abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:00:03 #101
36088 Miss_User
back on track
pi_27780809
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het breekt eerder de kaak van degene die dat tegen mij zegt.
Vrees niet, jij zal het uit mijn mond niet horen
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:02:24 #102
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27780870
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:00 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Vrees niet, jij zal het uit mijn mond niet horen
Ik word meestal versierd door meiden ipv andersom vandaar mijn enigzins harde reactie... Staat dat ook in die versierhandleidingen hoe je daar mee moet omgaan? maar stel je voor, ben je hartstikke onzeker en heb je alle versiertrucs uit je kop geleerd stapt er een meisje op JOU af... Weg toepasbare kennis
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:03:58 #103
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_27780904
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:58 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ah je gaat voor de aangifte van aanranding. Hier kan Casanova nog een puntje aan zuigen zeg ik je.
Waneer een vrouw tegen je aan zit te rijden...
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:05:50 #104
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27780947
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik word meestal versierd door meiden ipv andersom vandaar mijn enigzins harde reactie... Staat dat ook in die versierhandleidingen hoe je daar mee moet omgaan? maar stel je voor, ben je hartstikke onzeker en heb je alle versiertrucs uit je kop geleerd stapt er een meisje op JOU af... Weg toepasbare kennis
Je kan de informatie altijd later nog toepassen
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:07:57 #105
36088 Miss_User
back on track
pi_27780998
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik word meestal versierd door meiden ipv andersom vandaar mijn enigzins harde reactie... Staat dat ook in die versierhandleidingen hoe je daar mee moet omgaan?
Ik heb geen versierhandleidingen ik put uit ervaringen van wat mij bevallen is.
quote:
maar stel je voor, ben je hartstikke onzeker en heb je alle versiertrucs uit je kop geleerd stapt er een meisje op JOU af... Weg toepasbare kennis
sure, gebeurt. Maar dan zou je als jongen ook gelijk een stuk minder onzeker hoeven zijn. Ze komt toch zeker niet voor niets op je af? Kennelijk heeft ze interesse, dus het enige wat er nog mis kan is dat het niet klikt. Maar zoals ik al zei het zijn geen trucs. Je moet je (vantevoren) verplaatsen in dede ander en je aanleren om zo te denken.
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:50:19 #106
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27782122
Ik heb 's op fastseduction.com gekeken...

De teksten zijn misschien wel goed te gebruiken... Fijn om te lezen zijn ze niet. Er staat veels te veel om de tekst heen, of zelfs in de tekst, om het een beetje lekker te kunnen lezen.

Een voorbeeld is de verwijzing naar de acroniemen, welk met geel aangegeven wordt. Ik kan op die manier echt niet lezen, omdat ik toch door het gele afgeleid wordt. Als o.a. de kleur bij die hyperlinks weggehaald zou worden, zou het misschien een stuk makkelijker te lezen zijn... Maar zo denk ik er dan over...

Verder: Ik zou best wel eens een meisje willen versieren, maar ik vind het ook beetje overdreven om eerst een week of twee bezig te zijn met teksten doorlezen... Ik ben al zo'n denkpersoon en ik denk dat juist alleen denken iets is wat je niet moet doen...
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef Monus het volgende:
En ik moet zeggen... een beetje fokken is altijd leuk natuurlijk
Of irritant in een topic waar men probeert serieus te replyen zonder mensen die denken dat ze leuk zijn...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:08:10 #107
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_27782560
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef DanielBo het volgende:

Of irritant in een topic waar men probeert serieus te replyen zonder mensen die denken dat ze leuk zijn...
Irritant is het zeker, maar toch wat hij in zijn eerste post zegt is wel de waarheid.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:08:51 #108
6472 Robinski
Icoontje!?
pi_27782575
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef DanielBo het volgende:
Ik heb 's op fastseduction.com gekeken...

De teksten zijn misschien wel goed te gebruiken... Fijn om te lezen zijn ze niet. Er staat veels te veel om de tekst heen, of zelfs in de tekst, om het een beetje lekker te kunnen lezen.

Een voorbeeld is de verwijzing naar de acroniemen, welk met geel aangegeven wordt. Ik kan op die manier echt niet lezen, omdat ik toch door het gele afgeleid wordt. Als o.a. de kleur bij die hyperlinks weggehaald zou worden, zou het misschien een stuk makkelijker te lezen zijn... Maar zo denk ik er dan over...

Verder: Ik zou best wel eens een meisje willen versieren, maar ik vind het ook beetje overdreven om eerst een week of twee bezig te zijn met teksten doorlezen... Ik ben al zo'n denkpersoon en ik denk dat juist alleen denken iets is wat je niet moet doen...
[..]

dat heb ik dus ook voor een groot deel, dat ik er te veel bij nadenk.
waarom is het niet gewoon makkerlijker om een groot deel van je gedachten uit te schakelen op command ?
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:13:16 #109
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27782702
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Robinski het volgende:

[..]

dat heb ik dus ook voor een groot deel, dat ik er te veel bij nadenk.
waarom is het niet gewoon makkerlijker om een groot deel van je gedachten uit te schakelen op command ?
Was het maar waar, maar dat is maar het halve werk... Ik snap bijvoorbeeld ook geen lichaamstaal enzo... Maar ik denk dat als ik mijn eerste zoen geef, het ook een goeie zal zijn
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef Monus het volgende:

[..]

Irritant is het zeker, maar toch wat hij in zijn eerste post zegt is wel de waarheid.
Dat kan misschien wel zijn, maar ik vind zijn posts over het algemeen, dus ook buiten dit topic, vaak nog nutteloos en soms provocerend... Ik vind dat het opfokken van mensen niet in R&P hoort...

Overigens moeten we er over ophouden, het is namelijk offtopic
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:20:36 #110
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27782894
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Misschien iets heel stoms, maar kan ik het niet beter een vriendin als meisje/vrouwzijnde vragen? Zij weet meer hoe een meisje/vrouw in elkaar zit dan ik
Mannen zijn eerlijker
Vampire Romance O+
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:20:51 #112
6472 Robinski
Icoontje!?
pi_27782908
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:13 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Was het maar waar, maar dat is maar het halve werk... Ik snap bijvoorbeeld ook geen lichaamstaal enzo... Maar ik denk dat als ik mijn eerste zoen geef, het ook een goeie zal zijn
[..]
Lichaamstaal kom ik deels wel uit, maar over het algemeen kom ik nooit tot zoenen.
maar ja wat kan ik zeggen over nooit... ben net een paar maanden zonder vriendin.

had een paar weken terug wel een mogelijkheid maar ik durfde die laatste stap op dat moment niet te maken.
ex nog in me hoofd, niet weten of de ander wel wil, als ik toen dat denken ffies had uit kunnen zetten
pi_27782967
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Daar help je echt mensen mee die geen uitstraling hebben, een charisma als een gesloopt bushokje hebben en in een sociaal isolement zitten.
Vooral jezelf zijn hoor.
wat dan? moeten ze maar een rolletje spelen? werkt ook niet echt..voel je je toch totaal niet gemakkelijk bij..dingen zeggen die je eigenlijk niet meent..doen alsof je dingen leuk vind die je eigenlijk niet leuk vind..voor iedereen is er een geschikte partner..zolang je maar jezelf bent..!
jaja..tis allemaal wat
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:36:04 #114
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27783357
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef DanielBo het volgende:
Misschien iets heel stoms, maar kan ik het niet beter een vriendin als meisje/vrouwzijnde vragen? Zij weet meer hoe een meisje/vrouw in elkaar zit dan ik
Probeer het maar eens. Ik durf er geld onder te verwedden dat je niks aan haar antwoorden hebt. Of zou jij wel weten hoe een 'matig' meisje jou zou moeten versieren?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:37:19 #115
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27783400
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Probeer het maar eens. Ik durf er geld onder te verwedden dat je niks aan haar antwoorden hebt. Of zou jij wel weten hoe een 'matig' meisje jou zou moeten versieren?
Ik weet het niet, heb er zelf geen ervaring mee... Ik heb ooit gepoogd te versieren, maar lukt gewoon niet...
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:44:38 #116
91306 GF
Kingwood
pi_27783616
Wordt dronken De eerste zoen met m'n huidige vriendin weet ik helemaal niks meer van Das wel lullig op zich, maar werkte uiteindelijk dus wel.
Unspoken words were understood
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:50:44 #117
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27783850
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef GF het volgende:
Wordt dronken De eerste zoen met m'n huidige vriendin weet ik helemaal niks meer van Das wel lullig op zich, maar werkte uiteindelijk dus wel.
Dat is een beetje een klein probleempje... Ik word namelijk niet zo heel erg gigantisch snel dronken, zelfs al heel moeilijk aangeschoten... De enige keer dat ik ECHT iets merkte was de eerste keer stappen... De hele avond gezeten en toen opgestaan...

Maar dronken zijn kan ook het andere effect hebben... Ze zouden bijvoorbeeld ook kunnen gaan denken wat voor zuiplap je nou weer bent...
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:25:25 #118
91306 GF
Kingwood
pi_27785004
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Maar dronken zijn kan ook het andere effect hebben... Ze zouden bijvoorbeeld ook kunnen gaan denken wat voor zuiplap je nou weer bent...
True. Dat vond ze ook eerst van me. Maar het was eigenlijk ook m'n bedoeling niet om d'r te versieren. Een instelling van: 'het kan me niet schelen wat het wordt' helpt ook wel. Al koos ik daar niet bewust voor
Unspoken words were understood
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:53:49 #119
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27788124
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:25 schreef GF het volgende:

[..]

True. Dat vond ze ook eerst van me. Maar het was eigenlijk ook m'n bedoeling niet om d'r te versieren. Een instelling van: 'het kan me niet schelen wat het wordt' helpt ook wel. Al koos ik daar niet bewust voor
Naja, doordat ik niet zo heel zelfverzekerd ben, heb ik echt al zo'n instelling dat ze me niet zien staan... Ik ben na een dronkenmans-actie helemaal bang dat ze me niet zien staan...
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:45:18 #120
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27790045
Al die teksten en handleidingen van fastseduction.com zjin bruikbaar,

MITS je vanaf dag één de praktijk induikt en er ook daadwerkelijk iets mee doet. Maak niet de fout om te overanalyseren, want je komt geheid in de 'paralysis by analysis'-fase, waarin je alleen maar bezig bent met lezen lezen lezen, zonder er iets mee te doen. Je kan nu weleens teveel zelfvertrouwen krijgen, waardoor je na je eerst afwijzing totaal ontgoocheld en ontmoedigd je moed aan de wilgen hangt.

Daarnaast, laat je niet ontmoedigen door mensen die het van nature al in zich hebben. Helaas, ze bestaan en helaas, ze kunnen het je weleens zuur maken. Maar zoals met alles: als je genoeg oefent, wordt het een tweede natuur. Zoals ik al eerder zei: laat je niet ontmoedigen door die arrogante klootzakken, jouw tijd komt nog wel.

Ongeacht je uiterlijk, verlegenheid of communicatieve vaardigheden: je hoeft niet te veranderen om te verbeteren. Je kunt best jezelf blijven, maar dan nét iets verzorgder, nét iets beter gekleed, nét iets spraakzamer of wat dan ook.

Je moet alleen de grenzen van je persoonlijkheid durven verkennen, en misschien zelfs durven verleggen.

Ik ga er in ieder geval voor, al moet ik 5 keer per avond op mijn bek gaan
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:04:32 #121
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27790778
Ik zou best wel eens op een versiertour willen gaan, maar het is gewoon niet echt mijn style... Ik kan soms druk zijn, maar ik ben vaak de rustigheid zelve... Maar zoals ik al zei, ik kan soms ook 'stuiterend' zijn...

Over grenzen verleggen: ik denk dat het opzich wel een steun is als je ook lichamelijk weet dat je je grenzen kan verleggen, sowieso laat grenzen verleggen zien dat je iets kan, waardoor je meer moed in iets kan krijgen...

Maar door de drukte heb ik echt op dit moment geen tijd om dit soort dingen ff in de praktijk te brengen... Ik ga zeker twee weken niet stappen enzo...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:14:58 #122
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_27797870
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:05 schreef milagro het volgende:

[..]

ik denk dat echte stereotype versieren (zoals het hier bedoeld wordt)v gewoon niet te leren is, dat zit in je of niet, maar dat betekent niet dat je dus nooit aan de man of vrouw zal komen , alleen moet je wel laten merken dat je bestaat, anders houdt het op natuurlijk
Dat heb ik ook altijd gedacht en het voelt nog steeds zo. Toch is het niet waar. Die David DeAngelo (en anderen ook) was vroeger echt een lulletje rozenwater. Sterker nog, dat kun je nog steeds een beetje aan hem zien. Maar hij heeft zich daar boven uit gewerkt en is nu een meesterversierder.

Wat wel moeilijk te veranderen is is je aard. Mijn aard is nu eenmaal dat ik (helaas!) niet van uitgaan houd. Daar loop ik dus nu ook nog steeds tegenaan. Ik heb gewoon geen zin om nu op mijn 36e alsnog het nachtleven te gaan verkennen. Dan maar geen vrouw.
Gaap Goals rulezzz!
pi_27799036
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:14 schreef M_Schtoppel het volgende:

Wat wel moeilijk te veranderen is is je aard. Mijn aard is nu eenmaal dat ik (helaas!) niet van uitgaan houd. Daar loop ik dus nu ook nog steeds tegenaan. Ik heb gewoon geen zin om nu op mijn 36e alsnog het nachtleven te gaan verkennen. Dan maar geen vrouw.
wat doe je dan wel om een vrouw tegen te komen ? internet ? contactadvertenties, .... ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:05:39 #124
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_27799256
Internet, fast daten en toch proberen te leren vrouwen aan te spreken op andere plekken dan bars, kroegen en discotheken. Het zogenaamde cold approachen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_27799285
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:05 schreef M_Schtoppel het volgende:
Internet, fast daten en toch proberen te leren vrouwen aan te spreken op andere plekken dan bars, kroegen en discotheken. Het zogenaamde cold approachen.
met hoeveel dames heb je dan eigenlijk al gedate ...

en is er dan nooit eens eentje geweest met wie je verder kon gaan ...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:10:43 #126
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27799398
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:14 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd gedacht en het voelt nog steeds zo. Toch is het niet waar. Die David DeAngelo (en anderen ook) was vroeger echt een lulletje rozenwater. Sterker nog, dat kun je nog steeds een beetje aan hem zien. Maar hij heeft zich daar boven uit gewerkt en is nu een meesterversierder.
Ik weet wel zeker dat versieren te leren is... Ik had er zelf vroeger ook altijd moeite mee. Durfde nauwelijks tegen een meisje te praten. Totdat ik zag hoe anderen t deden. Ik kreeg een bijbaantje als fitnessinstructeur en ging altijd met die gasten uit. Op een gegeven moment neem je dingen van vrienden over en dus ook dit. Je gaat bij elk succes meer in jezelf geloven en op een gegeven moment is je ego zo groot dat anderen in je geloven. En dat is waar het om gaat. Mensen moeten denken dat je iets bent... Geldt op elk vlak van t leven. Topsport---> Je moet mensen laten denken dat je de beste bent, je moet het uitstralen dat je de beste bent, zo raken ze onder de indruk van je, kijken ze tegen je op en win je de wedstrijd. Carriere---> Je weet dat je een charismatische manager bent, je bent niet bang om op je bek te gaan, mensen gaan tegen opkijken en daardoor ga jij richting de top. Vrouwen dus precies hetzelfde---> op een gegeven moment ga je zelfvertrouwen uitstralen, op een gegeven moment gaan mensen (vaak jongens) meisjes waarschuwen dat ze niet met je moeten gaan daten omdat je ze alleen maar zal gebruiken. Meisjes vinden dat interessant en je trekt ze daardoor aan.
Alleen ik ben van mening dat dit niet uit een boekje te leren is maar gewoon in de praktijk. En ja uiterlijk speelt natuurlijk ook een grote rol...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27799478
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat versieren te leren is... Ik had er zelf vroeger ook altijd moeite mee. Durfde nauwelijks tegen een meisje te praten. Totdat ik zag hoe anderen t deden. Ik kreeg een bijbaantje als fitnessinstructeur en ging altijd met die gasten uit. Op een gegeven moment neem je dingen van vrienden over en dus ook dit. Je gaat bij elk succes meer in jezelf geloven en op een gegeven moment is je ego zo groot dat anderen in je geloven. En dat is waar het om gaat. Mensen moeten denken dat je iets bent... Geldt op elk vlak van t leven. Topsport---> Je moet mensen laten denken dat je de beste bent, je moet het uitstralen dat je de beste bent, zo raken ze onder de indruk van je, kijken ze tegen je op en win je de wedstrijd. Carriere---> Je weet dat je een charismatische manager bent, je bent niet bang om op je bek te gaan, mensen gaan tegen opkijken en daardoor ga jij richting de top. Vrouwen dus precies hetzelfde---> op een gegeven moment ga je zelfvertrouwen uitstralen, op een gegeven moment gaan mensen (vaak jongens) meisjes waarschuwen dat ze niet met je moeten gaan daten omdat je ze alleen maar zal gebruiken. Meisjes vinden dat interessant en je trekt ze daardoor aan.
Alleen ik ben van mening dat dit niet uit een boekje te leren is maar gewoon in de praktijk. En ja uiterlijk speelt natuurlijk ook een grote rol...
ben ik het helemaal mee eens, als je een beetje ervaring hebt gaat het veel makkelijker! als je eenmaal een paar keer ' beet' heb gehad..heb je er steeds minder moeite mee om met een meisje aan te pappen!
jaja..tis allemaal wat
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:25:05 #128
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27799825
Voor mij geen internetdating ... Heb het ooit eens geprobeerd en toen kwam ik op gegeven moment bij een 14-jarige meisje dat zich voordeed als 17... Nooit meer.
pi_27800332
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:10 schreef JoeyT het volgende:

Je gaat bij elk succes meer in jezelf geloven en op een gegeven moment is je ego zo groot dat anderen in je geloven. En dat is waar het om gaat.
Ik ben heel gevoelig voor jongens met grote ego's, wat wil zeggen dat ik er allergisch voor ben. Jongens die zichzelf heel wat vinden, jongens die meisjes tussen de bedrijven door versieren. Ze bewegen zich gemakkelijk, strooien met complimenten, verklaren je tot mooiste vrouw van de wereld, bijten onmiddellijk toe. Ik krijg er de kriebels van. Het is schijn. Ze lopen te koop met oppervlakkigheden. Ze zeggen wat je horen wil. Ze willen dat je denkt dat ze iets zijn, iets wat ze niet zijn. Juist een verlegen jongen is sexy: stille wateren, diepe gronden. Hij geeft zichzelf niet makkelijk, dus als hij zich aan jou geeft, weet je dat het iets betekent.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:51:44 #130
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27800647
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben heel gevoelig voor jongens met grote ego's, wat wil zeggen dat ik er allergisch voor ben. Jongens die zichzelf heel wat vinden, jongens die meisjes tussen de bedrijven door versieren. Ze bewegen zich gemakkelijk, strooien met complimenten, verklaren je tot mooiste vrouw van de wereld, bijten onmiddellijk toe. Ik krijg er de kriebels van. Het is schijn. Ze lopen te koop met oppervlakkigheden. Ze zeggen wat je horen wil. Ze willen dat je denkt dat ze iets zijn, iets wat ze niet zijn. Juist een verlegen jongen is sexy: stille wateren, diepe gronden. Hij geeft zichzelf niet makkelijk, dus als hij zich aan jou geeft, weet je dat het iets betekent.
Iemand die het echt snapt...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:56:38 #131
6472 Robinski
Icoontje!?
pi_27800794
Alleen de kans is dan wel groot dat er niks gebeurd.
Meisje verlegen
Jongen verlegen

durfen beide niks...
pi_27801005
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:56 schreef Robinski het volgende:
Alleen de kans is dan wel groot dat er niks gebeurd.
Meisje verlegen
Jongen verlegen

durfen beide niks...
Zo'n jongen en zo'n meisje zullen elkaar ook niet in de trein ontmoeten, telefoonnummers uitwisselen en een grote romance beginnen. Het gaat allemaal wat langzamer, omslachtiger. Je zorgt dat je vaker bij hem in de buurt bent, dat je hem leert kennen, dat hij jou opmerkt. Als je denkt dat hij jou misschien ook wel leuk vindt en als je hem inmiddels beter kent, dan is de angst voor gezichtsverlies ook kleiner. Het is geen alles-of-niets-kwestie meer. Je hebt geen openingszinnen nodig, geen spetterende eerste indruk waar alles vanaf hangt. Je kunt elkaar aftasten en dat is waanzinnig spannend.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:09:25 #133
88139 JoeyT
pi_27801246
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zo'n jongen en zo'n meisje zullen elkaar ook niet in de trein ontmoeten, telefoonnummers uitwisselen en een grote romance beginnen. Het gaat allemaal wat langzamer, omslachtiger. Je zorgt dat je vaker bij hem in de buurt bent, dat je hem leert kennen, dat hij jou opmerkt. Als je denkt dat hij jou misschien ook wel leuk vindt en als je hem inmiddels beter kent, dan is de angst voor gezichtsverlies ook kleiner. Het is geen alles-of-niets-kwestie meer. Je hebt geen openingszinnen nodig, geen spetterende eerste indruk waar alles vanaf hangt. Je kunt elkaar aftasten en dat is waanzinnig spannend.
Tsja als ik aan versieren denk dan denk ik niet aan dit... Dit is meer 'Hoe begint een liefdevolle relatie als je verlegen bent'. Versieren is gewoon een spel en een heel erg leuk spel.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:10:25 #134
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27801283
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Tsja als ik aan versieren denk dan denk ik niet aan dit... Dit is meer 'Hoe begint een liefdevolle relatie als je verlegen bent'. Versieren is gewoon een spel en een heel erg leuk spel.
Een kind is wel een afknapper voor veel meisjes hoor
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:13:42 #135
88139 JoeyT
pi_27801387

[ Bericht 100% gewijzigd door JoeyT op 10-06-2005 12:14:21 ]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:14:07 #136
88139 JoeyT
pi_27801406
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zelfs met kind zou ik me niet eens zorgen maken...
JoeyT loopt lief met zn zoontje op zn arm over t strand van bloemendaal...
pi_27801472
ah, je wil dat het een jongetje wordt joey !!! okay
pi_27801503
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef JoeyT het volgende:
jij gaat een meisje krijgen, JoeyT
en voor versieren krijg je de komende 3 jaar helemaal geen kans meer.
je vriendin is ongewenst zwanger , jij huilt je 's nachts in slaap van pure wanhoop maar je zit nu al hier weer te koketteren met je versierkunsten.
djezuz , hoe suf kun je zijn.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:18:02 #139
88139 JoeyT
pi_27801542
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:16 schreef petitlapin het volgende:
ah, je wil dat het een jongetje wordt joey !!! okay
Ja als ik nu zou mogen kiezen wel ... Ik wil niet dat 1 of andere Joey mijn dochter mee uit neemt
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:18:49 #140
88139 JoeyT
pi_27801574
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:17 schreef milagro het volgende:

[..]

je vriendin is ongewenst zwanger , jij huilt je 's nachts in slaap van pure wanhoop maar je zit nu al hier weer te koketteren met je versierkunsten.

Ik huil mezelf niet meer in slaap
pi_27801605
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik huil mezelf niet meer in slaap
komt vanzelf wel weer, sukkeltje
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:25:08 #142
88139 JoeyT
pi_27801764
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:19 schreef milagro het volgende:

[..]

komt vanzelf wel weer, sukkeltje
Rustig maar skatje... Ik wil je best eens als MILFje tussendoor geruiken...
Wel lief glimlachen aub
pi_27801810
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:17 schreef milagro het volgende:

[..]

Hele leuke reactie, maar zoek eens een spiegel op. Hoe lang was je ook alweer single?

MILF haar JoeyT,... tante pollewopske met haar grote toeter. Oma gaat verhalen vertellen over hoe men vroeger versierde voor de oorlog.

pi_27801822
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef JoeyT het volgende:

Wel lief glimlachen aub
met een arm marginaal losertje die overal wel een kind heeft rondlopen waarvoor hij alimentatie moet betalen .
pi_27801964
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:26 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hele leuke reactie, maar zoek eens een spiegel op. Hoe lang was je ook alweer single?

MILF haar JoeyT,... tante pollewopske

Uitgejankt, Labello, over de vreselijk beschuldigingen aan jouw adres
pi_27801966
Gaat de Bold & the Beautiful hier verder

Versieren: ik doe er niet aan , het zit in mijn genen .
pi_27802023
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:30 schreef milagro het volgende:

[..]

Uitgejankt, Labello, over de vreselijk beschuldigingen aan jouw adres
Misschien moet je maar eens goed in de spiegel kijken. Ik reageer dan misschien wat extreem, maar leef tenminste nog. Ik ben er nog lang niet klaar voor het emotionele kasplantje te worden wat jij hier uitstraalt te zijn. Liever een labello en jankzak dan een oude uitgewoonde doos die niemand meer wil.
pi_27802027
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wel lief glimlachen aub
Er is maar één d ing dat stinkt, Joey en dat is verhaal, dat is nu wel helemaal duidelijk.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:33:08 #149
88139 JoeyT
pi_27802040
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:26 schreef petitlapin het volgende:

[..]

met een arm marginaal losertje die overal wel een kind heeft rondlopen waarvoor hij alimentatie moet betalen .
Shaggy: Wasn't me...

Regel 1 bij t bezwangeren van meisjes die je niet moet---> Always Use a Fake name! Hi I'm Ken Adams
pi_27802078
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Shaggy: Wasn't me...

Regel 1 bij t bezwangeren van meisjes die je niet moet---> Always Use a Fake name! Hi I'm Ken Adams
Ik gebruik altijd John Doe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')