Scherp man. Zo 's nachts.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: de zin van het leven? Vraag me morgen nog maar eens.![]()
Lijkt me eerder defaitisme.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Enige vorm van nihilisme valt mij inderdaad te verwijten
He, het is niet overal nacht héquote:
quote:
Neem er nog een stuk of miljoenquote:
Zeg, zeg zeg!quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:56 schreef Pool het volgende:
Scherp man. Zo 's nachts.
Whehe, ik zei 'buiig', dat is met twee i's achter elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Oja, in Schotland wordt het nooit nacht. Slechts buiig.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:55 schreef mcintosh het volgende:
of zijn we nog niet op dat 'schat' punt aangekomen...![]()
Knew itquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Whehe, ik zei 'buiig', dat is met twee i's achter elkaar.
Daar wil ik graag eerst een referendum over.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:58 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeg, zeg zeg!
Iedereen is hier welkom. We zijn net D66.
En dus onbelangrijkquote:
Dat zou ik doen als jij niet zo'n effectieve tegenwerking had.quote:
Pleonasme troef.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klein detail, ik had het niet tegen jou
selectief quoten troefquote:
Bedankt voor de uitleg, het was een brainerquote:
Ik ken m'n publiekquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, het was een brainer
Doe het lekker zelf, hoerige snol met je harige wimpers en je kijkende oog.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Houd je bek jij witte ijsbeer in je witte sneeuw!
Als jij het zegt, klinkt het zo slechtquote:
Noem dat maar onbelangrijk, ze had het tegen mij.quote:
Tsss, ik bewaar mezelf toch voor de warequote:Op woensdag 8 juni 2005 04:06 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Noem dat maar onbelangrijk, ze had het tegen mij.![]()
![]()
Mjah, zo'n kop zou ik ook hebben als ik jou was.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:01 schreef Pool het volgende:
Pleonasme troef.
De ware is al net zo fictief als de zin van het leven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Tsss, ik bewaar mezelf toch voor de ware![]()
Ga in je eigen topic aandacht zoeken zoals ieder ander jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:06 schreef BillGates het volgende:
ik heb zin in een cumshotplaatje
beslist, en waarempel wis en waarachtig niet jongedamequote:Op woensdag 8 juni 2005 04:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
De ware is al net zo fictief als de zin van het leven.
wat denk je er aan te kunnen doen dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ga in je eigen topic aandacht zoeken zoals ieder ander ja![]()
Gammaquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
beslist, en waarempel wis en waarachtig niet jongedame![]()
Als de ware zo fictief is als de zin van het leven dan is de zin van het leven fictief per definitie....
![]()
![]()
dat zei jij helemaal nietquote:
Is dat de zin van het leven?quote:
Ik heb in je fotoboek gekekenquote:
Nou ik vind het eigenlijk wel een treffende metafoor voor het leven: doe het zelf! Oftewel wees meester en vormgever van je eigen leven ende persoonlijkheidquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:12 schreef heiden6 het volgende:
Ik bedoel, ze hebben er best goede service, maar je kunt ook overdrijven.
Doe es ff normaal, er bestaan niet zulks dingen als meteorietenquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou ik vind het eigenlijk wel een treffende metafoor voor het leven: doe het zelf! Oftewel wees meester en vormgever van je eigen leven ende persoonlijkheid
Is dit nu de filosofie van de 21e eeuw? "De echte doe-het-zelvert ken wel zonder een doel in het leven."quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou ik vind het eigenlijk wel een treffende metafoor voor het leven: doe het zelf! Oftewel wees meester en vormgever van je eigen leven ende persoonlijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |