Erm ik en een echt leven ? neuh gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maarreh, er is dus ook voor jou nog hoop, je zou in dit topic zomaar een écht leven kunnen vinden enzo![]()
Ach met een beetje ongeluk moet ik volgend jaar weer een half jaar stage doen omdat ik mijn huidige stage niet heb gehaald danquote:
Ik ben er na de zomer ook weer gewoon, dan tijd voor afstuderenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach met een beetje ongeluk moet ik volgend jaar weer een half jaar stage doen omdat ik mijn huidige stage niet heb gehaald dan
Nieuwe ronde nieuwe kansen
Morge heb ik dus laatste dag op stage, nu scriptie inleveren en dan ben ik afgestudeerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben er na de zomer ook weer gewoon, dan tijd voor afstuderen
weer een mijlpaal in je leven!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb trouwens de 6000 posts gepasseerd
Pff, newbie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb trouwens de 6000 posts gepasseerd
Maar euh wonen jij en tijgerwillie zo dicht bij elkaar dan ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef Vigile het volgende:
[..]
Morge heb ik dus laatste dag op stage, nu scriptie inleveren en dan ben ik afgestudeerd
had ik eigenlijk ook moeten doen deze periodequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef Vigile het volgende:
[..]
Morge heb ik dus laatste dag op stage, nu scriptie inleveren en dan ben ik afgestudeerd
ja, dat is wel grappigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:28 schreef Vigile het volgende:
Ik dacht trouwens dat het lache zou zijn om van het vaste groepje mensen uit dit topic de mail adressen enzo te verzamelen voor een mailinglist, is misschien leuk in de toekomst..
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:28 schreef Vigile het volgende:
Ik dacht trouwens dat het lache zou zijn om van het vaste groepje mensen uit dit topic de mail adressen enzo te verzamelen voor een mailinglist, is misschien leuk in de toekomst..
Nee...ik woon in Gorinchem zij in Zeeland....is 5 kwartier rijden....maar is niet zo'n probleem....was er gisteravond ook en rij dan gewoon laat terug...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar euh wonen jij en tijgerwillie zo dicht bij elkaar dan ?
je moet er iets voor overhebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nee...ik woon in Gorinchem zij in Zeeland....is 5 kwartier rijden....maar is niet zo'n probleem....was er gisteravond ook en rij dan gewoon laat terug...
Goed planquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:28 schreef Vigile het volgende:
Geregistreerd op: zaterdag 1 januari 2005 @ 23:25quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jitzzze :
Aantal posts: 7740 (gemiddeld 9 per dag)
Teardrop :
Aantal posts: 6010 (gemiddeld 45 per dag)
Wie is er nou de newbie onder ons
Laten we het anders zeggen, wie heeft er wel een echt leven?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jitzzze :
Aantal posts: 7740 (gemiddeld 9 per dag)
Teardrop :
Aantal posts: 6010 (gemiddeld 45 per dag)
Wie is er nou de newbie onder ons
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Dat is jou afscheidskado aan dit topic![]()
Regel het morgen maar
!~ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laten we het anders zeggen, wie heeft er wel een echt leven?
Hahaha, zal een poging doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Dat is jou afscheidskado aan dit topic![]()
Regel het morgen maar
Erm vigile, die heeft tijgerwilliequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
precies, en wie heb jij dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm vigile, die heeft tijgerwillie
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm vigile, die heeft tijgerwillie
Hup aan het werk jij !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Vigile het volgende:
*zucht, die scriptie moet af*
succes met schrijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Vigile het volgende:
*zucht, die scriptie moet af*
Je bent een newbquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wie/wat dan?
Ik begin dingen te missen, ik wordt echt oud![]()
Ok ok ok ok, ik ga nu echt maar wat doen....morgen kom ik jullie weer lastigvallen!quote:
oke, tot morgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ok ok ok ok, ik ga nu echt maar wat doen....morgen kom ik jullie weer lastigvallen!
En roep nu niet 'tot zo' want dat is erg pijnlijk
Zie je zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:34 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ok ok ok ok, ik ga nu echt maar wat doen....morgen kom ik jullie weer lastigvallen!
En roep nu niet 'tot zo' want dat is erg pijnlijk
Heb je nooit geleerd dat je nooit alleen moet drinken !quote:
bloedhondquote:
Nou heb je hem pijn gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |