quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef BB-King het volgende:
Slecht spelen en dan toch 0-4 winnen.
Kan je nagaan als ze goed spelen... was het 0-10 geweest.
Onder Advocaat of Van Gaal had Nederland 94% balbezit gehad en was het 0-0 geworden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef BB-King het volgende:
Slecht spelen en dan toch 0-4 winnen.
Kan je nagaan als ze goed spelen... was het 0-10 geweest.
Ja, ik heb hem heelerg gemist vandaag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef Chadi het volgende:
vond het trouwens een onzin argument om van bommel weg te sturen.
Ligt het aan mij, of verpest De Mol de sfeer altijd?quote:
jup, al was het laatste kwartiertje vet!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef golfer het volgende:
Slechte pot, prima uitslag.
San Marco, bedankt.![]()
Ik denk toch dat het voetballend beter was gegaan met van Bommel vandaag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem heelerg gemist vandaag.![]()
v/d Sar speelde een prima wedstrijd, was wel een 7 waard. Kuijt vond ik ook voldoende, Cocu was voldoende en Maduro viel ook goed in. Robben was redelijk, voor de rest was het niet veel. Met name Heitinga, Melchiot en Van Nistelrooij waren waardeloos.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef erikh het volgende:
Robin van Persie, de revelatie van deze wedstrijd, de enige die een voldoende verdient (ok van der sar krijgt ook een zesje maar robin een 8)
Om hem weg te sturen wel ja. had imo wel mogen blijven, maar had zeker niet mogen spelen. Daarvoor gooide hij er zaterdag gewoon teveel met de pet naarquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:50 schreef Chadi het volgende:
vond het trouwens een onzin argument om van bommel weg te sturen.
Nog steeds iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of verpest De Mol de sfeer altijd?
Nederland wordt wereldkampioen denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef erikh het volgende:
Gedurfde selectie van Marco van Basten maar toch weer 4-0 gewonnen. Met zeer slecht spel nog winnen, dit elftal kan toch echt ver gaan komen op het WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |