Maar de hoeveelheid flessen whiskey die we daarna hebben opgemaakt met Pieter en Sven blijft ongevenaard (althans voor mij)... Ik heb trouwens nog wat leuke fotoos van jou op die avond
Zet nog steeds graag een CD van Motorhead op
Ik vind Motorhead wel ok, maar Hawkwind (vroeger ook met Lemmy) leuker.
Lemmy mag dan wel lelijk zijn, de vrouwen staan nog steeds voor hem in de rij!
And don't forget the Joker!!
Die Motórhead?
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!
Echt heerlijk vanaf de eerst aangeslagen noot. Zo hoort rock'n'roll te klinken gewoon.
quote:Dat klinkt erg vrolijk.
MOTORHEAD drummer Mikkey Dee has slammed fellow Swedes HAMMERFALL for "acting like rock stars" and "completely ripping off" bands like HELLOWEEN, IRON MAIDEN and KING DIAMOND in order to attain their current level of success.Speaking to Metal Rules, Dee stated, "Look at a band like HAMMERFALL and shit. They're going through the roof. When kids come up to me and say 'IRON MAIDEN, they're almost as good as HAMMERFALL,' there's something wrong, you know? I saw two kids with IRON MAIDEN shirts in Stockholm when me and Lemmy were there doing press, and I was sitting in the lobby waiting to get to the airport, and I saw two eleven-year-olds with IRON MAIDEN t-shirts and I said, 'Yeah, that's a great band you've got there,' and they said, 'Yeah, they're almost as good as HAMMERFALL, they sound exactly the same.' [laughter] Then you realize there's something wrong here, you know. It's not a shit band, but it's incredible that they can hit the way they did. [HAMMERFALL drummer] Anders [Johansson] is a great friend, and I hope to see [Anders's brother] Jens [Johansson, STRATOVARIUS keyboardist] tonight. Someone told me that the STRATOVARIUS guys are here. And the bass player, Magnus [Rosen], he was the first bass player in [my early band] GEISHA. I fired his ass. [laughter] He's an old friend since 25 years ago. So I'm glad for Magnus, and I'm glad for Anders. And Stefan [Elmgren] is a good guy, the bald guitar player, he's good, but [HAMMERFALL vocalist] Joacim [Cans] and [guitarist] Oscar [Dronjak], they can suck my cock. Because they really think they're god's gift to the planet, and I used to say don't shit on the ladder because you're going to climb on it on the way back. They pissed me off too much, let's say two years ago, by being rock stars. I've done this now for 22 years, around the world, and I'm no fucking rock star, I'm a normal guy, and I have a million friends around the world. They did a couple of fucking club shows and they were being the biggest rock stars you've ever seen in Gothenburg. It pissed me off because they were treating me almost the same way, and I said you should kiss my ass instead of throwing me out of the dressing room, you know? So I was pissed off. And Anders and Magnus, they had a long talk with Joacim and Oscar and said, 'Mikkey is really fucking pissed.' So Oscar called me and he apologized and says he was so scared every time I showed up anywhere, and I said, 'Oh, I'm not going to beat you up but you're still a fucking asshole.' So they're like that when they see me. But I don't agree with that. I have a problem to see these fucking guys when they play one year then they're bigger than Mick Jagger. And the way they became big is by ripping off HELLOWEEN, JUDAS PRIEST, IRON MAIDEN, even KING DIAMOND stuff. I hear a complete rip off of some harmonies that are complete KING DIAMOND stuff Ś And HELLOWEEN. And ACCEPT. So, I mean, good luck to them, because I'm glad Magnus finally has a band, because he lived in an apartment of 27 square metres, for almost 20 years. He never had any money, he always played bass, he always stuck to his hard rock, and then he got a chance. I remember him calling me and saying, 'Mikkey, I'm playing with a band called HAMMERFALL soon and we're going to do a tour,' and I go, 'Fucking great for you, Magnus.' And then when Anders came into the band, he's a great drummer, that other guy was a fucking joke. So I'm happy for them. But I just can't agree on this rock star image, especially Oscar. Joacim is better, but Oscar, with his fuckin'Ś When they did the album with Michael Wagener producing, Anders called me from Nashville and said, 'You won't believe this, Mick, Oscar is actually almost going to fire Michael Wagener.' [laughter] "He's going to fire who? Michael Wagener?" I mean, Michael Wagener has been sitting there next to Michael Schenker all through the years, so many good albums, and Oscar was bitching and told him, 'No, this and thatŚ" and he'd never done an album [before]."
De rest staat hier: http://www.metal-rules.com/interviews/WeAreMotorhead.htm
Motörhead is zeker ruig! Ontzettend goede muziek die gewoon snoeihard door je boxen moet gaan!
Over een box weet ik niks...
quote:Ja das waar ook, maar is me een beetje te ver (en duur) om alleen te gaan. Volgende keer beter en dat zal vast niet al te lang duren want ze spelen behoorlijk veel in Nederland.
Op woensdag 22 oktober 2003 00:53 schreef Tokus het volgende:
vanavond staan ze in 013, ullie. moet je er nog naar toe?
quote:
Van Motörhead komt 7 oktober een boxset, met daarin vijf cds vol met tracks vanuit elk tijdperk van de band. Vier van de vijf cds bevatten studiotracks, en de vijfde schijf bevat live opnames. In totaal zullen er 99 songs in de box komen, waarvan 19 nog niet eerder uitgebrachte nummers. De box, getiteld Stone Deaf Forever, bevat ook nog een 60 pagina tellend boekwerk. Motörhead komt volgende maand ook weer naar de lage landen. Op 21 oktober spelen ze in Brussel, op 22 oktober in Tilburg, en op 23 oktober in Hardenberg.De tracks:
DISC ONE: 1975-1980
MOTORHEAD - Hawkwind B-side
LOST JOHNNY - On Parole
LEAVIN' HERE - Stiff single
WHITE LINE FEVER - Stiff single
THE WATCHER - Motorhead
CITY KIDS - Motorhead
I'M YOUR WITCHDOCTOR - Motorhead
MOTORHEAD - Motorhead
LOUIE LOUIE* - Peel Session '78
KEEP US ON THE ROAD* - Peel Session '78
TEAR YA DOWN* - Peel Session '78
I'LL BE YOUR SISTER* - Peel Session '78
OVERKILL - Overkill
STAY CLEAN - Overkill
CAPRICORN - Overkill
LIMB FROM LIMB - Overkill
DEAD MEN TELL NO TALES - Bomber
STONE COLD FOREVER - Bomber
STEP DOWN - Bomber
BOMBER - Bomber
OVER THE TOP - Motordam
SHOOT YOU IN THE BACK - Ace of SpadesDISC TWO: 1980-1986
ACE OF SPADES - Ace of Spades
BITE THE BULLET - Ace of Spades
THE CHASE IS BETTER THAN THE CATCH - Ace of Spades
LIVE TO WIN* - BBC Session '80
LIKE A NIGHTMARE* - BBC Session '80
PLEASE DON'T TOUCH - Ace of Spades
IRON FIST - Iron Fist
HEART OF STONE - Iron Fist
DON'T NEED RELIGION - Iron Fist
SHINE - Another Perfect Day
ONE TRACK MIND - Another Perfect Day
I GOT MINE - Another Perfect Day
SNAGGLETOOTH - No Remorse
UNDER THE KNIFE (SLOW VERSION) - No Remorse
AIN'T MY CRIME - Orgasmatron
NOTHING UP MY SLEEVE - Orgasmatron
KILLED BY DEATH* - BBC Session '86
DEAF FOREVER* - BBC Session '86
ORGASMATRON (SPOKEN WORD)* - BBC Session '86
ORGASMATRON* - BBC Session '86
DR ROCK* - BBC Session '86DISC THREE: 1987-1996
ROCK 'N' ROLL - Rock 'n' Roll
EAT THE RICH - Rock 'n' Roll
JUST COS YOU GOT THE POWER - Rock 'n' Roll
BLACK LEATHER JACKET* - Channel 4 TV
NO VOICES IN THE SKY - 1916
GOING TO BRAZIL - 1916
LOVE ME FOREVER - 1916
YOU BETTER RUN - March or Die
I AIN'T NO NICE GUY - March or Die
HELL ON EARTH - Hellraiser III: Hell On Earth original soundtrack
BURNER - Bastards
I AM THE SWORD - Bastards
BAD WOMAN - Bastards
DEVILS - Bastards
SACRIFICE - Sacrifice
SEX AND DEATH - Sacrifice
OVER YOUR SHOULDER - Sacrifice
OUT OF THE SUN - Sacrifice
I DON'T BELIEVE A WORD - Overnight SensationDISC FOUR: 1996-2002
OVERNIGHT SENSATION - Overnight Sensation
BROKEN - Overnight Sensation
LISTEN TO YOUR HEART - Overnight Sensation
LOVE FOR SALE - Snakebite Love
SNAKEBITE LOVE - Snakebite Love
TAKE THE BLAME - Snakebite Love
JOY OF LABOUR - Snakebite Love
ORGASMATRON 2000* - Internet download
STAY OUT OF JAIL - We Are Motorhead
ONE MORE FUCKING TIME - We Are Motorhead
WE ARE MOTORHEAD - We Are Motorhead
SHOOT EM DOWN - Twisted Sister tribute
WALK A CROOKED MILE - Hammered
BRAVE NEW WORLD - Hammered
MINE ALL MINE - Hammered
VOICES FROM THE WAR - HammeredDISC FIVE: LIVE: 1975-2002
ON PAROLE - What's Words Worth
TRAIN KEPT A ROLLIN' - What's Words Worth
TOO LATE TOO LATE* - BBC In Concert
(I WON'T) PAY YOUR PRICE* - BBC In Concert
IRON HORSE - No Sleep 'Til Hammersmith
WE ARE THE ROADCREW - No Sleep 'Til Hammersmith
NADINE* - Beware the Dog - bootleg
STEAL YOUR FACE* - BBC In Concert
MEAN MACHINE - The Birthday Party
NO CLASS - The Birthday Party
STONE DEAF IN THE USA - Live At Brixton
DOGS - Live at Brixton
TRAITOR - No Sleep At All
BUILT FOR SPEED - No Sleep At All
ACROPOLIS (METROPOLIS)* - Greek 45
ANGEL CITY - Everything Louder
R.A.M.O.N.E.S. - Everything Louder
SILVER MACHINE* - Bootleg version
ON YOUR FEET OR ON YOUR KNEES - Everything Louder
I'M SO BAD, BABY I DON'T CARE - Everything Louder
BORN TO RAISE HELL - Everything Louder* = nog niet eerder uitgebracht nummer.
[Dit bericht is gewijzigd door Djaser op 22-10-2003 11:15]
quote:jij ook op fok
Op woensdag 22 oktober 2003 13:55 schreef baantie het volgende:
Ondanks alle berichten zal ik vanavond toch van de partij zijn. Ik heb er zin an!
quote:Ja, sinds een tijdje...
Op woensdag 22 oktober 2003 14:02 schreef maurice81 het volgende:[..]
jij ook op fok
quote:Daar ga ik ook heen.
Op woensdag 22 oktober 2003 13:58 schreef Djaser het volgende:
Veel plezier ik ga liever naar Maiden.
quote:Dan ga ik liever naar Iced Earth
Op woensdag 22 oktober 2003 14:04 schreef baantie het volgende:[..]
Daar ga ik ook heen.
quote:Shame on you!
Op woensdag 22 oktober 2003 22:35 schreef vamperotica het volgende:
En ik was er weer eens NIET bij vanavond....
quote:yeah, i know.....
Op donderdag 23 oktober 2003 07:53 schreef baantie het volgende:[..]
Shame on you!
Lemmy is echt het levende voorbeeld dat een goeie rockster lelijk moet zijn
Verder ging er ook nog een gerucht dat hij ze wilde laten verwijderen, op sterk water laten zetten en vervolgens veilen op internet. (Niet waar overigens)
Drummer Mikkey Dee woont in een rijtjeshuis. Zijn voortuin bestaat uit een oprit waarop zijn Ferrari staat, vergezeld van 2 grote palmbomen (wel waar).
quote:Stel je niet aan.
Op donderdag 23 oktober 2003 16:14 schreef Djaser het volgende:
Heh bah die vent ziet er erger uit dan de gemiddelde junk die ik in de supermarkt tegenkom
Die kop is Lemmy's handelsmerk zo'n beetje, kijk maar naar die andere foto's waar hij als een idioot op staat. Boekje van de Boneshaker-dvd staan nog wel wat leuke voorbeelden.
volgende keer ben ik er weer bij
quote:Dit is mogelijk een van de grappigste replies ooit op Fok....
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:05 schreef Djaser het volgende:
Nou ik vind het niet echt prettig als de muziek zo hard staat. Met je buurman is het dan ook moeilijk praten.
quote:ok dat weet ik, maar het was deze keer wel een beetje overdreven.
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:42 schreef baantie het volgende:
Waarom de volumeknop op 10 moet? Subtiliteit is nou niet bepaald het handelsmerk van dit soort muziek, ongekend41...
Na het concert in de HMH kon ik ook nog twee dagen meegenieten.
quote:Ja maar ik vind het een beetje flauw worden, Motorhead maakt helemaal niet zulke harde muziek en dus klinkt het alleen live echt hard.
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:03 schreef Seborik het volgende:
Het is een beetje traditie bij Motörhead... "Is it loud enough????!" etc.
quote:Motörhead bestaat al ruim 25 jaar. Toen je 25 jaar geleden zo'n klein clubje binnenkwam en Motörhead stond ineens voor je neus dan werd je de tent uitgeblazen. Het is nu eenmaal het imago van Motörhead, dat verandert niet meer, net zoals dat Iron Maiden zometeen Eddie niet gaat onthoofden en met een nieuwe mascotte aan komt zetten genaamd Natasja.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:15 schreef Djaser het volgende:[..]
Ja maar ik vind het een beetje flauw worden, Motorhead maakt helemaal niet zulke harde muziek en dus klinkt het alleen live echt hard.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 25-10-2003 21:13]
quote:Maar Djaser, je kunt ook gewoon thuis een CD'tje opzetten hoor
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:15 schreef Djaser het volgende:[..]
Ja maar ik vind het een beetje flauw worden, Motorhead maakt helemaal niet zulke harde muziek en dus klinkt het alleen live echt hard.
quote:De eerste helft hebben ze zo ongeveer wel uitgevoerd hoor
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:04 schreef Seborik het volgende:[..]
Net zoals dat Iron Maiden zometeen Eddie niet gaat onthoofden en met een nieuwe mascotte aan komt zetten genaamd Natasja.
Luister nu alweer 3 dagen plaatjes van ze en Boneshaker komt voor de 2de keer voorbij in die dagen.
Heb echt al zin in Graspop waar ze dit jaar komen te staan.
quote:Heheh, en de helft van alle replys gaan over gehoorbescherming.. welk een toeval.
Op maandag 2 februari 2004 15:50 schreef Seborik het volgende:
Dit topic heeft te weinig replies voor een band als Motörhead.
quote:What you saying... is it loud enough?
Op maandag 2 februari 2004 15:58 schreef Zander het volgende:[..]
Heheh, en de helft van alle replys gaan over gehoorbescherming.. welk een toeval.
quote:Ahh.. Graspop 2002.. of was het nou 2001 al? Ben ik al oud aan het worden? mijn eerste aan/ervaring met Motorhead
Op maandag 2 februari 2004 15:50 schreef Seborik het volgende:
echt al zin in Graspop waar ze dit jaar komen te staan.
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 02-02-2004 16:05]
quote:Ze stonden er in 2001.
Op maandag 2 februari 2004 16:03 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ahh.. Graspop 2002.. mijn eerste aan/ervaring met Motorhead
Ik wist niet precies wat het was, helemaal vooraan gaan staan dus..
Kleine meisjes (ik was 15 geloof ik..) vooraan bij Motorhead.. nee dat werkt!
1 minuut later na de aftrap stond ik al halfverwege in het publiek.
Ik vraag me af of hij daar zang lessen voor gaat nemen anders kan hij net zo goed gewoon een nieuw Motorhead album maken, want dan klinkt het toch hetzelfde.
quote:En in '99 ook. Ik ga ze dit jaar voor de derde keer op Graspop zien.
Op maandag 2 februari 2004 16:06 schreef Seborik het volgende:[..]
Ze stonden er in 2001.
quote:Dat hoeft helemaal niet.Als je de Boneshaker DVD hebt gezien, weet je ook dat Lemmy een niet onverdienstelijke zangstem heeft...
Op maandag 2 februari 2004 17:34 schreef Djaser het volgende:
Lemmy gaat trouwens een solo album opnemen he.Ik vraag me af of hij daar zang lessen voor gaat nemen anders kan hij net zo goed gewoon een nieuw Motorhead album maken, want dan klinkt het toch hetzelfde.
Mijn favorieten:
Het blijft een monument hoor...
quote:Heb ik idd niet gezien maar ik vind het dan wel raar dat Lemmy zo zingt want ik heb in die Stone deaf forever biografie nergens zien staan dat hij het bewust doet.
Op maandag 2 februari 2004 22:08 schreef baantie het volgende:[..]
Dat hoeft helemaal niet.Als je de Boneshaker DVD hebt gezien, weet je ook dat Lemmy een niet onverdienstelijke zangstem heeft...
quote:Luister, met dit soort muziek past een loepzuivere hoge vrouwenstem niet echt he.
Op woensdag 4 februari 2004 16:34 schreef Djaser het volgende:[..]
Heb ik idd niet gezien maar ik vind het dan wel raar dat Lemmy zo zingt want ik heb in die Stone deaf forever biografie nergens zien staan dat hij het bewust doet.
Maar goed, als het niet in die biografie staat is het ook niet zo natuurlijk...
Welke pagina staat dat ergens?quote:Op vrijdag 6 februari 2004 14:30 schreef Djaser het volgende:
Nee maar er staat ook in dat Lemmy de zanger werd omdat het te duur was om nog iemand anders te gaan zoeken, die dus wel zou kunnen zingen.
Hmmmm? Ik zie ook weer eens een reply te laat. Ik kijk het misschien vanavond wel even na.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
Welke pagina staat dat ergens?
Ach, als je ooit op het metalbroertje van Mark Knopfler hebt willen lijken is dit je kansquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:07 schreef Djaser het volgende:
Toch wel handig ik heb er een van Maiden maar om nou met een zweetband te gaan lopen
Ik dacht dat Motörhead maar een clip per 3 albums maaktequote:Bij de limited edition van Motörhead's nieuwe album, getiteld Inferno, zal een dvd komen te zitten. Op de dvd komt een 25 minuten durende documentaire over hoe het album gemaakt is, met onder andere interviews en beelden in de studio. Ook staan er videoclips op voor Brave New World en Serial Killer, beide van Motörhead's vorige album Hammered.
Op het nieuwe album is trouwens ook gitaarvirtuoos Steve Vai te horen, op de nummers Terminal Show en Down on Me. 21 juni moet Inferno in de winkels liggen. 9 dagen eerder, op 12 juni dus, staat de band op het Arrow Rock festival in Lichtenvoorde, en 26 juni spelen ze op Graspop. Eind november komt de band weer naar Nederland, om in Amsterdam en Hardenberg te spelen.
Ja, al sinds mijn 15e, (nu 39).quote:Op dinsdag 9 mei 2000 13:53 schreef sharpshooter het volgende:
Je hebt de cd Heavy Metal Thunder toch? Dat begint met Heavy Metal Thunder in een iets ruigere verse dan het originele Heavy Metal Thunder. Dan zou je het meteen moeten horen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:58 schreef Djaser het volgende:
Saxon is erg leuk maar ik hoor toch weinig overeenkomsten met Motörhead.
Leuk dat hij de teksten geschreven heeft maar ik had toch ook graag gezien dat hij wat meer aan de muziek zelf had meegwerkt.quote:De muziek is voornamelijk geschreven door gitarist Phil Campbell en drummer Mikkey D en de teksten door Lemmy.
Dan moet jij de laatste Motorhead cd's maar niks vinden, want zo gaat het al een hele poos.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:37 schreef Djaser het volgende:
[..]
Leuk dat hij de teksten geschreven heeft maar ik had toch ook graag gezien dat hij wat meer aan de muziek zelf had meegwerkt.
Nee dat niet maar jammer vind ik het wel want het is idd Lemmy's band. Hetzelfde geld voor Iron Maiden, na Virtual XI is Harris veel minder gaan schrijven maar toch vind ik de nieuwe albums geweldig.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:44 schreef Kipman het volgende:
[..]
Dan moet jij de laatste Motorhead cd's maar niks vinden, want zo gaat het al een hele poos.
Dat het als Motörhead klinkt geloof ik wel Phil en Mikkey zitten er ook al weer tien jaar of meer in. Toch is het deel van Lemmy kennelijk toch minder en dat blijf ik jammer vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:42 schreef Seborik het volgende:
Er staat voornamelijk. Wanneer je naar de nummers luistert, herken je direct Motörhead. Zeker vanaf track vier. De eerste drie tracks lijken wat meer op het nummer Liar van het album Bastards, tenminste, qua hardheid en qua zang, maar ook daar herken je Motörhead direct in.
Lemmy heeft bovendien een flinke hand gehad in de muziek, dat is ook logisch; Het is zijn band. Om met zijn eigen woorden te spreken: "I contributed the lyrics, almost in a fit of panic, and went on to spoil their ideas [Die van Phil Campbell en Mikkey D] as well as I could."
Die is dus gewoon zichzelfquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:56 schreef Seborik het volgende:
Carl McCoy als zonderling figuur.
Ja, hij is ook in z'n normale cowboy-outfit in die film. Het is alsof de hele film om hem heen is gemaakt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Die is dus gewoon zichzelf
Goed dan, zie het als Ian Hill weggaat bij Judas Priest. Hij schrijft en zing niet en ik zou het verschil in bas spel niet horen maar toch is het niet helemaal het zelfde.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:36 schreef Kipman het volgende:
Ik zie het probleem ook niet.
Nee, dat begrijp ik, maar wanneer je het boxje in je handen hebt, is hij bijna identiek.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:21 schreef Djaser het volgende:
Huh, ik bedoelde niet dat het de standaard Motörhead kop is maar dat de opzet van het plaatje erg overeen komt.
Weet niet.quote:Waarom hebben ze van Serial Killer eigenlijk een videoclip gemaakt, het is alleen maar gesproken tekst net als een versie van Orgasmatron?
Als iemand deze ook nog wil hebben, bij Spui-Records in Den Haag hebben ze een stapel voor 'slechts' 19.99quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:15 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
Deze ook.
Ik heb nummer 7727.
Serial Killer is de laatste track van Hammered.
die zag ik vanavond, wel leuk om Motörhead bij TOTP te zienquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:40 schreef Seborik het volgende:
http://tvtotal.prosieben.(...)0-03-wm_midband.html
Life's A BItch op de Duitse tv.
In leren hoes? Dat is een collectors item, fijn voor je.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:36 schreef baantie het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van een vriend...hij had ergens nog "No Remorse" in een leren hoes (LP). Die heeft ie nu gevonden en die mag ik van hem hebben. Geweldig!
Ik ben hem ook erg dankbaar!quote:Op zondag 11 juli 2004 07:53 schreef Balthar het volgende:
[..]
In leren hoes? Dat is een collectors item, fijn voor je.
Ik zou die maat maar volgooien met bier.
Dit moet een grap zijnquote:MOTÖRHEAD Get Square - Oct. 1, 2004
MOTÖRHEAD are among the artists who will be featured on the soundtrack to the upcoming "SpongeBob Squarepants" movie, reports ABC ePrep. THE FLAMING LIPS will provide the disc's first single, a track called "SpongeBob and Patrick Confront the Psychic Wall of Energy", while Lemmy and the boys have re-recorded their song "You Better Run" under the new title "You Better Swim". The album will be released November 9, ten days before the film opens in theaters.
En damnnn wat issie goed!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:09 schreef Djaser het volgende:
Het was best gaaf om Motörhead in de Spongebobs movie te horen.
Oud nieuws dus nu maar over op iets recenters, er komt een nieuw album aan.
[afbeelding]
01. Sucker
02. One Night Stand
03. Devil I Know
04. Trigger
05. Under The Gun
06. God Was Never On Your Side
07. Living In The Past
08. Christine
09. Sword of Glory
10. Be My Baby
11. Kingdom of the Worm
12. Going Down
13. R.A.M.O.N.E.S.
Komt 29 augustus uit.
Bij de Large hebben ze er duidelijk verstand vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
En damnnn wat issie goed!!!!
Volgens de Large is dit het eerste studio album van MotorheadIs dit echt zo?
Zelf weet ik het ook nog niet, maar ik denk dat ik toch maar wel ga, ook omdat ik Danko Jones ook graag eens zou zien en die zijn voorprogramma. (In andere landen ook Saxon.)quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Deansensitized het volgende:
Ik niet ben ik bang... komt kwa werk/vervoer niet echt lekker uit, dus ben bang ze deze keer te moeten laten schieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |