thnx. Heb hem er evengoed ingezet. Misschien komt hij weer onlinequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef VoreG het volgende:
http://www.dreamdiscovery.nl/bart/ajaxtopic/ajaxtopic.php
Heeft twi niet last van zijn server?
Nee, een paar topics geleden was 'ie een keer een dagje down, maar hij draait al weer een week op volle toerenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef VoreG het volgende:
http://www.dreamdiscovery.nl/bart/ajaxtopic/ajaxtopic.php
Heeft twi niet last van zijn server?
Ik geloof er ook niet meer in.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Die komt ook niet meer, lijkt me.
quote:7/6/2005 - Groenendijk schuift door naar Jong Ajax; Silooy bij A1
(Gepost door RvN)
Het Parool meldt dat Alfons Groenendijk samen met John van den Brom Jong Ajax zal gaan leiden. John van den Brom heeft daarnaast de positie van Hoofd jeugdopleiding geaccepteerd. Sonny Silooy zal op zijn beurt de A1 van Ajax gaan trainen.
Johnnyquote:Heitinga weer als centrale verdediger, kans op terugkeer Vermaelen klein
7 juni 2005
Ajax-trainer Danny Blind heeft Johnny Heitinga laten weten dat hij zich volgend seizoen moet richten op de positie van centrale verdediger. De 21-jarige international kreeg onder de oefenmeester totnogtoe vooral speelminuten als vervanger van Hatem Trabelsi op de rechtsbackpositie. Heitinga, die afgelopen zaterdag in het Nederlands Elftal ook al als centrale verdediger opereerde, heeft bij Ajax een moeizaam seizoen achter de rug.
Ajacied Johnny Heitinga staat de pers te woord "Ik heb een gesprek gehad met Danny Blind en moet me gaan richten op het centrum", erkent de verdediger in Het Parool. "Daar moet ik de opbouw gaan verzorgen en dominant zijn. Danny wil de Johnny zien van anderhalf jaar geleden." Voor een positie in het centrum van de defensie zal Heitinga de concurrentie moeten aangaan met Zdenek Grygera, Julien Escudé, Hedwiges Maduro en mogelijk Olaf Lindenbergh.
De kans is dan ook klein dat Thomas Vermaelen na de zomer bij Ajax terugkeert. De Belgische verdediger kwam de afgelopen maanden op huurbasis uit voor RKC Waalwijk, waar hij naar behoren functioneerde. Vermaelen, die bij Ajax nog een contract heeft tot medio 2007, twijfelt echter nog over een langer verblijf bij de Brabantse club.
Hij wilde verder met nummer 23, omdat hij daarmee wel goed speeldequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef DeTolk het volgende:
Rafael begon bij Ajax toch ook met nr 23? Wel raar dat ie niet nr 10 meteen krijgt, hij zou toch een basisplaats krijgen?
hij wou expres 23, omdat het bij Ajax met dat nummer goed gingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef DeTolk het volgende:
Rafael begon bij Ajax toch ook met nr 23? Wel raar dat ie niet nr 10 meteen krijgt, hij zou toch een basisplaats krijgen?
Vanwaar het vertrouwen in deze man?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:01 schreef golfer het volgende:
Met Van den Brom als hoofd opleidingen zitten we natuurlijk weer voor de komende jaren gebeiteld qua doorstromend talent.
Of het is alvast een voorproefje voor de topscorerstitelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:11 schreef mitt het volgende:
[..]
hij wou expres 23, omdat het bij Ajax met dat nummer goed ging
quote:Murat Yildirim verkozen tot Jeugdspeler van het Jaar
Amsterdam, 7 juni 2005
De 18-jarige Ajax A1-jeugdspeler Murat Yildirim is dinsdagavond verkozen tot beste speler van de Ajax-jeugdopleiding. Maarten Stekelenburg prees het talent, op de jaarlijkse vanenavond van Ajax, voor zijn uitzonderlijke voetbalkwaliteiten en in het bijzonder zijn karakter. In een anecdote verwees de voormalige interim-hoofdjeugdopleiding op een leuke manier naar zijn goede karakter door te memoreren, dat Yildirim wel eens in een slootje was gesprongen, omdat er geen ballenstok voor handen was geweest.
Yildirim, zelf kon de humor wel van de anecdote inzien, lachend: “Ja, mijn karakter is, denk ik, wel goed. Ik probeer altijd goed te luisteren naar de trainers en hun aanwijzingen de volgende wedstrijd in de praktijk te brengen. Verder ga ik goed om met de jongens en heb ik een goede discipline.”
Op de Vanenavond alle jeugdteams uit handen van Technisch bestuurslid Klaas Nuninga een vaantje ter herinnering aan het seizoen 2004-2005. Acht teams werd dit jaar kampioen: F1, C1, D2, D3, E1, E2, A2 en A1. Murat Yildirim werd met beide teams kampioen. De rechtermiddenvelder speelde namelijk de eerste helft van de competitie mee met de A2, maar door zijn uitstekende prestaties in dat team werd hij overgeheveld naar het eerste A-elftal.
De carrière van Yildirim bij Ajax kende vanaf het begin een grillig verloop. Het talent kwam pas als tweedejaars B-junior naar De Toekomst. “Ja, dat is redelijk laat, maar ik heb wel gehoord dat ze me vanaf de C-junioren bij Hellas Sport al volgden. Op een gegeven momenet mocht ik een keer stage lopen en vanaf toen is het goed gegaan”, vertelt Murat, die al stiekem droomt van het eerste elftal. Veel van de zijn voorgangers haalden namelijk uiteindelijk het eerste elftal van Ajax. “Ja, dat zou fantastisch zijn. Hedwiges Maduro was de laatste en in de toekomst misschien ik.“
In een speciaal dankwoord prees voormalig eerste elftalspeler Klaas Nuninga alle vrijwilligers, de ouders en de aanwezige hoofdtrainer Danny Blind en Jong van den Brom (Hoofd Jeugdopleiding). Iedereen kan terugkijken op een prachtig seizoen en genieten van een welverdiende vakantie.
Je zegt t zelfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
(Ja, net zoals ik enthousiast was over Filipe).
Ik hoop het echt, Rosenberg moet geen tweede Sonck of Charisteas wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:20 schreef VoreG het volgende:
Manucharyandinges en Rosenberg zijn gewoon geweldige aankopen, let maar op
Ik hoop het...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:20 schreef VoreG het volgende:
Manucharyandinges en Rosenberg zijn gewoon geweldige aankopen, let maar op
quote:Ajax stelt ultimatum
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, woensdag
Om de onderhandelingen met AZ over de transfer van Olaf Lindenbergh te kunnen afwikkelen heeft Ajax een deadline bepaald. Al enige tijd is de verdedigende middenvelder persoonlijk rond met zijn oude club, maar zijn contract in Alkmaar loopt nog twee jaar door en daarom moet er een afkoopsom op tafel komen.
AZ wil de 31-jarige Lindenbergh een sportieve vooruitgang niet onthouden, maar vooralsnog ligt de veeleisende voorzitter Dirk Scheringa dwars. Ajax heeft nu een laatste aanbieding gedaan. Indien AZ daar niet mee instemt, is het volgens algemeen directeur Arie van Eijden „niet ondenkbaar” dat de transfer afketst. In dat geval kan Lindenbergh eventueel via de arbitragecommissie een overgang afdwingen.
quote:Davids zegt nee tegen AZ
Van onze Telesportredactie
ALKMAAR, woensdag
Edgar Davids speelt komend seizoen niet voor AZ. De international heeft dat aan de technische leiding van de Alkmaarders kenbaar gemaakt. „Edgar heeft laten weten voorlopig nog in het buitenland te willen voetballen. Op korte termijn is er dus geen sprake van dat Davids naar AZ komt”, aldus directeur voetbalzaken Martin van Geel.
Klinkt inderdaad alsof ie ergens anders al druk bezig is. Waarom zou Martin van Geel verklappen dat ie naar Ajax komt?quote:„Edgar heeft laten weten voorlopig nog in het buitenland te willen voetballen.
Ja dat denk ik ook. Misschien ook wel valenciaquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klinkt zelfs alsof Davids al bijna rond is elders.
Die naam heb ik laatst eerder horen vallen in combi met een Nederlander. Ehm... Kluivert?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Misschien ook wel valencia
Om een relletje te schoppen bij de Ajax supp.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom zou Martin van Geel verklappen dat ie naar Ajax komt?
Daarom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Die naam heb ik laatst eerder horen vallen in combi met een Nederlander. Ehm... Kluivert?
Je vergeet te vragen of Davids nu nog komt.quote:
Misschien met een kratje San Miguel ipv HJ.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je vergeet te vragen of Davids nu nog komt.
Woohooquote:De Telegraaf meldt dat Ajax een deadline heeft gesteld aan het rondkomen van de transfer van Olaf Lindenbergh. Indien deze niet rondkomt binnen de gestelde tijd, zal Ajax van de transfer afzien. Ajax heeft inmiddels een laatste bod neergelegd bij AZ, zo meldt de krant.
De Telegraaf meldt verder dat Edgar Davids AZ heeft laten weten besloten te hebben nog niet te willen terugkeren naar het Nederlandse voetbal.
Het grote AJAX-Topic #167: Rosenberg en Ryan.......quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Woohoo
Dus misschien geen Lindenbergh, dat zal mooi zijn.
Dat geld kan idd beter besteed worden..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Woohoo
Dus misschien geen Lindenbergh, dat zal mooi zijn.
Helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het grote AJAX-Topic #167: Rosenberg en Ryan.......
Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde Ajacied nu in mineur is als er twijfels zijn over de vermeende komst van olaf..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat geld kan idd beter besteed worden..
Lijkt er verdacht veel op ja, maar hoe oud is edje eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klinkt zelfs alsof Davids al bijna rond is elders.
32 dacht ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lijkt er verdacht veel op ja, maar hoe oud is edje eigenlijk?
Nee hoor want dat lijkt me nu wel duidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je vergeet te vragen of Davids nu nog komt.
Ajax hup, rood witte scharequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:13 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen club die ons kan evenaaaaaaaren
Rood en wit word kampioen!
wie waren dat dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Murat Yildirim jeugdspeler van het jaar vind ik redelijk armoedig, eigenlijk. Zeker als je kijkt wie hem de laatste tijd voorgingen.
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
Herhalen ze in Armenie een goal altijd 6x?![]()
Volgens mij Bechan en Stefano Seedorf toch?quote:
Op welke positie zie jij de Ridder spelen dan? Ik vind dat ie voor rechtsbuiten te langzaam is en voor elke positie op het middenveld heb je een speler die beter is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef Kang-He het volgende:
Wederom goede prestaties van de Ridder bij Jong Oranje.. gaat hij nog ooit een kans krijgen in de basis?
En het jaar daarvoor Hedwiges...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Kang-He het volgende:
Vorig jaar geloof ik Kenneth Vermeer.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Kang-He het volgende:
Vorig jaar geloof ik Kenneth Vermeer.
Rechts of linksbuiten. Hij moet alleen nog wel aan z'n voorzet werken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Op welke positie zie jij de Ridder spelen dan? Ik vind dat ie voor rechtsbuiten te langzaam is en voor elke positie op het middenveld heb je een speler die beter is...
Hij zal nooit 2 jaar verhuurd willen worden...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
De Ridder is bruikbaar als 10, over 2 jaar.
Inderdaad, ik zou het zonde vinden als Ajax hem nu voor een klein bedrag van de hand doet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
De Ridder is bruikbaar als 10, over 2 jaar.
Precies, en 2 jaar op de bank zal ie ook niet prettig vinden denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:53 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hij zal nooit 2 jaar verhuurd willen worden...
Misschien dat Tottenham weer een keer concreet wordt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:58 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Precies, en 2 jaar op de bank zal ie ook niet prettig vinden denk ik.
Of een Russische club (we moeten wel aan de club blijven denken hequote:Op woensdag 8 juni 2005 17:00 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Misschien dat Tottenham weer een keer concreet wordt.
Nee dat is geen optie. Mitea mogen ze wat mij betreft wel hebben...quote:
Die worden ook ieder jaar ouder, wie zou er nog mogen/kunnen/moeten komen van het gouden team vind je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:54 schreef WaStEd het volgende:
Voorlopig komt er niemand terug van de 1995 selectie.
Dan is ie ook 36 ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef JeroenV het volgende:
Heel misschien van der Sar, na Manchester.
Sar graagquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Die worden ook ieder jaar ouder, wie zou er nog mogen/kunnen/moeten komen van het gouden team vind je?
Seedorf is natuurlijk nog niet zo oud, maar of die ooit nog in Nederland gaat/wil voetballen betwijfel ik.
Het lijkt me onwenselijk voor een club als Ajax om een 36jarige keeper te contracteren en Sar zal echt geen tweede viool willen spelen lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
34 nu...
van 70 idd.... zat te tijfelen tussen 35 en 36, in oktober 35 dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
34 nu...
vd Sar is het type dat tot zijn 40ste wil keepen, en ik denk dat ie dat ook gaat doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het lijkt me onwenselijk voor een club als Ajax om een 36jarige keeper te contracteren en Sar zal echt geen tweede viool willen spelen lijkt me.
Bovendien denk ik dat ie na Manchester ongeveer wel uitgespeeld is en aan pensioen toe is.
Blijft er dus verdacht weinig over, aangezien Sarretje nog twee jaar in Manchester rondloopt, Kluivert na Valencia er ook wel de brui aan geeft, Davids idem dito (bij een andere club).quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Sar graag
Silooy gestopt, trainer A1 nu
Blind hoofdcoach
Rijkaard sja.. als coach wel
Frank de Boer.. nee bedankt..
Ronald idem
Finidi nee
Davids, als hij gemotiveerd is
Kluivert graag
Litmanen geprobeerd en mislukt
Overmars gestopt.
Kluivert en Davids worden genoemd in combinatie met Valencia. Davids heeft in elk geval al aangegeven waarschijnlijk in het buitenland te blijven, dus die zitten er ook niet in gok ik zo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Sar graag
Blind hoofdcoach
Ronald idem
Finidi nee
Kluivert graag
Overmars gestopt.
Litmanen is niet totaal mislukt, met de rest ben ik het wel eens. Had Frank de Boer na de rangers toch wel graag een jaar of twee bij Ajax gezien. Toen hij voor Qatar koos gaf hij eigenlijk zijn carrïere zo'n beetje opquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:04 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Sar graag
Blind hoofdcoach
Ronald idem
Finidi nee
Kluivert graag
Overmars gestopt.
Ok, maar is het dan nog een meerwaarde voor de club?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:06 schreef WaStEd het volgende:
[..]
vd Sar is het type dat tot zijn 40ste wil keepen, en ik denk dat ie dat ook gaat doen.
Als stekelenburg dan nog dingen moet leren heb ik niet zo'n hoge pet van hem op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien wil Sar nog een jaar keepen..
En in dat jaar Stekelenburg en Vermeer wat dingen leren
precies maar hij zit nog wel goed bij bolton volgens mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Kanu mag van mij ook nog wel een jaartje naar Amsterdam komen hoor...
Om handtekeningen uit te delen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Mensen met zo'n carrière, zoveel kennis en zoveel ervaring zouden ze moeten verbieden achter een bureau te gaan zitten...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Elgigante het volgende:
Sar moetwel keeperstrainer worden vind ik, net als de Breuk dat zou moeten.
Als keeperstrainer zie ik vd Sar echt wel zitten. Vooral op het gebied van meevoetballen, maar ook qua timing. Sar timed zelden verkeerd, alleen penalties zijn niet zijn "cup of tea"quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ok, maar is het dan nog een meerwaarde voor de club?
(Kunnen we nu nog niet zeggen uiteraard)....
Maar als Keeper kun je vrij lang mee inderdaad zolang je reflexen nog maar goed zijn.
Die zou hier denk ik meteen oplevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Om handtekeningen uit te delen?
Zo goed is ie nu niet meer hoor, geen aanwinst voor een ambitieus Ajax in elk geval.
Het probleem met van Breukelen is dat hij nogal ongeduldig en opvliegerig is. Niet bepaald 2 superkwaliteiten voor een trainer. Het goeie is dat hij dat zelf ook weet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen met zo'n carrière, zoveel kennis en zoveel ervaring zouden ze moeten verbieden achter een bureau te gaan zitten...
Haha, zit wat in ja....quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen met zo'n carrière, zoveel kennis en zoveel ervaring zouden ze moeten verbieden achter een bureau te gaan zitten...
Ik wil geen spitsen meer zien..quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar twijfel ik niet aan, maar ik wil ook weer ver komen in de CLquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:23 schreef gras het volgende:
Ach, alsof we zonder ervaring, wat dat dan ook moge zijn, geen kampioen gaan worden...
En dat kan niet zonder een ervaren man erbij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar ik wil ook weer ver komen in de CL![]()
Witschge bemoeide zich amper met de anderen. Onder andere de reden dat hij geen contractverlening kreeg. De meerwaarde van z'n ervaring kun je dus nihil noemen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
In 2003 hadden we toch ook amper echt ervaren basisspelers, ondanks de rol van Witschge af en toe.
Dat deed Koeman ook met Sneijder en van der Vaart. Koeman won dan vaak...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Richard deed wel eens een wedstrijdje latje-trap met Raffie en Hersi.
quote:Verbeterd Ajax-contract voor Maduro
Ajax wil het contract van Hedwiges Maduro openbreken en opwaarderen. Dat zegt de international van het Nederlands elftal in Voetbal International.
"Mijn zaakwaarnemer is druk in gesprek met Ajax. Mijn huidige contract loopt nog tot medio 2007", aldus Maduro.
De 20-jarige middenvelder maakt zich niet druk om de contractbesprekingen. "Mensen zeggen dat je na een goed debuutjaar het volgende seizoen je kwaliteit moet bevestigen. Daar zit wat in, maar mijn doel is goed te presteren met Oranje onder de 20 jaar en een goed 2005/2006 draaien met Ajax. Ik zie wel wat er daarna komt. "
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Bij Qater verdient hij wel ontzettend genoeg om ook na zijn carrìere nog lekker te kunnen leven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Toen hij voor Qatar koos gaf hij eigenlijk zijn carrïere zo'n beetje op
* tha_dark bookmarkt post van Erwtensoepquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan mag je mij kapotschieten als hij komt
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
LIT-MA-NEN WWWOOOOOOOOOOH-OOOOOOOOH!!!!!!!!!!!!!
Sorry, dat moest even
Hoogmoed komt voor den val, ik ben best benieuwd naar komend seizoen, of het verval van PSV Door de transfers is ingezet, of Koeman vriend en vijand verbaasd door van Feyenoord een stabiele topper te maken, of Louis de stijgend lijn van AZ kan voortzetten, of de jonkies van Ajax de term 'belofte' definitief hebben ingeleverd voor 'constante aanwinst'.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar ik wil ook weer ver komen in de CL![]()
Loting is 29 juli dacht ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor den val, ik ben best benieuwd naar komend seizoen, of het verval van PSV Door de transfers is ingezet, of Koeman vriend en vijand verbaasd door van Feyenoord een stabiele topper te maken, of Louis de stijgend lijn van AZ kan voortzetten, of de jonkies van Ajax de term 'belofte' definitief hebben ingeleverd voor 'constante aanwinst'.
Wanneer is de loting mbt de voorrondes CL bekend?
Je kúnt als Ajax pech hebben en een Italiaanse, Engelse, Duitse of Spaanse ploeg loten.
Het was meer een beetje een sarcastische post. Maar desalniettemin ga ik er wel vanuit dat Ajax komend seizoen een hele grote kans maakt om weer kampioen te worden (ik ga er eigenlijk wel weer vanuit).quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor den val, ik ben best benieuwd naar komend seizoen, of het verval van PSV Door de transfers is ingezet, of Koeman vriend en vijand verbaasd door van Feyenoord een stabiele topper te maken, of Louis de stijgend lijn van AZ kan voortzetten, of de jonkies van Ajax de term 'belofte' definitief hebben ingeleverd voor 'constante aanwinst'.
Wanneer is de loting mbt de voorrondes CL bekend?
Je kúnt als Ajax pech hebben en een Italiaanse, Engelse, Duitse of Spaanse ploeg loten.
Smeichel is ook aardig lang door gegaan en goed gebleven, en een keeper kan natuurlijk een stuk langer mee dan een veldspeler dus ik denk het wel. Van der Sar heeft tot nu toe ook weinig lichamelijke klachten gekend dus hij mag van mij rond z'n 38e nog wel 2 jaar het doel van Ajax komen verdedigen of hij moet ineens ingestort zijn dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ok, maar is het dan nog een meerwaarde voor de club?
(Kunnen we nu nog niet zeggen uiteraard)....
Maar als Keeper kun je vrij lang mee inderdaad zolang je reflexen nog maar goed zijn.
Charisteas dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Iemand gisteren rosenberg gezien? Die gozer tjokte over het veld als een verdwaalde duitse griek...
Bij mij is dat dus precies andersomquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat ze eerst thuis spelen, dan kan ik die nog mooi even mee pikken. De tweede wedstrijd moet ik missen.
Ligt er een beetje aan wie we loten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat ze eerst thuis spelen, dan kan ik die nog mooi even mee pikken. De tweede wedstrijd moet ik missen.
Dat kan volgens mij niet. Maar dan ben ik voor Unitedquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wie we loten.
Als het ManUnited wordt (zal wel niet kunnen) ga ik heen
Dan komt het CL-plan op losse schroeven te staan denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wie we loten.
Als het ManUnited wordt (zal wel niet kunnen) ga ik heen
Waarom? Zijn wij zoveel slechter dan ManU....?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan komt het CL-plan op losse schroeven te staan denk ik.
Dat wil ik niet zeggen, maar ik vind de gemiddelde nederlander (en zeker Ajacieden, niet persoonlijk hoor) over het algemeen behoorlijk arrogant.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom? Zijn wij zoveel slechter dan ManU....?
![]()
Lijkt me wel. Als het CSKA moskou maar niet wordtquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
/hoop letters/
Oostbloklandje dan maar?
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom? Zijn wij zoveel slechter dan ManU....?
![]()
Ga toch weg... Man U heeft afgelopen seizoen waardeloos gespeeld, veel spelers zijn over de hill, en het wordt tijd dat ze gaan vernieuwen.quote:
Je kunt er niks over zeggen, behalve dat Manchester een betere selectie heeft en inderdaad vorig jaar benedenmaats gepresteerd heeft (net zoals Ajax natuurlijk).quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:57 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ga toch weg... Man U heeft afgelopen seizoen waardeloos gespeeld, veel spelers zijn over de hill, en het wordt tijd dat ze gaan vernieuwen.
Keane Giggs en Scholes zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Het gaat erom dat de belangrijkste mensen bij Man U onder de maat presteren en daarmee valt en staat het hele elftal. Een keeper hebben ze al, dat was ook wel hard nodig maar ik ken Man U supporters die het niet erg zouden vinden als meneer Keane dit jaar ook zijn biezen pakt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kunt er niks over zeggen, behalve dat Manchester een betere selectie heeft en inderdaad vorig jaar benedenmaats gepresteerd heeft (net zoals Ajax natuurlijk).
Maar als het puntje bij het paaltje komt is Manchester een betere club dan Ajax, Feyenoord of PSV.
En waar ze bij Manchester redelijk over the hill zijn, komen ze bij Ajax het bultje maar niet op.
Keane en Giggs (om over de Nevilletjes maar te zwijgen) hebben hun beste tijd gehad, maar kunnen best nog mee op niveau vind ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de belangrijkste mensen bij Man U onder de maat presteren en daarmee valt en staat het hele elftal. Een keeper hebben ze al, dat was ook wel hard nodig maar ik ken Man U supporters die het niet erg zouden vinden als meneer Keane dit jaar ook zijn biezen pakt.
Zoals verwacht (door mij) dus bijna zeker dat hij niet naar Ajax komtquote:DAVIDS TO STAY ABROAD
Edgar Davids could be heading for The Premiership after telling AZ Alkmaar he wants to spend more time abroad.
The dynamic Internazionale midfielder is looking to leave the Neroazzurri and has been targeted by both AZ and former club Ajax.
AZ director of football Martin van Geel has admitted defeat in his pursuit of the experienced Holland international.
"Edgar let us know he wants to play one or two more seasons abroad," van Geel informed De Telegraaf.
"So he won't come to AZ within a short time."
Davids has a long-standing admiration of English football and would be tempted by another bumper pay-day at this stage of his distinguished career.
The 32-year-old has been closing to joining Premiership clubs on a number of occasions and will have no shortage of suitors if he decides to target a switch to the United Kingdom.
"I don't exclude anything for the future," he said last month.
Dat geldt voor ajax toch precies hetzelfde?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:22 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de belangrijkste mensen bij Man U onder de maat presteren en daarmee valt en staat het hele elftal.
Zit er een soort plaatsingsloting aan vast dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:07 schreef zjroentje het volgende:
Alsof Ajax uberhaupt ManU zou kunnen treffen ....
quote:quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:07 schreef zjroentje het volgende:
Alsof Ajax uberhaupt ManU zou kunnen treffen ....
quote:Als het ManUnited wordt (zal wel niet kunnen) ga ik heen
Er zit idd een plaatsing aan vast. Dat was iig altijd zo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zit er een soort plaatsingsloting aan vast dan?
Heb het eerder gehoord, maar ook weer berichten die het tegenspreken...
Ik dacht dat na de 3e voorronde ( de ronde waarin Ajax meedoet) die voorkeursloting verviel.
Mooi zoquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef JeroenV het volgende:
De transfer van Lindenbergh is volgens AT5 rond.
Koeman kent de clausule... beetje zielig om er eerst een seizoen mee overhoop te liggen en hem af te schilderen als onproffesionele zakkenvuller, en hem nu mee te nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Oh ja, en Koeman zou Trabelsi mee willen nemen naar Benfica (oa. Langs de Lijn)
Idd, zoals Matt Herben het al zei: Met zo'n vrienden heb je geen vijanden meer nodigquote:
Idd, de tijdslijn met gebeurtenissen is erg merkwaardig...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Koeman kent de clausule... beetje zielig om er eerst een seizoen mee overhoop te liggen en hem af te schilderen als onproffesionele zakkenvuller, en hem nu mee te nemen.
Tenminste eens! een goede aankoop van Koemanquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Oh ja, en Koeman zou Trabelsi mee willen nemen naar Benfica (oa. Langs de Lijn)
het Portugese voetbal valt en staat bij Benfica, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:00 schreef superjoden het volgende:
Ik verwacht niet dat Trabelsi naar Benfica verkast... dan kiest ie eerder voor een grote club in een topcompetitie .
Natuurlijk is Benfica een grote club, maar de competitie is redelijk te vergelijken met de Nederlandse. Als Trabelsi vertrekt zie ik hem eerder naar Engeland, Spanje of Italie vertrekken. Anders kan hij net zo goed blijvenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Benfica(Portugees kampioen 2004/2005) is een grote club in een redelijke goede competitie (FC Porto, laatste 5 jaar, 1x UEFA Cup winnaar 2003, 1x Champions League winnaar 2004 , Sporting Lissabon UEFA Cup Finale 2005, Portugal EK Finale 2004)
psv ook in vergelijking met Ajax, zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het Portugese voetbal valt en staat bij Benfica, vergeet dat niet.
Porto wordt ondanks de huidige successen als een B-clubje ervaren, zeer merkwaardig.
Ook volgens VIquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef JeroenV het volgende:
De transfer van Lindenbergh is volgens AT5 rond.
Alleen heef Benfica op de landstitel nu, al eeuwenlang niks meer gewonnen en toch blijft het club nr1 en komt op verre afstand Sporting Club de Portugal en ergens achteraan waar wij De Graafschap plaatsen: FC Porto..quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
psv ook in vergelijking met Ajax, zo gek is dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |