zanksquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor, niks gemist. Die mooie goal van Ruud wordt nog wel herhaald.
ik was bij nog wel meer mooie Jari momentenquote:
oe! waar ging ik de fout in ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
JM,weet je dat je een typefout maakt?
de "z" van zanks mag vervangen worden door "th".quote:
vind ik toch wel lief van jequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de "z" van zanks mag vervangen worden door "th".
Ik denk,ik zeg het even.
Graag gedaan,ben de beroerste nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
vind ik toch wel lief van je
thanks DG !!
Het kan inderdaad bijna niet meer misgaan, de kans is ook groot dat we tot de beste 2 nr.s 2 gaan horen. Mochten we tweede worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
WE GAAAAAAAAAN NAAAAAAAAR DUITSLAND TOE, WE GAAN NAAR DUITSLAND TOE, WE GAAN NAAR DUITSLAND TOE ... WE GAAAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAR DUITSLAND TOE![]()
![]()
Dat zijn er al drie die we kunnen hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef JaWi het volgende:
Iran de gekste.
Duitsland, Iran en Japan al naar het WK!
Drink ik ook op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:48 schreef VoreG het volgende:
Rondje op kosten van geweldenaar Van Basten
Lijkt me wel!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:00 schreef Againzender het volgende:
Ja ja, die Van Persie toch, zal het dan toch nog goedkomen met hem?
* Againzender schenkt bier nummer teveel in
Heerlijk lijkt me datquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:01 schreef JaWi het volgende:
We worden wereldkampioen.
Nooit van me leven. Ik ben in de kroeg of ik ben erbij. In ieder geval de poulewestrijden ben ik in Duitsland.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat.
VBL-meeting tijdens de finale.
Een meeting kan toch ook in de kroeg zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nooit van me leven. Ik ben in de kroeg of ik ben erbij. In ieder geval de poulewestrijden ben ik in Duitsland.
Mocht iemand wat op willen snuiven van de 'wereldkampioenschapsfeer'. CMT en ik voeren argumenten aan in het wedstrijdtopic.
Mij in de grachtquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een meeting kan toch ook in de kroeg zijn
In het geval van een WK finale kan je mij ook in mijn stamkroeg vinden!
Mooi man, met z'n allen op een oranjecampingquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga ook zeker proberen in Duitsland te zijn
Genoeg mensen nu die ik door heel Duitsland ken, dus het moet niet al te moeilijk zijn
Puik planquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi man, met z'n allen op een oranjecamping![]()
.
Avondquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:13 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
Wat een slechte wedstrijd zeg ....
Ja doe maar....quote:
Sorry ... maar ik vond het echt een slechte wedstijd gewoon... ben ook wel blij dat we gewonnen hebben... maar om nou te zeggen dat ik vanavond echt genoten heb...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
Stel je niet aan Sien. 0-4!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker rellen met Engelsen en Duitsers![]()
Ik geloof dat je daar dan in je uppie staat, zie je die indianen rellen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker rellen met Engelsen en Duitsers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |