Ja vind ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het toch best een nette afsluiting van de wedstrijd trouwens. Leuke interviews
Ik heb hun nergens genoemd hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar dan in je uppie staat, zie je die indianen rellen?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:56 schreef Noca het volgende:
Goed resultaat vandaag!
Ben toch wel fan van van Persie
Zeg, ben jij nuchter ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:20 schreef JaWi het volgende:
Ik vond het niet best, maar het is wel eens interessant om beter te kijken hoe het team onderling functioneert.
Get over it.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Persie
hele goede voetballer, hij had alleen PSV niet zo moeten naaien
Ah van die gasten die nog grotere losers zijn dan de teletoeters bedoel jequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb hun nergens genoemd hoorEn geloof me, er zijn dan genoeg nederlanders daar te vinden, die niet in het oranje en met tuba's trommels en weet ik veel wat rondlopen. En voor andere doeleinden van voetbal komen
het was inderdaad niet veelquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja doe maar....
Pff was blij dat het was afgelopen.. zonde van mijn tijd ...
Is niet ergquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het was inderdaad niet veel
heineken voor Sien
PS: sorry voor de late reactie
okequote:
dat doet Robbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Get over it.
Hij maakt ons wereldkampioen.
Inderdaad, heerlijk. Als dit de standaard wordt voor het komende seizoen ben ik zeer te spreken over Talpaquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef Noca het volgende:
Nabeschouwen doen ze toch redelijk bij Talpa.
ja ze hebben gewoon allemaal ervaren krachten gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef Noca het volgende:
Nabeschouwen doen ze toch redelijk bij Talpa.
Yup. En nog geen smsshit zover ik heb kunnen merken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk. Als dit de standaard wordt voor het komende seizoen ben ik zeer te spreken over Talpa
Beide topscorer van het WK dan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doet Robben
ach met van Persie komt t wel goed
Drink er 1 meequote:
quote:
Nou je het zegt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. En nog geen smsshit zover ik heb kunnen merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |