Fout dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:12 schreef Xennia het volgende:
Waarvan het begin en het einde begint met: 'Open eens een topic'.
Ja maar zó bedoelde hij het nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:15 schreef Zzyzx het volgende:
Als het einde het begin is begint het einde en het begin bij "Open eens een topic" als het begin en het einde daarmee beginnen.
Ojajoh?
Hey, daar las ik net een topic over.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:16 schreef mcintosh het volgende:
Het was toch eindigen bij beginnen....
Linkjequote:
Onder? Ik zit dr helemaal boven joh. Ben dr immers ondersteboven van.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:16 schreef Dagonet het volgende:
Onder het genot van een joint?
Maar een goed begin is wel het halve eind.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:
Maar in den beginne was er altijd een eind. En het eind is nog niet het halve begin zeg ik altijd maar
Sterkquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik Kan Niks Doen!!!!
Ook zo iemand die altijd eindigt bij het beginnen.
En in diervoegen! :quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:
Maar in den beginne was er altijd een eind. En het eind is nog niet het halve begin zeg ik altijd maar
quote:Zegen deze dag,
en iedereen die ik vandaag zie
en waar ik vandaag aan denk.
Zegen deze dag,
en iedere andere.
Laat deze dag voor mij
een leerzame zijn en
laat deze dag als elke andere,
heel speciaal zijn.
Maar de grap is dat er feitelijk geen objectief begin en eind zijn. Het is een eeuwige kringloopquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:20 schreef mcintosh het volgende:
Maar als altijd een begin het eind wordt... dan.... gaan we allemaal dood![]()
En een slecht begin is een onbereikbaar eindquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar een goed begin is wel het halve eind.
een soort van stompzinnig concept dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar de grap is dat er feitelijk geen objectief begin en eind zijn. Het is een eeuwige kringloop
Concept, concept. Eerder een masterplanquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
een soort van stompzinnig concept dus
prima, wat jij wilt, een stompzinnig masterplan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Concept, concept. Eerder een masterplan
piemels, no doubtquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:41 schreef Xennia het volgende:
Waar ging het ook alweer over?
Over de zin van het leven smerig kutwijf!quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:41 schreef Xennia het volgende:
Waar ging het ook alweer over?
De zin van het leven in onzin voor je leven? Jij bent zeker niet de slimste thuis he snolleke?quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Over de zin van het leven smerig kutwijf!
Een beetje mijn topic naar de kloten helpen hè?![]()
![]()
Het leven heeft nooit zin.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Over de zin van het leven smerig kutwijf!
Tis een platform weet je..quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:45 schreef Xennia het volgende:
De zin van het leven in onzin voor je leven?
een 32 bit of 64 bit....quote:
En wordt er nog geneukt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:53 schreef Xennia het volgende:
De zin van het leven. Daar kan ik heel kort over zijn. Het doel van het leven is het sterven.
Okay, Xennia! Bedankt voor het oplossen van niets!quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:53 schreef Xennia het volgende:
De zin van het leven.
Het doel van het leven is het sterven.
2 fundamenteel ernstig andere dingen schat...quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:53 schreef Xennia het volgende:
De zin van het leven. Daar kan ik heel kort over zijn. Het doel van het leven is het sterven.
Ik zeg altijd: de zin van het leven? Vraag me morgen nog maar eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:53 schreef Xennia het volgende:
In dat andere leven dan hè..quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:54 schreef Xenomaniac het volgende:
En wordt er nog geneukt?
Enige vorm van nihilisme valt mij inderdaad te verwijtenquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Okay, Xennia! Bedankt voor het oplossen van niets!
Scherp man. Zo 's nachts.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: de zin van het leven? Vraag me morgen nog maar eens.![]()
Lijkt me eerder defaitisme.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Enige vorm van nihilisme valt mij inderdaad te verwijten
He, het is niet overal nacht héquote:
quote:
Neem er nog een stuk of miljoenquote:
Zeg, zeg zeg!quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:56 schreef Pool het volgende:
Scherp man. Zo 's nachts.
Whehe, ik zei 'buiig', dat is met twee i's achter elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Oja, in Schotland wordt het nooit nacht. Slechts buiig.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:55 schreef mcintosh het volgende:
of zijn we nog niet op dat 'schat' punt aangekomen...![]()
Knew itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |