Vuur geven! Heb je dat niet, zorg dan dat je het de volgende keer wel hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:44 schreef Logitik het volgende:
- een meisje je om vuur vraagt'
Of ze ook wat wil drinken van jequote:- een meisje je om vuur vraag
- in geval van vuur komt er bij mij uit dat ik niet rook, en kan ze het momenteel ook nog vergeten, maar ik heb het gevoel dat ik die eis toch maar moet laten vallenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:44 schreef Logitik het volgende:
- een meisje die bij de bar staat, en je loopt alleen maar langs (ze staat me de rug naar je toe) en ze drukt je een beetje aan de kant met haar kont, waarna ze je heel verleidelijk aankijkt.
Waar kan ik me inschrijvenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:35 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er ook praktijkcursussen?
Niets leert beter dan de praktijk. Wie weet zijn er hier op fok! wel wat experts die er geen moeite mee hebben om iemand een avondje onder hun hoede te nemen om e.e.a te leren.
1 - Vuur geven. Om peuk bietsenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:44 schreef Logitik het volgende:
Meisjes gebruiken meestal simpele "truukjes" om iemand aan te spreken, dat valt me op.. Alleen wat in godsnaam terug te zeggen als:
- een meisje die bij de bar staat, en je loopt alleen maar langs (ze staat me de rug naar je toe) en ze drukt je een beetje aan de kant met haar kont, waarna ze je heel verleidelijk aankijkt.
Iemand tips van hoe ik het aan HAD moeten pakken (ook goed voor de volgende keer)
Present.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef Robinski het volgende:
of lopen er nog veel meer van die contact gestoorde zoals ik rond die niks durven
Derop af, zeker als ze lief naar je kijkt. weet je meteen zeker hoe de vork in de steel zit. Anders ga je iedere keer afvragen of ze je nou wel of niet leuk vind. Gewoon doen, wat heb je te verliezen, tis ook maar een mens....quote:heb ik ook nog een vraagje, stel je durft niemand aan te spreken.
maar bij het om je heen kijken (in de trein, in een discotheek, whatever)
zie je een best wel erg leuk meisje, je hebt op een gegeven moment oog contact,
wacht je dan af tot ze op jou af komt, of kan je er maar beter op af stappen?
Nee heb je, een klap voor je kop kun je krijgenquote:[b]Op donderdag 9 juni 2005 09:50
heb ik ook nog een vraagje, stel je durft niemand aan te spreken.
Wat? Ovenschotels maken?quote:
LOLquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:01 schreef hawaii het volgende:
Ovenschotel Chicky
(...)
Geef er eventueel een taxi ritje terug.
Eet smakelijk.
als ze om vuur vraagt: zeggen dat je nog niet heet genoeg bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:44 schreef Logitik het volgende:
Meisjes gebruiken meestal simpele "truukjes" om iemand aan te spreken, dat valt me op.. Alleen wat in godsnaam terug te zeggen als:
Iemand tips van hoe ik het aan HAD moeten pakken (ook goed voor de volgende keer)
als je oogcontact hebt moet je altijd beginnen met glimlachen..doet ze dat terug en blijft ze kijken, probeer dan een gesprek aan te knopen. het gaat (bij mij tenminste) altijd een beetje vanzelf.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef Robinski het volgende:
heb ik ook nog een vraagje, stel je durft niemand aan te spreken.
of lopen er nog veel meer van die contact gestoorde zoals ik rond die niks durven en toch iets voor elkaar krijgen door alleen beetje te kijken?
Hee wist je al dat een van mijn koeien een kalfje heeftquote:bij het meisje aan de bar: Duidelijk interesse...dus terugglimlachen en beginnen met een..: hee! om daarna een gesprek te beginnen over koetjes en kalfjes...
Volgens mij is dat de grote sleutel: het je niet persoonlijk aantrekken. Met een wat luchtigere attitude kom je veel beter voor de dag volgens mij...quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:09 schreef Muertez het volgende:
Je moet het alleen niet meteen zien als een afgang voor jezelf
oohh..ksnap em! nou..je kan over alles praten..zolang je maar niet begint met ken ik jou niet ergens vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:07 schreef Muertez het volgende:
[..]
Hee wist je al dat een van mijn koeien een kalfje heeft
volgens mij wil de TS juist een paar hints die invulling geven aan het begrip koetjes en kalfjes
dus waar kan je het wel over hebben, waar liever niet meteen over blaten etc.
maar het opvallende is, het maakt eigenlijk helemaal niet uit waar je het over hebt het gaat er om hoe je het brengt.
Je kan best beginnen over het weer, als je maar uitstraalt dat de temparatuur en neerslag je niet echt boeien maar dat je gewoon iets zoekt om met haar (of hem) over te praten.![]()
Dude jouw sigquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de grote sleutel: het je niet persoonlijk aantrekken. Met een wat luchtigere attitude kom je veel beter voor de dag volgens mij...
HAHA vroeger (ben nu natuurlijk een ervaren oude lul) had ik dat dus niet direct door, was ik volkomen clueless waarom ze nou opeens zo dichtbij kwam en me zat aan te staren dus ik gewoon enthousiast verder ouwehoerenquote:en als ze na een leuk gesprek je heel lang aankijkt..is dat het teken dat je moet zoenen! beetje duidelijk zo?
gewoon jezelf zijn! en een beetje gespannen vinden ze alleen maar schattig..zolang je maar niet stuntelig gaat doen is het best! je moet niet pretenderen een hele coole dude te zijn..daar kom je echt totaal niet ver mee. behalve als je gewoon zo bent natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de grote sleutel: het je niet persoonlijk aantrekken. Met een wat luchtigere attitude kom je veel beter voor de dag volgens mij...
Bij mij ging het dus ook heel vaag... Ik weet nooit hoe ik het moet aanpakken ensoww maar mijn eerste zoen ging totaal niet vanuit mijn kantquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef fffan het volgende:
hehe! zoiets had ik ook bij mijn 1e zoen..toen stapte ik achteruit..met zijn blik van..wat ben jij aan het doen?!![]()
hehe..bij mij ging het helemaal van haar kant..dus je had meer lef als mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef tentakeling het volgende:
[..]
Bij mij ging het dus ook heel vaag... Ik weet nooit hoe ik het moet aanpakken ensoww maar mijn eerste zoen ging totaal niet vanuit mijn kant
Ik ging dus bij 2 meiden staan die ik kende en we stonden dus in zo'n bier tent en de 1 loopt ineens weg want die zag iemand die ze kende en er stond een heel goed nummer op en ineens kwam zij wat dichterbij...en legde de armen om mijn schouders heen en ik weet niet hoe maar ik deed gewoon mee, alsof het in de genen stond geschreven en bang... we waren aan het zoenen
( ik zocht al een tijdje een slacht offer om mijn ontgroening te veroorzaken maar heb nooit geen lef...
(zoals altijd
) ik was toen net een maand 17...
)
nou...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:58 schreef fffan het volgende:
[..]
hehe..bij mij ging het helemaal van haar kant..dus je had meer lef als mij
ghehehe! maar de 1e x gaat altijd stroef..als ik nu bedenk hoe ik toen zoende en nu..ben ik toch een stuk vooruitgegaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:02 schreef tentakeling het volgende:
[..]
nou...ik kwam bij hun staan omdat ik toch aan het rond lopen was en ja ze vonden het wel gezellig dat ik er bij kwam staan, (nu weet ik ook waarom
)
Je bent gewoon op gevoel afgegaan? Het normale denken even opzij gezet en gewoon overgegeven aan het gevoel... ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef tentakeling het volgende:
[..]
Ik ging dus bij 2 meiden staan die ik kende en we stonden dus in zo'n bier tent en de 1 loopt ineens weg want die zag iemand die ze kende en er stond een heel goed nummer op en ineens kwam zij wat dichterbij...en legde de armen om mijn schouders heen en ik weet niet hoe maar ik deed gewoon mee, alsof het in de genen stond geschreven en bang... we waren aan het zoenen
( ik zocht al een tijdje een slacht offer om mijn ontgroening te veroorzaken maar heb nooit geen lef...
(zoals altijd
) ik was toen net een maand 17...
)
heb je wel contact met meiden..?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Je bent gewoon op gevoel afgegaan? Het normale denken even opzij gezet en gewoon overgegeven aan het gevoel... ?
Ik word over nog geen half jaar 18 en ik heb ook nog niet gezoend, moet je je niet echt voor schamen... Al ben ik zelf eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe dat nou is...
Maarja, ik zie wel wanneer mijn tijd komt... Het zal toch vanuit mij moeten komen, denk ik
Ik werk regelmatig met een groep van 15 meiden en ik heb heus wel een beetje contact met meiden...quote:
je hebt twee soorten van contact als het vrouwen betreft . . . .quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Ik werk regelmatig met een groep van 15 meiden en ik heb heus wel een beetje contact met meiden...
Is niet echt intiem contact, durf ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:16 schreef godard_k het volgende:
[..]
je hebt twee soorten van contact als het vrouwen betreft . . . .
Zijn tien afwijzingen ook goed?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:16 schreef MouseOver het volgende:
Je niet door de eerste afwijzing uit het veld laten slaan. Als ze het serieus meent merk je het vanzelf wel.
dat zei ik toch ook? gewoon jezelf zijn!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Xebrozius het volgende:
Een cursus versieren is ongeveer net zo kansloos als een cursus origami. Op papier zie het er makkelijk uit maar als je zelf bezig gaat bak je er niks van.
Versieren is afhankelijk van een aantal factoren:
- zelfvertrouwen
- weten wanneer stil te zijn
- weten wanneer iets interessants te zeggen
- perfect gedoseerde humor
- oneindige gespreksstof
- vlotte babbel
- sociaal ingesteld
- de andere sekse aanvoelen
- charme
Zolang die factoren ontbreken ben je niets anders dan een stuntel die probeert een van deze factoren na te spelen. Wat uitermate triest is omdat vrouwen dat direct doorzien. Tijdens het versieren moet jij je immers nooit als iemand anders voordoen.
Het is net zoals mensen die stinken naar zweet even wat extra deo opdoen in de overtuiging dat ze niet meer zo'n zure lucht om zich heen hebben hangen. Je stinkt dat dan nog steeds... en IEDEREEN heeft dan binnen enkele seconden door.
je moet gewoon goed op meiden letten, hoe ze reageren op je en de dingen doe je doet..en vanuit daar verder gaan kijken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Is niet echt intiem contact, durf ik niet
[..]
Zijn tien afwijzingen ook goed?![]()
In dezelfde groep?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Is niet echt intiem contact, durf ik niet
[..]
Zijn tien afwijzingen ook goed?![]()
Daar help je echt mensen mee die geen uitstraling hebben, een charisma als een gesloopt bushokje hebben en in een sociaal isolement zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:24 schreef fffan het volgende:
[..]
dat zei ik toch ook? gewoon jezelf zijn!![]()
Nee, wel buiten die groep... Ligt 'r ééntje binnen die groepquote:
Zou je dat wel doen... stel dat ze zelfmoord pleegt..quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Nee, wel buiten die groep... Ligt 'r ééntje binnen die groep
Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen, maar binnen die groep zijn je kansen wel verkeken denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Nee, wel buiten die groep... Ligt 'r ééntje binnen die groep
Dat is me al zo vaak uitgelegd, maar ik lukt mij gewoon niet hoe en wat toe te passen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen, maar binnen die groep zijn je kansen wel verkeken denk ik.
Wat vaak goed werkt is advies aan een mannelijke vriend vragen die de situatie kent. Die kan je vaak niet vertellen of het gaat lukken, maar wel of het niet gaat lukken. Ook dat is fijn om te weten
Ga ff ergens anders gebruikers pesten, een aantal vatten de post verkeerd op. En dat is niet in DIT topic, dus ga ergens anders vervelen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen... stel dat ze zelfmoord pleegt..
Ja pappa, ik was vergeten dat het geen openbaar forum was en het vrije woord hier niet geldtquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef DanielBo het volgende:
Ga ff ergens anders gebruikers pesten, een aantal vatten de post verkeerd op. En dat is niet in DIT topic, dus ga ergens anders vervelen...
owwww. wil je ff op schoot bij viezeoom zoalshetis?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja pappa, ik was vergeten dat het geen openbaar forum was en het vrije woord hier niet geldt.
Tja, het is toch wel de enige manier, je kan maar een beperkte tijd jezelf anders voor doen dan dat je echt bent, roeien met de riemen die je hebt, ookal zijn het afgebroken riemen van recycled plastic.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daar help je echt mensen mee die geen uitstraling hebben, een charisma als een gesloopt bushokje hebben en in een sociaal isolement zitten.
Vooral jezelf zijn hoor.
Ach, als je zo lekker bent als ik, heb je al die kruiperige onzin echt niet nodigquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Xebrozius het volgende:
Een cursus versieren is ongeveer net zo kansloos als een cursus origami. Op papier zie het er makkelijk uit maar als je zelf bezig gaat bak je er niks van.
- zelfvertrouwen
- oneindige gespreksstof
- vlotte babbel
- sociaal ingesteld
- charme
Zo op het eerste oog heb je toch echt wel een koeiekopquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, als je zo lekker bent als ik, heb je al die kruiperige onzin echt niet nodig
op punt één van het lijstje scoor je alvast een ruim voldoende.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, als je zo lekker bent als ik, heb je al die kruiperige onzin echt niet nodig
Ah, jij gebruikt ook choloroform?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan weet je ook meteen wat jij niet hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Zo op het eerste oog heb je toch echt wel een koeiekop![]()
![]()
uiersquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan weet je ook meteen wat jij niet hebt
Nee hoor, je kan best iets forceren, iets aanwenden, en dat je dan eigen maken gewoon omdat het goed voelt en resultaat oplevert.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, het is toch wel de enige manier, je kan maar een beperkte tijd jezelf anders voor doen dan dat je echt bent, roeien met de riemen die je hebt, ookal zijn het afgebroken riemen van recycled plastic.
Nee, dat smaakt zo viesquote:
Misschien iets heel stoms, maar kan ik het niet beter een vriendin als meisje/vrouwzijnde vragen? Zij weet meer hoe een meisje/vrouw in elkaar zit dan ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat vaak goed werkt is advies aan een mannelijke vriend vragen die de situatie kent. Die kan je vaak niet vertellen of het gaat lukken, maar wel of het niet gaat lukken. Ook dat is fijn om te weten
Ja okay, maar dan moet je het dus niet forceren. Maar je hebt wel gelijk, je kan bepaalde dingen best aanleren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan best iets forceren, iets aanwenden, en dat je dan eigen maken gewoon omdat het goed voelt en resultaat oplevert.
Als jezelf zijn betekent dat je stil en teruggetrokken, nagelbijten aan de kant blijft staan toekijken zul je toch echt eens anders moeten gaan roeien, desnoods dus met andere riemen.
Als je het te veel forceert, kom je dan niet iet wat opdringerig over?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja okay, maar dan moet je het dus niet forceren. Maar je hebt wel gelijk, je kan bepaalde dingen best aanleren.
Je moet soms juist wel forceren, jezelf dwingen wel naar voren te gaan, wel je mond open te trekken of wat dan ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja okay, maar dan moet je het dus niet forceren. Maar je hebt wel gelijk, je kan bepaalde dingen best aanleren.
Leg de lat dan ook niet te hoog... Van die kerels die op inernet de meest overdreven verhalen lezen over versieren en alles uit hun kop leren om vervolgens om het lekkerste wijf van de dansvloer af te stappen. Wat ben je dan ook voor domme lul? Een echt versierder weet dat je moet wachten tot ze klaar is met dansen omdat ze niet wil dat jij als een soort van vunzige naaktslak tegen haar op gaat rijden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan best iets forceren, iets aanwenden, en dat je dan eigen maken gewoon omdat het goed voelt en resultaat oplevert.
Als jezelf zijn betekent dat je stil en teruggetrokken, nagelbijten aan de kant blijft staan toekijken zul je toch echt eens anders moeten gaan roeien, desnoods dus met andere riemen.
tuurlijk, niet meteen overmoedig worden, maar de eerste stap moet je forceren, de tweede ms ook nog, de derde komt zoals die komt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Leg de lat dan ook niet te hoog... Van die kerels die op inernet de meest overdreven verhalen lezen over versieren en alles uit hun kop leren om vervolgens om het lekkerste wijf van de dansvloer af te stappen. Wat ben je dan ook voor domme lul? Een echt versierder weet dat je moet wachten tot ze klaar is met dansen omdat ze niet wil dat jij als een soort van vunzige naaktslak tegen haar op gaat rijden.
Richt je dan eerst op het lelijkste mokkel dat ook ergens in een hoekje staat,, ga een gesprek aan, leer je verplaatsen in de andere sekse en werk je dan in een periode van jaren hoger op in de ladder van oppervlakkig uiterlijk, inhoudloze conversaties en one night stands.
Nu snap ik eindelijk waar Gothics vandaan komen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:05 schreef milagro het volgende:
alleen moet je wel laten merken dat je bestaat, anders houdt het op natuurlijk
*fotoboek van Lemmeb chektquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk in een notedop.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:05 schreef milagro het volgende:
alleen moet je wel laten merken dat je bestaat, anders houdt het op natuurlijk
* een grote purk uit z'n neus peutert en in z'n mond stoptquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:18 schreef Miss_User het volgende:
[..]
*fotoboek van Lemmeb chekt
*Blonde uitvoering van Ad Visser herkent![]()
![]()
![]()
*Lachtranen wegveegt![]()
* nog maar eens eeninschenkt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nu snap ik eindelijk waar Gothics vandaan komen.
Er is inderdaad geen algemene of beste manier van versierenquote:Een cursus versieren is ongeveer net zo kansloos als een cursus origami. Op papier zie het er makkelijk uit maar als je zelf bezig gaat bak je er niks van
- zelfvertrouwen
- oneindige gespreksstof
- vlotte babbel
- sociaal ingesteld
- charme
Zolang die factoren ontbreken ben je niets anders dan een stuntel die probeert een van deze factoren na te spelen. Wat uitermate triest is omdat vrouwen dat direct doorzien. Tijdens het versieren moet jij je immers nooit als iemand anders voordoen.
quote:[..]
Daar help je echt mensen mee die geen uitstraling hebben, een charisma als een gesloopt bushokje hebben en in een sociaal isolement zitten.
Vooral jezelf zijn hoor.
Dus als je een kneus bent die de bovenstaande eigenschappen niet van nature blijkt te bezitten, oefen dan eerst op de lelijke muurbloempjes en werk je na een traject van vele jaren oefenen omhoog, totdat ook jij als kneus het waardig bent om de aantrekkelijke vrouwen aan te sprekenquote:Richt je dan eerst op het lelijkste mokkel dat ook ergens in een hoekje staat,, ga een gesprek aan, leer je verplaatsen in de andere sekse en werk je dan in een periode van jaren hoger op in de ladder van oppervlakkig uiterlijk, inhoudloze conversaties en one night stands
Als ik dat doe, bestaat ik bij de meeste nog steeds niet... Zou ik onzichtbaar zijn?quote:
Het zou me niets verbazen als dat ook nog werktquote:
Maak je er even een filmpje van, ik wil dat ook zien...quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat ook nog werkt.
doe eens een foto, of staat die al in je post?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:31 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Als ik dat doe, bestaat ik bij de meeste nog steeds niet... Zou ik onzichtbaar zijn?
Het zat in mijn genen... Ik begon in groep 8 met het versieren van Stacey (dat was mijn jufquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:26 schreef Muertez het volgende:
Was dat ook je eigen traject, of heb je een paar passen overgeslagen ?
Dat probleem heeft iedereen, daarom zijn die zinnen juist zo afgezaagd. Voordeel: je kan ze vooraf bedenken en oefenen. Het is stom, maar steek er es wat creativiteit in. Een beetje een ludieke verdraaing van een standaardopening (he, kom ik hier wel vaker?) breekt het ijs en je kan er gelijk mee aangeven dat je openingszinnen zo afgezaagd vind.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:29 schreef Robinski het volgende:
ik vind die openings zinnen mega afgezaagd, en verder weet ik nooit iets om over te beginnen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:35 schreef milagro het volgende:
[..]
doe eens een foto, of staat die al in je post?
dan zeg ik ja, dus
Oe lekker ding!!!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:37 schreef DanielBo het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/fotoboek2.gif]afbeelding][/url]
en ook dat vind ik eigelijk beetje afgezaagd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:37 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat probleem heeft iedereen, daarom zijn die zinnen juist zo afgezaagd. Voordeel: je kan ze vooraf bedenken en oefenen. Het is stom, maar steek er es wat creativiteit in. Een beetje een ludieke verdraaing van een standaardopening (he, kom ik hier wel vaker?) breekt het ijs en je kan er gelijk mee aangeven dat je openingszinnen zo afgezaagd vind.
Het breekt eerder de kaak van degene die dat tegen mij zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:37 schreef Miss_User het volgende:
verdraaing van een standaardopening (he, kom ik hier wel vaker?) breekt het ijs
als wat je ziet bevalt dan boeit het niet wat er gezegd wordt als openingszin (al is "zo, oud lijk" niet echt een aanrader in mijn geval) , afgezaagd of niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:37 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat probleem heeft iedereen, daarom zijn die zinnen juist zo afgezaagd. Voordeel: je kan ze vooraf bedenken en oefenen. Het is stom, maar steek er es wat creativiteit in. Een beetje een ludieke verdraaing van een standaardopening (he, kom ik hier wel vaker?) breekt het ijs en je kan er gelijk mee aangeven dat je openingszinnen zo afgezaagd vind.
Oh, ik haal dan gewoon die hengel op.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het breekt eerder de kaak van degene die dat tegen mij zegt.
Ik kan het niet beoordelen, je hebt alleen een jeugdfoto in je fotoboek staan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:46 schreef GF het volgende:
Veel meiden noemen mij arrogant. Omdat ik volgens hun met een kop rondloop alsof ik iedereen wel kan krijgen. Arrogant ben ik niet, maar ben wel zeker van mezelf. Dat is eigenlijk het halve werk al
Zeggen dat je geen vuur hebt...quote:
Ga langzaam met je hand naar beneden en leg de hand op een enigzins fatsoenlijke manier op haar kont, en mompel iets van... ...dacht dat ik al iets aangenaams voeldequote:- een meisje die bij de bar staat, en je loopt alleen maar langs (ze staat me de rug naar je toe) en ze drukt je een beetje aan de kant met haar kont, waarna ze je heel verleidelijk aankijkt.
Ah je gaat voor de aangifte van aanranding. Hier kan Casanova nog een puntje aan zuigen zeg ik je.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef Monus het volgende:
Ga langzaam met je hand naar beneden en leg de hand op een enigzins fatsoenlijke manier op haar kont, en mompel iets van... ...dacht dat ik al iets aangenaams voelde
![]()
Ik ben ook heel jeugdigquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Ik kan het niet beoordelen, je hebt alleen een jeugdfoto in je fotoboek staan.
Vrees niet, jij zal het uit mijn mond niet horenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het breekt eerder de kaak van degene die dat tegen mij zegt.
Ik word meestal versierd door meiden ipv andersom vandaar mijn enigzins harde reactie... Staat dat ook in die versierhandleidingen hoe je daar mee moet omgaan? maar stel je voor, ben je hartstikke onzeker en heb je alle versiertrucs uit je kop geleerd stapt er een meisje op JOU af... Weg toepasbare kennisquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:00 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Vrees niet, jij zal het uit mijn mond niet horen![]()
Waneer een vrouw tegen je aan zit te rijden...quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ah je gaat voor de aangifte van aanranding. Hier kan Casanova nog een puntje aan zuigen zeg ik je.
Je kan de informatie altijd later nog toepassenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik word meestal versierd door meiden ipv andersom vandaar mijn enigzins harde reactie... Staat dat ook in die versierhandleidingen hoe je daar mee moet omgaan? maar stel je voor, ben je hartstikke onzeker en heb je alle versiertrucs uit je kop geleerd stapt er een meisje op JOU af... Weg toepasbare kennis
Ik heb geen versierhandleidingen ik put uit ervaringen van wat mij bevallen is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik word meestal versierd door meiden ipv andersom vandaar mijn enigzins harde reactie... Staat dat ook in die versierhandleidingen hoe je daar mee moet omgaan?
sure, gebeurt. Maar dan zou je als jongen ook gelijk een stuk minder onzeker hoeven zijn. Ze komt toch zeker niet voor niets op je af? Kennelijk heeft ze interesse, dus het enige wat er nog mis kan is dat het niet klikt. Maar zoals ik al zei het zijn geen trucs. Je moet je (vantevoren) verplaatsen in dede ander en je aanleren om zo te denken.quote:maar stel je voor, ben je hartstikke onzeker en heb je alle versiertrucs uit je kop geleerd stapt er een meisje op JOU af... Weg toepasbare kennis
Of irritant in een topic waar men probeert serieus te replyen zonder mensen die denken dat ze leuk zijn...quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef Monus het volgende:
En ik moet zeggen... een beetje fokken is altijd leuk natuurlijk![]()
Irritant is het zeker, maar toch wat hij in zijn eerste post zegt is wel de waarheid.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef DanielBo het volgende:
Of irritant in een topic waar men probeert serieus te replyen zonder mensen die denken dat ze leuk zijn...![]()
dat heb ik dus ook voor een groot deel, dat ik er te veel bij nadenk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef DanielBo het volgende:
Ik heb 's op fastseduction.com gekeken...
De teksten zijn misschien wel goed te gebruiken... Fijn om te lezen zijn ze niet. Er staat veels te veel om de tekst heen, of zelfs in de tekst, om het een beetje lekker te kunnen lezen.
Een voorbeeld is de verwijzing naar de acroniemen, welk met geel aangegeven wordt. Ik kan op die manier echt niet lezen, omdat ik toch door het gele afgeleid wordt. Als o.a. de kleur bij die hyperlinks weggehaald zou worden, zou het misschien een stuk makkelijker te lezen zijn... Maar zo denk ik er dan over...
Verder: Ik zou best wel eens een meisje willen versieren, maar ik vind het ook beetje overdreven om eerst een week of twee bezig te zijn met teksten doorlezen... Ik ben al zo'n denkpersoon en ik denk dat juist alleen denken iets is wat je niet moet doen...
[..]
Of irritant in een topic waar men probeert serieus te replyen zonder mensen die denken dat ze leuk zijn...![]()
Was het maar waar, maar dat is maar het halve werk... Ik snap bijvoorbeeld ook geen lichaamstaal enzo... Maar ik denk dat als ik mijn eerste zoen geef, het ook een goeie zal zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Robinski het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook voor een groot deel, dat ik er te veel bij nadenk.
waarom is het niet gewoon makkerlijker om een groot deel van je gedachten uit te schakelen op command ?
Dat kan misschien wel zijn, maar ik vind zijn posts over het algemeen, dus ook buiten dit topic, vaak nog nutteloos en soms provocerend... Ik vind dat het opfokken van mensen niet in R&P hoort...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Monus het volgende:
[..]
Irritant is het zeker, maar toch wat hij in zijn eerste post zegt is wel de waarheid.
Mannen zijn eerlijkerquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Misschien iets heel stoms, maar kan ik het niet beter een vriendin als meisje/vrouwzijnde vragen? Zij weet meer hoe een meisje/vrouw in elkaar zit dan ik
Lichaamstaal kom ik deels wel uit, maar over het algemeen kom ik nooit tot zoenen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:13 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Was het maar waar, maar dat is maar het halve werk... Ik snap bijvoorbeeld ook geen lichaamstaal enzo... Maar ik denk dat als ik mijn eerste zoen geef, het ook een goeie zal zijn
[..]
wat dan? moeten ze maar een rolletje spelen? werkt ook niet echt..voel je je toch totaal niet gemakkelijk bij..dingen zeggen die je eigenlijk niet meent..doen alsof je dingen leuk vind die je eigenlijk niet leuk vind..voor iedereen is er een geschikte partner..zolang je maar jezelf bent..!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vooral jezelf zijn hoor.
Probeer het maar eens. Ik durf er geld onder te verwedden dat je niks aan haar antwoorden hebt. Of zou jij wel weten hoe een 'matig' meisje jou zou moeten versieren?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef DanielBo het volgende:
Misschien iets heel stoms, maar kan ik het niet beter een vriendin als meisje/vrouwzijnde vragen? Zij weet meer hoe een meisje/vrouw in elkaar zit dan ik
Ik weet het niet, heb er zelf geen ervaring mee... Ik heb ooit gepoogd te versieren, maar lukt gewoon niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Probeer het maar eens. Ik durf er geld onder te verwedden dat je niks aan haar antwoorden hebt. Of zou jij wel weten hoe een 'matig' meisje jou zou moeten versieren?
Dat is een beetje een klein probleempje... Ik word namelijk niet zo heel erg gigantisch snel dronken, zelfs al heel moeilijk aangeschoten... De enige keer dat ik ECHT iets merkte was de eerste keer stappen... De hele avond gezeten en toen opgestaan...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef GF het volgende:
Wordt dronkenDe eerste zoen met m'n huidige vriendin weet ik helemaal niks meer van
Das wel lullig op zich, maar werkte uiteindelijk dus wel.
True. Dat vond ze ook eerst van me. Maar het was eigenlijk ook m'n bedoeling niet om d'r te versieren. Een instelling van: 'het kan me niet schelen wat het wordt' helpt ook wel. Al koos ik daar niet bewust voorquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Maar dronken zijn kan ook het andere effect hebben... Ze zouden bijvoorbeeld ook kunnen gaan denken wat voor zuiplap je nou weer bent...
Naja, doordat ik niet zo heel zelfverzekerd ben, heb ik echt al zo'n instelling dat ze me niet zien staan... Ik ben na een dronkenmans-actie helemaal bang dat ze me niet zien staan...quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:25 schreef GF het volgende:
[..]
True. Dat vond ze ook eerst van me. Maar het was eigenlijk ook m'n bedoeling niet om d'r te versieren. Een instelling van: 'het kan me niet schelen wat het wordt' helpt ook wel. Al koos ik daar niet bewust voor
Dat heb ik ook altijd gedacht en het voelt nog steeds zo. Toch is het niet waar. Die David DeAngelo (en anderen ook) was vroeger echt een lulletje rozenwater. Sterker nog, dat kun je nog steeds een beetje aan hem zien. Maar hij heeft zich daar boven uit gewerkt en is nu een meesterversierder.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:05 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk dat echte stereotype versieren (zoals het hier bedoeld wordt)v gewoon niet te leren is, dat zit in je of niet, maar dat betekent niet dat je dus nooit aan de man of vrouw zal komen , alleen moet je wel laten merken dat je bestaat, anders houdt het op natuurlijk
wat doe je dan wel om een vrouw tegen te komen ? internet ? contactadvertenties, .... ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:14 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat wel moeilijk te veranderen is is je aard. Mijn aard is nu eenmaal dat ik (helaas!) niet van uitgaan houd. Daar loop ik dus nu ook nog steeds tegenaan. Ik heb gewoon geen zin om nu op mijn 36e alsnog het nachtleven te gaan verkennen. Dan maar geen vrouw.
met hoeveel dames heb je dan eigenlijk al gedate ...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Internet, fast daten en toch proberen te leren vrouwen aan te spreken op andere plekken dan bars, kroegen en discotheken. Het zogenaamde cold approachen.
Ik weet wel zeker dat versieren te leren is... Ik had er zelf vroeger ook altijd moeite mee. Durfde nauwelijks tegen een meisje te praten. Totdat ik zag hoe anderen t deden. Ik kreeg een bijbaantje als fitnessinstructeur en ging altijd met die gasten uit. Op een gegeven moment neem je dingen van vrienden over en dus ook dit. Je gaat bij elk succes meer in jezelf geloven en op een gegeven moment is je ego zo groot dat anderen in je geloven. En dat is waar het om gaat. Mensen moeten denken dat je iets bent... Geldt op elk vlak van t leven. Topsport---> Je moet mensen laten denken dat je de beste bent, je moet het uitstralen dat je de beste bent, zo raken ze onder de indruk van je, kijken ze tegen je op en win je de wedstrijd. Carriere---> Je weet dat je een charismatische manager bent, je bent niet bang om op je bek te gaan, mensen gaan tegen opkijken en daardoor ga jij richting de top. Vrouwen dus precies hetzelfde---> op een gegeven moment ga je zelfvertrouwen uitstralen, op een gegeven moment gaan mensen (vaak jongens) meisjes waarschuwen dat ze niet met je moeten gaan daten omdat je ze alleen maar zal gebruiken. Meisjes vinden dat interessant en je trekt ze daardoor aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:14 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd gedacht en het voelt nog steeds zo. Toch is het niet waar. Die David DeAngelo (en anderen ook) was vroeger echt een lulletje rozenwater. Sterker nog, dat kun je nog steeds een beetje aan hem zien. Maar hij heeft zich daar boven uit gewerkt en is nu een meesterversierder.
ben ik het helemaal mee eens, als je een beetje ervaring hebt gaat het veel makkelijker! als je eenmaal een paar keer ' beet' heb gehad..heb je er steeds minder moeite mee om met een meisje aan te pappen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat versieren te leren is... Ik had er zelf vroeger ook altijd moeite mee. Durfde nauwelijks tegen een meisje te praten. Totdat ik zag hoe anderen t deden. Ik kreeg een bijbaantje als fitnessinstructeur en ging altijd met die gasten uit. Op een gegeven moment neem je dingen van vrienden over en dus ook dit. Je gaat bij elk succes meer in jezelf geloven en op een gegeven moment is je ego zo groot dat anderen in je geloven. En dat is waar het om gaat. Mensen moeten denken dat je iets bent... Geldt op elk vlak van t leven. Topsport---> Je moet mensen laten denken dat je de beste bent, je moet het uitstralen dat je de beste bent, zo raken ze onder de indruk van je, kijken ze tegen je op en win je de wedstrijd. Carriere---> Je weet dat je een charismatische manager bent, je bent niet bang om op je bek te gaan, mensen gaan tegen opkijken en daardoor ga jij richting de top. Vrouwen dus precies hetzelfde---> op een gegeven moment ga je zelfvertrouwen uitstralen, op een gegeven moment gaan mensen (vaak jongens) meisjes waarschuwen dat ze niet met je moeten gaan daten omdat je ze alleen maar zal gebruiken. Meisjes vinden dat interessant en je trekt ze daardoor aan.
Alleen ik ben van mening dat dit niet uit een boekje te leren is maar gewoon in de praktijk. En ja uiterlijk speelt natuurlijk ook een grote rol...
Ik ben heel gevoelig voor jongens met grote ego's, wat wil zeggen dat ik er allergisch voor ben. Jongens die zichzelf heel wat vinden, jongens die meisjes tussen de bedrijven door versieren. Ze bewegen zich gemakkelijk, strooien met complimenten, verklaren je tot mooiste vrouw van de wereld, bijten onmiddellijk toe. Ik krijg er de kriebels van. Het is schijn. Ze lopen te koop met oppervlakkigheden. Ze zeggen wat je horen wil. Ze willen dat je denkt dat ze iets zijn, iets wat ze niet zijn. Juist een verlegen jongen is sexy: stille wateren, diepe gronden. Hij geeft zichzelf niet makkelijk, dus als hij zich aan jou geeft, weet je dat het iets betekent.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:
Je gaat bij elk succes meer in jezelf geloven en op een gegeven moment is je ego zo groot dat anderen in je geloven. En dat is waar het om gaat.
Iemand die het echt snapt...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben heel gevoelig voor jongens met grote ego's, wat wil zeggen dat ik er allergisch voor ben. Jongens die zichzelf heel wat vinden, jongens die meisjes tussen de bedrijven door versieren. Ze bewegen zich gemakkelijk, strooien met complimenten, verklaren je tot mooiste vrouw van de wereld, bijten onmiddellijk toe. Ik krijg er de kriebels van. Het is schijn. Ze lopen te koop met oppervlakkigheden. Ze zeggen wat je horen wil. Ze willen dat je denkt dat ze iets zijn, iets wat ze niet zijn. Juist een verlegen jongen is sexy: stille wateren, diepe gronden. Hij geeft zichzelf niet makkelijk, dus als hij zich aan jou geeft, weet je dat het iets betekent.
Zo'n jongen en zo'n meisje zullen elkaar ook niet in de trein ontmoeten, telefoonnummers uitwisselen en een grote romance beginnen. Het gaat allemaal wat langzamer, omslachtiger. Je zorgt dat je vaker bij hem in de buurt bent, dat je hem leert kennen, dat hij jou opmerkt. Als je denkt dat hij jou misschien ook wel leuk vindt en als je hem inmiddels beter kent, dan is de angst voor gezichtsverlies ook kleiner. Het is geen alles-of-niets-kwestie meer. Je hebt geen openingszinnen nodig, geen spetterende eerste indruk waar alles vanaf hangt. Je kunt elkaar aftasten en dat is waanzinnig spannend.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:56 schreef Robinski het volgende:
Alleen de kans is dan wel groot dat er niks gebeurd.
Meisje verlegen
Jongen verlegen
durfen beide niks...
Tsja als ik aan versieren denk dan denk ik niet aan dit... Dit is meer 'Hoe begint een liefdevolle relatie als je verlegen bent'. Versieren is gewoon een spel en een heel erg leuk spel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo'n jongen en zo'n meisje zullen elkaar ook niet in de trein ontmoeten, telefoonnummers uitwisselen en een grote romance beginnen. Het gaat allemaal wat langzamer, omslachtiger. Je zorgt dat je vaker bij hem in de buurt bent, dat je hem leert kennen, dat hij jou opmerkt. Als je denkt dat hij jou misschien ook wel leuk vindt en als je hem inmiddels beter kent, dan is de angst voor gezichtsverlies ook kleiner. Het is geen alles-of-niets-kwestie meer. Je hebt geen openingszinnen nodig, geen spetterende eerste indruk waar alles vanaf hangt. Je kunt elkaar aftasten en dat is waanzinnig spannend.
Een kind is wel een afknapper voor veel meisjes hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als ik aan versieren denk dan denk ik niet aan dit... Dit is meer 'Hoe begint een liefdevolle relatie als je verlegen bent'. Versieren is gewoon een spel en een heel erg leuk spel.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zelfs met kind zou ik me niet eens zorgen maken...
JoeyT loopt lief met zn zoontje op zn arm over t strand van bloemendaal...
jij gaat een meisje krijgen, JoeyTquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef JoeyT het volgende:
Ja als ik nu zou mogen kiezen welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:16 schreef petitlapin het volgende:
ah, je wil dat het een jongetje wordt joey !!! okay
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:17 schreef milagro het volgende:
[..]
jij gaat een meisje krijgen, JoeyT
en voor versieren krijg je de komende 3 jaar helemaal geen kans meer.
je vriendin is ongewenst zwanger , jij huilt je 's nachts in slaap van pure wanhoop maar je zit nu al hier weer te koketteren met je versierkunsten.
djezuz , hoe suf kun je zijn.
Rustig maar skatje... Ik wil je best eens als MILFje tussendoor geruiken...quote:
Hele leuke reactie, maar zoek eens een spiegel op. Hoe lang was je ook alweer single?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:17 schreef milagro het volgende:
[..]
jij gaat een meisje krijgen, JoeyT
en voor versieren krijg je de komende 3 jaar helemaal geen kans meer.
je vriendin is ongewenst zwanger , jij huilt je 's nachts in slaap van pure wanhoop maar je zit nu al hier weer te koketteren met je versierkunsten.
djezuz , hoe suf kun je zijn.
met een arm marginaal losertje die overal wel een kind heeft rondlopen waarvoor hij alimentatie moet betalenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef JoeyT het volgende:
Rustig maar skatje... Ik wil je best eens als MILFje tussendoor geruiken...
Wel lief glimlachen aub![]()
Uitgejankt, Labello, over de vreselijk beschuldigingen aan jouw adresquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hele leuke reactie, maar zoek eens een spiegel op. Hoe lang was je ook alweer single?
MILF haar JoeyT,... tante pollewopske
Misschien moet je maar eens goed in de spiegel kijken. Ik reageer dan misschien wat extreem, maar leef tenminste nog. Ik ben er nog lang niet klaar voor het emotionele kasplantje te worden wat jij hier uitstraalt te zijn. Liever een labello en jankzak dan een oude uitgewoonde doos die niemand meer wil.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Uitgejankt, Labello, over de vreselijk beschuldigingen aan jouw adres
Er is maar één d ing dat stinkt, Joey en dat is verhaal, dat is nu wel helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Rustig maar skatje... Ik wil je best eens als MILFje tussendoor geruiken...
Wel lief glimlachen aub![]()
Shaggy: Wasn't me...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met een arm marginaal losertje die overal wel een kind heeft rondlopen waarvoor hij alimentatie moet betalen.
Ik gebruik altijd John Doequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Shaggy: Wasn't me...
Regel 1 bij t bezwangeren van meisjes die je niet moet---> Always Use a Fake name! Hi I'm Ken Adams![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |