abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27774321
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de grote sleutel: het je niet persoonlijk aantrekken. Met een wat luchtigere attitude kom je veel beter voor de dag volgens mij...
Dude jouw sig
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:31:08 #27
80425 Muertez
met een z?
pi_27774639
quote:
en als ze na een leuk gesprek je heel lang aankijkt..is dat het teken dat je moet zoenen! beetje duidelijk zo?
HAHA vroeger (ben nu natuurlijk een ervaren oude lul) had ik dat dus niet direct door, was ik volkomen clueless waarom ze nou opeens zo dichtbij kwam en me zat aan te staren dus ik gewoon enthousiast verder ouwehoeren

Pas na een paar meiden die zelf genoeg lef hadden om te beginnen met zoenen viel de knikker op zijn plaats.
pi_27774991
hehe! zoiets had ik ook bij mijn 1e zoen..toen stapte ik achteruit..met zijn blik van..wat ben jij aan het doen?!
jaja..tis allemaal wat
pi_27775157
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de grote sleutel: het je niet persoonlijk aantrekken. Met een wat luchtigere attitude kom je veel beter voor de dag volgens mij...
gewoon jezelf zijn! en een beetje gespannen vinden ze alleen maar schattig..zolang je maar niet stuntelig gaat doen is het best! je moet niet pretenderen een hele coole dude te zijn..daar kom je echt totaal niet ver mee. behalve als je gewoon zo bent natuurlijk
jaja..tis allemaal wat
pi_27777237
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:41 schreef fffan het volgende:
hehe! zoiets had ik ook bij mijn 1e zoen..toen stapte ik achteruit..met zijn blik van..wat ben jij aan het doen?!
Bij mij ging het dus ook heel vaag... Ik weet nooit hoe ik het moet aanpakken ensoww maar mijn eerste zoen ging totaal niet vanuit mijn kant

Ik ging dus bij 2 meiden staan die ik kende en we stonden dus in zo'n bier tent en de 1 loopt ineens weg want die zag iemand die ze kende en er stond een heel goed nummer op en ineens kwam zij wat dichterbij... en legde de armen om mijn schouders heen en ik weet niet hoe maar ik deed gewoon mee, alsof het in de genen stond geschreven en bang... we waren aan het zoenen ( ik zocht al een tijdje een slacht offer om mijn ontgroening te veroorzaken maar heb nooit geen lef... (zoals altijd ) ik was toen net een maand 17... )
pi_27777425
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef tentakeling het volgende:

[..]

Bij mij ging het dus ook heel vaag... Ik weet nooit hoe ik het moet aanpakken ensoww maar mijn eerste zoen ging totaal niet vanuit mijn kant

Ik ging dus bij 2 meiden staan die ik kende en we stonden dus in zo'n bier tent en de 1 loopt ineens weg want die zag iemand die ze kende en er stond een heel goed nummer op en ineens kwam zij wat dichterbij... en legde de armen om mijn schouders heen en ik weet niet hoe maar ik deed gewoon mee, alsof het in de genen stond geschreven en bang... we waren aan het zoenen ( ik zocht al een tijdje een slacht offer om mijn ontgroening te veroorzaken maar heb nooit geen lef... (zoals altijd ) ik was toen net een maand 17... )
hehe..bij mij ging het helemaal van haar kant..dus je had meer lef als mij
jaja..tis allemaal wat
pi_27777589
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:58 schreef fffan het volgende:

[..]

hehe..bij mij ging het helemaal van haar kant..dus je had meer lef als mij
nou... ik kwam bij hun staan omdat ik toch aan het rond lopen was en ja ze vonden het wel gezellig dat ik er bij kwam staan, (nu weet ik ook waarom ) t was dus eigelijk neit van mijn kant... , ze was blijkbaar gewoon boter geil
pi_27777654
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:02 schreef tentakeling het volgende:

[..]

nou... ik kwam bij hun staan omdat ik toch aan het rond lopen was en ja ze vonden het wel gezellig dat ik er bij kwam staan, (nu weet ik ook waarom )
ghehehe! maar de 1e x gaat altijd stroef..als ik nu bedenk hoe ik toen zoende en nu..ben ik toch een stuk vooruitgegaan ook qua zelfverzekerheid!..dus..oefening baart kunst
jaja..tis allemaal wat
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:07:00 #34
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27777757
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef tentakeling het volgende:

[..]
Je bent gewoon op gevoel afgegaan? Het normale denken even opzij gezet en gewoon overgegeven aan het gevoel... ?

Ik word over nog geen half jaar 18 en ik heb ook nog niet gezoend, moet je je niet echt voor schamen... Al ben ik zelf eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe dat nou is ...

Maarja, ik zie wel wanneer mijn tijd komt... Het zal toch vanuit mij moeten komen, denk ik
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_27777912
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Je bent gewoon op gevoel afgegaan? Het normale denken even opzij gezet en gewoon overgegeven aan het gevoel... ?

Ik word over nog geen half jaar 18 en ik heb ook nog niet gezoend, moet je je niet echt voor schamen... Al ben ik zelf eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe dat nou is ...

Maarja, ik zie wel wanneer mijn tijd komt... Het zal toch vanuit mij moeten komen, denk ik
heb je wel contact met meiden..?
jaja..tis allemaal wat
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:13:33 #36
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27777954
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:12 schreef fffan het volgende:

[..]

heb je wel contact met meiden..?
Ik werk regelmatig met een groep van 15 meiden en ik heb heus wel een beetje contact met meiden...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_27778003
Heeeeel oud topic, maar er was er ergens eentje met de meest slechte versier truuks (pick-up lines).

Als ik iemand echt "ga" versieren (meestal gebeurd dat vanzelf ) werken die meestal het beste, met genoeg humor gebracht dan
Of ze waardeert het niet en ze heeft geen humor

OF!, je gaat voor de simpele geest, maar dan is het ook gelijk weer heel simpel, een drankje, wat schuren en klaar
pi_27778035
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Ik werk regelmatig met een groep van 15 meiden en ik heb heus wel een beetje contact met meiden...
je hebt twee soorten van contact als het vrouwen betreft . . . .
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:16:32 #39
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27778044
Je niet door de eerste afwijzing uit het veld laten slaan. Als ze het serieus meent merk je het vanzelf wel.
Vampire Romance O+
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:18:20 #40
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27778094
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:16 schreef godard_k het volgende:

[..]

je hebt twee soorten van contact als het vrouwen betreft . . . .
Is niet echt intiem contact, durf ik niet
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:16 schreef MouseOver het volgende:
Je niet door de eerste afwijzing uit het veld laten slaan. Als ze het serieus meent merk je het vanzelf wel.
Zijn tien afwijzingen ook goed?
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:21:28 #41
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27778200
Een cursus versieren is ongeveer net zo kansloos als een cursus origami. Op papier zie het er makkelijk uit maar als je zelf bezig gaat bak je er niks van .
Versieren is afhankelijk van een aantal factoren:

- zelfvertrouwen
- weten wanneer stil te zijn
- weten wanneer iets interessants te zeggen
- perfect gedoseerde humor
- oneindige gespreksstof
- vlotte babbel
- sociaal ingesteld
- de andere sekse aanvoelen
- charme

Zolang die factoren ontbreken ben je niets anders dan een stuntel die probeert een van deze factoren na te spelen. Wat uitermate triest is omdat vrouwen dat direct doorzien. Tijdens het versieren moet jij je immers nooit als iemand anders voordoen.
Het is net zoals mensen die stinken naar zweet even wat extra deo opdoen in de overtuiging dat ze niet meer zo'n zure lucht om zich heen hebben hangen. Je stinkt dat dan nog steeds... en IEDEREEN heeft dan binnen enkele seconden door .

Dan kun je wel allemaal corny afgezaagde tips gaan aandragen maar als je iemand versierd moet je origineel zijn en improviseren. Niemand die zit te wachten op een kneusje die een openingzin gebruikt die in de jaren '70 al werd gezien als oudbollig
pi_27778279
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Xebrozius het volgende:
Een cursus versieren is ongeveer net zo kansloos als een cursus origami. Op papier zie het er makkelijk uit maar als je zelf bezig gaat bak je er niks van .
Versieren is afhankelijk van een aantal factoren:

- zelfvertrouwen
- weten wanneer stil te zijn
- weten wanneer iets interessants te zeggen
- perfect gedoseerde humor
- oneindige gespreksstof
- vlotte babbel
- sociaal ingesteld
- de andere sekse aanvoelen
- charme

Zolang die factoren ontbreken ben je niets anders dan een stuntel die probeert een van deze factoren na te spelen. Wat uitermate triest is omdat vrouwen dat direct doorzien. Tijdens het versieren moet jij je immers nooit als iemand anders voordoen.
Het is net zoals mensen die stinken naar zweet even wat extra deo opdoen in de overtuiging dat ze niet meer zo'n zure lucht om zich heen hebben hangen. Je stinkt dat dan nog steeds... en IEDEREEN heeft dan binnen enkele seconden door .
dat zei ik toch ook? gewoon jezelf zijn!
jaja..tis allemaal wat
pi_27778300
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef DanielBo het volgende:

[..]

[..]

je moet gewoon goed op meiden letten, hoe ze reageren op je en de dingen doe je doet..en vanuit daar verder gaan kijken.
jaja..tis allemaal wat
pi_27778335
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef DanielBo het volgende:

[..]

[..]

In dezelfde groep?
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:27:38 #45
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27778354
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:24 schreef fffan het volgende:

[..]

dat zei ik toch ook? gewoon jezelf zijn!
Daar help je echt mensen mee die geen uitstraling hebben, een charisma als een gesloopt bushokje hebben en in een sociaal isolement zitten.
Vooral jezelf zijn hoor.
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:27:52 #46
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27778357
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:26 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

In dezelfde groep?
Nee, wel buiten die groep... Ligt 'r ééntje binnen die groep
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:28:56 #47
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27778390
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Zou je dat wel doen... stel dat ze zelfmoord pleegt..
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:30:50 #48
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27778450
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:27 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen, maar binnen die groep zijn je kansen wel verkeken denk ik.

Wat vaak goed werkt is advies aan een mannelijke vriend vragen die de situatie kent. Die kan je vaak niet vertellen of het gaat lukken, maar wel of het niet gaat lukken. Ook dat is fijn om te weten
Vampire Romance O+
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:34:35 #49
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27778574
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:30 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen, maar binnen die groep zijn je kansen wel verkeken denk ik.

Wat vaak goed werkt is advies aan een mannelijke vriend vragen die de situatie kent. Die kan je vaak niet vertellen of het gaat lukken, maar wel of het niet gaat lukken. Ook dat is fijn om te weten
Dat is me al zo vaak uitgelegd, maar ik lukt mij gewoon niet hoe en wat toe te passen...
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Zou je dat wel doen... stel dat ze zelfmoord pleegt..
Ga ff ergens anders gebruikers pesten, een aantal vatten de post verkeerd op. En dat is niet in DIT topic, dus ga ergens anders vervelen...
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:34:58 #50
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27778586
Wat een alleraardigst topique zeg.
Leuk om te zien hoe sommigen aanmodderen. ! Nee ik lach niet uit... ik lach toe.

Volgens mij is er geen edele kunst van het versieren. Is het er wel dan hoeft het nog niet altijd te werken. Voor men de cursus versieren gaat beginnen raad ik toch eerst de vooropleiding flirten te volgen. Flirten is immers veel leuker en zoveel is er ook niet verloren als het niet of nauwelijks doel treft.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')