Dan vraagt het dus ook om kutmaatregelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:37 schreef milagro het volgende:
het is echt niet de pubertijd, niet de pil, niet het suffe dieet wat mevrouw volgt, rara wat dan?
een kutkarakter!
<grinnik>quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dat weet ik nu niet meer, hoor, wat ik daar mee bedoelde
Aha, dat was dan ook een hele domme slotzinquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Na deze post van mij komen een aantal reacties van mensen...![]()
ja als ik zo de kenmerken lees van een borderline, dan kloppen toch wel heel veel dingen waar ze last van heeft.. Ook de oorzaken waardoor het kan komen heeft ze ook wel iets van meegemaakt, want ze heeft 8 jaar lang bij pleeggezinnen gewoontquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef Omkron het volgende:
Persoonlijkheids stoornis zeg ik!
Er zijn ook tijden dat het wel goed gaat tussen ons, en telkens als het weer eens slecht gaat dan heb ik de goede tijden toch in mijn achterhoofd zittenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:21 schreef Aventura het volgende:
Wat zie je dan eigenlijk in haar, als het zo'n zeikerd is?
Goh, ik heb jaren in een kindertehuis gezeten, in een internaat en een jaar bij een pleeggezin. Ik ben toch ook niet labiel en jankerig?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:17 schreef snappi het volgende:
Ook de oorzaken waardoor het kan komen heeft ze ook wel iets van meegemaakt, want ze heeft 8 jaar lang bij pleeggezinnen gewoont
Dat kun je qua geslachten net zo goed omdraaien hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:30 schreef Aventura het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen, het lijkt wel alsof de zeurderigste, humeurderigste en claimerigste jankballen altijd een vriendje hebben. Heb ik altijd al een mysterie gevonden. Misschien vind je dat dan toch op de een of andere manier aantrekkelijk ofzo?
Nou daar verbaas ik me idd over.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef Aventura het volgende:
Mwah, volgens mij is het nog steeds zo dan mannen 'grager' een vriendinnetje willen dan vrouwen een vriend. Derhalve zijn mannen bereid om veel meer van een vrouw te pikken.
Nee, absoluut niet. Kijk maar eens hoeveel vrouwen wanhopig op zoek zijn naar een stevige schouder met daaraan een stevige arm die ze kan slaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef Aventura het volgende:
Mwah, volgens mij is het nog steeds zo dan mannen 'grager' een vriendinnetje willen dan vrouwen een vriend. Derhalve zijn mannen bereid om veel meer van een vrouw te pikken.
Ja, vreselijk is dat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
Die gelatenheid van zo'n kerel dan, gooi dat brood op de grond en loop weg, denk ik dan
jaaaaa.... zeker en vast borderlinequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:17 schreef snappi het volgende:
[..]
ja als ik zo de kenmerken lees van een borderline, dan kloppen toch wel heel veel dingen waar ze last van heeft.. Ook de oorzaken waardoor het kan komen heeft ze ook wel iets van meegemaakt, want ze heeft 8 jaar lang bij pleeggezinnen gewoont
Omfg. Die relatie is echt kansloos.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:37 schreef avotar het volgende:
Is dit sinds ze met dat andere meisje heeft (/wilde) zoenen....?
(zie postgeschiedenis TS)
Laat me raden, je bent een Belg?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:37 schreef avotar het volgende:
zeker en vast
Goh jij ook al!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef RoelerMF het volgende:
Bizar toen ik OP las! Alsof ik mijn eigen relatie terug las. Allemaal erg herkenbaar, uiteindelijk heeft zij mij gedumpt voor een ander.
neej daar heeft ze het helemaal niet meer over gehad, en hoeft ze volgens mij ook mniet meerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:37 schreef avotar het volgende:
[..]
Is dit sinds ze met dat andere meisje heeft (/wilde) zoenen....?
(zie postgeschiedenis TS)
Lolquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou daar verbaas ik me idd over.
Vooral in supermarkten op de zaterdag ochtend
Zo als sommige dames te keer gaan "NEEHEE, we hebben al brood in de vriezer, leg dat maar terug, wat ja terugleggen ja" "IK ZEI TOCH, roodmerk, niet deze, laat maar weer, ik pak het zelf wel"
Die gelatenheid van zo'n kerel dan, gooi dat brood op de grond en loop weg, denk ik dan
En niemand die dit inkoppertje even binnentikt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Goh, ik heb jaren in een kindertehuis gezeten, in een internaat en een jaar bij een pleeggezin. Ik ben toch ook niet labiel en jankerig?
..
Ja daar verbaasde ik mij dus ook al over... Misschien lag het er wel te dik bovenop.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:22 schreef Roquefort het volgende:
[..]
En niemand die dit inkoppertje even binnentikt?![]()
Klopt, dit heb ik ook een beetje met mijn vriend/ ex. Hij is sowieso stukken ouder dan ik en dus toch vaak een beetje vaderachtig met zn adviezen ed (van hem kan ik dat betuttelende niet goed hebben).quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
je noemt haar madam, en mevrouwtje? en je verhouding naar haar toe is ook zo, jij kleineert haar, je ziet haar als een kind, en zo gaat ze zich ook gedragen, dat blijkt...
ze wil geen slaaf , maar een man. hoe minder man je bent, hoe meer afzeik, tegenover jouw.
dit verdien je niet, en dit is ook geen gezonde relatie, dit houd ook geen stand.
maak duidelijk dat je die fratsen moe bent.
Kan maar zo.. symptomen komen me bekend voor iig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:03 schreef Detroit het volgende:
Volgens mij heeft ze het Syndroom van Asperger.
Als ze op de meest rare momenten begint te schelden dan is het inderdaad Gilles!quote:Op zondag 12 juni 2005 13:42 schreef DanielBo het volgende:
Is dat niet ziekte van la Tourette?
Gilles de Geus?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:29 schreef Detroit het volgende:
[..]
Als ze op de meest rare momenten begint te schelden dan is het inderdaad Gilles!
de la Tourette, je had het bijna goed.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:58 schreef dj_ko het volgende:
Ik denk dat het gewoon haar karakter is, en je dat denk ik moet gaan respecteren, mijn ex vriendin (waar ik overigens nog steeds verliefd op ben) was precies hetzelfde. Afgelopen dinsdag heb ik het daarom ook uit gemaakt...
denk meer dat ie bedoelt dat je de ander niet kan veranderen...quote:Op zondag 12 juni 2005 19:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]!!!
Je respecteert haar en bent verliefd op haar en DAAROM heb je het uitgemaakt?
Precies, en als je door karakter verschillen niet goed met mekaar overweg kan, wat stelt je relatie dan voor? Oke bij mij speelden er ook wel wat meer dingen mee.... dat wel!quote:Op zondag 12 juni 2005 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
denk meer dat ie bedoelt dat je de ander niet kan veranderen...
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:04 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zie ook regelmatig een andere jongen, bij hem doe ik dus altijd wat hij wil en ben ik heel stil. Ik durf niet tegen hem in te gaan (niet dat ik dingen tegen mn zin doe hoor, dan zeg ik wel nee) omdat ik bang ben dat hij dan boos wordt (tis al agressief typje) of me niet meer aardig vind en blabla.
Maar tot mijn schrik merk ik af en toe wel dat ik het gemene gedrag tegenover mijn vriend soms mee ga nemen naar mijn vriendinnen (zeker als ik ze lang niet zie en hem wel veel). Dan denk ik echt 'hooow, kappen, zij zijn je vriend niet. Zij pikken het niet als je wispelturig en mokkig gaat zitten doen, uitkijken'.
Niet bepaald.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:58 schreef dj_ko het volgende:
Ik denk dat het gewoon haar karakter is, en je dat denk ik moet gaan respecteren...
*benieuwd is*quote:Op maandag 13 juni 2005 16:59 schreef Burnafter het volgende:
** SCHOP **
Hey maar Snappi, ik ben benieuwd wat nu de 'status' is.... Ik neem aan dat je deze topic bent begonnen omdat je iets veranderd wilde ofzo....
mja... ook ja...quote:
Yupquote:
dit is de beste tip ooit gegeven,quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:26 schreef isitreal het volgende:
kom binnen. als ze dan chagerijnig is zeg je: goh chagrijnig? en dan zegt zij : ja
dan zeg jij: dan ga ik maar weer. en dan ga je als je dit een paar x doet dan kunnen er 2 dingen gebeuren of ze maakt het uit of gaat nadenken. bij mij gebeurde het 1ste en was achteraf best goed
Wat loopt iedereen nu meteen te zeiken over borderline? Wat heeft dat er nu in godsnaam weer mee te maken? Alsof alle vrouwen die chagerijnig, bazig, dramaqueenerig zijn allemaal borderline hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef Omkron het volgende:
Borderline!
Ik lus geen koffieeeeeeeeeeeee ik wil theeeeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:20 schreef Hobiedobie het volgende:
Verder dan een kop koffie zou je bij mij niet komen....
Tering zeg, schot voor open doel hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:52 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Ik lus geen koffieeeeeeeeeeeee ik wil theeeeeeeeeeeeeeej
Wat is de reden dat je haar niet kwijt wilt? Als ik jou zo hoor zeikt ze continu, wil ze vreemd gaan met een meisje (zoenen met iemand van het zelfde geslacht is imho ook vreemdgaan) en ik heb nog geen enkel argument gehoord waaruit blijkt dat jullie relatie goeie kanten heeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef snappi het volgende:
Nou na lange tijd weer een reactie.. het is nog wel aan, maar weer gaat het megaslecht..
De gebeurtenissen uit mijn vorige topic kwamen gister weer omhoog, en nou hebben we daar gezeik over... Ze kan gewoon niet begrijpen dat ik niet kan accepteren dat ze met een ander meidje iets doet... Wat eerst zoenen was is nou trouwens nog meer geworden...want nu wil ze nog veel meer proberen. IK weet het niet, ik wil m'n vriendin niet kwijt, maar ik kan er ook niet mee leven....
De enige rede die ik me nu nog kan voorstellen waarom je haar niet kwijt wil, is hardgezegt omdat je zo nu en dan een keertje d'rop mag of omdat je niet alleen kan zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef snappi het volgende:
Nou na lange tijd weer een reactie.. het is nog wel aan, maar weer gaat het megaslecht..
De gebeurtenissen uit mijn vorige topic kwamen gister weer omhoog, en nou hebben we daar gezeik over... Ze kan gewoon niet begrijpen dat ik niet kan accepteren dat ze met een ander meidje iets doet... Wat eerst zoenen was is nou trouwens nog meer geworden...want nu wil ze nog veel meer proberen. IK weet het niet, ik wil m'n vriendin niet kwijt, maar ik kan er ook niet mee leven....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |