M.a.w. het koffiezetapparaat moet mee op sleeptocht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef lucida het volgende:
Och dat zal wel loslopen! Ik ga morgen staken voor een betere CAO en (nog) meer salaris.![]()
Dat nog net niet! Maar in zekere zin wel mijn trouwe viervoeter Skippy.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
M.a.w. het koffiezetapparaat moet mee op sleeptocht.
Het zullen je collega's maar zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:14 schreef lucida het volgende:
[..]
Let some good music chear you up again.
![]()
Ja vooral de collega's die zelf niet staken, maar stiekem wel hopen dat de eisen alsnog worden ingewilligd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het zullen je collega's maar zijn.![]()
Take A Load Of Annie ... (The Band)quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:14 schreef lucida het volgende:
[..]
Let some good music chear you up again.
![]()
Mijn kopfoto is eindelijk bevredigend.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Boonstra bij Nova, ..die man had ooit charisma
Zo kun je je voordeel doen zonder ingelijfd te zijn door Lodewijkske of die troela die hem opvolgde.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef lucida het volgende:
[..]
Ja vooral de collega's die zelf niet staken, maar stiekem wel hopen dat de eisen alsnog worden ingewilligd.![]()
het wordt weer links, het gaat over homofiele vluchtelingen die ook nog eens kansarm zijn en zielig enzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn kopfoto is eindelijk bevredigend.![]()
![]()
![]()
Nee dat had Timmer, met zijn aktie "operatie-Centurion".quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Boonstra bij Nova, ..die man had ooit charisma
Moet je zo naar rtl4 zappen, een indier en engelsman die in Frankrijk een krot gekocht hebben als vakantiehuis. Hilarisch.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het wordt weer links, het gaat over homofiele vluchtelingen die ook nog eens kansarm zijn en zielig enzo
Ja!!! Een rechtszaak tegen het zondige fok!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:45 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
http://www.muntzvandewint.com/site/indexframes_2.html
Fok staat er ook bij!
ach ja, toen was de Glaslaan nog leuk om rond te lopen. De Philips trimedia chip vond ik overigens een geniale uitvinding voor die tijd, dat was geloof ik ook Timmer's oogappeltje toen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee dat had Timmer, met zijn aktie "operatie-Centurion".
Het boek "kortsluiting - over de wantoestanden bij Phillips" is een echte aanrader (ook voor nieuwe managers).
Timmer heeft het goed gedaan bij de gloeilampenfabriek. Het was de transformatie van een oude onderneming naar een nieuwe onderneming.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:49 schreef R_ON het volgende:
Welke POL-user zou jij willen vermoorden?
Uh huh.quote:
Ligt eraan wie je uitkiest.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:57 schreef Harry_Sack het volgende:
voer jij het dan uit?
wiens keuze is het dan?quote:
Dit is een strikvraag, he?quote:
Ja, en ik ga naar die show kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ach ja, toen was de Glaslaan nog leuk om rond te lopen. De Philips trimedia chip vond ik overigens een geniale uitvinding voor die tijd, dat was geloof ik ook Timmer's oogappeltje toen.
@ AAAH, ik zag een neerstortende straaljager, dat is ook ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |