Allemaal mooi en aardig maar ik heb maar weinig spelers op de bank beter zien worden. Een speler groeit alleen maar als hij vaak speelt. In de afgelopen drie jaar heeft hij in 39 competitie wedstrijden gespeeld. Hierbij zitten dan ook nog de wedstrijden waar hij als wisselspeler mocht opdraven. Ik wil niet zeggen dat vd Schaaf de beste speler is, maar denk zeker dat hij beter kan dan dat hij bij PSV heeft mogen laten zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Schaaf staat absoluut niet hoog aangeschreven bij de gemiddelde voetballiefhebber.
Zelf ben ik ook verbaast dat men het bij vitesse wel in hem ziet zitten.
Hij heeft bij psv (en zeker in de ec-wedstrijden) een brevet van onvermogen afgeleverd.
Het is toch dodelijk om consequent verkeerd positie te kiezen, waardoor je verdwaalt in balletjes breed die dan ook nog eens mislukken ! En dat je dan al in de 12e minuut aan de noodrem moet trekken en dat zo onbeholpen doet dat je ontsnapt aan rood en er vanaf komt met geel.
in het 2e heeft hij veel gespeeldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Allemaal mooi en aardig maar ik heb maar weinig spelers op de bank beter zien worden. Een speler groeit alleen maar als hij vaak speelt. In de afgelopen drie jaar heeft hij in 39 competitie wedstrijden gespeeld. Hierbij zitten dan ook nog de wedstrijden waar hij als wisselspeler mocht opdraven. Ik wil niet zeggen dat vd Schaaf de beste speler is, maar denk zeker dat hij beter kan dan dat hij bij PSV heeft mogen laten zien.
Kerel, Vitesse geilde al meer dan een jaar op vd Schaafquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:42 schreef sqlsmurft het volgende:
Ik vraag mij af of de transfer van vdSchaaf niet een voorbode is van de transfer van Theo.
Het is mij allemaal te toevallig. Eerst zijn ze maaaaaaaaaaanden bezig om vdSchaaf naar Vitesse te krijgen, maar is er (gek maar alleen bij die transfer) sprake van een chronisch geldgebrek. En nu feijenoord Goor heeft laten gaan is het in een vloek en een zucht rond !
Uiteraard komt Wotte met een rijtje namen om de aandacht van Theo af te leiden, maar toch het riekt.
quote:Aalbers ondanks akkoord op dood spoor
De gemeente Arnhem heeft de onderhandelingen over de verkoop van stadion Gelredome vrijwel afgerond. De Duet Group Sport and Entertainment Ltd uit Londen is als winnaar uit de bus gekomen, waardoor de partner van Karel Aalbers de eerste slag binnen heeft. Het lijkt er echter sterk op dat het bij dit schamele succes blijft. Nu de gemeente een akkoord heeft bereikt met de partij van Aalbers heeft het de eigenaar van de exploitatie van het stadion, de Stichting Gelredome, laten weten ook dát deel te willen verkopen. Zonder de rechten op de uitbuiting hebben het Engelse bedrijf en de oud-Vitesse-preses immers niets aan het stadion.
De exploitatie van Gelredome ligt echter contractueel vast. De Stichting Gelredome is voor de komende twintig jaar eigenaar van die rechten en geenszins van plan daar afstand van te doen. ‘Anderhalf jaar geleden was de gemeente Arnhem dolblij met dit concept. Zij hebben het stadion en het onroerende goed, de exploitatie is van ons. Nu willen ze iets verkopen wat niet van hen is. Daar zullen wij onder geen beding aan meewerken’, zegt Paul van Sliedrecht, die namens de provincie Gelderland in het stichtingsbestuur zit.
Toen de provincie het stadion immers redde van een faillissement via een lening van 11,3 miljoen euro, stelde het als voorwaarde dat het beheer én de exploitatie van het stadion nooit in dezelfde handen terecht mochten komen. Uit navraag bij verschillende partijen blijkt dat de provinciale politiek niet van plan is zich coulant op te stellen op dit gebied, waardoor een terugkeer van Aalbers bij Vitesse misschien wel verder weg is dan ooit. Door alle contracten en constructies over stadion Gelredome loopt zijn weg voorlopig dood.
Bron: vi
quote:Gelredome wil Aalbers tegenhouden
De raad van commissarissen van stadion Gelredome wil de rentree van Karel Aalbers bij Vitesse tegenhouden. De oud-voorzitter van Vitesse is een van de kandidaten die met de gemeente Arnhem onderhandelt over een overname van Gelredome. Aalbers treedt op namens de Britse investeerder Duet Group.
Het stichtingsbestuur, de directie en de Raad van Commissarissen van Gelredome verzetten zich tegen de terugkeer van Aalbers, omdat hij jaren geleden aanstuurde op een faillissement van Gelredome om het zo voor weinig geld te kunnen overnemen.
De gemeente Arnhem heeft Gelredome verzocht om ook de exploitatierechten te verkopen. Volgens de laatste berichten is de Duet Group geïnteresseerd in Gelredome en de activiteiten in het stadion. De andere partijen zouden alleen het stadion willen kopen.
Inmiddels heeft de CDA-fractie in Provinciale Staten laten weten nooit akkoord te gaan met een deal tussen Karel Aalbers en de gemeente Arnhem.
Bron: Omroep Gelderland
Je bedoelt Michael Jansen toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Die conclusie kun je nog wel eens gelijk in hebben PT. Jammer van die klotesituatie waar Janssen in zit zeg!
In Cyprus voetbalt nog een goede spits.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht misschien nog wel een leuke aanvaller ergens vandaan.
Vermoedelijk dus Van der Gun. Kan ook nog op het middenveld spelen, lekker multifunctioneel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In Cyprus voetbalt nog een goede spits.
Ik hoop nog altijd dat Rojer verhuurd gaat worden aan FC Den Bosch, een spits kunnen we goed gebruiken.
Die hebben we niet nodig, wij willen Rojer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:16 schreef Elvislives het volgende:
jullie mogen glus hebben.....
quote:Vitesse blijft verlieslatend
Vitesse heeft dit seizoen een begrotingstekort van 700.000 euro. Directeur Paul van der Kraan verwacht 12,5 miljoen euro uit te geven, terwijl hij hoopt op 11,8 miljoen euro aan inkomsten.
Het afgelopen seizoen kwam er twee miljoen euro minder binnen bij Vitesse. De stijging van de TV-gelden brengt nu één miljoen extra op voor de Arnhemmers, waardoor het begrotingstekort rond de 700.000 euro zou vallen.
"Dat moeten we wel halen volgend seizoen. Het seizoen daarna moet de begroting sluitend zijn", aldus Van der Kraan.
Bron: Voetbalkrant
quote:
Je kan het ook positief belichten.quote:Vitesse heeft, zo verklaarde Van der Kraan, de inkomsten met 2 miljoen zien stijgen vanwege extra televisiegelden (1 miljoen), sponsorinkomsten. (700.000 euro) en kaartverkoop. (300.000). Voor het komende seizoen wordt het resterende te kort geschat op 700.000 euro. Vorig seizoen was dat nog 3,1 miljoen. De KNVB blijft wel stevig toezicht houden. Vitesse mag nog steeds geen transfergeld betalen voor spelers.
Om het laatste tekort weg te werken moet Vitesse op de centen blijven passen, gaf Van der Kraan toe. Tegelijk riep hij het einde van een tijdperk af. "De tijd van het financiele herstel is over. Vitesse ligt voor op schema", sprak de directeur, die in een driejaren mikt op forse inkomstenstijgingen.
Vitesse zou volgend seizoen geen tekort meer hebben en vervolgens mikken op een (sluitende) begroting van eerst 14 en daarna 15 miljoen euro. De sportieve gevolgen zijn er ook. "Wij willen structureel om Europees voetbal spelen."
zijn er voor de rest nog schulden of is vitesse schulden vrij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
[..]
Je kan het ook positief belichten.
"maar mocht er 'een partij' zijn die de Arnhemse club wil overnemen, dan wordt er serieus gesproken." Dat is de boodschap die voorzitter Henk Ramautar van de Raad van Commissarissen (RvC) van Vitesse gistermiddag meegaf bij de jaarlijkse persdag van de club.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef rubbereend het volgende:
volgens de RVC heeft vitesse op dit moment geen behoefte aan Aalbersnu het allemaal wat te dichtbij begint te komen gaat iedereen weer vasthouden aan zn eigen machtspositie?
maar de provincie heeft toch niets meer te zeggen, de gemeente heeft toen toch alle verplichtingen overgenomen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
"maar mocht er 'een partij' zijn die de Arnhemse club wil overnemen, dan wordt er serieus gesproken." Dat is de boodschap die voorzitter Henk Ramautar van de Raad van Commissarissen (RvC) van Vitesse gistermiddag meegaf bij de jaarlijkse persdag van de club.
Vitesse is dus niet persé tegen Aalbers. Alleen de provincie en Gelredome zien Aalbers niet zo zitten.
ze hebben nog schuld aan de vrienden van vitesse, een groep rijke mannen die veel geld in de club gepompt hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn er voor de rest nog schulden of is vitesse schulden vrij?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:21 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ze hebben nog schuld aan de vrienden van vitesse, een groep rijke mannen die veel geld in de club gepompt hebben.
dit wordt terugbetaald door 50% van het transfergeld van een aantal spelers. (o.a theo janssen, nciky hofs, knol, amoah, zongo geloof ik)
Lijkt me erg tof! Ik ben er iig bijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:35 schreef Positive_Thinking het volgende:
Het zijn er in totaal zestien die daarin zitten. Die drie hebben als ik me niet vergis het meeste geld in zitten.
In Angeren (sportpark de poel) verwachten ze morgen zo'n 4500 toeschouwers bij Vitesse - Porto.
psv en ajax bibberen alweer bij het horen van de naam VITESSEquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:46 schreef NRH het volgende:
De vraag is nu: Kan het kampioenschap komend seizoen ons nog ontgaan? Want wat zijn we goed!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |