ergens anders, namelijk in de 'versierblunders'-reeks.

Wat versta je eigenlijk precies onder 'versieren'?
ver·sie·ren (ov.ww.)
1 voorzien van versiering => decoreren, opsieren, optooien, optuigen, tooien, verfraaien
2 langs officieuze weg regelen => ritselen
3 verleiden

Het gaat hier dus om een combinatie van 2 en 3: het genereren van aantrekkingskracht bij het andere geslacht. Het (leren) oproepen van bepaalde emoties met het doel iemand tot jou aan te trekken, zondar dat de ander zich gejaagd voelt. Het uiteindelijke doel? Een kus, een date, sex... Voor iedereen anders!

Zijn er ook praktijkcursussen?
Niets leert beter dan de praktijk. Wie weet zijn er hier op fok! wel wat experts die er geen moeite mee hebben om iemand een avondje onder hun hoede te nemen om e.e.a te leren.

URL's? Literatuur?
  • Alles van Ross Jeffries
  • Alles van David DeAngelo
  • Fastseduction.com - Bomvol goede adviezen!

En de dames dan?
    'Versieren' lijkt misschien voornamelijk een aangelegenheid voor mannen, maar voor de assertieve vrouwen onder ons is er ongetwijfeld ook zat te leren! Daarnaast is feedback vanuit de vrouwelijke kant op het besprokene uiteraard meer dan welkom!

Is TS zo'n meesterversierder dan?
    By all means NO! Sterker nog, ik ben compleet hopeloos op het gebied van het genereren van aantrekkingskracht. Ik heb flink wat theoretische kennis opgedaan, maar ben in de praktijk een hopeloze rookie. Kortom, ik open dit topic deels uit eigenbelang: naast je eigen ervaringen kun je ook veel leren van de ervaringen van een ander

Als je iets toe te voegen hebt aan deze verre van ideale OP, post het dan maar
  • "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
    pi_27766064
    Meisjes gebruiken meestal simpele "truukjes" om iemand aan te spreken, dat valt me op.. Alleen wat in godsnaam terug te zeggen als:

- een meisje je om vuur vraagt'
    - een meisje die bij de bar staat, en je loopt alleen maar langs (ze staat me de rug naar je toe) en ze drukt je een beetje aan de kant met haar kont, waarna ze je heel verleidelijk aankijkt.

Iemand tips van hoe ik het aan HAD moeten pakken (ook goed voor de volgende keer)
      donderdag 9 juni 2005 @ 09:46:40 #3
    77130 star_gazer
    pi_27766100
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 09:44 schreef Logitik het volgende:
    Vuur geven! Heb je dat niet, zorg dan dat je het de volgende keer wel hebt
    "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
    pi_27766177
    quote:
    - een meisje je om vuur vraag
    Of ze ook wat wil drinken van je
    Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off
    pi_27766183
    ik ben wel de afgelope 3 jaar beetje uit de running geweest (nu zonder vriendin)
    maar ik geloof dat ik de volgende antwoorden heb:
    quote:
    - een meisje die bij de bar staat, en je loopt alleen maar langs (ze staat me de rug naar je toe) en ze drukt je een beetje aan de kant met haar kont, waarna ze je heel verleidelijk aankijkt.
    - in geval van vuur komt er bij mij uit dat ik niet rook, en kan ze het momenteel ook nog vergeten, maar ik heb het gevoel dat ik die eis toch maar moet laten vallen
    - bij de bar, denk ik toch een praatje maken of zo, alleen ben ik dus niet zo een held (nooit geweest) dus zal het wel op niks uitkomen.
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 09:35 schreef star_gazer het volgende:
    Zijn er ook praktijkcursussen?
    Niets leert beter dan de praktijk. Wie weet zijn er hier op fok! wel wat experts die er geen moeite mee hebben om iemand een avondje onder hun hoede te nemen om e.e.a te leren.
    Waar kan ik me inschrijven

heb ik ook nog een vraagje, stel je durft niemand aan te spreken.
    maar bij het om je heen kijken (in de trein, in een discotheek, whatever)
    zie je een best wel erg leuk meisje, je hebt op een gegeven moment oog contact,
    wacht je dan af tot ze op jou af komt, of kan je er maar beter op af stappen?

of lopen er nog veel meer van die contact gestoorde zoals ik rond die niks durven en toch iets voor elkaar krijgen door alleen beetje te kijken?

[ Bericht 2% gewijzigd door Robinski op 09-06-2005 09:56:37 ]
      donderdag 9 juni 2005 @ 09:53:55 #6
    29824 hawaii
    liever een oprechte slet...
    pi_27766246
    quote:
    Meisjes gebruiken meestal simpele "truukjes" om iemand aan te spreken, dat valt me op.. Alleen wat in godsnaam terug te zeggen als:

Iemand tips van hoe ik het aan HAD moeten pakken (ook goed voor de volgende keer)
    1 - Vuur geven. Om peuk bietsen Zie zelf maar
    2 - Terug glimlachen met een blik van 'ik heb je door'... als ze dan nog meer aanleiding geeft, naar je toetrekken, evt zachtjes aan 'r haar trekken terwijl je haar in d'r nek zoent.. hals... Op d'r bek pakken
    ... dan een hypocriete huppelkut ;)
    My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
      donderdag 9 juni 2005 @ 09:54:13 #7
    41684 wadgem
    Vvvbwleargh.
    pi_27766252
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef Robinski het volgende:
    of lopen er nog veel meer van die contact gestoorde zoals ik rond die niks durven
    Present.
    Anatidaephobia
    The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
    pi_27766411
    quote:
    Derop af, zeker als ze lief naar je kijkt. weet je meteen zeker hoe de vork in de steel zit. Anders ga je iedere keer afvragen of ze je nou wel of niet leuk vind. Gewoon doen, wat heb je te verliezen, tis ook maar een mens....
      donderdag 9 juni 2005 @ 10:01:48 #9
    77130 star_gazer
    pi_27766440
    quote:
    [b]Op donderdag 9 juni 2005 09:50
    Nee heb je, een klap voor je kop kun je krijgen

Even serieus: vrouwen houden van zelfverzekerd Gewoon doen. Stuntel je wat, dan maakt dat nog niet eens zo veel uit: door het gesprek aan te knopen, heb je laten zien dat je sterk genoeg in je schoenen staat. Hier ben ik ook nog geen held in, maar ik ga proberen me te houden aan de 3-second-rule:

Zie je iemand waarvan jij denkt dat ze de moeite waard is, stap er dan binnen 3 seconden opaf. Je hebt nu geen tijd om allerlei excuusjes te verzinnen, waardoor je uiteindelijk verstijfd van angst blijft staan.
    -
    pi_27766576
    beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven, 3x aan je ballen graaien (ziet ze gelijk dat je heel wat in huis hebt) en gaan met die banaan, gewoon zeggen "lekker weertje he" (wel met een giga glimlach )
    pi_27766650
    3x met je banaan zwaaien en gaan ballen?
    pi_27767012
    Ik schijn er erg goed in te zijn!
      donderdag 9 juni 2005 @ 10:33:02 #13
    77130 star_gazer
    pi_27767316
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Roellio het volgende:
    Ik schijn er erg goed in te zijn!
    Wat? Ovenschotels maken?
    -
    pi_27769099
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wat? Ovenschotels maken?
    Onder andere!
      donderdag 9 juni 2005 @ 12:01:41 #15
    29824 hawaii
    liever een oprechte slet...
    pi_27769859
    Ovenschotel Chicky

Vlei de vriendinnen heel licht en bak de plakjes in complimentjes, neem uit de pan en houd deze apart. Bak in dezelfde pan de 'broertjes' welke ook in dunne plakjes gesneden zijn. Haal 'broertjes' uit de pan en voeg opnieuw een beetje complimentjes toe. Bak hierin de in repen geregelde chicky. Kruiden met peper en zout.Doe dit alles in een vuurvaste schaal om en om (schuin op mekaar) de plakjes, vriendinnen, 'broertjes' en je versierde chicky. Snipper een rondje en strooi dit over de bar.Verkruimel de andere gozers die op haar willen hitten en verdeel deze over de kroeg. Bestrooi rijkelijk met oogcontact en plaats het geheel 30 min in een hete danstent. Maak intussen een saus door d'r op d'r bek te pakken en voeg een zooi vrouwelijke tegenkandidaten toe. Roer dit alles goed door en laat doorwarmen, voeg 2 breezah toe en 1 theelepel goldstrike toe. Laat dit alles goed doorwarmen zodat de drank er nog goed intrekt.Haal je chicky uit de kroeg en verdeel haal vrienden over de tent en geef haar nog 5 minuten om duidelijk te maken dat ze afscheid moet nemen.
    Geef er eventueel een taxi ritje terug.
    Eet smakelijk.
    ... dan een hypocriete huppelkut ;)
    My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
      donderdag 9 juni 2005 @ 12:05:45 #16
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_27769969
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 10:33 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wat? Ovenschotels maken?
    Koken is ook een vorm van zelfvertrouwen
    pi_27771047
    TS you're the One

ben blij dat er eindelijk zo'n topic opent

Nou ik hep al veel geleerd van mijn eerdere topic maar hier ga ik van leren heb ik het gevoel
    * tentakeling volgt het op de voet...

Je had al goede tips gegeven in mijn topic
      donderdag 9 juni 2005 @ 12:59:24 #18
    67978 HenryHill
    Fake it 'till you make it
    pi_27771441
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef hawaii het volgende:
    Ovenschotel Chicky
    (...)
    Geef er eventueel een taxi ritje terug.
    Eet smakelijk.
    LOL
    So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
    pi_27772578
    quote:

als ze om vuur vraagt: zeggen dat je nog niet heet genoeg bent

okeee erg flauw! maar als ze dat doet..heeft ze interesse..dus gewoon een vuurtje geven, en als je die niet hebt..zeggen: ik heb geen vuurtje, maar ik kan wel een drankje voor je kopen. of zoiets dergelijks.

bij het meisje aan de bar: Duidelijk interesse...dus terugglimlachen en beginnen met een..: hee! om daarna een gesprek te beginnen over koetjes en kalfjes...
    jaja..tis allemaal wat
    pi_27772658
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef Robinski het volgende:

of lopen er nog veel meer van die contact gestoorde zoals ik rond die niks durven en toch iets voor elkaar krijgen door alleen beetje te kijken?
    als je oogcontact hebt moet je altijd beginnen met glimlachen..doet ze dat terug en blijft ze kijken, probeer dan een gesprek aan te knopen. het gaat (bij mij tenminste) altijd een beetje vanzelf.
    jaja..tis allemaal wat
      donderdag 9 juni 2005 @ 14:01:32 #21
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_27773566
    ik vind die op wel een leuke/goede versiertruc.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      donderdag 9 juni 2005 @ 14:07:07 #22
    80425 Muertez
    met een z?
    pi_27773761
    quote:
    bij het meisje aan de bar: Duidelijk interesse...dus terugglimlachen en beginnen met een..: hee! om daarna een gesprek te beginnen over koetjes en kalfjes...
    Hee wist je al dat een van mijn koeien een kalfje heeft

volgens mij wil de TS juist een paar hints die invulling geven aan het begrip koetjes en kalfjes
    dus waar kan je het wel over hebben, waar liever niet meteen over blaten etc.

maar het opvallende is, het maakt eigenlijk helemaal niet uit waar je het over hebt het gaat er om hoe je het brengt.
    Je kan best beginnen over het weer, als je maar uitstraalt dat de temparatuur en neerslag je niet echt boeien maar dat je gewoon iets zoekt om met haar (of hem) over te praten.
      donderdag 9 juni 2005 @ 14:09:30 #23
    80425 Muertez
    met een z?
    pi_27773840
    Het is trouwens een misverstand om te denken dat je met ieder meisje een interessant gesprek kan voeren. Sommige zijn daar zelf ook niet toe in staat, dat hoeft niet aan jou te liggen.

Je moet het alleen niet meteen zien als een afgang voor jezelf
      donderdag 9 juni 2005 @ 14:15:21 #24
    77130 star_gazer
    pi_27774032
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 14:09 schreef Muertez het volgende:
    Je moet het alleen niet meteen zien als een afgang voor jezelf
    Volgens mij is dat de grote sleutel: het je niet persoonlijk aantrekken. Met een wat luchtigere attitude kom je veel beter voor de dag volgens mij...
    -
    pi_27774040
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 14:07 schreef Muertez het volgende:

[..]

Hee wist je al dat een van mijn koeien een kalfje heeft

volgens mij wil de TS juist een paar hints die invulling geven aan het begrip koetjes en kalfjes
    dus waar kan je het wel over hebben, waar liever niet meteen over blaten etc.

maar het opvallende is, het maakt eigenlijk helemaal niet uit waar je het over hebt het gaat er om hoe je het brengt.
    Je kan best beginnen over het weer, als je maar uitstraalt dat de temparatuur en neerslag je niet echt boeien maar dat je gewoon iets zoekt om met haar (of hem) over te praten.
    oohh..ksnap em! nou..je kan over alles praten..zolang je maar niet begint met ken ik jou niet ergens van gewoon afwachten hoe ze reageert op je..en daarop anticiperen. dus als ze bijv je hand pakt, daarop reageren door een beetje over haar hand te strelen. en als ze na een leuk gesprek je heel lang aankijkt..is dat het teken dat je moet zoenen! beetje duidelijk zo?
    jaja..tis allemaal wat
    pi_27774321
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de grote sleutel: het je niet persoonlijk aantrekken. Met een wat luchtigere attitude kom je veel beter voor de dag volgens mij...
    Dude jouw sig
      donderdag 9 juni 2005 @ 14:31:08 #27
    80425 Muertez
    met een z?
    pi_27774639
    quote:
    en als ze na een leuk gesprek je heel lang aankijkt..is dat het teken dat je moet zoenen! beetje duidelijk zo?
    HAHA vroeger (ben nu natuurlijk een ervaren oude lul) had ik dat dus niet direct door, was ik volkomen clueless waarom ze nou opeens zo dichtbij kwam en me zat aan te staren dus ik gewoon enthousiast verder ouwehoeren

Pas na een paar meiden die zelf genoeg lef hadden om te beginnen met zoenen viel de knikker op zijn plaats.
    pi_27774991
    hehe! zoiets had ik ook bij mijn 1e zoen..toen stapte ik achteruit..met zijn blik van..wat ben jij aan het doen?!
    jaja..tis allemaal wat
    pi_27775157
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef star_gazer het volgende:

[..]

gewoon jezelf zijn! en een beetje gespannen vinden ze alleen maar schattig..zolang je maar niet stuntelig gaat doen is het best! je moet niet pretenderen een hele coole dude te zijn..daar kom je echt totaal niet ver mee. behalve als je gewoon zo bent natuurlijk
    jaja..tis allemaal wat
    pi_27777237
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef fffan het volgende:
    hehe! zoiets had ik ook bij mijn 1e zoen..toen stapte ik achteruit..met zijn blik van..wat ben jij aan het doen?!
    Bij mij ging het dus ook heel vaag... Ik weet nooit hoe ik het moet aanpakken ensoww maar mijn eerste zoen ging totaal niet vanuit mijn kant

Ik ging dus bij 2 meiden staan die ik kende en we stonden dus in zo'n bier tent en de 1 loopt ineens weg want die zag iemand die ze kende en er stond een heel goed nummer op en ineens kwam zij wat dichterbij... en legde de armen om mijn schouders heen en ik weet niet hoe maar ik deed gewoon mee, alsof het in de genen stond geschreven en bang... we waren aan het zoenen ( ik zocht al een tijdje een slacht offer om mijn ontgroening te veroorzaken maar heb nooit geen lef... (zoals altijd ) ik was toen net een maand 17... )
    pi_27777425
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef tentakeling het volgende:

[..]

Bij mij ging het dus ook heel vaag... Ik weet nooit hoe ik het moet aanpakken ensoww maar mijn eerste zoen ging totaal niet vanuit mijn kant

Ik ging dus bij 2 meiden staan die ik kende en we stonden dus in zo'n bier tent en de 1 loopt ineens weg want die zag iemand die ze kende en er stond een heel goed nummer op en ineens kwam zij wat dichterbij... en legde de armen om mijn schouders heen en ik weet niet hoe maar ik deed gewoon mee, alsof het in de genen stond geschreven en bang... we waren aan het zoenen ( ik zocht al een tijdje een slacht offer om mijn ontgroening te veroorzaken maar heb nooit geen lef... (zoals altijd ) ik was toen net een maand 17... )
    hehe..bij mij ging het helemaal van haar kant..dus je had meer lef als mij
    jaja..tis allemaal wat
    pi_27777589
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 15:58 schreef fffan het volgende:

[..]

hehe..bij mij ging het helemaal van haar kant..dus je had meer lef als mij
    nou... ik kwam bij hun staan omdat ik toch aan het rond lopen was en ja ze vonden het wel gezellig dat ik er bij kwam staan, (nu weet ik ook waarom ) t was dus eigelijk neit van mijn kant... , ze was blijkbaar gewoon boter geil
    pi_27777654
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:02 schreef tentakeling het volgende:

[..]

nou... ik kwam bij hun staan omdat ik toch aan het rond lopen was en ja ze vonden het wel gezellig dat ik er bij kwam staan, (nu weet ik ook waarom )
    ghehehe! maar de 1e x gaat altijd stroef..als ik nu bedenk hoe ik toen zoende en nu..ben ik toch een stuk vooruitgegaan ook qua zelfverzekerheid!..dus..oefening baart kunst
    jaja..tis allemaal wat
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:07:00 #34
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27777757
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef tentakeling het volgende:

[..]
    Je bent gewoon op gevoel afgegaan? Het normale denken even opzij gezet en gewoon overgegeven aan het gevoel... ?

Ik word over nog geen half jaar 18 en ik heb ook nog niet gezoend, moet je je niet echt voor schamen... Al ben ik zelf eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe dat nou is ...

Maarja, ik zie wel wanneer mijn tijd komt... Het zal toch vanuit mij moeten komen, denk ik
    Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
    pi_27777912
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Je bent gewoon op gevoel afgegaan? Het normale denken even opzij gezet en gewoon overgegeven aan het gevoel... ?

Ik word over nog geen half jaar 18 en ik heb ook nog niet gezoend, moet je je niet echt voor schamen... Al ben ik zelf eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe dat nou is ...

Maarja, ik zie wel wanneer mijn tijd komt... Het zal toch vanuit mij moeten komen, denk ik
    heb je wel contact met meiden..?
    jaja..tis allemaal wat
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:13:33 #36
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27777954
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:12 schreef fffan het volgende:

[..]

heb je wel contact met meiden..?
    Ik werk regelmatig met een groep van 15 meiden en ik heb heus wel een beetje contact met meiden...
    Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
    pi_27778003
    Heeeeel oud topic, maar er was er ergens eentje met de meest slechte versier truuks (pick-up lines).

Als ik iemand echt "ga" versieren (meestal gebeurd dat vanzelf ) werken die meestal het beste, met genoeg humor gebracht dan
    Of ze waardeert het niet en ze heeft geen humor

OF!, je gaat voor de simpele geest, maar dan is het ook gelijk weer heel simpel, een drankje, wat schuren en klaar
    pi_27778035
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Ik werk regelmatig met een groep van 15 meiden en ik heb heus wel een beetje contact met meiden...
    je hebt twee soorten van contact als het vrouwen betreft . . . .
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:16:32 #39
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_27778044
    Je niet door de eerste afwijzing uit het veld laten slaan. Als ze het serieus meent merk je het vanzelf wel.
    Vampire Romance O+
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:18:20 #40
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27778094
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:16 schreef godard_k het volgende:

[..]

je hebt twee soorten van contact als het vrouwen betreft . . . .
    Is niet echt intiem contact, durf ik niet
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:16 schreef MouseOver het volgende:
    Je niet door de eerste afwijzing uit het veld laten slaan. Als ze het serieus meent merk je het vanzelf wel.
    Zijn tien afwijzingen ook goed?
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:21:28 #41
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27778200
    Een cursus versieren is ongeveer net zo kansloos als een cursus origami. Op papier zie het er makkelijk uit maar als je zelf bezig gaat bak je er niks van .
    Versieren is afhankelijk van een aantal factoren:

- zelfvertrouwen
    - weten wanneer stil te zijn
    - weten wanneer iets interessants te zeggen
    - perfect gedoseerde humor
    - oneindige gespreksstof
    - vlotte babbel
    - sociaal ingesteld
    - de andere sekse aanvoelen
    - charme

Zolang die factoren ontbreken ben je niets anders dan een stuntel die probeert een van deze factoren na te spelen. Wat uitermate triest is omdat vrouwen dat direct doorzien. Tijdens het versieren moet jij je immers nooit als iemand anders voordoen.
    Het is net zoals mensen die stinken naar zweet even wat extra deo opdoen in de overtuiging dat ze niet meer zo'n zure lucht om zich heen hebben hangen. Je stinkt dat dan nog steeds... en IEDEREEN heeft dan binnen enkele seconden door .

Dan kun je wel allemaal corny afgezaagde tips gaan aandragen maar als je iemand versierd moet je origineel zijn en improviseren. Niemand die zit te wachten op een kneusje die een openingzin gebruikt die in de jaren '70 al werd gezien als oudbollig
    pi_27778279
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Xebrozius het volgende:
    Een cursus versieren is ongeveer net zo kansloos als een cursus origami. Op papier zie het er makkelijk uit maar als je zelf bezig gaat bak je er niks van .

- zelfvertrouwen
    - oneindige gespreksstof
    - vlotte babbel
    - sociaal ingesteld
    - charme

Zolang die factoren ontbreken ben je niets anders dan een stuntel die probeert een van deze factoren na te spelen. Wat uitermate triest is omdat vrouwen dat direct doorzien. Tijdens het versieren moet jij je immers nooit als iemand anders voordoen.
    Het is net zoals mensen die stinken naar zweet even wat extra deo opdoen in de overtuiging dat ze niet meer zo'n zure lucht om zich heen hebben hangen. Je stinkt dat dan nog steeds... en IEDEREEN heeft dan binnen enkele seconden door .
    dat zei ik toch ook? gewoon jezelf zijn!
    jaja..tis allemaal wat
    pi_27778300
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef DanielBo het volgende:

[..]

[..]

je moet gewoon goed op meiden letten, hoe ze reageren op je en de dingen doe je doet..en vanuit daar verder gaan kijken.
    jaja..tis allemaal wat
    pi_27778335
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef DanielBo het volgende:

[..]

[..]

In dezelfde groep?
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:27:38 #45
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27778354
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:24 schreef fffan het volgende:

[..]

dat zei ik toch ook? gewoon jezelf zijn!
    Daar help je echt mensen mee die geen uitstraling hebben, een charisma als een gesloopt bushokje hebben en in een sociaal isolement zitten.
    Vooral jezelf zijn hoor.
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:27:52 #46
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27778357
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:26 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

In dezelfde groep?
    Nee, wel buiten die groep... Ligt 'r ééntje binnen die groep
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:28:56 #47
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27778390
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Zou je dat wel doen... stel dat ze zelfmoord pleegt..
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:30:50 #48
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_27778450
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen, maar binnen die groep zijn je kansen wel verkeken denk ik.

Wat vaak goed werkt is advies aan een mannelijke vriend vragen die de situatie kent. Die kan je vaak niet vertellen of het gaat lukken, maar wel of het niet gaat lukken. Ook dat is fijn om te weten
    Vampire Romance O+
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:34:35 #49
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27778574
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen, maar binnen die groep zijn je kansen wel verkeken denk ik.

Wat vaak goed werkt is advies aan een mannelijke vriend vragen die de situatie kent. Die kan je vaak niet vertellen of het gaat lukken, maar wel of het niet gaat lukken. Ook dat is fijn om te weten
    Dat is me al zo vaak uitgelegd, maar ik lukt mij gewoon niet hoe en wat toe te passen...
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Zou je dat wel doen... stel dat ze zelfmoord pleegt..
    Ga ff ergens anders gebruikers pesten, een aantal vatten de post verkeerd op. En dat is niet in DIT topic, dus ga ergens anders vervelen...
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:34:58 #50
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_27778586
    Wat een alleraardigst topique zeg.
    Leuk om te zien hoe sommigen aanmodderen. ! Nee ik lach niet uit... ik lach toe.

Volgens mij is er geen edele kunst van het versieren. Is het er wel dan hoeft het nog niet altijd te werken. Voor men de cursus versieren gaat beginnen raad ik toch eerst de vooropleiding flirten te volgen. Flirten is immers veel leuker en zoveel is er ook niet verloren als het niet of nauwelijks doel treft.
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:40:08 #51
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27778754
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef DanielBo het volgende:
    Ga ff ergens anders gebruikers pesten, een aantal vatten de post verkeerd op. En dat is niet in DIT topic, dus ga ergens anders vervelen...
    Ja pappa, ik was vergeten dat het geen openbaar forum was en het vrije woord hier niet geldt .
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:42:31 #52
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_27778823
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja pappa, ik was vergeten dat het geen openbaar forum was en het vrije woord hier niet geldt .
    owwww. wil je ff op schoot bij viezeoom zoalshetis?

verder heb je wel gelijk hoor. stel kleinzerige mannetjes hier.
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:46:52 #53
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_27778948
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Daar help je echt mensen mee die geen uitstraling hebben, een charisma als een gesloopt bushokje hebben en in een sociaal isolement zitten.
    Vooral jezelf zijn hoor.
    Tja, het is toch wel de enige manier, je kan maar een beperkte tijd jezelf anders voor doen dan dat je echt bent, roeien met de riemen die je hebt, ookal zijn het afgebroken riemen van recycled plastic.
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
    Vrijheid
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:49:44 #54
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_27779028
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Xebrozius het volgende:

- zelfvertrouwen
    - oneindige gespreksstof
    - vlotte babbel
    - sociaal ingesteld
    - charme
    Ach, als je zo lekker bent als ik, heb je al die kruiperige onzin echt niet nodig
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:50:30 #55
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_27779055
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach, als je zo lekker bent als ik, heb je al die kruiperige onzin echt niet nodig
    Zo op het eerste oog heb je toch echt wel een koeiekop
    When something drops I'm like:
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:51:08 #56
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_27779075
    quote:

[..]

op punt één van het lijstje scoor je alvast een ruim voldoende.
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:51:35 #57
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27779091
    quote:

[..]

Ah, jij gebruikt ook choloroform?
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:52:50 #58
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_27779127
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Zo op het eerste oog heb je toch echt wel een koeiekop
    Dan weet je ook meteen wat jij niet hebt
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:53:19 #59
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27779148
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dan weet je ook meteen wat jij niet hebt
    uiers
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:54:00 #60
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_27779169
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:53 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

uiers
    Hij was okay.
    Vrijheid
    pi_27779172
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja, het is toch wel de enige manier, je kan maar een beperkte tijd jezelf anders voor doen dan dat je echt bent, roeien met de riemen die je hebt, ookal zijn het afgebroken riemen van recycled plastic.
    Nee hoor, je kan best iets forceren, iets aanwenden, en dat je dan eigen maken gewoon omdat het goed voelt en resultaat oplevert.

Als jezelf zijn betekent dat je stil en teruggetrokken, nagelbijten aan de kant blijft staan toekijken zul je toch echt eens anders moeten gaan roeien, desnoods dus met andere riemen.
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:54:41 #62
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_27779188
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:51 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ah, jij gebruikt ook choloroform?
    Nee, dat smaakt zo vies
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:55:52 #63
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27779220
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Misschien iets heel stoms, maar kan ik het niet beter een vriendin als meisje/vrouwzijnde vragen? Zij weet meer hoe een meisje/vrouw in elkaar zit dan ik
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:56:41 #64
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_27779244
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:54 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee hoor, je kan best iets forceren, iets aanwenden, en dat je dan eigen maken gewoon omdat het goed voelt en resultaat oplevert.

Als jezelf zijn betekent dat je stil en teruggetrokken, nagelbijten aan de kant blijft staan toekijken zul je toch echt eens anders moeten gaan roeien, desnoods dus met andere riemen.
    Ja okay, maar dan moet je het dus niet forceren. Maar je hebt wel gelijk, je kan bepaalde dingen best aanleren.
    Vrijheid
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:57:59 #65
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27779276
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja okay, maar dan moet je het dus niet forceren. Maar je hebt wel gelijk, je kan bepaalde dingen best aanleren.
    Als je het te veel forceert, kom je dan niet iet wat opdringerig over?
    pi_27779282
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Je moet soms juist wel forceren, jezelf dwingen wel naar voren te gaan, wel je mond open te trekken of wat dan ook.
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:01:12 #67
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_27779365
    Als je er in de kroeg/discotheek niks van bakt, moet je gewoon naar andere manieren gaan zoeken om dichtbij vrouwen te zijn. Maar als algemene regel blijft toch gelden dat jij als man de eerste verbale stap moet zetten, al kun je weleens positief verrast worden.

Als je die eerste stap eenmaal hebt gezet, en ze vindt je leuk, helpen die meiden wel een handje mee en gaat de rest vanzelf. Het zal je verbazen hoeveel zelfvertrouwen de dames ineens krijgen als ze eenmaal zeker weten dat jij hun ook leuk vindt.
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:01:14 #68
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27779368
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:54 schreef milagro het volgende:

[..]

Leg de lat dan ook niet te hoog... Van die kerels die op inernet de meest overdreven verhalen lezen over versieren en alles uit hun kop leren om vervolgens om het lekkerste wijf van de dansvloer af te stappen. Wat ben je dan ook voor domme lul? Een echt versierder weet dat je moet wachten tot ze klaar is met dansen omdat ze niet wil dat jij als een soort van vunzige naaktslak tegen haar op gaat rijden.
    Richt je dan eerst op het lelijkste mokkel dat ook ergens in een hoekje staat,, ga een gesprek aan, leer je verplaatsen in de andere sekse en werk je dan in een periode van jaren hoger op in de ladder van oppervlakkig uiterlijk, inhoudloze conversaties en one night stands.
    pi_27779481
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:01 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Leg de lat dan ook niet te hoog... Van die kerels die op inernet de meest overdreven verhalen lezen over versieren en alles uit hun kop leren om vervolgens om het lekkerste wijf van de dansvloer af te stappen. Wat ben je dan ook voor domme lul? Een echt versierder weet dat je moet wachten tot ze klaar is met dansen omdat ze niet wil dat jij als een soort van vunzige naaktslak tegen haar op gaat rijden.
    Richt je dan eerst op het lelijkste mokkel dat ook ergens in een hoekje staat,, ga een gesprek aan, leer je verplaatsen in de andere sekse en werk je dan in een periode van jaren hoger op in de ladder van oppervlakkig uiterlijk, inhoudloze conversaties en one night stands.
    tuurlijk, niet meteen overmoedig worden, maar de eerste stap moet je forceren, de tweede ms ook nog, de derde komt zoals die komt.

ik denk dat echte stereotype versieren (zoals het hier bedoeld wordt)v gewoon niet te leren is, dat zit in je of niet, maar dat betekent niet dat je dus nooit aan de man of vrouw zal komen , alleen moet je wel laten merken dat je bestaat, anders houdt het op natuurlijk
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:07:15 #70
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27779538
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:05 schreef milagro het volgende:
    alleen moet je wel laten merken dat je bestaat, anders houdt het op natuurlijk
    Nu snap ik eindelijk waar Gothics vandaan komen.
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:18:25 #71
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_27779833
    quote:

[..]

*fotoboek van Lemmeb chekt

*Blonde uitvoering van Ad Visser herkent

*Lachtranen wegveegt

* nog maar eens een inschenkt
    Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
    -Salman Rushdie-
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:20:35 #72
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_27779881
    quote:
    alleen moet je wel laten merken dat je bestaat, anders houdt het op natuurlijk
    Dat is het eigenlijk in een notedop.
    Vrijheid
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:23:39 #73
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_27779949
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:18 schreef Miss_User het volgende:

[..]

*fotoboek van Lemmeb chekt

*Blonde uitvoering van Ad Visser herkent

*Lachtranen wegveegt

* nog maar eens een inschenkt
    * een grote purk uit z'n neus peutert en in z'n mond stopt
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:24:41 #74
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_27779977
    Xebro heeft gelijk vandaag
    pi_27779992
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:07 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nu snap ik eindelijk waar Gothics vandaan komen.
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:26:22 #76
    80425 Muertez
    met een z?
    pi_27780014
    @ Xebrozius

Je hebt een paar posts nodig maar uiteindelijk is je verhaal toch duidelijk
    quote:
    Een cursus versieren is ongeveer net zo kansloos als een cursus origami. Op papier zie het er makkelijk uit maar als je zelf bezig gaat bak je er niks van

- zelfvertrouwen
    - oneindige gespreksstof
    - vlotte babbel
    - sociaal ingesteld
    - charme

Er is inderdaad geen algemene of beste manier van versieren
    (ik heb trouwens ook van horen zeggen dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn )

je zegt dat je je niet anders moet voordoen
    maar vervolgens zeg je in reactie op de post van fffan ‘over vooral jezelf blijven’:
    quote:
    [..]

Vooral jezelf zijn hoor.

Dus ik denk wat moeten onze kneuzen dan doen?
    Maar dan wordt het duidelijk
    quote:
    Richt je dan eerst op het lelijkste mokkel dat ook ergens in een hoekje staat,, ga een gesprek aan, leer je verplaatsen in de andere sekse en werk je dan in een periode van jaren hoger op in de ladder van oppervlakkig uiterlijk, inhoudloze conversaties en one night stands
    Dus als je een kneus bent die de bovenstaande eigenschappen niet van nature blijkt te bezitten, oefen dan eerst op de lelijke muurbloempjes en werk je na een traject van vele jaren oefenen omhoog, totdat ook jij als kneus het waardig bent om de aantrekkelijke vrouwen aan te spreken

(die trouwens aantrekkelijk dus blijkbaar per definitie oppervlakkig zijn en goed voor one-night stands?)

Was dat ook je eigen traject, of heb je een paar passen overgeslagen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Muertez op 09-06-2005 19:00:26 ]
    pi_27780087
    ik geloof dat als ik het zo allemaal een beetje lees nog wel wat ervarin / oefening kan gebruiken.
    heb nooit echt ervaring opgedaan, alles kwam altijd op mij af eigelijk en daarnaast durfde ik nooit wat.

heb wel afgelope 3 jaar een vriendin gehad, maar dat is helaas allemaal beetje spaak gelopen.
    ik weet wel dat ik eerst maar eens moet gaan beginnen met me vrienden kring weer beetje oppakken, vaker uitgaan (deed ik haast nooit meer) en dan komt het misschien wel eens vanzelf dat ik wel durf.

maar die eerste stap blijft uiteraard moeilijk, naast de tip om binnen 3 seconden op iemand af te stappen, iemand nog andere tips?
    ik vind die openings zinnen mega afgezaagd, en verder weet ik nooit iets om over te beginnen.
    want je kan wel binnen die 3 seconden op iemand af stappen, maar als je niet weet wat je uberhaupt zou moeten zeggen.
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:29:45 #78
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27780098
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:20 schreef jogy het volgende:

[..]

pi_27780117
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

[afbeelding]
    .

ja zo bedoelde ik het dus niet
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:30:59 #80
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27780124
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Heb ik zojuist een gevoelige snaar geraakt?
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:31:09 #81
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27780130
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Als ik dat doe, bestaat ik bij de meeste nog steeds niet... Zou ik onzichtbaar zijn?
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:31:49 #82
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_27780139
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Het zou me niets verbazen als dat ook nog werkt .
    Vrijheid
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:32:56 #83
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_27780168
    Versieren is wel degelijk te leren tot op zekere hoogte, maar verwacht geen wonderen. Als je niet bij iemand in de smaak valt, kun je techniek hebben wat je wilt, je redt het niet. Idem voor bezette persoontjes of mensen die niet op jouw geslacht, leeftijd of whatever vallen.

Zie het niet als geforceerd, ook niet als trucjes. Verplaats je simpelweg in je 'doelgroep' en vraag je af of kom te weten wat voor hun interessant is. Aandacht is voor vrijwel iedereen iets positiefs. Als je interesse in iemand hebt (dus niet doen alsof ) is dat vaak al heel vleiend. Maak gewoon eens een praatje over niks, onthoudt wat de ander zegt en ga daar (direct of later) op door.

Als je interesse in iemand hebt, verberg dat dan niet. Playing hard to get klinkt mooi, maar is gewoon een slap excuus voor verlegenheid. Als iemand me een hele avond van een afstandje aan zit te staren ben ik echt niet geïnteresseerd (een uitzondering als de bloedmooie Lemmeb daargelaten ), maar iemand die me aanspreekt kan ik in de loop van de avond sympathiek gaan vinden. of juist helemaal op afknappen maar da's ook duidelijk en scheelt de versierder een avond in mij investeren.

En heel belangrijk: lach, kijk vrolijk. Je hebt van die lui die uren voor de spiegel oefenen op hun stoere blik. Denken dat ze zijn, maar zijn meestal

ps bovenstaande tips gelden het meest voor jongens die iets moois willen met een meisje. Voor andere combi's kunnen ze op zijn minst geen kwaad
    Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
    -Salman Rushdie-
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:33:15 #84
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27780179
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als dat ook nog werkt .
    Maak je er even een filmpje van, ik wil dat ook zien...
    pi_27780229
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:31 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Als ik dat doe, bestaat ik bij de meeste nog steeds niet... Zou ik onzichtbaar zijn?
    doe eens een foto, of staat die al in je post?

dan zeg ik ja, dus
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:35:53 #86
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27780238
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:26 schreef Muertez het volgende:
    Was dat ook je eigen traject, of heb je een paar passen overgeslagen ?
    Het zat in mijn genen... Ik begon in groep 8 met het versieren van Stacey (dat was mijn juf ).
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:37:30 #87
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_27780278
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:29 schreef Robinski het volgende:

ik vind die openings zinnen mega afgezaagd, en verder weet ik nooit iets om over te beginnen.
    Dat probleem heeft iedereen, daarom zijn die zinnen juist zo afgezaagd. Voordeel: je kan ze vooraf bedenken en oefenen. Het is stom, maar steek er es wat creativiteit in. Een beetje een ludieke verdraaing van een standaardopening (he, kom ik hier wel vaker?) breekt het ijs en je kan er gelijk mee aangeven dat je openingszinnen zo afgezaagd vind.
    -Salman Rushdie-
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:37:34 #88
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27780281
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:35 schreef milagro het volgende:

[..]

doe eens een foto, of staat die al in je post?

dan zeg ik ja, dus
    pi_27780379
    quote:
    Oe lekker ding!!!!!!
    pi_27780381
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:37 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Dat probleem heeft iedereen, daarom zijn die zinnen juist zo afgezaagd. Voordeel: je kan ze vooraf bedenken en oefenen. Het is stom, maar steek er es wat creativiteit in. Een beetje een ludieke verdraaing van een standaardopening (he, kom ik hier wel vaker?) breekt het ijs en je kan er gelijk mee aangeven dat je openingszinnen zo afgezaagd vind.
    en ook dat vind ik eigelijk beetje afgezaagd.
    maar het is wel een optie om eens een keer te proberen, eerst maar eens zorgen dat ik me zelf zo ver krijg om eens iemand aan te spreken.
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:43:00 #91
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27780397
    quote:
    verdraaing van een standaardopening (he, kom ik hier wel vaker?) breekt het ijs
    Het breekt eerder de kaak van degene die dat tegen mij zegt.
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:44:21 #92
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_27780424
    de 'opening' is belangrijker dan de 'zin' inderdaad. maar het moet wel érgens beginnen en een leuke toepaaselijke adremme niet te flauwe 'openingszin' kan daarbij helpen.
    pi_27780470
    quote:

[..]

als wat je ziet bevalt dan boeit het niet wat er gezegd wordt als openingszin (al is "zo, oud lijk" niet echt een aanrader in mijn geval) , afgezaagd of niet.
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:46:11 #94
    91306 GF
    Kingwood
    pi_27780475
    Veel meiden noemen mij arrogant. Omdat ik volgens hun met een kop rondloop alsof ik iedereen wel kan krijgen. Arrogant ben ik niet, maar ben wel zeker van mezelf. Dat is eigenlijk het halve werk al
    Unspoken words were understood
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:47:14 #95
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_27780493
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Oh, ik haal dan gewoon die hengel op.
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:56:29 #96
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_27780705
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:46 schreef GF het volgende:
    Veel meiden noemen mij arrogant. Omdat ik volgens hun met een kop rondloop alsof ik iedereen wel kan krijgen. Arrogant ben ik niet, maar ben wel zeker van mezelf. Dat is eigenlijk het halve werk al
    Ik kan het niet beoordelen, je hebt alleen een jeugdfoto in je fotoboek staan.
    -Salman Rushdie-
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:56:50 #97
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_27780717
    quote:

Zeggen dat je geen vuur hebt...
    quote:
    Ga langzaam met je hand naar beneden en leg de hand op een enigzins fatsoenlijke manier op haar kont, en mompel iets van... ...dacht dat ik al iets aangenaams voelde
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:58:30 #98
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27780769
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef Monus het volgende:
    Ga langzaam met je hand naar beneden en leg de hand op een enigzins fatsoenlijke manier op haar kont, en mompel iets van... ...dacht dat ik al iets aangenaams voelde
    Ah je gaat voor de aangifte van aanranding. Hier kan Casanova nog een puntje aan zuigen zeg ik je.
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:58:49 #99
    91306 GF
    Kingwood
    pi_27780774
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Ik kan het niet beoordelen, je hebt alleen een jeugdfoto in je fotoboek staan.
    Ik ben ook heel jeugdig
      donderdag 9 juni 2005 @ 17:59:58 #100
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_27780807
    maar voor al die onzekere versierders in de dop, gebruik dan je verlegenheid, dat werkt namelijk ook goed...
      donderdag 9 juni 2005 @ 18:00:03 #101
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_27780809
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Vrees niet, jij zal het uit mijn mond niet horen
    -Salman Rushdie-
      donderdag 9 juni 2005 @ 18:02:24 #102
    32346 Xebrozius
    tactloze lul
    pi_27780870
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 18:00 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Vrees niet, jij zal het uit mijn mond niet horen
    Ik word meestal versierd door meiden ipv andersom vandaar mijn enigzins harde reactie... Staat dat ook in die versierhandleidingen hoe je daar mee moet omgaan? maar stel je voor, ben je hartstikke onzeker en heb je alle versiertrucs uit je kop geleerd stapt er een meisje op JOU af... Weg toepasbare kennis
      donderdag 9 juni 2005 @ 18:03:58 #103
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_27780904
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 17:58 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ah je gaat voor de aangifte van aanranding. Hier kan Casanova nog een puntje aan zuigen zeg ik je.
    Waneer een vrouw tegen je aan zit te rijden...
      donderdag 9 juni 2005 @ 18:05:50 #104
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27780947
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 18:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik word meestal versierd door meiden ipv andersom vandaar mijn enigzins harde reactie... Staat dat ook in die versierhandleidingen hoe je daar mee moet omgaan? maar stel je voor, ben je hartstikke onzeker en heb je alle versiertrucs uit je kop geleerd stapt er een meisje op JOU af... Weg toepasbare kennis
    Je kan de informatie altijd later nog toepassen
      donderdag 9 juni 2005 @ 18:07:57 #105
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_27780998
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 18:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik word meestal versierd door meiden ipv andersom vandaar mijn enigzins harde reactie... Staat dat ook in die versierhandleidingen hoe je daar mee moet omgaan?
    Ik heb geen versierhandleidingen ik put uit ervaringen van wat mij bevallen is.
    quote:
    maar stel je voor, ben je hartstikke onzeker en heb je alle versiertrucs uit je kop geleerd stapt er een meisje op JOU af... Weg toepasbare kennis
    sure, gebeurt. Maar dan zou je als jongen ook gelijk een stuk minder onzeker hoeven zijn. Ze komt toch zeker niet voor niets op je af? Kennelijk heeft ze interesse, dus het enige wat er nog mis kan is dat het niet klikt. Maar zoals ik al zei het zijn geen trucs. Je moet je (vantevoren) verplaatsen in dede ander en je aanleren om zo te denken.
    -Salman Rushdie-
      donderdag 9 juni 2005 @ 18:50:19 #106
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27782122
    Ik heb 's op fastseduction.com gekeken...

De teksten zijn misschien wel goed te gebruiken... Fijn om te lezen zijn ze niet. Er staat veels te veel om de tekst heen, of zelfs in de tekst, om het een beetje lekker te kunnen lezen.

Een voorbeeld is de verwijzing naar de acroniemen, welk met geel aangegeven wordt. Ik kan op die manier echt niet lezen, omdat ik toch door het gele afgeleid wordt. Als o.a. de kleur bij die hyperlinks weggehaald zou worden, zou het misschien een stuk makkelijker te lezen zijn... Maar zo denk ik er dan over...

Verder: Ik zou best wel eens een meisje willen versieren, maar ik vind het ook beetje overdreven om eerst een week of twee bezig te zijn met teksten doorlezen... Ik ben al zo'n denkpersoon en ik denk dat juist alleen denken iets is wat je niet moet doen...
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef Monus het volgende:
    En ik moet zeggen... een beetje fokken is altijd leuk natuurlijk
    Of irritant in een topic waar men probeert serieus te replyen zonder mensen die denken dat ze leuk zijn...
      donderdag 9 juni 2005 @ 19:08:10 #107
    73259 Monus
    ¡Viva España, coño!
    pi_27782560
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef DanielBo het volgende:

Of irritant in een topic waar men probeert serieus te replyen zonder mensen die denken dat ze leuk zijn...
    Irritant is het zeker, maar toch wat hij in zijn eerste post zegt is wel de waarheid.
      donderdag 9 juni 2005 @ 19:08:51 #108
    6472 Robinski
    Icoontje!?
    pi_27782575
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef DanielBo het volgende:
    Ik heb 's op fastseduction.com gekeken...

De teksten zijn misschien wel goed te gebruiken... Fijn om te lezen zijn ze niet. Er staat veels te veel om de tekst heen, of zelfs in de tekst, om het een beetje lekker te kunnen lezen.

Een voorbeeld is de verwijzing naar de acroniemen, welk met geel aangegeven wordt. Ik kan op die manier echt niet lezen, omdat ik toch door het gele afgeleid wordt. Als o.a. de kleur bij die hyperlinks weggehaald zou worden, zou het misschien een stuk makkelijker te lezen zijn... Maar zo denk ik er dan over...

Verder: Ik zou best wel eens een meisje willen versieren, maar ik vind het ook beetje overdreven om eerst een week of twee bezig te zijn met teksten doorlezen... Ik ben al zo'n denkpersoon en ik denk dat juist alleen denken iets is wat je niet moet doen...
    [..]

dat heb ik dus ook voor een groot deel, dat ik er te veel bij nadenk.
    waarom is het niet gewoon makkerlijker om een groot deel van je gedachten uit te schakelen op command ?
      donderdag 9 juni 2005 @ 19:13:16 #109
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27782702
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Robinski het volgende:

[..]

dat heb ik dus ook voor een groot deel, dat ik er te veel bij nadenk.
    waarom is het niet gewoon makkerlijker om een groot deel van je gedachten uit te schakelen op command ?
    Was het maar waar, maar dat is maar het halve werk... Ik snap bijvoorbeeld ook geen lichaamstaal enzo... Maar ik denk dat als ik mijn eerste zoen geef, het ook een goeie zal zijn
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Monus het volgende:

[..]

Irritant is het zeker, maar toch wat hij in zijn eerste post zegt is wel de waarheid.
    Dat kan misschien wel zijn, maar ik vind zijn posts over het algemeen, dus ook buiten dit topic, vaak nog nutteloos en soms provocerend... Ik vind dat het opfokken van mensen niet in R&P hoort...

Overigens moeten we er over ophouden, het is namelijk offtopic
      donderdag 9 juni 2005 @ 19:20:36 #110
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_27782894
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Misschien iets heel stoms, maar kan ik het niet beter een vriendin als meisje/vrouwzijnde vragen? Zij weet meer hoe een meisje/vrouw in elkaar zit dan ik
    Mannen zijn eerlijker
    Vampire Romance O+
      donderdag 9 juni 2005 @ 19:20:51 #112
    6472 Robinski
    Icoontje!?
    pi_27782908
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 19:13 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Was het maar waar, maar dat is maar het halve werk... Ik snap bijvoorbeeld ook geen lichaamstaal enzo... Maar ik denk dat als ik mijn eerste zoen geef, het ook een goeie zal zijn
    [..]
    Lichaamstaal kom ik deels wel uit, maar over het algemeen kom ik nooit tot zoenen.
    maar ja wat kan ik zeggen over nooit... ben net een paar maanden zonder vriendin.

had een paar weken terug wel een mogelijkheid maar ik durfde die laatste stap op dat moment niet te maken.
    ex nog in me hoofd, niet weten of de ander wel wil, als ik toen dat denken ffies had uit kunnen zetten
    pi_27782967
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Vooral jezelf zijn hoor.
    wat dan? moeten ze maar een rolletje spelen? werkt ook niet echt..voel je je toch totaal niet gemakkelijk bij..dingen zeggen die je eigenlijk niet meent..doen alsof je dingen leuk vind die je eigenlijk niet leuk vind..voor iedereen is er een geschikte partner..zolang je maar jezelf bent..!
    jaja..tis allemaal wat
      donderdag 9 juni 2005 @ 19:36:04 #114
    67978 HenryHill
    Fake it 'till you make it
    pi_27783357
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef DanielBo het volgende:
    Probeer het maar eens. Ik durf er geld onder te verwedden dat je niks aan haar antwoorden hebt. Of zou jij wel weten hoe een 'matig' meisje jou zou moeten versieren?
    So this is how liberty dies... with thunderous applause.
    Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
      donderdag 9 juni 2005 @ 19:37:19 #115
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27783400
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Probeer het maar eens. Ik durf er geld onder te verwedden dat je niks aan haar antwoorden hebt. Of zou jij wel weten hoe een 'matig' meisje jou zou moeten versieren?
    Ik weet het niet, heb er zelf geen ervaring mee... Ik heb ooit gepoogd te versieren, maar lukt gewoon niet...
      donderdag 9 juni 2005 @ 19:44:38 #116
    91306 GF
    Kingwood
    pi_27783616
    Wordt dronken De eerste zoen met m'n huidige vriendin weet ik helemaal niks meer van Das wel lullig op zich, maar werkte uiteindelijk dus wel.
      donderdag 9 juni 2005 @ 19:50:44 #117
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27783850
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef GF het volgende:
    Wordt dronken De eerste zoen met m'n huidige vriendin weet ik helemaal niks meer van Das wel lullig op zich, maar werkte uiteindelijk dus wel.
    Dat is een beetje een klein probleempje... Ik word namelijk niet zo heel erg gigantisch snel dronken, zelfs al heel moeilijk aangeschoten... De enige keer dat ik ECHT iets merkte was de eerste keer stappen... De hele avond gezeten en toen opgestaan...

Maar dronken zijn kan ook het andere effect hebben... Ze zouden bijvoorbeeld ook kunnen gaan denken wat voor zuiplap je nou weer bent...
      donderdag 9 juni 2005 @ 20:25:25 #118
    91306 GF
    Kingwood
    pi_27785004
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Maar dronken zijn kan ook het andere effect hebben... Ze zouden bijvoorbeeld ook kunnen gaan denken wat voor zuiplap je nou weer bent...
    True. Dat vond ze ook eerst van me. Maar het was eigenlijk ook m'n bedoeling niet om d'r te versieren. Een instelling van: 'het kan me niet schelen wat het wordt' helpt ook wel. Al koos ik daar niet bewust voor
      donderdag 9 juni 2005 @ 21:53:49 #119
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27788124
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 20:25 schreef GF het volgende:

[..]

True. Dat vond ze ook eerst van me. Maar het was eigenlijk ook m'n bedoeling niet om d'r te versieren. Een instelling van: 'het kan me niet schelen wat het wordt' helpt ook wel. Al koos ik daar niet bewust voor
    Naja, doordat ik niet zo heel zelfverzekerd ben, heb ik echt al zo'n instelling dat ze me niet zien staan... Ik ben na een dronkenmans-actie helemaal bang dat ze me niet zien staan...
      donderdag 9 juni 2005 @ 22:45:18 #120
    77130 star_gazer
    pi_27790045
    Al die teksten en handleidingen van fastseduction.com zjin bruikbaar,

MITS je vanaf dag één de praktijk induikt en er ook daadwerkelijk iets mee doet. Maak niet de fout om te overanalyseren, want je komt geheid in de 'paralysis by analysis'-fase, waarin je alleen maar bezig bent met lezen lezen lezen, zonder er iets mee te doen. Je kan nu weleens teveel zelfvertrouwen krijgen, waardoor je na je eerst afwijzing totaal ontgoocheld en ontmoedigd je moed aan de wilgen hangt.

Daarnaast, laat je niet ontmoedigen door mensen die het van nature al in zich hebben. Helaas, ze bestaan en helaas, ze kunnen het je weleens zuur maken. Maar zoals met alles: als je genoeg oefent, wordt het een tweede natuur. Zoals ik al eerder zei: laat je niet ontmoedigen door die arrogante klootzakken, jouw tijd komt nog wel.

Ongeacht je uiterlijk, verlegenheid of communicatieve vaardigheden: je hoeft niet te veranderen om te verbeteren. Je kunt best jezelf blijven, maar dan nét iets verzorgder, nét iets beter gekleed, nét iets spraakzamer of wat dan ook.

Je moet alleen de grenzen van je persoonlijkheid durven verkennen, en misschien zelfs durven verleggen.

Ik ga er in ieder geval voor, al moet ik 5 keer per avond op mijn bek gaan
    -
      donderdag 9 juni 2005 @ 23:04:32 #121
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27790778
    Ik zou best wel eens op een versiertour willen gaan, maar het is gewoon niet echt mijn style... Ik kan soms druk zijn, maar ik ben vaak de rustigheid zelve... Maar zoals ik al zei, ik kan soms ook 'stuiterend' zijn...

Over grenzen verleggen: ik denk dat het opzich wel een steun is als je ook lichamelijk weet dat je je grenzen kan verleggen, sowieso laat grenzen verleggen zien dat je iets kan, waardoor je meer moed in iets kan krijgen...

Maar door de drukte heb ik echt op dit moment geen tijd om dit soort dingen ff in de praktijk te brengen... Ik ga zeker twee weken niet stappen enzo...
      vrijdag 10 juni 2005 @ 10:14:58 #122
    47320 M_Schtoppel
    Go Onno go!
    pi_27797870
    quote:

[..]

ik denk dat echte stereotype versieren (zoals het hier bedoeld wordt)v gewoon niet te leren is, dat zit in je of niet, maar dat betekent niet dat je dus nooit aan de man of vrouw zal komen , alleen moet je wel laten merken dat je bestaat, anders houdt het op natuurlijk
    Dat heb ik ook altijd gedacht en het voelt nog steeds zo. Toch is het niet waar. Die David DeAngelo (en anderen ook) was vroeger echt een lulletje rozenwater. Sterker nog, dat kun je nog steeds een beetje aan hem zien. Maar hij heeft zich daar boven uit gewerkt en is nu een meesterversierder.

Wat wel moeilijk te veranderen is is je aard. Mijn aard is nu eenmaal dat ik (helaas!) niet van uitgaan houd. Daar loop ik dus nu ook nog steeds tegenaan. Ik heb gewoon geen zin om nu op mijn 36e alsnog het nachtleven te gaan verkennen. Dan maar geen vrouw.
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_27799036
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:14 schreef M_Schtoppel het volgende:

Wat wel moeilijk te veranderen is is je aard. Mijn aard is nu eenmaal dat ik (helaas!) niet van uitgaan houd. Daar loop ik dus nu ook nog steeds tegenaan. Ik heb gewoon geen zin om nu op mijn 36e alsnog het nachtleven te gaan verkennen. Dan maar geen vrouw.
    wat doe je dan wel om een vrouw tegen te komen ? internet ? contactadvertenties, .... ?
    ensemble, tout est plus joli
    PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
      vrijdag 10 juni 2005 @ 11:05:39 #124
    47320 M_Schtoppel
    Go Onno go!
    pi_27799256
    Internet, fast daten en toch proberen te leren vrouwen aan te spreken op andere plekken dan bars, kroegen en discotheken. Het zogenaamde cold approachen.
    Gaap Goals rulezzz!
    pi_27799285
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 11:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
    Internet, fast daten en toch proberen te leren vrouwen aan te spreken op andere plekken dan bars, kroegen en discotheken. Het zogenaamde cold approachen.
    met hoeveel dames heb je dan eigenlijk al gedate ...

en is er dan nooit eens eentje geweest met wie je verder kon gaan ...
      vrijdag 10 juni 2005 @ 11:10:43 #126
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_27799398
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:14 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd gedacht en het voelt nog steeds zo. Toch is het niet waar. Die David DeAngelo (en anderen ook) was vroeger echt een lulletje rozenwater. Sterker nog, dat kun je nog steeds een beetje aan hem zien. Maar hij heeft zich daar boven uit gewerkt en is nu een meesterversierder.
    Ik weet wel zeker dat versieren te leren is... Ik had er zelf vroeger ook altijd moeite mee. Durfde nauwelijks tegen een meisje te praten. Totdat ik zag hoe anderen t deden. Ik kreeg een bijbaantje als fitnessinstructeur en ging altijd met die gasten uit. Op een gegeven moment neem je dingen van vrienden over en dus ook dit. Je gaat bij elk succes meer in jezelf geloven en op een gegeven moment is je ego zo groot dat anderen in je geloven. En dat is waar het om gaat. Mensen moeten denken dat je iets bent... Geldt op elk vlak van t leven. Topsport---> Je moet mensen laten denken dat je de beste bent, je moet het uitstralen dat je de beste bent, zo raken ze onder de indruk van je, kijken ze tegen je op en win je de wedstrijd. Carriere---> Je weet dat je een charismatische manager bent, je bent niet bang om op je bek te gaan, mensen gaan tegen opkijken en daardoor ga jij richting de top. Vrouwen dus precies hetzelfde---> op een gegeven moment ga je zelfvertrouwen uitstralen, op een gegeven moment gaan mensen (vaak jongens) meisjes waarschuwen dat ze niet met je moeten gaan daten omdat je ze alleen maar zal gebruiken. Meisjes vinden dat interessant en je trekt ze daardoor aan.
    Alleen ik ben van mening dat dit niet uit een boekje te leren is maar gewoon in de praktijk. En ja uiterlijk speelt natuurlijk ook een grote rol...
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
    pi_27799478
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat versieren te leren is... Ik had er zelf vroeger ook altijd moeite mee. Durfde nauwelijks tegen een meisje te praten. Totdat ik zag hoe anderen t deden. Ik kreeg een bijbaantje als fitnessinstructeur en ging altijd met die gasten uit. Op een gegeven moment neem je dingen van vrienden over en dus ook dit. Je gaat bij elk succes meer in jezelf geloven en op een gegeven moment is je ego zo groot dat anderen in je geloven. En dat is waar het om gaat. Mensen moeten denken dat je iets bent... Geldt op elk vlak van t leven. Topsport---> Je moet mensen laten denken dat je de beste bent, je moet het uitstralen dat je de beste bent, zo raken ze onder de indruk van je, kijken ze tegen je op en win je de wedstrijd. Carriere---> Je weet dat je een charismatische manager bent, je bent niet bang om op je bek te gaan, mensen gaan tegen opkijken en daardoor ga jij richting de top. Vrouwen dus precies hetzelfde---> op een gegeven moment ga je zelfvertrouwen uitstralen, op een gegeven moment gaan mensen (vaak jongens) meisjes waarschuwen dat ze niet met je moeten gaan daten omdat je ze alleen maar zal gebruiken. Meisjes vinden dat interessant en je trekt ze daardoor aan.
    Alleen ik ben van mening dat dit niet uit een boekje te leren is maar gewoon in de praktijk. En ja uiterlijk speelt natuurlijk ook een grote rol...
    ben ik het helemaal mee eens, als je een beetje ervaring hebt gaat het veel makkelijker! als je eenmaal een paar keer ' beet' heb gehad..heb je er steeds minder moeite mee om met een meisje aan te pappen!
    jaja..tis allemaal wat
      vrijdag 10 juni 2005 @ 11:25:05 #128
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27799825
    Voor mij geen internetdating ... Heb het ooit eens geprobeerd en toen kwam ik op gegeven moment bij een 14-jarige meisje dat zich voordeed als 17... Nooit meer.
    pi_27800332
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:

Je gaat bij elk succes meer in jezelf geloven en op een gegeven moment is je ego zo groot dat anderen in je geloven. En dat is waar het om gaat.
    Ik ben heel gevoelig voor jongens met grote ego's, wat wil zeggen dat ik er allergisch voor ben. Jongens die zichzelf heel wat vinden, jongens die meisjes tussen de bedrijven door versieren. Ze bewegen zich gemakkelijk, strooien met complimenten, verklaren je tot mooiste vrouw van de wereld, bijten onmiddellijk toe. Ik krijg er de kriebels van. Het is schijn. Ze lopen te koop met oppervlakkigheden. Ze zeggen wat je horen wil. Ze willen dat je denkt dat ze iets zijn, iets wat ze niet zijn. Juist een verlegen jongen is sexy: stille wateren, diepe gronden. Hij geeft zichzelf niet makkelijk, dus als hij zich aan jou geeft, weet je dat het iets betekent.
    I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
      vrijdag 10 juni 2005 @ 11:51:44 #130
    100641 DanielBo
    w00terdet00t
    pi_27800647
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 11:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben heel gevoelig voor jongens met grote ego's, wat wil zeggen dat ik er allergisch voor ben. Jongens die zichzelf heel wat vinden, jongens die meisjes tussen de bedrijven door versieren. Ze bewegen zich gemakkelijk, strooien met complimenten, verklaren je tot mooiste vrouw van de wereld, bijten onmiddellijk toe. Ik krijg er de kriebels van. Het is schijn. Ze lopen te koop met oppervlakkigheden. Ze zeggen wat je horen wil. Ze willen dat je denkt dat ze iets zijn, iets wat ze niet zijn. Juist een verlegen jongen is sexy: stille wateren, diepe gronden. Hij geeft zichzelf niet makkelijk, dus als hij zich aan jou geeft, weet je dat het iets betekent.
    Iemand die het echt snapt...
      vrijdag 10 juni 2005 @ 11:56:38 #131
    6472 Robinski
    Icoontje!?
    pi_27800794
    Alleen de kans is dan wel groot dat er niks gebeurd.
    Meisje verlegen
    Jongen verlegen

durfen beide niks...
    pi_27801005
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 11:56 schreef Robinski het volgende:
    Alleen de kans is dan wel groot dat er niks gebeurd.
    Meisje verlegen
    Jongen verlegen

durfen beide niks...
    Zo'n jongen en zo'n meisje zullen elkaar ook niet in de trein ontmoeten, telefoonnummers uitwisselen en een grote romance beginnen. Het gaat allemaal wat langzamer, omslachtiger. Je zorgt dat je vaker bij hem in de buurt bent, dat je hem leert kennen, dat hij jou opmerkt. Als je denkt dat hij jou misschien ook wel leuk vindt en als je hem inmiddels beter kent, dan is de angst voor gezichtsverlies ook kleiner. Het is geen alles-of-niets-kwestie meer. Je hebt geen openingszinnen nodig, geen spetterende eerste indruk waar alles vanaf hangt. Je kunt elkaar aftasten en dat is waanzinnig spannend.
    I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
      vrijdag 10 juni 2005 @ 12:09:25 #133
    88139 JoeyT
    pi_27801246
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zo'n jongen en zo'n meisje zullen elkaar ook niet in de trein ontmoeten, telefoonnummers uitwisselen en een grote romance beginnen. Het gaat allemaal wat langzamer, omslachtiger. Je zorgt dat je vaker bij hem in de buurt bent, dat je hem leert kennen, dat hij jou opmerkt. Als je denkt dat hij jou misschien ook wel leuk vindt en als je hem inmiddels beter kent, dan is de angst voor gezichtsverlies ook kleiner. Het is geen alles-of-niets-kwestie meer. Je hebt geen openingszinnen nodig, geen spetterende eerste indruk waar alles vanaf hangt. Je kunt elkaar aftasten en dat is waanzinnig spannend.
    Tsja als ik aan versieren denk dan denk ik niet aan dit... Dit is meer 'Hoe begint een liefdevolle relatie als je verlegen bent'. Versieren is gewoon een spel en een heel erg leuk spel.
      vrijdag 10 juni 2005 @ 12:10:25 #134
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_27801283
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja als ik aan versieren denk dan denk ik niet aan dit... Dit is meer 'Hoe begint een liefdevolle relatie als je verlegen bent'. Versieren is gewoon een spel en een heel erg leuk spel.
    Een kind is wel een afknapper voor veel meisjes hoor
      vrijdag 10 juni 2005 @ 12:13:42 #135
    88139 JoeyT
    pi_27801387

[ Bericht 100% gewijzigd door JoeyT op 10-06-2005 12:14:21 ]
      vrijdag 10 juni 2005 @ 12:14:07 #136
    88139 JoeyT
    pi_27801406
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zelfs met kind zou ik me niet eens zorgen maken...
    JoeyT loopt lief met zn zoontje op zn arm over t strand van bloemendaal...
    pi_27801472
    ah, je wil dat het een jongetje wordt joey !!! okay
    pi_27801503
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef JoeyT het volgende:
    jij gaat een meisje krijgen, JoeyT
    en voor versieren krijg je de komende 3 jaar helemaal geen kans meer.
    je vriendin is ongewenst zwanger , jij huilt je 's nachts in slaap van pure wanhoop maar je zit nu al hier weer te koketteren met je versierkunsten.
    djezuz , hoe suf kun je zijn.
      vrijdag 10 juni 2005 @ 12:18:02 #139
    88139 JoeyT
    pi_27801542
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:16 schreef petitlapin het volgende:
    ah, je wil dat het een jongetje wordt joey !!! okay
    Ja als ik nu zou mogen kiezen wel ... Ik wil niet dat 1 of andere Joey mijn dochter mee uit neemt
      vrijdag 10 juni 2005 @ 12:18:49 #140
    88139 JoeyT
    pi_27801574
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:17 schreef milagro het volgende:

[..]

je vriendin is ongewenst zwanger , jij huilt je 's nachts in slaap van pure wanhoop maar je zit nu al hier weer te koketteren met je versierkunsten.

Ik huil mezelf niet meer in slaap
    pi_27801605
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik huil mezelf niet meer in slaap
    komt vanzelf wel weer, sukkeltje
      vrijdag 10 juni 2005 @ 12:25:08 #142
    88139 JoeyT
    pi_27801764
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:19 schreef milagro het volgende:

[..]

komt vanzelf wel weer, sukkeltje
    Rustig maar skatje... Ik wil je best eens als MILFje tussendoor geruiken...
    Wel lief glimlachen aub
    pi_27801810
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:17 schreef milagro het volgende:

[..]

Hele leuke reactie, maar zoek eens een spiegel op. Hoe lang was je ook alweer single?

MILF haar JoeyT,... tante pollewopske met haar grote toeter. Oma gaat verhalen vertellen over hoe men vroeger versierde voor de oorlog.

pi_27801822
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef JoeyT het volgende:

Wel lief glimlachen aub
    met een arm marginaal losertje die overal wel een kind heeft rondlopen waarvoor hij alimentatie moet betalen .
    pi_27801964
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hele leuke reactie, maar zoek eens een spiegel op. Hoe lang was je ook alweer single?

MILF haar JoeyT,... tante pollewopske

Uitgejankt, Labello, over de vreselijk beschuldigingen aan jouw adres
    pi_27801966
    Gaat de Bold & the Beautiful hier verder

Versieren: ik doe er niet aan , het zit in mijn genen .
    pi_27802023
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:30 schreef milagro het volgende:

[..]

Uitgejankt, Labello, over de vreselijk beschuldigingen aan jouw adres
    Misschien moet je maar eens goed in de spiegel kijken. Ik reageer dan misschien wat extreem, maar leef tenminste nog. Ik ben er nog lang niet klaar voor het emotionele kasplantje te worden wat jij hier uitstraalt te zijn. Liever een labello en jankzak dan een oude uitgewoonde doos die niemand meer wil.
    pi_27802027
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wel lief glimlachen aub
    Er is maar één d ing dat stinkt, Joey en dat is verhaal, dat is nu wel helemaal duidelijk.
      vrijdag 10 juni 2005 @ 12:33:08 #149
    88139 JoeyT
    pi_27802040
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:26 schreef petitlapin het volgende:

[..]

met een arm marginaal losertje die overal wel een kind heeft rondlopen waarvoor hij alimentatie moet betalen .
    Shaggy: Wasn't me...

Regel 1 bij t bezwangeren van meisjes die je niet moet---> Always Use a Fake name! Hi I'm Ken Adams
    pi_27802078
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 12:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Shaggy: Wasn't me...

Regel 1 bij t bezwangeren van meisjes die je niet moet---> Always Use a Fake name! Hi I'm Ken Adams
    Ik gebruik altijd John Doe
      vrijdag 10 juni 2005 @ 12:36:17 #151
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_27802125
    slotje
    ik heb geen zin om te gaan verwijderen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')