Ja pappa, ik was vergeten dat het geen openbaar forum was en het vrije woord hier niet geldtquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef DanielBo het volgende:
Ga ff ergens anders gebruikers pesten, een aantal vatten de post verkeerd op. En dat is niet in DIT topic, dus ga ergens anders vervelen...
owwww. wil je ff op schoot bij viezeoom zoalshetis?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja pappa, ik was vergeten dat het geen openbaar forum was en het vrije woord hier niet geldt.
Tja, het is toch wel de enige manier, je kan maar een beperkte tijd jezelf anders voor doen dan dat je echt bent, roeien met de riemen die je hebt, ookal zijn het afgebroken riemen van recycled plastic.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daar help je echt mensen mee die geen uitstraling hebben, een charisma als een gesloopt bushokje hebben en in een sociaal isolement zitten.
Vooral jezelf zijn hoor.
Ach, als je zo lekker bent als ik, heb je al die kruiperige onzin echt niet nodigquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Xebrozius het volgende:
Een cursus versieren is ongeveer net zo kansloos als een cursus origami. Op papier zie het er makkelijk uit maar als je zelf bezig gaat bak je er niks van.
Versieren is afhankelijk van een aantal factoren:
- zelfvertrouwen
- weten wanneer stil te zijn
- weten wanneer iets interessants te zeggen
- perfect gedoseerde humor
- oneindige gespreksstof
- vlotte babbel
- sociaal ingesteld
- de andere sekse aanvoelen
- charme
Zo op het eerste oog heb je toch echt wel een koeiekopquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, als je zo lekker bent als ik, heb je al die kruiperige onzin echt niet nodig
op punt één van het lijstje scoor je alvast een ruim voldoende.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, als je zo lekker bent als ik, heb je al die kruiperige onzin echt niet nodig
Ah, jij gebruikt ook choloroform?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan weet je ook meteen wat jij niet hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Zo op het eerste oog heb je toch echt wel een koeiekop![]()
![]()
uiersquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan weet je ook meteen wat jij niet hebt
Nee hoor, je kan best iets forceren, iets aanwenden, en dat je dan eigen maken gewoon omdat het goed voelt en resultaat oplevert.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, het is toch wel de enige manier, je kan maar een beperkte tijd jezelf anders voor doen dan dat je echt bent, roeien met de riemen die je hebt, ookal zijn het afgebroken riemen van recycled plastic.
Nee, dat smaakt zo viesquote:
Misschien iets heel stoms, maar kan ik het niet beter een vriendin als meisje/vrouwzijnde vragen? Zij weet meer hoe een meisje/vrouw in elkaar zit dan ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat vaak goed werkt is advies aan een mannelijke vriend vragen die de situatie kent. Die kan je vaak niet vertellen of het gaat lukken, maar wel of het niet gaat lukken. Ook dat is fijn om te weten
Ja okay, maar dan moet je het dus niet forceren. Maar je hebt wel gelijk, je kan bepaalde dingen best aanleren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan best iets forceren, iets aanwenden, en dat je dan eigen maken gewoon omdat het goed voelt en resultaat oplevert.
Als jezelf zijn betekent dat je stil en teruggetrokken, nagelbijten aan de kant blijft staan toekijken zul je toch echt eens anders moeten gaan roeien, desnoods dus met andere riemen.
Als je het te veel forceert, kom je dan niet iet wat opdringerig over?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja okay, maar dan moet je het dus niet forceren. Maar je hebt wel gelijk, je kan bepaalde dingen best aanleren.
Je moet soms juist wel forceren, jezelf dwingen wel naar voren te gaan, wel je mond open te trekken of wat dan ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja okay, maar dan moet je het dus niet forceren. Maar je hebt wel gelijk, je kan bepaalde dingen best aanleren.
Leg de lat dan ook niet te hoog... Van die kerels die op inernet de meest overdreven verhalen lezen over versieren en alles uit hun kop leren om vervolgens om het lekkerste wijf van de dansvloer af te stappen. Wat ben je dan ook voor domme lul? Een echt versierder weet dat je moet wachten tot ze klaar is met dansen omdat ze niet wil dat jij als een soort van vunzige naaktslak tegen haar op gaat rijden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan best iets forceren, iets aanwenden, en dat je dan eigen maken gewoon omdat het goed voelt en resultaat oplevert.
Als jezelf zijn betekent dat je stil en teruggetrokken, nagelbijten aan de kant blijft staan toekijken zul je toch echt eens anders moeten gaan roeien, desnoods dus met andere riemen.
tuurlijk, niet meteen overmoedig worden, maar de eerste stap moet je forceren, de tweede ms ook nog, de derde komt zoals die komt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Leg de lat dan ook niet te hoog... Van die kerels die op inernet de meest overdreven verhalen lezen over versieren en alles uit hun kop leren om vervolgens om het lekkerste wijf van de dansvloer af te stappen. Wat ben je dan ook voor domme lul? Een echt versierder weet dat je moet wachten tot ze klaar is met dansen omdat ze niet wil dat jij als een soort van vunzige naaktslak tegen haar op gaat rijden.
Richt je dan eerst op het lelijkste mokkel dat ook ergens in een hoekje staat,, ga een gesprek aan, leer je verplaatsen in de andere sekse en werk je dan in een periode van jaren hoger op in de ladder van oppervlakkig uiterlijk, inhoudloze conversaties en one night stands.
Nu snap ik eindelijk waar Gothics vandaan komen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:05 schreef milagro het volgende:
alleen moet je wel laten merken dat je bestaat, anders houdt het op natuurlijk
*fotoboek van Lemmeb chektquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk in een notedop.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:05 schreef milagro het volgende:
alleen moet je wel laten merken dat je bestaat, anders houdt het op natuurlijk
* een grote purk uit z'n neus peutert en in z'n mond stoptquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:18 schreef Miss_User het volgende:
[..]
*fotoboek van Lemmeb chekt
*Blonde uitvoering van Ad Visser herkent![]()
![]()
![]()
*Lachtranen wegveegt![]()
* nog maar eens eeninschenkt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nu snap ik eindelijk waar Gothics vandaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |