abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27909310
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:07 schreef Rhoona het volgende:

[..]

*benieuwd is*
Yup Iedereen heeft hem nu tips enzo gegeven, ik ben benieuwd of hij er iets concreets mee heeft gedaan.
pi_27958263
ben ook wel benieuwd
pi_27959797
Je zeurt inderdaad. Ze zal wel gek worden van dat gebemoeial van jou.
En als je dat niet vind: zeg waar het op staat. Niet ergens tussendoor, maar speciaal voor de gelegenheid. I.i.g is de communicatie niet goed zo te lezen dus als je verder met haar wilt zou ik daar maar wat aan doen en als zij dat niet wilt finito.
pi_27959829
Misschien is ze ook wel gewoon te jong voor een relatie.
pi_27960713
Borderline!
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:26:06 #156
75969 isitreal
or is it riel
pi_27967193
kom binnen. als ze dan chagerijnig is zeg je: goh chagrijnig? en dan zegt zij : ja
dan zeg jij: dan ga ik maar weer. en dan ga je als je dit een paar x doet dan kunnen er 2 dingen gebeuren of ze maakt het uit of gaat nadenken. bij mij gebeurde het 1ste en was achteraf best goed
if you dont have a social life, you can talk about mine.
pi_27971944
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:26 schreef isitreal het volgende:
kom binnen. als ze dan chagerijnig is zeg je: goh chagrijnig? en dan zegt zij : ja
dan zeg jij: dan ga ik maar weer. en dan ga je als je dit een paar x doet dan kunnen er 2 dingen gebeuren of ze maakt het uit of gaat nadenken. bij mij gebeurde het 1ste en was achteraf best goed
dit is de beste tip ooit gegeven,
mijn tip, er zijn meer vrouwen die je leuk vinden als die eene, die t je zo moeilijk maakt dat je er een topc over opent op FOK,
aan de andere kant....... misschien is ze t waard , t is ook een mens , op FOK kun je dat niet uitvinden. dat moet je zelf doen.
De Puta Madre
pi_27995852
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef Omkron het volgende:
Borderline!
Wat loopt iedereen nu meteen te zeiken over borderline? Wat heeft dat er nu in godsnaam weer mee te maken? Alsof alle vrouwen die chagerijnig, bazig, dramaqueenerig zijn allemaal borderline hebben (kortom, alle vrouwen die niet voldoen aan het ideaalbeeld van een vrouw zoals een vriend dat wenst, alle vrouwen die wat irritanter en moeilijker zijn dan andere vrouwen).

Nee als een vrouw vaak zeurt/ dr eigen zin wil doordrijven, uitbarstingen heeft etc. dan is het natuurlijk meteen een van die typische ziektes voor dit soort zgn. 'hysterische' vrouwen: borderline, PMS, manisch depressief etc.

Ik herken mezelf (mijn relatie eerder gezegd want het is ook een wisselwerking, ik ben nl niet ALTIJD zo, tegen anderen kan ik heel anders zijn, tis een patroon waarin je verzeild raakt) erg in het verhaal van de topicstarter maar zou mezelf nou echt niet bestempelen als borderline ofzo. Ik snap echt niet wat die ziekte hier mee te maken heeft.

Tis vaak gewoon een patroon waar je in rolt (omdat je zelf bijv. al kut in je vel zit en je ergert).
Ik gedraag me alleen kinderachtig en dramaqueenerig tegen mijn vriend en soms mijn vader, moeder en broertje (deze laatste 3 alleen als ik vind dat me onrecht wordt aangedaan vaak, mn vriend is doorlopend de pineut).
Of als ik me van binnen vernederd voel of boos ben op mezelf (omdat ik maar in het zelfde kringetje blijf hangen en er niet uitkom). Bijv. op een training die ik heb gedaan als ik dan het gevoel krijg 'het werkt bij iedereen en bij mij werkt het weer niet, zie je nu wel. En omdat ik dan (stiekem) aandacht wil trekken zeg ik dan tegen mijn groepje 'ik doe niet meer mee, t helpt toch niet bij mij, ik ga naar huis denk ik'. En dan krijg je aandacht bla bla en beginnen ze op je in te praten en dan begint er een geniepig iets in je te zeggen 'ga echt naar huis, ga echt naar huis, kijken hoever ze achter je aankomen totdat ze je echt laten stikken en je weer lekker boos kunt zijn op jezelf'.
Dat soort dingen.

Maar ik ben dus vooral alleen bij mn vriend zo dat ik alleen mn eigen zin wil doordrijven, hem loop af te bekken etc.
Bij een andere jongen die ik ken trek ik mn bek niet/ nauwelijks open, ben ik heel stil en gedwee. Ik denk dat ik bij uitstek zo iemand zal zijn die in een relatie blijft zitten waarin ze mishandeld wordt door dr vriend (nog nooit meegemaakt hoor, die andere jongen was wel een agressief type maar gelukkig nog nooit echt tegen mij). En anderzijds ben ik dus (als ik merk dat ik macht kan krijgen over mn vriend) ook iemand die zelf mensen 'mishandelt' al is het dan niet lichamelijk maar wel geestelijk.
T zijn gewoon patronen die zich ontwikkelen in wisselwerking met andere mensen.

Als ik alleen ben ben ik geen hysterisch wijf of zo.
pi_27999265
Verder dan een kop koffie zou je bij mij niet komen....
pi_28000408
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:20 schreef Hobiedobie het volgende:
Verder dan een kop koffie zou je bij mij niet komen....
Ik lus geen koffieeeeeeeeeeeee ik wil theeeeeeeeeeeeeeej
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:54:46 #161
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28000467
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:52 schreef tulpje6 het volgende:

[..]

Ik lus geen koffieeeeeeeeeeeee ik wil theeeeeeeeeeeeeeej
Tering zeg, schot voor open doel hoor.

Nou, vooruit dan:
Nee je krijgt geen thee. En de koffie is ook net op, dus 't wordt water of niks.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:55:14 #162
109947 funnie_me
buitengewoon grof teringwijf
pi_28000485
Borderline... weer het nieuwste modeverschijnsel om de bitcherigheid en lompheid van verder wel behoorlijk labiele vrouwen te verklaren...
Why is it, that when I am trying to be funny, I never am, and when I'm trying to be not, everybody's laughing...
pi_28387324
Nou na lange tijd weer een reactie.. het is nog wel aan, maar weer gaat het megaslecht..
De gebeurtenissen uit mijn vorige topic kwamen gister weer omhoog, en nou hebben we daar gezeik over... Ze kan gewoon niet begrijpen dat ik niet kan accepteren dat ze met een ander meidje iets doet... Wat eerst zoenen was is nou trouwens nog meer geworden...want nu wil ze nog veel meer proberen. IK weet het niet, ik wil m'n vriendin niet kwijt, maar ik kan er ook niet mee leven....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:13:39 #164
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_28387993
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef snappi het volgende:
Nou na lange tijd weer een reactie.. het is nog wel aan, maar weer gaat het megaslecht..
De gebeurtenissen uit mijn vorige topic kwamen gister weer omhoog, en nou hebben we daar gezeik over... Ze kan gewoon niet begrijpen dat ik niet kan accepteren dat ze met een ander meidje iets doet... Wat eerst zoenen was is nou trouwens nog meer geworden...want nu wil ze nog veel meer proberen. IK weet het niet, ik wil m'n vriendin niet kwijt, maar ik kan er ook niet mee leven....
Wat is de reden dat je haar niet kwijt wilt? Als ik jou zo hoor zeikt ze continu, wil ze vreemd gaan met een meisje (zoenen met iemand van het zelfde geslacht is imho ook vreemdgaan) en ik heb nog geen enkel argument gehoord waaruit blijkt dat jullie relatie goeie kanten heeft.

Als ik in jouw schoenen stond zou ik het wel weten: Dump the bitch
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:46:24 #165
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28391054
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef snappi het volgende:
De enige rede die ik me nu nog kan voorstellen waarom je haar niet kwijt wil, is hardgezegt omdat je zo nu en dan een keertje d'rop mag of omdat je niet alleen kan zijn.
Sorry hoor..... maar vraag je ruggegraat eens terug..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')