Ik zal het eens voorstellen aan mijn vriendin, eens wat anders dan de kamasutra.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En nog veel meer: http://www.glossaryofperversion.com/ alwaar je een donkey punch t-shirt kan kopen.
Misschien dat een Dirty Sanchez wat minder agressief overkomt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen aan mijn vriendin, eens wat anders dan de kamasutra.
Ik vermoed dat er een paar belletjes gaan rinkelen als ik dat voorstel: Het klinkt niet bepaald raumanties.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien dat een Dirty Sanchez wat minder agressief overkomt.
me ex heeft het wel eens voorgesteld, was alleen niet dronken genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat jij je dan met een voorbindlul nemen in je kont?![]()
Zij was niet dronken genoeg?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
me ex heeft het wel eens voorgesteld, was alleen niet dronken genoeg
Conservatieve lul.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een vrouw met snor is al goor, laat staan dat die naar stront ruikt.
dat weet ik niet, ze was niet zo snel dronken te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij was niet dronken genoeg?
Ik ga eens maffen!![]()
Ik mis snowballen....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:27 schreef Kaalhei het volgende:Shrimped - (Captain Janks explained on 10/4/02) When two gay guys curl up together like shrimp and use straws to suck their load out of the other's ass. Tea Bag - A guy dipping his balls in another person's mouth. Bukakke (boo-KA-key) - When a woman is restrained in some way and multiple guys whack off on her. Blumpkin - Receiving oral sex from a woman while you sit on the toilet taking a dump. Balloon knot - When a person bends over naked and you see the asshole... it looks like a tied latex balloon knot. Angry Dragon - When climaxing when getting oral sex you smack a woman's head so the stuff ends up coming out her nose. Dirty Sanchez / Angry Sanchez - Too dirty for Howard to describe on radio but... visitor James writes: ''...a dirty/angry sanchez is when you stick a finger up a chicks butt, and then wipe her own crap across the top of her lip, giving her what apears to be a little mexican mustache, hence the name ''Sanchez'', and DEFINATELY explains the dirty or angry part..'' Cleveland Steamer/Chili-Dog - (Courtesy of Chef Sho and James) - Cleveland Steamer ''...when one simply craps between a girl's breasts.'' Chili-Dog-''...You crap on a girl's stomach, and then ride her so it gets all rubbed in.'' Another definition from Brian ''..is when you have a one night stand with a girl and you take off in the morning. But instead of leaving a note you leave her a steaming piece of crap on her pillow.'' Donkey Punch - When you are having anal sex with a woman and you are just about to climax, you punch her in the back of the head so that her asshole tightens up.
Explain... wil je een iso file uitlezen ?!, dat kan met alcohol 120, Deamon tools, of Ultra Iso.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:10 schreef du_ke het volgende:
Eey technische talenten hoe kan ik een iso bestand omzetten naar iets bruikbaars?
Een spelletjequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Explain... wil je een iso file uitlezen ?!, dat kan met alcohol 120, Deamon tools, of Ultra Iso.
UltraIso is eigenlijk een Iso-Editor, waarmee je zelf ook iso-files kunt maken (of uitpakken).
Een iso file wordt begrepen door de meeste brander software, Roxio/Nero/Alcohol 120.
Wat is het voor een iso-file. ?!
Je hebt waarschijnlijk alcohol 120 nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:31 schreef du_ke het volgende:
Een spelletje. Bijna eerlijk gevonden ergens op internet.
Mooi.quote:PvdA en VVD hebben de Zuiderzeelijn, de snelle spoorverbinding tussen Schiphol en Groningen, definitief ten grave gedragen. Een Kamermeerderheid wil nu van de Zuiderzeelijn af.
Is wel minder economie voor GR,Fr en Dr , en roept dus per saldo meer anti-Den haag sentimenten op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 06:33 schreef Sidekick het volgende:
Mooi.
Die zijn er daar toch al zatquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is wel minder economie voor GR,Fr en Dr , en roept dus per saldo meer anti-Den haag sentimenten op.
Laat je breezahsletjes lekker voor de klas komen en vertellen over hoe zij nou de kwakkelende economie ervaren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef George-Butters het volgende:
Mooi mooi mooi, bel is al weer gegaan en ik heb nog niks voorbereid. Dat wordt lachen voor de klas
Uiteraard als positief. Door de prijzenslag zijn de bij de supermarkt gejatte breezers goedkoper dus is het minder ergquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat je breezahsletjes lekker voor de klas komen en vertellen over hoe zij nou de kwakkelende economie ervaren.
Er loert een gevaar, als alle breezahs gejat worden door loverboys dan ontstaat er schaarste en macht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard als positief. Door de prijzenslag zijn de bij de supermarkt gejatte breezers goedkoper dus is het minder erg.
quote:CDA: Zalm liegt over EU-bijdrage
Uitgegeven op 08 juni 2005 om 08:25 uur, bijgewerkt om 08:47
(Novum) - Minister van Financiën Gerrit Zalm (VVD) liegt door te zeggen dat iedere Nederlander per jaar 180 euro bijdraagt aan de Europese Unie. In werkelijkheid is het bedrag 106 euro per jaar, zegt CDA-europarlementariër Albert Jan Maat. Trouw citeert hem in de dinsdageditie.
Maat is ervan overtuigd dat Zalm met zijn berekening heeft bijgedragen aan het percentage Nederlanders dat de Europese grondwet heeft afgewezen. "Wie wind zaait, zal storm oogsten."
De CDA'er betrekt in zijn berekening de Rotterdamse haven. "De btw die in de Rotterdamse haven wordt geïnd, is helemaal geen Nederlands geld", meent Maat. Zalm telt deze btw wel mee bij zijn berekening van het bedrag dat Nederland afstaat aan de Europese Unie.
Welkom nieuwe dag evangelist.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:19 schreef Monidique het volgende:
Nieuwe dag. Hallo.
Als alles gejat wordt, tuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:16 schreef du_ke het volgende:
Schaarste? Nee hoor gewoon de limonadefabriek wat harder laten draaien.
Volvreten kunnen ze, maar besturen ho maar.quote:
Een hele fabriek jattenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als alles gejat wordt, tuurlijk.![]()
quote:
Ergens klopt er hier iets niet.quote:
http://www.nytimes.com/2005/06/08/politics/08climate.html?ei=5090&en=22149dc70c0731d8&ex=1275883200&partner=rssuserland&emc=rss&pagewanted=printquote:A White House official who once led the oil industry's fight against limits on greenhouse gases has repeatedly edited government climate reports in ways that play down links between such emissions and global warming, according to internal documents.
In handwritten notes on drafts of several reports issued in 2002 and 2003, the official, Philip A. Cooney, removed or adjusted descriptions of climate research that government scientists and their supervisors, including some senior Bush administration officials, had already approved. In many cases, the changes appeared in the final reports.
The dozens of changes, while sometimes as subtle as the insertion of the phrase "significant and fundamental" before the word "uncertainties," tend to produce an air of doubt about findings that most climate experts say are robust.
http://www.guardian.co.uk(...)2374,1501646,00.htmlquote:President's George Bush's decision not to sign the United States up to the Kyoto global warming treaty was partly a result of pressure from ExxonMobil, the world's most powerful oil company, and other industries, according to US State Department papers seen by the Guardian.
The documents, which emerged as Tony Blair visited the White House for discussions on climate change before next month's G8 meeting, reinforce widely-held suspicions of how close the company is to the administration and its role in helping to formulate US policy.
Article continues
In briefing papers given before meetings to the US under-secretary of state, Paula Dobriansky, between 2001 and 2004, the administration is found thanking Exxon executives for the company's "active involvement" in helping to determine climate change policy, and also seeking its advice on what climate change policies the company might find acceptable.
hang 'm maar op hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Vraagje , is dit kunst ?
De kunsternaar is kwestie is : Zsolthorvath.
We zullen eens kijken of SK wel een kunstliefhebber is![]()
gadverdamme, wat een onsmakelijk gezichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |