Die worden ook ieder jaar ouder, wie zou er nog mogen/kunnen/moeten komen van het gouden team vind je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:54 schreef WaStEd het volgende:
Voorlopig komt er niemand terug van de 1995 selectie.
Dan is ie ook 36 ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef JeroenV het volgende:
Heel misschien van der Sar, na Manchester.
Sar graagquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Die worden ook ieder jaar ouder, wie zou er nog mogen/kunnen/moeten komen van het gouden team vind je?
Seedorf is natuurlijk nog niet zo oud, maar of die ooit nog in Nederland gaat/wil voetballen betwijfel ik.
Het lijkt me onwenselijk voor een club als Ajax om een 36jarige keeper te contracteren en Sar zal echt geen tweede viool willen spelen lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
34 nu...
van 70 idd.... zat te tijfelen tussen 35 en 36, in oktober 35 dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
34 nu...
vd Sar is het type dat tot zijn 40ste wil keepen, en ik denk dat ie dat ook gaat doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het lijkt me onwenselijk voor een club als Ajax om een 36jarige keeper te contracteren en Sar zal echt geen tweede viool willen spelen lijkt me.
Bovendien denk ik dat ie na Manchester ongeveer wel uitgespeeld is en aan pensioen toe is.
Blijft er dus verdacht weinig over, aangezien Sarretje nog twee jaar in Manchester rondloopt, Kluivert na Valencia er ook wel de brui aan geeft, Davids idem dito (bij een andere club).quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Sar graag
Silooy gestopt, trainer A1 nu
Blind hoofdcoach
Rijkaard sja.. als coach wel
Frank de Boer.. nee bedankt..
Ronald idem
Finidi nee
Davids, als hij gemotiveerd is
Kluivert graag
Litmanen geprobeerd en mislukt
Overmars gestopt.
Kluivert en Davids worden genoemd in combinatie met Valencia. Davids heeft in elk geval al aangegeven waarschijnlijk in het buitenland te blijven, dus die zitten er ook niet in gok ik zo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Sar graag
Blind hoofdcoach
Ronald idem
Finidi nee
Kluivert graag
Overmars gestopt.
Litmanen is niet totaal mislukt, met de rest ben ik het wel eens. Had Frank de Boer na de rangers toch wel graag een jaar of twee bij Ajax gezien. Toen hij voor Qatar koos gaf hij eigenlijk zijn carrïere zo'n beetje opquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Sar graag
Blind hoofdcoach
Ronald idem
Finidi nee
Kluivert graag
Overmars gestopt.
Ok, maar is het dan nog een meerwaarde voor de club?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:06 schreef WaStEd het volgende:
[..]
vd Sar is het type dat tot zijn 40ste wil keepen, en ik denk dat ie dat ook gaat doen.
Als stekelenburg dan nog dingen moet leren heb ik niet zo'n hoge pet van hem op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien wil Sar nog een jaar keepen..
En in dat jaar Stekelenburg en Vermeer wat dingen leren
precies maar hij zit nog wel goed bij bolton volgens mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Kanu mag van mij ook nog wel een jaartje naar Amsterdam komen hoor...
Om handtekeningen uit te delen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Mensen met zo'n carrière, zoveel kennis en zoveel ervaring zouden ze moeten verbieden achter een bureau te gaan zitten...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Elgigante het volgende:
Sar moetwel keeperstrainer worden vind ik, net als de Breuk dat zou moeten.
Als keeperstrainer zie ik vd Sar echt wel zitten. Vooral op het gebied van meevoetballen, maar ook qua timing. Sar timed zelden verkeerd, alleen penalties zijn niet zijn "cup of tea"quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ok, maar is het dan nog een meerwaarde voor de club?
(Kunnen we nu nog niet zeggen uiteraard)....
Maar als Keeper kun je vrij lang mee inderdaad zolang je reflexen nog maar goed zijn.
Die zou hier denk ik meteen oplevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Om handtekeningen uit te delen?
Zo goed is ie nu niet meer hoor, geen aanwinst voor een ambitieus Ajax in elk geval.
Het probleem met van Breukelen is dat hij nogal ongeduldig en opvliegerig is. Niet bepaald 2 superkwaliteiten voor een trainer. Het goeie is dat hij dat zelf ook weet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen met zo'n carrière, zoveel kennis en zoveel ervaring zouden ze moeten verbieden achter een bureau te gaan zitten...
Haha, zit wat in ja....quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen met zo'n carrière, zoveel kennis en zoveel ervaring zouden ze moeten verbieden achter een bureau te gaan zitten...
Ik wil geen spitsen meer zien..quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar twijfel ik niet aan, maar ik wil ook weer ver komen in de CLquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef gras het volgende:
Ach, alsof we zonder ervaring, wat dat dan ook moge zijn, geen kampioen gaan worden...
En dat kan niet zonder een ervaren man erbij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar ik wil ook weer ver komen in de CL![]()
Witschge bemoeide zich amper met de anderen. Onder andere de reden dat hij geen contractverlening kreeg. De meerwaarde van z'n ervaring kun je dus nihil noemen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
In 2003 hadden we toch ook amper echt ervaren basisspelers, ondanks de rol van Witschge af en toe.
Dat deed Koeman ook met Sneijder en van der Vaart. Koeman won dan vaak...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Richard deed wel eens een wedstrijdje latje-trap met Raffie en Hersi.
quote:Verbeterd Ajax-contract voor Maduro
Ajax wil het contract van Hedwiges Maduro openbreken en opwaarderen. Dat zegt de international van het Nederlands elftal in Voetbal International.
"Mijn zaakwaarnemer is druk in gesprek met Ajax. Mijn huidige contract loopt nog tot medio 2007", aldus Maduro.
De 20-jarige middenvelder maakt zich niet druk om de contractbesprekingen. "Mensen zeggen dat je na een goed debuutjaar het volgende seizoen je kwaliteit moet bevestigen. Daar zit wat in, maar mijn doel is goed te presteren met Oranje onder de 20 jaar en een goed 2005/2006 draaien met Ajax. Ik zie wel wat er daarna komt. "
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Bij Qater verdient hij wel ontzettend genoeg om ook na zijn carrìere nog lekker te kunnen leven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Toen hij voor Qatar koos gaf hij eigenlijk zijn carrïere zo'n beetje op
* tha_dark bookmarkt post van Erwtensoepquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan mag je mij kapotschieten als hij komt
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
LIT-MA-NEN WWWOOOOOOOOOOH-OOOOOOOOH!!!!!!!!!!!!!
Sorry, dat moest even
Hoogmoed komt voor den val, ik ben best benieuwd naar komend seizoen, of het verval van PSV Door de transfers is ingezet, of Koeman vriend en vijand verbaasd door van Feyenoord een stabiele topper te maken, of Louis de stijgend lijn van AZ kan voortzetten, of de jonkies van Ajax de term 'belofte' definitief hebben ingeleverd voor 'constante aanwinst'.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar ik wil ook weer ver komen in de CL![]()
Loting is 29 juli dacht ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor den val, ik ben best benieuwd naar komend seizoen, of het verval van PSV Door de transfers is ingezet, of Koeman vriend en vijand verbaasd door van Feyenoord een stabiele topper te maken, of Louis de stijgend lijn van AZ kan voortzetten, of de jonkies van Ajax de term 'belofte' definitief hebben ingeleverd voor 'constante aanwinst'.
Wanneer is de loting mbt de voorrondes CL bekend?
Je kúnt als Ajax pech hebben en een Italiaanse, Engelse, Duitse of Spaanse ploeg loten.
Het was meer een beetje een sarcastische post. Maar desalniettemin ga ik er wel vanuit dat Ajax komend seizoen een hele grote kans maakt om weer kampioen te worden (ik ga er eigenlijk wel weer vanuit).quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor den val, ik ben best benieuwd naar komend seizoen, of het verval van PSV Door de transfers is ingezet, of Koeman vriend en vijand verbaasd door van Feyenoord een stabiele topper te maken, of Louis de stijgend lijn van AZ kan voortzetten, of de jonkies van Ajax de term 'belofte' definitief hebben ingeleverd voor 'constante aanwinst'.
Wanneer is de loting mbt de voorrondes CL bekend?
Je kúnt als Ajax pech hebben en een Italiaanse, Engelse, Duitse of Spaanse ploeg loten.
Smeichel is ook aardig lang door gegaan en goed gebleven, en een keeper kan natuurlijk een stuk langer mee dan een veldspeler dus ik denk het wel. Van der Sar heeft tot nu toe ook weinig lichamelijke klachten gekend dus hij mag van mij rond z'n 38e nog wel 2 jaar het doel van Ajax komen verdedigen of hij moet ineens ingestort zijn dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ok, maar is het dan nog een meerwaarde voor de club?
(Kunnen we nu nog niet zeggen uiteraard)....
Maar als Keeper kun je vrij lang mee inderdaad zolang je reflexen nog maar goed zijn.
Charisteas dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Iemand gisteren rosenberg gezien? Die gozer tjokte over het veld als een verdwaalde duitse griek...
Bij mij is dat dus precies andersomquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat ze eerst thuis spelen, dan kan ik die nog mooi even mee pikken. De tweede wedstrijd moet ik missen.
Ligt er een beetje aan wie we loten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat ze eerst thuis spelen, dan kan ik die nog mooi even mee pikken. De tweede wedstrijd moet ik missen.
Dat kan volgens mij niet. Maar dan ben ik voor Unitedquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wie we loten.
Als het ManUnited wordt (zal wel niet kunnen) ga ik heen
Dan komt het CL-plan op losse schroeven te staan denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wie we loten.
Als het ManUnited wordt (zal wel niet kunnen) ga ik heen
Waarom? Zijn wij zoveel slechter dan ManU....?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan komt het CL-plan op losse schroeven te staan denk ik.
Dat wil ik niet zeggen, maar ik vind de gemiddelde nederlander (en zeker Ajacieden, niet persoonlijk hoor) over het algemeen behoorlijk arrogant.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom? Zijn wij zoveel slechter dan ManU....?
![]()
Lijkt me wel. Als het CSKA moskou maar niet wordtquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
/hoop letters/
Oostbloklandje dan maar?
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom? Zijn wij zoveel slechter dan ManU....?
![]()
Ga toch weg... Man U heeft afgelopen seizoen waardeloos gespeeld, veel spelers zijn over de hill, en het wordt tijd dat ze gaan vernieuwen.quote:
Je kunt er niks over zeggen, behalve dat Manchester een betere selectie heeft en inderdaad vorig jaar benedenmaats gepresteerd heeft (net zoals Ajax natuurlijk).quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:57 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ga toch weg... Man U heeft afgelopen seizoen waardeloos gespeeld, veel spelers zijn over de hill, en het wordt tijd dat ze gaan vernieuwen.
Keane Giggs en Scholes zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Het gaat erom dat de belangrijkste mensen bij Man U onder de maat presteren en daarmee valt en staat het hele elftal. Een keeper hebben ze al, dat was ook wel hard nodig maar ik ken Man U supporters die het niet erg zouden vinden als meneer Keane dit jaar ook zijn biezen pakt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt er niks over zeggen, behalve dat Manchester een betere selectie heeft en inderdaad vorig jaar benedenmaats gepresteerd heeft (net zoals Ajax natuurlijk).
Maar als het puntje bij het paaltje komt is Manchester een betere club dan Ajax, Feyenoord of PSV.
En waar ze bij Manchester redelijk over the hill zijn, komen ze bij Ajax het bultje maar niet op.
Keane en Giggs (om over de Nevilletjes maar te zwijgen) hebben hun beste tijd gehad, maar kunnen best nog mee op niveau vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de belangrijkste mensen bij Man U onder de maat presteren en daarmee valt en staat het hele elftal. Een keeper hebben ze al, dat was ook wel hard nodig maar ik ken Man U supporters die het niet erg zouden vinden als meneer Keane dit jaar ook zijn biezen pakt.
Zoals verwacht (door mij) dus bijna zeker dat hij niet naar Ajax komtquote:DAVIDS TO STAY ABROAD
Edgar Davids could be heading for The Premiership after telling AZ Alkmaar he wants to spend more time abroad.
The dynamic Internazionale midfielder is looking to leave the Neroazzurri and has been targeted by both AZ and former club Ajax.
AZ director of football Martin van Geel has admitted defeat in his pursuit of the experienced Holland international.
"Edgar let us know he wants to play one or two more seasons abroad," van Geel informed De Telegraaf.
"So he won't come to AZ within a short time."
Davids has a long-standing admiration of English football and would be tempted by another bumper pay-day at this stage of his distinguished career.
The 32-year-old has been closing to joining Premiership clubs on a number of occasions and will have no shortage of suitors if he decides to target a switch to the United Kingdom.
"I don't exclude anything for the future," he said last month.
Dat geldt voor ajax toch precies hetzelfde?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de belangrijkste mensen bij Man U onder de maat presteren en daarmee valt en staat het hele elftal.
Zit er een soort plaatsingsloting aan vast dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:07 schreef zjroentje het volgende:
Alsof Ajax uberhaupt ManU zou kunnen treffen ....
quote:quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:07 schreef zjroentje het volgende:
Alsof Ajax uberhaupt ManU zou kunnen treffen ....
quote:Als het ManUnited wordt (zal wel niet kunnen) ga ik heen
Er zit idd een plaatsing aan vast. Dat was iig altijd zo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zit er een soort plaatsingsloting aan vast dan?
Heb het eerder gehoord, maar ook weer berichten die het tegenspreken...
Ik dacht dat na de 3e voorronde ( de ronde waarin Ajax meedoet) die voorkeursloting verviel.
Mooi zoquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef JeroenV het volgende:
De transfer van Lindenbergh is volgens AT5 rond.
Koeman kent de clausule... beetje zielig om er eerst een seizoen mee overhoop te liggen en hem af te schilderen als onproffesionele zakkenvuller, en hem nu mee te nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Oh ja, en Koeman zou Trabelsi mee willen nemen naar Benfica (oa. Langs de Lijn)
Idd, zoals Matt Herben het al zei: Met zo'n vrienden heb je geen vijanden meer nodigquote:
Idd, de tijdslijn met gebeurtenissen is erg merkwaardig...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Koeman kent de clausule... beetje zielig om er eerst een seizoen mee overhoop te liggen en hem af te schilderen als onproffesionele zakkenvuller, en hem nu mee te nemen.
Tenminste eens! een goede aankoop van Koemanquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Oh ja, en Koeman zou Trabelsi mee willen nemen naar Benfica (oa. Langs de Lijn)
het Portugese voetbal valt en staat bij Benfica, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:00 schreef superjoden het volgende:
Ik verwacht niet dat Trabelsi naar Benfica verkast... dan kiest ie eerder voor een grote club in een topcompetitie .
Natuurlijk is Benfica een grote club, maar de competitie is redelijk te vergelijken met de Nederlandse. Als Trabelsi vertrekt zie ik hem eerder naar Engeland, Spanje of Italie vertrekken. Anders kan hij net zo goed blijvenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Benfica(Portugees kampioen 2004/2005) is een grote club in een redelijke goede competitie (FC Porto, laatste 5 jaar, 1x UEFA Cup winnaar 2003, 1x Champions League winnaar 2004 , Sporting Lissabon UEFA Cup Finale 2005, Portugal EK Finale 2004)
psv ook in vergelijking met Ajax, zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het Portugese voetbal valt en staat bij Benfica, vergeet dat niet.
Porto wordt ondanks de huidige successen als een B-clubje ervaren, zeer merkwaardig.
Ook volgens VIquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef JeroenV het volgende:
De transfer van Lindenbergh is volgens AT5 rond.
Alleen heef Benfica op de landstitel nu, al eeuwenlang niks meer gewonnen en toch blijft het club nr1 en komt op verre afstand Sporting Club de Portugal en ergens achteraan waar wij De Graafschap plaatsen: FC Porto..quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
psv ook in vergelijking met Ajax, zo gek is dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |