Die worden ook ieder jaar ouder, wie zou er nog mogen/kunnen/moeten komen van het gouden team vind je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:54 schreef WaStEd het volgende:
Voorlopig komt er niemand terug van de 1995 selectie.
Dan is ie ook 36 ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef JeroenV het volgende:
Heel misschien van der Sar, na Manchester.
Sar graagquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Die worden ook ieder jaar ouder, wie zou er nog mogen/kunnen/moeten komen van het gouden team vind je?
Seedorf is natuurlijk nog niet zo oud, maar of die ooit nog in Nederland gaat/wil voetballen betwijfel ik.
Het lijkt me onwenselijk voor een club als Ajax om een 36jarige keeper te contracteren en Sar zal echt geen tweede viool willen spelen lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
34 nu...
van 70 idd.... zat te tijfelen tussen 35 en 36, in oktober 35 dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
34 nu...
vd Sar is het type dat tot zijn 40ste wil keepen, en ik denk dat ie dat ook gaat doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het lijkt me onwenselijk voor een club als Ajax om een 36jarige keeper te contracteren en Sar zal echt geen tweede viool willen spelen lijkt me.
Bovendien denk ik dat ie na Manchester ongeveer wel uitgespeeld is en aan pensioen toe is.
Blijft er dus verdacht weinig over, aangezien Sarretje nog twee jaar in Manchester rondloopt, Kluivert na Valencia er ook wel de brui aan geeft, Davids idem dito (bij een andere club).quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Sar graag
Silooy gestopt, trainer A1 nu
Blind hoofdcoach
Rijkaard sja.. als coach wel
Frank de Boer.. nee bedankt..
Ronald idem
Finidi nee
Davids, als hij gemotiveerd is
Kluivert graag
Litmanen geprobeerd en mislukt
Overmars gestopt.
Kluivert en Davids worden genoemd in combinatie met Valencia. Davids heeft in elk geval al aangegeven waarschijnlijk in het buitenland te blijven, dus die zitten er ook niet in gok ik zo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Sar graag
Blind hoofdcoach
Ronald idem
Finidi nee
Kluivert graag
Overmars gestopt.
Litmanen is niet totaal mislukt, met de rest ben ik het wel eens. Had Frank de Boer na de rangers toch wel graag een jaar of twee bij Ajax gezien. Toen hij voor Qatar koos gaf hij eigenlijk zijn carrïere zo'n beetje opquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Sar graag
Blind hoofdcoach
Ronald idem
Finidi nee
Kluivert graag
Overmars gestopt.
Ok, maar is het dan nog een meerwaarde voor de club?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:06 schreef WaStEd het volgende:
[..]
vd Sar is het type dat tot zijn 40ste wil keepen, en ik denk dat ie dat ook gaat doen.
Als stekelenburg dan nog dingen moet leren heb ik niet zo'n hoge pet van hem op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien wil Sar nog een jaar keepen..
En in dat jaar Stekelenburg en Vermeer wat dingen leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |