abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:52:13 #51
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27762895
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:49 schreef snappi het volgende:

[..]

woww ik lees al die punten, en heel veel punten tonen toch wel een gelijkenis hoop toch niet dat het zo is
Niet te snel iemand als borderliner labelen... Dat doet een psychiater...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:52:30 #52
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_27762899
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:49 schreef snappi het volgende:
woww ik lees al die punten, en heel veel punten tonen toch wel een gelijkenis hoop toch niet dat het zo is
Maak je geen zorgen. Als je gaat kijken naar de symptomen die bij al die dingen staan aangegeven, heb je zelf minstens twaalf psychische stoornissen en twee ernstige aandoeningen.

Als je tegenwoordig geen zin hebt om op te staan heb je al Reflexieve Ontwakingsangst (ROA), waar je toch minsters Styrobutol en Dehypnotix tegen moet slikken, anders red je het niet in de moderne maatschappij.
pi_27762900
Ik wil de andere kant van het verhaal ook wel eens horen... want als jou verhaal juist is.. waarom blijf je dan bij haar? totaal geen verliefdheid meer in die relatie...
pi_27762907
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:51 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ach nee man.

TS heeft gewoon de pech een verwend kind als vriendin gekregen te hebben, en hij heeft zich onder de duim laten houden. De verhoudingen zijn scheef gegroeid, en nu kan zij constant d'r zin krijgen door emotioneel te doen. Ergo: dramaqueen.

Dat is geen ongeneeslijke ziekte, daar kan wat aan gedaan worden. Met "pff, alleen maar gezeik met haar, uitmaken!" ben ik het dan ook niet eens: Als je volgende vriendin een beetje drang heeft naar dezelfde trekjes als je huidige vriendin, dan laat je je zo weer onder de duim houden. Dat is geen oplossing, maar alleen weglopen van het probleem.

En geloof me, het probleem zit misschien nog wel meer bij jou, dan bij haar. Zij heeft je onder de duim gekregen, maar jij hebt het laten gebeuren.

Pik niet al die kleinzerige drama meer van haar, doe er wat aan.
hoe kan ik er wat aan doen dan? ik begin ook steeds meer tegen haar in te praten, maar niks helpt
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:52:58 #55
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_27762910
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:46 schreef snappi het volgende:

[..]

dat snapt ze inderdaad ook niet helemaal, want ik zei toen ik een keer een beetje normaal met haar kon praten dat ik gewoon wat liefde van haar wilde, en toen zei ze ook dat ze niet wist hoe ze dat mij kon geven
Kijk, dus als jij geen liefde in je relatie kan krijgen... die jij wel aan haar geeft houdt het volgens mij snel op. Maar jij laat je maar doen. Zeg je er wat negatiefs over.. begint ze te janken.
Zo niet, dan toch...
pi_27762935
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:52 schreef Spuit het volgende:
Ik wil de andere kant van het verhaal ook wel eens horen... want als jou verhaal juist is.. waarom blijf je dan bij haar? totaal geen verliefdheid meer in die relatie...
omdat er ook genoeg momenten zijn dat het wel goed gaat tussen ons, maar het is vooral als ze een beetje moe begint te worden of je maakt een opmerking die haar niet aanstaat dat dan het gezeik begint
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:54:55 #57
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27762955
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:52 schreef snappi het volgende:

[..]

hoe kan ik er wat aan doen dan? ik begin ook steeds meer tegen haar in te praten, maar niks helpt
Je kan dr dumpen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27762956
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:53 schreef snappi het volgende:

[..]

omdat er ook genoeg momenten zijn dat het wel goed gaat tussen ons, maar het is vooral als ze een beetje moe begint te worden of je maakt een opmerking die haar niet aanstaat dat dan het gezeik begint
dat is vrouw eigen... gewoon minder vaak naar haar toegaan als ze moe is en geen opmerkingen maken die haar niet aanstaan
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:55:20 #59
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_27762963
klinkte als een trieste relatie hoor! Ik zou helemaal gek worden, ga ik wel leuke dingen met mn vrienden doen, als ze loopt te zeiken dat ze me zo weinig mist, moet zij maar wat initiatief gaan tonen...
pi_27762969
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:29 schreef kastanova het volgende:
Het ligt niet aan de pubertijd, zo zijn alle wijven...

Pas als ze dood zijn stopt het.
Volgens mij heb ik de uitzondering die de regel bevestigd gevonden.
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:55:49 #61
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_27762973
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:52 schreef Topmaat het volgende:
Zeg je er wat negatiefs over.. begint ze te janken.

Zeg haar gewoon dat ze met dat gejank niets opschiet, en dat als ze nog een toekomst met jou wil, dat ze zich eens normaal moet gaan gedragen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:56:27 #62
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_27762989
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:53 schreef snappi het volgende:

[..]

Dan zijn er 2 mogelijkheden:
1: Ze is hele dagen moe
2: Jij maakt hele dagen opmerkingen die haar niet aanstaan
Zo niet, dan toch...
pi_27762999
ik ga nu wel slapen, lees de rest van de reacties morgen wel
doegg
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:57:10 #64
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_27763003
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:29 schreef kastanova het volgende:
Het ligt niet aan de pubertijd, zo zijn alle wijven...

Pas als ze dood zijn stopt het.

crazy, but true though
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:58:06 #65
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27763018
Bi polaire moodswings. Niets nieuws onder de zon... Het enige soort vrouw die dat niet heeft is een dode vrouw. (edit: godver kasta was me voor lees ik net boven mijn eigen post ) Jammer wel, als vrouwen wat minder geregeerd werden door hormonen en emotie zou er best mee te leven zijn.
  donderdag 9 juni 2005 @ 01:06:10 #66
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27763166
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:56 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Dan zijn er 2 mogelijkheden:
1: Ze is hele dagen moe
2: Jij maakt hele dagen opmerkingen die haar niet aanstaan
3. TS laat hele dagen over zich heenlopen. De kleinste irritatie kan al volstaan om vervolgens alles op TS af te reageren: ze weet toch wel dat hij het allemaal slikt en dat ze niks verkeerd kan doen.
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:52 schreef snappi het volgende:
A-ha moment: Je moet niet proberen meer tegen haar te praten op zo'n moment, maar minder. Ga niet constant haar uitleggen hoe jij je voelt en dat ze toch eigenlijk wel rekening met je zou horen te houden, laat het haar merken: hier ben ik niet van gediend.
Dat betekent dat je niet bang moet zijn om haar een keer boos te maken, hou je poot maar eens stijf als je het idee hebt dat ze weer eens onredelijk is.
Het resultaat is het omgekeerde van wat je zou verwachten. Misschien niet op dat moment, maar na een minuut of 10 is ze zonder meer bijgedraaid.
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:39 schreef thaduck het volgende:
Ik heb het ooit bij me ex is aangepakt. Deed hetzelfde toendertijd (nu vast niet meer, dunno). Op gegeven moment gebeurde het in bed, ik ben me spullen gaan pakken om weg te gaan. Stond al aangekleed klaar met me tas en wonderbaarlijk genoeg was ut opeens over....
Zoiets bedoel ik dus.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 9 juni 2005 @ 01:10:04 #67
109947 funnie_me
buitengewoon grof teringwijf
pi_27763223
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:58 schreef Xebrozius het volgende:
Bi polaire moodswings. Niets nieuws onder de zon... Het enige soort vrouw die dat niet heeft is een dode vrouw. (edit: godver kasta was me voor lees ik net boven mijn eigen post ) Jammer wel, als vrouwen wat minder geregeerd werden door hormonen en emotie zou er best mee te leven zijn.
Wat een manier om erachter te komen dat ik eigenlijk al dood ben
Why is it, that when I am trying to be funny, I never am, and when I'm trying to be not, everybody's laughing...
pi_27764272
puberteit !!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_27764583
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 01:06 schreef HenryHill het volgende:

[..]

3. TS laat hele dagen over zich heenlopen. De kleinste irritatie kan al volstaan om vervolgens alles op TS af te reageren: ze weet toch wel dat hij het allemaal slikt en dat ze niks verkeerd kan doen.
[..]

A-ha moment: Je moet niet proberen meer tegen haar te praten op zo'n moment, maar minder. Ga niet constant haar uitleggen hoe jij je voelt en dat ze toch eigenlijk wel rekening met je zou horen te houden, laat het haar merken: hier ben ik niet van gediend.
Dat betekent dat je niet bang moet zijn om haar een keer boos te maken, hou je poot maar eens stijf als je het idee hebt dat ze weer eens onredelijk is.
Het resultaat is het omgekeerde van wat je zou verwachten. Misschien niet op dat moment, maar na een minuut of 10 is ze zonder meer bijgedraaid.
[..]

Zoiets bedoel ik dus.
ik laat dus echt niet meer over me heenlopen,

ik reageer ook weleens dat ik er niet van gediend ben, en ze is dan ook wel elke keer na een paar minuten bijgedraaid, maar om dat constant en telkens te moeten doen, daar wordt ik gewoon ziek van. En ze heeft ook zelf toegegeven dat ze heel snel woedebuien heeft om elk klein ding

ook heb ik weleens gedaan alsof ik weg wilde lopen, en toen trok ze me terug toen ik wilde staan en begon ze alweer meteen te janken
pi_27764641
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:44 schreef Omkron het volgende:
Klinkt als een borderliner.. zoek dat eens op en vergelijk eens..
ah vroeg me al af hoelang het zou duren voor die post kwam

tegenwoordig heb je meteen iets, ben je niet meer gewoon een
verwend nest of erg druk, nee het is vast borderline of adhd (om
maar wat te noemen)...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27764961
haha..er gewoon flink tegenin gaan..als je maar een klein beetje toegeefd..willen ze gelijk MEER MEER MEER! dus gewoon zeggen dat je dit soort gedrag niet meer pikt..en natuurlijk is het niet erg als ze een keertje sjaggie is..maar niet een paar x per week!
jaja..tis allemaal wat
pi_27764969
Damn, ik zou er echt gestoord van worden, dat gejank de hele tijd, alleen een kind van drie jaar oud jankt nog als 'ie z'n zin niet krijgt. Maak het uit, het enige soort vriend dat zij kan gebruiken is een vriend die haar de rest van haar leven zal verzorgen, zelf kan ze toch geen fuck aangezien haar hele leven lang alles al voor haar gedaan is.

Irritant lui verwend kreng dat het is.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_27765108
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:15 schreef snappi het volgende:
[..]
nou ik zeg haar zo vaak dat het toch aan haarzelf ligt als er weer eens iets aan de hand is...
En als ik dan vraag waarom madam zo'n instelling heeft, dan krijg je zo;n antwoord als: "Ja heb je zelf voor gekozen" of "ja dan moet je het uitmaken" of "loop toch niet te zeiken"
En dan raak ik soms een beetje geirriteerd en dan maak ik een beetje eeen lompe opmerking, en dan begint madam te janken ofzo, en toch ligt het altijd aan mij als er iets is.

Dan vraag je of er iets aan de hand is, alleen toch is dat nooit het geval....
Topstyle dude heeft't goed!!
Haar zeggen dat het aan haarzelf ligt heeft iets negatiefs over zich - je geeft haar direct de schuld voor iets wat niet lekker loopt. In plaats daarvan kun je beter iets zeggen als: 'Ik probeer mijn best te doen, het is jammer dat dat je dat niet opvalt. Meer dan dit kan ik niet. Laten we samen proberen om iets leuks te doen in plaats van dat ik je ergens mee naar toe neem.' Dus, benader het juist positief.
Oh ja - nog 1 ding: neem jezelf voor om, wat er ok gebeurt, niet geirriteerd, geergerd, gefrustreerd of boos te worden, maar het gewoon te ondergaan. Dan kun je jezelf nog even bedenktijd geven voordat je iets gaat zeggen dat (alweer) de neerwaardse spiraal versterkt.
Probeer misschien wat meer humor op zo'n moment? Humor kan een situatie vaak was losser maken.
Nog een vraagje: is dit misschien 1 week per maand? Zoja, dan weet je wel waarom dat zo is ...
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:12:38 #74
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_27765502
Wat nogal eens schijnt te helpen is gedrag spiegelen. Dus als zij sjaggo is, sjaggo terug doen. Als zij aardig doet aardig terug doen. Moet je opletten hoe gauw ze gaat vragen waarom JIJ zo sjaggo doet (antwoord: jij doet exact hetzelfde meid )
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:50:47 #75
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27766190
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:45 schreef Bright het volgende:

[..]

Nog een vraagje: is dit misschien 1 week per maand? Zoja, dan weet je wel waarom dat zo is ...
Dat is geen excuus. Ik ken zat vrouwen die zich niet helemaal geweldig voelen in die periode, maar dan hoef je je nog niet als een verwend nest aan te stellen.

Verder ben ik het wel met je eens: TS moet niet de schuld "aan de overkant" leggen, want dan jaag je haar alleen maar in de gordijnen. Maar waar hij mee moet beginnen is niet meer in haar huiltrucje trappen. Ze weet dat ze daarmee altijd wint, en dat moet ze maar eens afleren. Dus consequent de kamer uitlopen of de krant gaan lezen als ze dat doet, en laat haar dan maar naar jou komen. Eén kamer verder gaan zitten is genoeg.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_27766509
als de situatie werkelijk is zoals TS beschrijft, dan toont hij niet echt ruggengraat. Zij jankt/gilt/piept en TS geeft haar haar zin.

Het argument dat je het niet meer zou kunnen uitmaken vanwege de vakantie is natuurlijk kul. Je kunt nog altijd op vakantie gaan... geeft haar haar geld terug en neemt een vriend mee.

Hoe lang zijn jullie al samen? Je kunt mensen echt niet veranderen hoor TS. En geloof me, ze zal in deze relatie niet veranderen... daar is het nu waarschijnlijk al te laat voor.
Bite me!
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 10:14:48 #77
43556 miss_dynastie
pi_27766792
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:18 schreef snappi het volgende:

[..]

verwend is ze inderdaad nogal heel erg...en dat zal er ook wel mee te maken hebben met haar gedrag, maar er moet toch een manier zijn om dat een beetje af te leren?? Ook al neemt ze niks van mij aan, want ze is megakoppig en supereigenwijs
ALS ze al verwend is, dan komt dat simpelweg doordat ze de kans krijgt.
Wat je eraan doet?
Kloteconsequenties aan klotegedrag verbinden.
Begint ze dus gelijk over 'je hebt er zelf voor gekozen, blabla' dan zeg jij: 'luister eens, hier heb ik geen zin in, toedeledokie. Bel me maar als je normaal kunt doen.'
Logisch toch, dat ze ermee door gaat, als jij er toch geen gevolgen aan verbindt? Jij leert haar: hoe je me ook behandelt,.ik kom toch wel bij je terug. Dat moet je veranderen; wil ze jouw gezelschap, dan zal ze het moeten verdienen.

En verder doe je inderdaad best een beetje denigrerend hoor. Zal misschien voortkomen uit je woede, maar toch.
pi_27766848
Inderdaad, TS moet wat meer voor zichzelf opkomen. Vrouwen kunnen inderdaad zeuren, maar daar moet je niet al teveel door laten beinvloeden. Je hebt ook een eigen mening. Als zij geen film leuk vind en jij wel, pech voor haar. Je moet niet overal mee in stemmen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:21:31 #79
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_27766983
Als haar eetgedrag echt zo slecht is als jij zegt, is de kans groot dat daar haar humeurigheid vandaan komt
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:48:01 #80
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_27767775
Bizar toen ik OP las! Alsof ik mijn eigen relatie terug las. Allemaal erg herkenbaar, uiteindelijk heeft zij mij gedumpt voor een ander.
»» Democracy is so overrated »»
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:49:48 #81
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_27767822
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
Hallo, het is een vrouw.. en te verwend ook. Dumpen.
^- wat hij zegt.
zzz
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:24:08 #82
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27776390
Wat zijn mannen dan mietjes als ik dit zo lees... Jullie accepteren zo'n figuur als vriendin? Ik had haar allang het huis uitgeschopt en de relatie verbroken.
Sommige mannen snap ik echt niet..."Ik zit op vechtsport, doe een goede opleiding, ben zelfverzekerd, laat me niet uit het veld slaan en stel duidelijke grenzen".
En dan gaat hun vriendin het verwende nest uithangen en dan zegt die man die zich niet uit het veld laat slaan "Kan ik iets voor je doen popje, moet ik weggaan... Ligt het aan mij Ben je soms boos op mij.. Ik voel me nu zo'n onmacht... kunnen we niet even knuffelen...oh.. dat wil je ook niet... Ik moet weggaan? Okay.... zal ik je bellen als het weer goed is?... Oh jij belt zelf wel... Nou okay ik zal op je wachten hoor".
pi_27776700
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:34 schreef snappi het volgende:

[..]
.. Maar ik kleineer haar niet, en ik zie haar ook niet als kind , maar ze is gewoon zo onverstandig over sommige dingen en ze kan er niet tegen als ik daar iets over zeg...als ze zelf nou eens wat volwassener zou denken......
..
Briljant, en dat in één zin!
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:34:33 #84
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27776735
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Xebrozius het volgende:
Wat zijn mannen dan mietjes als ik dit zo lees... Jullie accepteren zo'n figuur als vriendin? Ik had haar allang het huis uitgeschopt en de relatie verbroken.
Sommige mannen snap ik echt niet..."Ik zit op vechtsport, doe een goede opleiding, ben zelfverzekerd, laat me niet uit het veld slaan en stel duidelijke grenzen".
En dan gaat hun vriendin het verwende nest uithangen en dan zegt die man die zich niet uit het veld laat slaan "Kan ik iets voor je doen popje, moet ik weggaan... Ligt het aan mij Ben je soms boos op mij.. Ik voel me nu zo'n onmacht... kunnen we niet even knuffelen...oh.. dat wil je ook niet... Ik moet weggaan? Okay.... zal ik je bellen als het weer goed is?... Oh jij belt zelf wel... Nou okay ik zal op je wachten hoor".
Sommige mensen houden misschein van een persoon en hebben het goed met haar voor en zetten haar niet als een stuk huisvuil op straat? Zo kom jij in ieder geval over, het mag misschien soms strenger, maar ik vind het absurd omdat je vriendin raar doet haar gelijk op straat te zetten...

Stel je voor dat er psychologisch daadwerkelijk wat mis zou zijn en het verergerd of mondt zelfs uit in zelfmoord (zeer extreem geval, maar toch)? Dan kan het ook wel een stukje bij jou liggen...

[ Bericht 1% gewijzigd door DanielBo op 09-06-2005 22:02:49 ]
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_27777027
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:34 schreef DanielBo het volgende:

[..]

Sommige mensen houden misschein van een persoon en hebben het goed met haar voor en zetten haar niet als een stuk huisvuil op straat? Zo kom jij in ieder geval over, het mag misschien soms strenger, maar ik vind het absurd omdat je vriendin raar doet haar gelijk op straat te zetten...

Stel je voor dat er psychologisch daadwerkelijk wat mis zou zijn en het verergerd of mondt zelfs uit in zelfmoord (zeer extreem geval, maar toch)? Dan ligt het ook enigzins bij jou.
Moest ik een vriend hebben die zo kinderachtig zou zijn, en die begon te stampen om maar zijn zin te krijgen, dan zou ik hem ook op straat zetten hoor! Voor hem tien anderen die mij wel goed behandelen! Kijk, als ie nou 1 keer raar zou doen ok, maar als het echt zoiets chronisch zou zijn, zoals de vriendin van TS dus, dan mag ie opflikkeren en zoekt ie het lekker zelf maar uit. Een relatie behoort gelijkwaardig te zijn, en die van TS is dat duidelijk niet.

Moest er psychologisch ook daadwerkelijk iets aan de hand zijn, dan is dat toch niet mijn probleem. Ik zou hem met alle plezier doorverwijzen naar de desbetreffende hulpinstantie, maar om nu te zeggen dat de schuld ook bij jou ligt, kom op zeg. Je leeft in de eerste plaats voor jezelf, om jezelf gelukkig te maken, en als je in een relatie zelf niet gelukkig bent, kun je de ander ook niet gelukkig maken.

Dat zwakzinnige gedoe ook altijd, ik kots ervan
Bite me!
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:46:40 #86
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27777069
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
Hallo, het is een vrouw.. en te verwend ook. Dumpen.
dat zou nog wel eens kunnen helpen ook ja
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:51:46 #87
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27777204
quote:
Ik zie houden van in een relatie als geven en nemen. Zolang die balans er is kun je spreken van een evenwichtige relatie. Maar dit mens neemt alleen maar in de relatie en haar vriend geeft enkel zijn ziel en zaligheid. In mijn opinie is dat geen gezonde relatie. Zodra een partner zich in een relatie wegcijfert of geen begrip voor de situatie heeft dan lijkt het me de meest logische keuze om het te stoppen...
Of geloof jij in het feit dat je een partner kunt veranderen?
Je kunt je misschien her en der aanpassen in een relatie voor de tegenpartij ( maar eigenlijk uit eigenbelang) maar karakter zoals kinderlijk gedrag en idem gezeik zou wat dat betreft toch echt een eye-opener moeten zijn... Maar ja hoe wil jij je ogen openkrijgen als de liefde je oogleden heeft dichtgelijmd? Door eens helder na te denken, relativeren en realiteitsbesef. .
quote:
Stel je voor dat er psychologisch daadwerkelijk wat mis zou zijn en het verergerd of mondt zelfs uit in zelfmoord (zeer extreem geval, maar toch)? Dan ligt het ook enigzins bij jou.
Ja en? Ik zie mij in een relatie als partner niet als sociaal werker... Als zij problemen heeft op mentaal vlak gaat ze maar naar een professional zoals een psycholoog. Als zij gewond is gaat ze toch ook naar een dokter i.p.v. bij mij aan te kloppen of ik haar even onder narcose wil brengen en de boel moet opereren .
Zodra iemand een zelfmoord pleegt door de beëindiging van een relatie dan is het maar goed dat die persoon niet meer op deze wereld vertoefd. Als je al niet kunt omgaan met zulke kleine dingen in het leven dan is het verstandig om uit het leven te stappen.
Mensen die daardoor een zelfmoord plegen kunnen net zo goed over die afgrond gaan als hun favoriete tv serie van de tv geschrapt wordt. Dus kom niet aan met die bullshit over schuldgevoel… ZELFmoord.. het woord zegt het al. Daar heb ik geen zak mee uit te staan… Misschien in haar verknipte realiteitsbeeld misschien. Maar goed, daar moet ik me wel schuldig over voelen terwijl er ondertussen in Afrika per minuut 3 kinderen sterven aan ondervoeding. Wist je dat door het eten van een boterham je de dood van een afrikaan op je geweten hebt? Dat ligt toch wel enigzins bij jou...

[ Bericht 1% gewijzigd door Xebrozius op 09-06-2005 15:57:25 ]
pi_27777209
Jeetje dude! Ik zit deze draad te lezen en het lijkt wel alsof het over _MIJN_ ex gaat! Ik heb echt nagenoeg hetzelfde meegemaakt als jou en dit duurde een jaar lang. Echt, ik heb me maanden gelukkig maar ook ONgelukkig gevoeld. Toen heeft ze me wéér wat geflixt en toen ben ik ZO uit m'n vel gesprongen dat ik het TOCH uit heb gemaakt. Iets waar ik vooraf van dacht dat ik dat nooit zou doen!

Ik ben toen bijna een jaar alleen geweest. De eerste paar maanden voelde ik me ontzettend kut enzo, maar ook knapte ik zienderogen op zeg maar! Ik ging weer lekker een beetje uit, oude vrienden opzoeken. Nieuwe vrienden maken...

Nou en nu ben ik al bijna een jaar bij m'n tweede ECHTE vriendin. Ze is zo ontzettend lief voor me, en ik krijg wat ik geef ook TERUG. Wat ik bij m'n ex wel kon schudden, zoals jij. Jongen, jij kan het zo veel beter hebben, alleen besef je dat nu nog niet. Annuleer lekker die vakantie of ga samen met een vriend. Het is het niet waard. Je moet niet om liefde willen vragen enzo. Je bent jong (net als ik ) en je moet plezier maken!

Wat denk je nou hoe lang dit nog (goed) doorgaat zo? Twee, drie, vier jaar? En dan? Dit is gedoemd te mislukken. Het klinkt misschien hard. Ik hoop dat je onze raad opvolgt en voor jezelf kiest.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 15:53:48 #89
43556 miss_dynastie
pi_27777276
quote:

[..]

Al hou ik nog zoveel van mn partner, als hij mij als huisvuil behandelt, dan zet ik em inderdaad op straat ja. Gek he? Hij is er om mn leven leuk te maken, aan te vullen, we houden van elkaar, dat betekent niet dat het niet eens tegenzit, maar als ie me meer verwijten geeft dan liefde, is het over hoor.

En als ie zich dan van kant maakt? Tja, je kan je leven toch niet opofferen voor een ander
pi_27777279
quote:

[..]

Okay, met een verwend kreng is natuurlijk psychisch iets mis in bepaalde zin, maar een verwend kreng mag je dus niet dumpen omdat ze zelfmoord zou kunnen plegen en dan is het een beetje jouw schuld.

Ja doewie!!!

Sommige mensen houden van een persoon en doen daar dus gewoon niet verwend krengerig tegen.
twee violen en een trommel en een fluit
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 15:58:29 #91
43556 miss_dynastie
pi_27777421
quote:
Dit doet me trouwens ook denken aan een meisje dat een vriend van ons (die veel te goed voor haar was, het was echt een vervelend en naar kreng) keihard dumpte en hem na een paar weken begon te missen. Ze ging naar een vriend van hem (die ook blij was dat het uit was) en zei: 'Als S me niet terug wil, wil ik zelfmoord plegen', waarop die vriend zei: 'zal ik je dan maar naar de trein brengen, dan '
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:02:31 #92
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27777573
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:52 schreef Burnafter het volgende:
Ik ben toen bijna een jaar alleen geweest. De eerste paar maanden voelde ik me ontzettend kut enzo, maar ook knapte ik zienderogen op zeg maar! Ik ging weer lekker een beetje uit, oude vrienden opzoeken. Nieuwe vrienden maken...
Oftewel, toen je een relatie met haar kreeg heb je die vrienden laten vallen... Dat ze het nog accepteren dat je weer met hen omgaat. Als jij een 'vriend'' van mij was geweest en je had niks meer van je laten horen omdat je opeens een neukertje had dan kon je dus voorgoed oprotten. Ik zoek mensen die echt iets voor anderen betekenen en niet selectief met de noorderzon vertrekken omdat de hormonen weer opspelen.
pi_27777818
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Oftewel, toen je een relatie met haar kreeg heb je die vrienden laten vallen... Dat ze het nog accepteren dat je weer met hen omgaat. Als jij een 'vriend'' van mij was geweest en je had niks meer van je laten horen omdat je opeens een neukertje had dan kon je dus voorgoed oprotten. Ik zoek mensen die echt iets voor anderen betekenen en niet selectief met de noorderzon vertrekken omdat de hormonen weer opspelen.
Nee ik geloof dat je mij niet goed hebt begrepen... Ik heb, en zal, mijn vrienden nooit laten vallen. Het zal je alleen niet vreemd zijn dat je met de ene groep mensen beter om gaat dan met de andere groep. Als je dan wat meer uit gaat, kom je een hoop vrienden/kennissen weer tegen... U get my point?
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:12:08 #94
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27777907
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:08 schreef Burnafter het volgende:
Als je dan wat meer uit gaat, kom je een hoop vrienden/kennissen weer tegen... U get my point?
Enigzins... Ware het niet dat ik altijd uitga zonder mijn vriendin en die vrienden en kennissen sowieso wel bel en spreek...
pi_27780337
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:36 schreef fffan het volgende:
haha..er gewoon flink tegenin gaan..als je maar een klein beetje toegeefd..willen ze gelijk MEER MEER MEER! dus gewoon zeggen dat je dit soort gedrag niet meer pikt..en natuurlijk is het niet erg als ze een keertje sjaggie is..maar niet een paar x per week!
een paar keer per week? het is zo ongeveer dagelijks wel, maar ook vaak is ze dan na een een kwartier weer normaal
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:51:17 #96
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_27780574
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef snappi het volgende:

[..]

een paar keer per week? het is zo ongeveer dagelijks wel, maar ook vaak is ze dan na een een kwartier weer normaal
Volgens mij kun je beter een relatie aangaan met een opgefokte pitbull op steroiden. Die zijn namelijk beter voorspelbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xebrozius op 09-06-2005 18:37:37 ]
pi_27784565
mjke

mis je kei erg

weokeimvdzdgmwjb
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27784605
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:12 schreef milagro het volgende:

weokeimvdzdgmwjb
euhmm...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥