Als ik heaumeau was dan zou ik het wel weten, eerst je bier en je wiet afpakken en dan .. ehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Check m'n fotoboek, nu met heaumeaufoto.
Ik ga sowieso mee naar de eerstvolgende meet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ga je toch ook mee, brabo's zijn me lievelings mensen
quote:Gemaskerde man liquideert gewonde tiener
DETROIT - Een gemaskerde man heeft in de Amerikaanse stad Detroit een al ernstig gewonde tiener geëxecuteerd. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt. Ambulancepersoneel vond de 17-jarige tiener in een steeg zaterdag hevig bloedend uit verschillende schotwonden. Toen ze hem op een brancard naar de ambulance brachten, verscheen een gemaskerde man. Hij zei tegen de verpleegkundigen dat ze opzij moesten gaan, zette een geweer tegen het hoofd van de tiener en haalde de trekker over.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In Groningen schijn je lang door te kunnen zuipen....in tegenstelling tot Eindhoven.
JUNK !!, branden zul je.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef RichardQuest het volgende:
Check m'n fotoboek, nu met heaumeaufoto.
In Groningen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een nutteloze Pol meet wordt bijna geboren
Van mij mag je komen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Drinken in Groningen heb ik nog niet gedaan.
Bij deze meld ik me aan.
Kunnen we dan wel met de trein gaan?
In de huzarensalade?quote:
Heb een vindihuis om de hoek dat wel gekraakt mag worden van mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vermom me wel als student en breek kraak ergens een studentenkamer.
RQ wil trouwens ook vast wel mee... die maalt toch niet om zoiets triviaals als een slaapplaats.
Jij altijdquote:
Mag van m'n mama niet naar brabantquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
Zullen we de volgende POL-meet anders in het Anne Frankplantsoen houden? Het is een kwartiertje lopen van CS. Iedereen z'n zwembroek en een kratje bier meenemen...
Spetterpoep, sate m'n toetsenbord weigerde een beetjequote:
Een rechts toetsenbord?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Spetterpoep, sate m'n toetsenbord weigerde een beetje.
Ik zij breek... kraak.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb een vindihuis om de hoek dat wel gekraakt mag worden van mij.
Tegen die tijd heb ik vast ook eindelijk m'n bank en iig ruimte zat om wat mensen te laten pitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een relaxte bank over. Nog wel drie...
Ik heb verleden week nog drie bankstellen bij het grofvuil gezet. Waaronder één hoekbank >> 2 bij 2 slaapbank.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik vast ook eindelijk m'n bank en iig ruimte zat om wat mensen te laten pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |