SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben off en lang afwezig dus dan maar even zo...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:06 schreef Oblivion het volgende:Verstop het antwoord anderse de volgende keer in je profielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben off en lang afwezig dus dan maar even zo...![]()
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Braaf....quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:42 schreef Nuongirl het volgende:
ik kijk niet, ik kijk niet, ik kijk niet, ik kijk niet
Zie je het lukt me om niet te kijken
Donequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het koningshuis van Saudi-Arabië
Onnodig...
En ik had ook niet in de Spoiler gekeken
Ik wel maar dat kwam omdat ik continu m'n tekst highlight met de muis (waarom? géén idee!) maar ik moet zeggen dat ik het anders niet had geweten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En ik had ook niet in de Spoiler gekeken
Donequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:34 schreef -Angel- het volgende:
Hitlers goud. <= Ben een "t" vergeten.![]()
Hoezo ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:55 schreef -Angel- het volgende:
Ik heb een vraag: Is het de bedoeling dat wanneer je een topic opend in C&H, dat je antwoord zelf geeft? Of snap ik iets niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:09 schreef Nuongirl het volgende:
Btw L-V
Ik blijf het een erg leuk idee van je vinden, dat wie ben ik topic
Ik leer iig een hele hoop bij zo
Idd erg leuk idee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien ook wel een idee: "Waar gebeurd?"
Kun je op 2 manieren opvatten:
1) Is een beschreven actie / gebeurtenis waar gebeurd?
of
2) Waar is een beschreven gebeurtenis gebeurd?
Voorbeeld bij 1:
Hitler heeft in de jaren 20 zijn halfbroer in Engeland bezocht. Waar of niet waar?
Voorbeeld bij 2:
Julius Caesar heeft op een gegeven moment de beslissing genomen tegen Rome op te trekken. Waar nam hij dat besluit?
1. Nee
2. Bij de Rubicon
We kunnen het afwisselen. Als een 'Wie ben ik?" vol is, doen we een 'Waar gebeurd?' en als die vol is gaan we weer een 'Wie ben ik?' doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:12 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Idd erg leuk idee.
Maar aangezien er nu al 5 topics lopen met spelletjes zou dat een beetje de overhand gaan nemen in C&H. Maar ik hou het in mijn achterhoofd![]()
Wmb primaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We kunnen het afwisselen. Als een 'Wie ben ik?" vol is, doen we een 'Waar gebeurd?' en als die vol is gaan we weer een 'Wie ben ik?' doen.![]()
Ik vind het een leuk idee!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:12 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Idd erg leuk idee.
Maar aangezien er nu al 5 topics lopen met spelletjes zou dat een beetje de overhand gaan nemen in C&H. Maar ik hou het in mijn achterhoofd![]()
Heb je gelijk in. Maar er lopen nu al 4 spelletjes topic en dat vindik persoonlijk genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk idee!!!
Of er nou al meerdere spelletjes lopen maakt toch niet zoveel uit?
Geschiedenis wordt meestal als saai ervaren, dit is een geweldige manier om kennis op te doen!![]()
En vanuit zo'n topic kunnen er toch mooie informatieve topics komen?
Momenteel zijn we ook alle reeksen in C&H onder de loep aan het nemenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef Oblivion het volgende:
Tuurllijk, laat de opsom topics maar bestaan...![]()
Topics met inhoud is toch veel beter?
Tuurlijk zorg wel alleen zelf voor de inhoud.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef Oblivion het volgende:
Ik zeg niet dat ik het idee aan de kant schuifquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef Oblivion het volgende:
Zeg ik ook helemaal niet...
Maar je kan niet zomaar omdat er veel (nietzeggende) spelletjes zijn, andere betere ideeen voor aan de kant schuiven.
Als het aantrekkelijk en niet te moeilijk is komen die mensen uit de opsom topics echt wel een kijkje nemen...![]()
Ja die kennen we!quote:
Zoeken ze nog presentatrices daar ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
* Lord_Vetinari gaat solliciteren bij Talpa als spelletjesbedenker
Ja, maar alleen mooie, dus...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:26 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Zoeken ze nog presentatrices daar ?![]()
* Nuongirl zoekt snel een adres van een plastich chirurgquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar alleen mooie, dus...
<ducks and runs for cover>
Je hebt het gelezen, mag alleen als het topic "wie ben ik?" vol is...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Tuurlijk zorg wel alleen zelf voor de inhoud.
Geschiedenis is eigenlijk alles behalve saai. Het ligt er maar net aan of men er interesse in heeft of niet. Zo'n topic is zéker een goede manier om users kennis te laten maken met de 'leuke' kanten van C&H en wat het zoal te bieden heeft, maar...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:43 schreef Oblivion het volgende:
Ik vind het een leuk idee!!!
Of er nou al meerdere spelletjes lopen maakt toch niet zoveel uit?
Geschiedenis wordt meestal als saai ervaren, dit is een geweldige manier om kennis op te doen!![]()
En vanuit zo'n topic kunnen er toch mooie informatieve topics komen?
... het is niet de bedoeling om C&H te laten veranderen in een spelletjesforum. Ondanks dat je het misschien niet ziet hebben deze laagdrempelige topics (zoals RJP) zeker wel invloed op hoe én wie er in C&H komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef Oblivion het volgende:
Tuurllijk, laat de opsom topics maar bestaan...![]()
Obli, sommige spelletjes lopen al jaren in C&H.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:00 schreef Oblivion het volgende:
Zeg ik ook helemaal niet...
Maar je kan niet zomaar omdat er veel (nietzeggende) spelletjes zijn, andere betere ideeen voor aan de kant schuiven.
Als het aantrekkelijk en niet te moeilijk is komen die mensen uit de opsom topics echt wel een kijkje nemen...![]()
Misschien snap ik het even niet, maar wat is nou precies het probleem? Vind je de RJP's niet goed of zo?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:12 schreef Oblivion het volgende:
Nee ik msn niet meer eventjes...![]()
Mijn feedback voor vandaag: Ik was er al klaar mee.
En dat mag hier best gezegd worden.
Dagonet is al een heel stuk gekomen, zie http://wiki.fok.nl/index.php/C%26H-reeksen. Vanaf Paul van Rusland moet het worden geupdated. Voor de rest ben ik me ook al bezig aan het houden met de C&H versie van de Wiki. Mensen die mee willen helpen graagquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn excuses, wel jammer. Ik had een leuke nieuwe opgave bedacht en was net bezig met het updaten van het complete lijstje. Overigens, L_V, iets minder fel mag ook wel hoor. Ik had dit FB topic gewoon niet gelezen.
Ow, en moet dat lijstje er nog komen voor wiki?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit zijn ze vanaf Paul I van Rusland:
- Alan Bullock
- Maxim Gorki
- Thales van Milete
- Charles-Maurice de Talleyrand-Perigord
- Carlo Rosselli
- Hannibal Barca
- Desiree Clary
- Karel de Stoute
- koning David
- Marcel Proust
Hoe meer mensjes hoe leukerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben de wiki ook aan het updaten
Op zich heb je daar wel gelijk inquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk dat 'Waar Gebeurd?' toch niet zo'n succes is. Het wordt nogal een gok topic (iets is waar of niet waar) zo, zonder onderbouwingen. De plaats-variant (Waar gebeurde dat en dat?) is wel te doen, maar 'Wie ben ik?' is toch leuker
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:02 schreef Nuongirl het volgende:
Nog even over nagedacht
Wat we ook kunnen doen is het waar/niet waar gedeelte eruit halen. Daar wordt het meeste gegokt ( 50% kans dat je het dan goed hebt)
Dan blijft nog alleen het gedeelte op welke plek iets gebeurd is over, waar veel minder gegokt wordt![]()
Ik zal het even in je OP gooienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |