Geen idee, die portiers moesten het jaren hebben van hun studentikose uitstraling. Iets voor SC ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niks voor A'dam? De haringbar i.p.v. de bananenbar?
Kan die dat aan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geen idee, die portiers moesten het jaren hebben van hun studentikose uitstraling. Iets voor SC ?
Er moet nog veel meer in... nog veel meer.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ziet er goed uit.
ik mis een DD+ pollquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er moet nog veel meer in... nog veel meer.....
Ben niet voor niets afkomstig uit Drenthequote:
quote:
daar is thehun.net toch voor?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt het volgende project.
En niet te vergeten een boel gratis pr0n links
ghe ghe ghe.... jij weet dat, ik weet dat....maar een afgeleide van het topic DD-hooters is geen verkeerde optie.quote:
natasja.net?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ghe ghe ghe.... jij weet dat, ik weet dat....maar een afgeleide van het topic DD-hooters is geen verkeerde optie.
Nee ik heb een hekel aan sites waarbij ik op een spyware knop moet drukken. Ik heb liever direct toegang.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Harry_Sack het volgende:
natasja.net?
geen idee, kep al een tijd daar niet meer gekeken. Het, je homepage, ziet er wel stoer uit so farquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan sites waarbij ik op een spyware knop moet drukken. Ik heb liever direct toegang.
Verder kan ik wel eigen materiaal verplaatsen naar mijn homepage dir
Goed he'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
A small step for "Drugshond" but a great step for menkind.
heb je 'm op de pc?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef George-Butters het volgende:
San Andreas
Straks s alles overhoop schieten
Doe het dan goed:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Aardig, maar het is natuurlijk: "A small step for man but a giant leap for mankind."
Je begint op Johan te lijken. Of dat een compliment is moet je zelf uitmaken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doe het dan goed:
"That's one small step for man, one giant leap for mankind."
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
hij komt met 500kb/sec nu binnen.
Johan is een kloon van mij, duh.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je begint op Johan te lijken. Of dat een compliment is moet je zelf uitmaken.
Passen we aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Aardig, maar het is natuurlijk: "A small step for man but a giant leap for mankind."
Same herequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef George-Butters het volgende:
tijd om te tukken, over 6 uur al weer op!
ik zei het toch, maar deze is goed_O-quote:
quote:
ik wordt liever niet gemeptquote:
Blijf kijken. Later komt "God bestaat niet".quote:
Laat jij je dan met een voorbindlul nemen in je kont?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik wordt liever niet gemept![]()
Dat waag ik na het zien van die serie te beamenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Blijf kijken. Later komt "God bestaat niet".
Het heet uiteraard de donkey punch.quote:
Ik been overigens meer van de slap happy, btw. Gevend, welteverstaan.quote:
Ik vind BSB aardig geniaal is het op de kast jagen van mensen, onder wie ondergetekende, en daarvoor complimenteer ik hem.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad frappant dat ten tijde van 11-9 (of was het 11-10?) alles werd vernietigd, maar een puntgaaf exemplaar van een paspoort van 1 der verdachten toch tussen het puin werd gevonden, papier is nl. beter tegen hitte bestend dan staal of beton²
Ik zal het eens voorstellen aan mijn vriendin, eens wat anders dan de kamasutra.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En nog veel meer: http://www.glossaryofperversion.com/ alwaar je een donkey punch t-shirt kan kopen.
Misschien dat een Dirty Sanchez wat minder agressief overkomt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:35 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen aan mijn vriendin, eens wat anders dan de kamasutra.
Ik vermoed dat er een paar belletjes gaan rinkelen als ik dat voorstel: Het klinkt niet bepaald raumanties.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien dat een Dirty Sanchez wat minder agressief overkomt.
me ex heeft het wel eens voorgesteld, was alleen niet dronken genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat jij je dan met een voorbindlul nemen in je kont?![]()
Zij was niet dronken genoeg?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
me ex heeft het wel eens voorgesteld, was alleen niet dronken genoeg
Conservatieve lul.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een vrouw met snor is al goor, laat staan dat die naar stront ruikt.
dat weet ik niet, ze was niet zo snel dronken te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij was niet dronken genoeg?
Ik ga eens maffen!![]()
Ik mis snowballen....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:27 schreef Kaalhei het volgende:Shrimped - (Captain Janks explained on 10/4/02) When two gay guys curl up together like shrimp and use straws to suck their load out of the other's ass. Tea Bag - A guy dipping his balls in another person's mouth. Bukakke (boo-KA-key) - When a woman is restrained in some way and multiple guys whack off on her. Blumpkin - Receiving oral sex from a woman while you sit on the toilet taking a dump. Balloon knot - When a person bends over naked and you see the asshole... it looks like a tied latex balloon knot. Angry Dragon - When climaxing when getting oral sex you smack a woman's head so the stuff ends up coming out her nose. Dirty Sanchez / Angry Sanchez - Too dirty for Howard to describe on radio but... visitor James writes: ''...a dirty/angry sanchez is when you stick a finger up a chicks butt, and then wipe her own crap across the top of her lip, giving her what apears to be a little mexican mustache, hence the name ''Sanchez'', and DEFINATELY explains the dirty or angry part..'' Cleveland Steamer/Chili-Dog - (Courtesy of Chef Sho and James) - Cleveland Steamer ''...when one simply craps between a girl's breasts.'' Chili-Dog-''...You crap on a girl's stomach, and then ride her so it gets all rubbed in.'' Another definition from Brian ''..is when you have a one night stand with a girl and you take off in the morning. But instead of leaving a note you leave her a steaming piece of crap on her pillow.'' Donkey Punch - When you are having anal sex with a woman and you are just about to climax, you punch her in the back of the head so that her asshole tightens up.
Explain... wil je een iso file uitlezen ?!, dat kan met alcohol 120, Deamon tools, of Ultra Iso.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:10 schreef du_ke het volgende:
Eey technische talenten hoe kan ik een iso bestand omzetten naar iets bruikbaars?
Een spelletjequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Explain... wil je een iso file uitlezen ?!, dat kan met alcohol 120, Deamon tools, of Ultra Iso.
UltraIso is eigenlijk een Iso-Editor, waarmee je zelf ook iso-files kunt maken (of uitpakken).
Een iso file wordt begrepen door de meeste brander software, Roxio/Nero/Alcohol 120.
Wat is het voor een iso-file. ?!
Je hebt waarschijnlijk alcohol 120 nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:31 schreef du_ke het volgende:
Een spelletje. Bijna eerlijk gevonden ergens op internet.
Mooi.quote:PvdA en VVD hebben de Zuiderzeelijn, de snelle spoorverbinding tussen Schiphol en Groningen, definitief ten grave gedragen. Een Kamermeerderheid wil nu van de Zuiderzeelijn af.
Is wel minder economie voor GR,Fr en Dr , en roept dus per saldo meer anti-Den haag sentimenten op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 06:33 schreef Sidekick het volgende:
Mooi.
Die zijn er daar toch al zatquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is wel minder economie voor GR,Fr en Dr , en roept dus per saldo meer anti-Den haag sentimenten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |