Tis ook een kutwedstrijd, daar heb je van Bommel niet bij nodigquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
En dat zonder van bommel
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
Zie je Van Basten zit daar: "}> whehehe zonder Van Bommel 4-0 winnen whehehe"
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft er ook maar iemand Van Bommel gemist ?
Ik zei het al.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Terecht, dit verdiende hij, Robin van Persie
Overigens, Oranje is een counterploeg geworden
Zeur niet man, die van Persie speelt geweldigquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef WaStEd het volgende:
beetje fout om naar je naam op je shirtje te wijzen.... nare eigenschap moet er nog ff uit..
Stoor ik me niet zo aanquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef WaStEd het volgende:
beetje fout om naar je naam op je shirtje te wijzen.... nare eigenschap moet er nog ff uit..
Waar is dat menneke eigenlijk ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
"Van Bommel lacht zich nu kapot"
"We missen Ooijer en Bouma"
Ik miste een luie krullebol op het middenveld maar om nou te zeggen dat ik hem gemist hebquote:
Met van Bommel 5-0quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
Zie je Van Basten zit daar: "whehehe zonder Van Bommel 4-0 winnen whehehe
"
Altijd in de basis die gast.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
Van Persie is ideaal als je op de counter wilt spelen.
quote:
Mee eens, Ruud verstoorde de combinaties steeds met zijn gepruts en balverlies. Van Persie - Kuijt - Robben lijkt me een prima aanval, zonder Ruud.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat samenspel, eigenlijk sinds de wissel van Ruud is het alleen maar omhoog gegaan.
quote:
Idd, loopt lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mee eens, Ruud verstoorde de combinaties steeds met zijn gepruts en balverlies. Van Persie - Kuijt - Robben lijkt me een prima aanval, zonder Ruud.
Heb je ook wel gelijk in. Maar toch, slecht spelen en ruim winnen. Je kan niet altijd goed spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Och, het voetbal blijft kut
Moet je nagaan als er goed gespeeld wordt wat we dan kunnen
Dat wil van Basten niet, die wil domineren. In de praktijk moeten we het wel vaak van de counters hebben, maar dat mag je niet zeggen, shhhhhhht!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
Van Persie is ideaal als je op de counter wilt spelen.
95% van dat publiek kunnen we wel missen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:48 schreef Falco het volgende:
Die indiaan met die trommel, die moet dood.
Hij mag nog gratis ook naar iedere wedstrijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:48 schreef Falco het volgende:
Die indiaan met die trommel, die moet dood.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef BB-King het volgende:
Slecht spelen en dan toch 0-4 winnen.
Kan je nagaan als ze goed spelen... was het 0-10 geweest.
Onder Advocaat of Van Gaal had Nederland 94% balbezit gehad en was het 0-0 geworden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef BB-King het volgende:
Slecht spelen en dan toch 0-4 winnen.
Kan je nagaan als ze goed spelen... was het 0-10 geweest.
Ja, ik heb hem heelerg gemist vandaag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef Chadi het volgende:
vond het trouwens een onzin argument om van bommel weg te sturen.
Ligt het aan mij, of verpest De Mol de sfeer altijd?quote:
jup, al was het laatste kwartiertje vet!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef golfer het volgende:
Slechte pot, prima uitslag.
San Marco, bedankt.![]()
Ik denk toch dat het voetballend beter was gegaan met van Bommel vandaag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem heelerg gemist vandaag.![]()
v/d Sar speelde een prima wedstrijd, was wel een 7 waard. Kuijt vond ik ook voldoende, Cocu was voldoende en Maduro viel ook goed in. Robben was redelijk, voor de rest was het niet veel. Met name Heitinga, Melchiot en Van Nistelrooij waren waardeloos.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef erikh het volgende:
Robin van Persie, de revelatie van deze wedstrijd, de enige die een voldoende verdient (ok van der sar krijgt ook een zesje maar robin een 8)
Om hem weg te sturen wel ja. had imo wel mogen blijven, maar had zeker niet mogen spelen. Daarvoor gooide hij er zaterdag gewoon teveel met de pet naarquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef Chadi het volgende:
vond het trouwens een onzin argument om van bommel weg te sturen.
Nog steeds iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of verpest De Mol de sfeer altijd?
Nederland wordt wereldkampioen denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef erikh het volgende:
Gedurfde selectie van Marco van Basten maar toch weer 4-0 gewonnen. Met zeer slecht spel nog winnen, dit elftal kan toch echt ver gaan komen op het WK.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef erikh het volgende:
Gedurfde selectie van Marco van Basten maar toch weer 4-0 gewonnen. Met zeer slecht spel nog winnen, dit elftal kan toch echt ver gaan komen op het WK.
Nouja, 'nieuw'...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Talpa is ook lekker reclame aan het maken voor de nieuwe programmaatjes
Braziliëquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:54 schreef Lizz-n het volgende:
[..]op het WK zijn betere landen als Finland, als je pech hebt kom je Brazilië al in de 2e ronde tegen
![]()
Erg knap idd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:53 schreef Nashje het volgende:
Nog maar 3 doelpunten tegen in 8 wedstrijden. Erg netjes.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Brazilië![]()
San Marco wint in zijn eentje nog van Brazilië![]()
Meen je ditquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nederland wordt wereldkampioen denk ik.
Als je de poule wint dan ontloop je Brazilië wel. Voor hetzelfde geld zit je ook in de poule bij Brazilië. Met deze degelijkheid kan je overigens best winnen van Brazilië. Ik zou niet weten wie er kan winnen van dit Nederland.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:54 schreef Lizz-n het volgende:
[..]op het WK zijn betere landen als Finland, als je pech hebt kom je Brazilië al in de 2e ronde tegen
![]()
Ja. Er worden nauwelijks tegengoals weggegeven en de aanval is dodelijk effectief. Alleen van Nistelrooij moet langs de kant blijven eigenlijk.quote:
Genoeg landen, Nederland speelde gewoon kut. En tegen Finland kan dat, maar tegen Spanje, Italië, Engeland, Oekraïne, Argetinië, Brazilië en zelfs Duitsland lukt dat niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als je de poule wint dan ontloop je Brazilië wel. Voor hetzelfde geld zit je ook in de poule bij Brazilië. Met deze degelijkheid kan je overigens best winnen van Brazilië. Ik zou niet weten wie er kan winnen van dit Nederland.
Het gaat er niet om of je hem gemist hebt of niet maar de reden die van basten gaf was onzin!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Een ramp was het.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:57 schreef s0d het volgende:
Meer mensen die Melchiot DRAMATISCH vonden ?
VoH en Bouma voegen niets toe. Ooijer heb ik er persoonlijk graag bij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch vreemd dat Marco zo weinig PSV'ers erin wil, het NL-elftal speelt bijna precies hetzelfde voetbal...
Melchiot is gewoon DRAMATISCH. Altijd al een kutvoetballer gevondenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:57 schreef s0d het volgende:
Meer mensen die Melchiot DRAMATISCH vonden ?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja. Er worden nauwelijks tegengoals weggegeven en de aanval is dodelijk effectief. Alleen van Nistelrooij moet langs de kant blijven eigenlijk.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:57 schreef Chadi het volgende:
Het gaat er niet om of je hem gemist hebt of niet maar de reden die van basten gaf was onzin!
Ik zeg het stiekem al langer, maar eerlijk gezegd ben ik blij weer een medestander te hebben gevonden. Inderdaad, die verdediging met nauwelijks tegengoals. Van der Sar dé rots in de branding, over de verdere invulling kan je nog vele kanten op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja. Er worden nauwelijks tegengoals weggegeven en de aanval is dodelijk effectief. Alleen van Nistelrooij moet langs de kant blijven eigenlijk.
0-4 uit bij Finland is een prima uitslag, 2-0 thuis tegen Roemenië ook. Spanje heeft de handen vol aan Bosnië, Litouwen en België, Engeland was in de oefenwedstrijd gelijkwaardig, Italië presteert weinig op grote toernooien de laatste jaren en speelde gelijk tegen Noorwegen, Oekraïne is een groot vraagteken, Argentinië verliest van Ecuador, Brazilië wordt lastig inderdaad maar tegen de Brazilianen is NL zeker niet kansloos en Duitsland heeft echt geen geweldig elftal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Genoeg landen, Nederland speelde gewoon kut. En tegen Finland kan dat, maar tegen Spanje, Italië, Engeland, Oekraïne, Argetinië, Brazilië en zelfs Duitsland lukt dat niet.
Tja hij wil de rest van Nederland het spel van PSV leren, zodat PSV wat meer concurrentie heeft volgend seizoenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch vreemd dat Marco zo weinig PSV'ers erin wil, het NL-elftal speelt bijna precies hetzelfde voetbal...
Nee, maar goed, ook van Bommel houdt ie eruit, terwijl dat met Cocu de moter van PSV was dit seizoen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
VoH en Bouma voegen niets toe. Ooijer heb ik er persoonlijk graag bij.
Klopt, telkens komen er nieuwe jongens bij die goed mee blijken te draaien, al vond ik Opdam vandaag wat minder dan tegen Roemenië. Melchiot viel ook tegen. Van Persie viel goed in. Voor de rest kan dit elftal alleen nog maar beter worden natuurlijk. Veel spelers waren een jaar geleden totaal nog niet in de picture.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zeg het stiekem al langer, maar eerlijk gezegd ben ik blij weer een medestander te hebben gevonden. Inderdaad, die verdediging met nauwelijks tegengoals. Van der Sar dé rots in de branding, over de verdere invulling kan je nog vele kanten op.
Aanval, inderdaad dodelijk effectief. Zo matig spelen en 4 keer scoren.
En Nederland heeft een enorm brede selectie.
Wat heeft Sir Alex te maken met de opstelling van het Nederlands elftal?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:59 schreef Lizz-n het volgende:
[..]denk je dat van Basten dat durft? Dan heeft die gelijk Sir Alex aan de telefoon hangen.
Na zaterdag best terecht imoquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar goed, ook van Bommel houdt ie eruit, terwijl dat met Cocu de moter van PSV was dit seizoen.
Van Persie ben ik erg gecharmeerd van geraakt de laatste tijd. Doet het inderdaad prima.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, telkens komen er nieuwe jongens bij die goed mee blijken te draaien, al vond ik Opdam vandaag wat minder dan tegen Roemenië. Melchiot viel ook tegen. Van Persie viel goed in. Voor de rest kan dit elftal alleen nog maar beter worden natuurlijk. Veel spelers waren een jaar geleden totaal nog niet in de picture.
Lijkt me stug dat Mark nog ook maar 1 wedstrijd speelt onder Marcoquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Na zaterdag best terecht imoFF goed gesprek houden tussen marco en mark en volgende keer weer een basisplaats voor Mark
Dat Spanje zijn handen vol heeft aan die landen zegt nog niet dat Oranje ze overklast. In een oefenpot was Engeland gelijkwaardig, op een WK waar het er tot doet beter. Met die Italianen weet je het nooit. Oekraïne is een counterploeg, nog erger als Oranje vanavond was. Argetinië heeft nog bijna nooit in Ecuador gewonnen, maar staan er wel altijd op de grote toernooien en willen revenge op het WK '02. Brazilië is op individuele kwaliteiten al stukken beter, dus als dat een hecht team wordt is Nederland nergens. En Duitsland is niet slechter dan dit Nederlands elftal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
0-4 uit bij Finland is een prima uitslag, 2-0 thuis tegen Roemenië ook. Spanje heeft de handen vol aan Bosnië, Litouwen en België, Engeland was in de oefenwedstrijd gelijkwaardig, Italië presteert weinig op grote toernooien de laatste jaren en speelde gelijk tegen Noorwegen, Oekraïne is een groot vraagteken, Argentinië verliest van Ecuador, Brazilië wordt lastig inderdaad maar tegen de Brazilianen is NL zeker niet kansloos en Duitsland heeft echt geen geweldig elftal.
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat Van Persie dit seizoen zou floppen bij Arsenal en verder weg zou raken van het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Van Persie ben ik erg gecharmeerd van geraakt de laatste tijd. Doet het inderdaad prima.
Elftal kan alleen nog maar groeien. Los van de brede en uitstekende selectie, voor het eerst sinds jaren staat er een team. Een groep mensen die voor elkaar door het vuur wil gaan. De rotte plekjes kunnen er dit jaar nog wel afgesneden worden.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef Lizz-n het volgende:
En Duitsland is niet slechter dan dit Nederlands elftal.
'Zijn' Van Nistelrooij staat er niet in en Sir Alex gaat ervan uit dat gewoon 'hoort'.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat heeft Sir Alex te maken met de opstelling van het Nederlands elftal?
Dan nog, wat heeft die vent met de opstelling van NL te maken?!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
'Zijn' Van Nistelrooij staat er niet in en Sir Alex gaat ervan uit dat gewoon 'hoort'.
Zeker, ook als je dat ziet bij de doelpunten met z'n alle er naar toe enzovoort. Dat zag je eerst niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ben het voor de rest ook met je eens.Er staat een team, men gaat voor elkaar door het vuur, er is een goede mix van jong talent en ervaring en er zijn geen onruststokers.
Dit Oranje speelde inderdaad de sterren van de hemel vanavondquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef JaWi het volgende:
[..]!
Duitsland heeft een baggerselectie en speelt nog geen deuk in een pakje boter.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ben het voor de rest ook met je eens.Er staat een team, men gaat voor elkaar door het vuur, er is een goede mix van jong talent en ervaring en er zijn geen onruststokers.
Robben niet al te best, maar dat komt inderdaad wel goed. Lang eruit geweest en toch 2 wedstrijden gespeeld, petje afquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef Suijk het volgende:
Robben erg matig, maar komt wel weer goed.
Persie erg goed, mag starten volgende keer.
Wat is daar in hemelsnaam fout aan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef WaStEd het volgende:
Niks, maar zo is hij wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan nog, wat heeft die vent met de opstelling van NL te maken?!.
Mwah wat moet je verwachten van een speler die toch weer na een lange blessure terug komt. Robben heeft het goed gedaan vandaag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef Suijk het volgende:
Robben erg matig, maar komt wel weer goed.
Persie erg goed, mag starten volgende keer.
Op z'n zachtst gezegd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef Yeahinho het volgende:
Niet al te best spelen en toch met 0-4 winnen, netjes.
Van Persie![]()
.
Er moet iets te zeiken zijn he.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is daar in hemelsnaam fout aan?Vervelende herinneringen aan Kezman die je frustraties bezorgen?
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En Duitsland is niet slechter dan dit Nederlands elftal.
Nee. Maar toch, lees even de afgelopen pagina'squote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dit Oranje speelde inderdaad de sterren van de hemel vanavond![]()
Ok, meneer mensenkennis. Jij praat wel veel onzin in de laatste 10 min.quote:
Ik heb ook nergens gezegd dat Nederland Spanje gaat oprollen. Nederland is in een 'echte' wedstrijd ook meer gedreven dan in een oefenwedstrijd natuurlijk. De Italianen zijn onberekenbaar, maar op grote toernooien laten ze het erg afweten de laatste jaren, het elftal wat ze nu hebben is ook niet heel erg super vind ik. Oekraïne is misschien nog wel de meest lastige tegenstander voor Oranje, omdat ze gewoon een geweldig goede spits hebben die aan een centimeter genoeg heeft. Argentinië presteerde nou niet zo denderend op de grote toernooien. Deze kwalificatieserie doen ze het ook niet geweldig hoor. Wat overwinningen tegen zwakke broertjes zoals Venezuela, Colombia en Peru,voor de rest wat gelijke spelen. Nederland doet het echt beter in de kwalificatie, want bijvoorbeeld Roemenië doet echt niet onder voor Ecuador, Chili of Peru. Brazilië is geen hecht team, individuele kwaliteiten zeggen ook niet alles, het team moet wel in balans zijn en als team er voor gaan. Duitsland is echt wel slechter dan dit Nederlands elftal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat Spanje zijn handen vol heeft aan die landen zegt nog niet dat Oranje ze overklast. In een oefenpot was Engeland gelijkwaardig, op een WK waar het er tot doet beter. Met die Italianen weet je het nooit. Oekraïne is een counterploeg, nog erger als Oranje vanavond was. Argetinië heeft nog bijna nooit in Ecuador gewonnen, maar staan er wel altijd op de grote toernooien en willen revenge op het WK '02. Brazilië is op individuele kwaliteiten al stukken beter, dus als dat een hecht team wordt is Nederland nergens. En Duitsland is niet slechter dan dit Nederlands elftal.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:09 schreef fransie102 het volgende:
Dit elftal gaat er echt aan tegen Tsjechie.Marco
Omdat er doelpunten vallen ja, maar dat is ook een van de eerste wedstrijden dat er meer dan 2 doelpunten vallen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef JaWi het volgende:
Nederland heeft ook nog niet de sterren van de hemel gespeeld, maar het ziet er leuk uit.
Klopt. Ze manifesteren zich echt als team.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker, ook als je dat ziet bij de doelpunten met z'n alle er naar toe enzovoort. Dat zag je eerst niet.
ja die 4-0 zegt natuurlijk helemaal niksquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:09 schreef fransie102 het volgende:
Dit elftal gaat er echt aan tegen Tsjechie.Marco
quote:
Komt ook een beetje door het team waar ze tegen spelen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dit Oranje speelde inderdaad de sterren van de hemel vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |