Over de zin van het leven smerig kutwijf!quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:41 schreef Xennia het volgende:
Waar ging het ook alweer over?
De zin van het leven in onzin voor je leven? Jij bent zeker niet de slimste thuis he snolleke?quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Over de zin van het leven smerig kutwijf!
Een beetje mijn topic naar de kloten helpen hè?![]()
![]()
Het leven heeft nooit zin.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Over de zin van het leven smerig kutwijf!
Tis een platform weet je..quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:45 schreef Xennia het volgende:
De zin van het leven in onzin voor je leven?
een 32 bit of 64 bit....quote:
En wordt er nog geneukt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:53 schreef Xennia het volgende:
De zin van het leven. Daar kan ik heel kort over zijn. Het doel van het leven is het sterven.
Okay, Xennia! Bedankt voor het oplossen van niets!quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:53 schreef Xennia het volgende:
De zin van het leven.
Het doel van het leven is het sterven.
2 fundamenteel ernstig andere dingen schat...quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:53 schreef Xennia het volgende:
De zin van het leven. Daar kan ik heel kort over zijn. Het doel van het leven is het sterven.
Ik zeg altijd: de zin van het leven? Vraag me morgen nog maar eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:53 schreef Xennia het volgende:
In dat andere leven dan hè..quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:54 schreef Xenomaniac het volgende:
En wordt er nog geneukt?
Enige vorm van nihilisme valt mij inderdaad te verwijtenquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Okay, Xennia! Bedankt voor het oplossen van niets!
Scherp man. Zo 's nachts.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: de zin van het leven? Vraag me morgen nog maar eens.![]()
Lijkt me eerder defaitisme.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Enige vorm van nihilisme valt mij inderdaad te verwijten
He, het is niet overal nacht héquote:
quote:
Neem er nog een stuk of miljoenquote:
Zeg, zeg zeg!quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:56 schreef Pool het volgende:
Scherp man. Zo 's nachts.
Whehe, ik zei 'buiig', dat is met twee i's achter elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Oja, in Schotland wordt het nooit nacht. Slechts buiig.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:55 schreef mcintosh het volgende:
of zijn we nog niet op dat 'schat' punt aangekomen...![]()
Knew itquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |