ja, ik weet ook niet waar ik die ineens vandaan tover. Maar nu klinkt hij best briljant, eens kijken of ik dat morgen nog vind.quote:
Nee, de filosofie is dat het leven geen inherent doel heeft en je je eigen doelen moet stellenquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is dit nu de filosofie van de 21e eeuw? "De echte doe-het-zelvert ken wel zonder een doel in het leven."
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, de filosofie is dat het leven geen inherent doel heeft en je je eigen doelen moet stellen
Ach, je moet wel want doodgaan is ontzettend moeilijk; het vergt meer doorzettingsvermogen dan te leven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is dit nu de filosofie van de 21e eeuw? "De echte doe-het-zelvert ken wel zonder een doel in het leven."
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 04:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, begi wartaal uit te slaan ik ga maffen![]()
quote:
Ik vind het nog steeds briljant. Snap alleen niet waarom er geen slotje op zitquote:Op woensdag 8 juni 2005 04:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, ik weet ook niet waar ik die ineens vandaan tover. Maar nu klinkt hij best briljant, eens kijken of ik dat morgen nog vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |