quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Whehe, ik zei 'buiig', dat is met twee i's achter elkaar.
Daar wil ik graag eerst een referendum over.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:58 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeg, zeg zeg!
Iedereen is hier welkom. We zijn net D66.
En dus onbelangrijkquote:
Dat zou ik doen als jij niet zo'n effectieve tegenwerking had.quote:
Pleonasme troef.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klein detail, ik had het niet tegen jou
selectief quoten troefquote:
Bedankt voor de uitleg, het was een brainerquote:
Ik ken m'n publiekquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, het was een brainer
Doe het lekker zelf, hoerige snol met je harige wimpers en je kijkende oog.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Houd je bek jij witte ijsbeer in je witte sneeuw!
Als jij het zegt, klinkt het zo slechtquote:
Noem dat maar onbelangrijk, ze had het tegen mij.quote:
Tsss, ik bewaar mezelf toch voor de warequote:Op woensdag 8 juni 2005 04:06 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Noem dat maar onbelangrijk, ze had het tegen mij.![]()
![]()
Mjah, zo'n kop zou ik ook hebben als ik jou was.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:01 schreef Pool het volgende:
Pleonasme troef.
De ware is al net zo fictief als de zin van het leven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Tsss, ik bewaar mezelf toch voor de ware![]()
Ga in je eigen topic aandacht zoeken zoals ieder ander jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:06 schreef BillGates het volgende:
ik heb zin in een cumshotplaatje
beslist, en waarempel wis en waarachtig niet jongedamequote:Op woensdag 8 juni 2005 04:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
De ware is al net zo fictief als de zin van het leven.
wat denk je er aan te kunnen doen dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ga in je eigen topic aandacht zoeken zoals ieder ander ja![]()
Gammaquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
beslist, en waarempel wis en waarachtig niet jongedame![]()
Als de ware zo fictief is als de zin van het leven dan is de zin van het leven fictief per definitie....
![]()
![]()
dat zei jij helemaal nietquote:
Is dat de zin van het leven?quote:
Ik heb in je fotoboek gekekenquote:
Nou ik vind het eigenlijk wel een treffende metafoor voor het leven: doe het zelf! Oftewel wees meester en vormgever van je eigen leven ende persoonlijkheidquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:12 schreef heiden6 het volgende:
Ik bedoel, ze hebben er best goede service, maar je kunt ook overdrijven.
Doe es ff normaal, er bestaan niet zulks dingen als meteorietenquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou ik vind het eigenlijk wel een treffende metafoor voor het leven: doe het zelf! Oftewel wees meester en vormgever van je eigen leven ende persoonlijkheid
Is dit nu de filosofie van de 21e eeuw? "De echte doe-het-zelvert ken wel zonder een doel in het leven."quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou ik vind het eigenlijk wel een treffende metafoor voor het leven: doe het zelf! Oftewel wees meester en vormgever van je eigen leven ende persoonlijkheid
ja, ik weet ook niet waar ik die ineens vandaan tover. Maar nu klinkt hij best briljant, eens kijken of ik dat morgen nog vind.quote:
Nee, de filosofie is dat het leven geen inherent doel heeft en je je eigen doelen moet stellenquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is dit nu de filosofie van de 21e eeuw? "De echte doe-het-zelvert ken wel zonder een doel in het leven."
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, de filosofie is dat het leven geen inherent doel heeft en je je eigen doelen moet stellen
Ach, je moet wel want doodgaan is ontzettend moeilijk; het vergt meer doorzettingsvermogen dan te leven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is dit nu de filosofie van de 21e eeuw? "De echte doe-het-zelvert ken wel zonder een doel in het leven."
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, begi wartaal uit te slaan ik ga maffen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |