allhoewelquote:
Wat ik hier doe? ik verveel mequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:11 schreef Vigile het volgende:
Mensen, het is avond...je stage dwingt je niet om hier aanwezig te zijn...WAT DOEN JULLIE HIER
Owh, en ik ben met stage bezig thuis, dus ik mag hier zijn...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat dat geen grapje is
Ga alvast naar je stage toe andersquote:
Ssshhtt nouquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat dat geen grapje is
*herhaalt het nog een keer, maar veel harder*quote:
Ik heb ook al in je fotoboek gepost hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
houniet, wat doe je in mn fotoboek??
Latente homo
Ja, goed planquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga alvast naar je stage toe anders
Je kunt er niet te vroeg bij zijnquote:
latente homoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb ook al in je fotoboek gepost hoor
Succes met schrijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:15 schreef Vigile het volgende:
*moet vanavond nog z'n scriptie inleveren via mail* *maar moet nog heul veul doen*
ik dacht eff om je te bekijken.. maarjaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
houniet, wat doe je in mn fotoboek??
Latente homo
Ik moet morgen ook hele zooi inleverenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:15 schreef Vigile het volgende:
*moet vanavond nog z'n scriptie inleveren via mail* *maar moet nog heul veul doen*
je denkt toch niet dat ik er een foto van mezelf in ga zetten hé?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik dacht eff om je te bekijken.. maarjaik zie alleen een ernie en zijn banaan
sissyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik er een foto van mezelf in ga zetten hé?
Na 200 delen leer je elkaar een beetje kennen hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Houniet het volgende:
tear, wat een inteligente post in het fotoboek van jitzzzze
weet ik veel, ik wist niet dat je je ging schamen daarvoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik er een foto van mezelf in ga zetten hé?
ik schaam me er ook niet voor, het is meer dat ik foto's van zekere andere users overal en nergens zie opduiken. En daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet ik veel, ik wist niet dat je je ging schamen daarvoor
Van de zus van Tijgerwilliequote:
Je mag nu al mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef Vigile het volgende:
[..]
Van de zus van Tijgerwillie
*jezelf quoten is zoooo 2005![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef Vigile het volgende:
[..]
Van de zus van Tijgerwillie
*jezelf quoten is zoooo 2005 newb![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft vigile echt serieus een relatie met tijgerwillie gekregen door dit topic ?
Je bent zeker heel trots nu?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft vigile echt serieus een relatie met tijgerwillie gekregen door dit topic ?
Dat meen je niet ! goed bezig manquote:
Ik ben zo trots op mijn topicquote:
10 euro voor mij omdat ik het begonnen benquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is dan 5 euro, omdat wij het topic gaande hielden![]()
quote:
Maar euh goed bezig manquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:22 schreef Vigile het volgende:
[..]
![]()
![]()
is wel waar, dat je na 200 topics elkaar een beetje leert kennen
Whehe, uiteraardquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar euh goed bezig man![]()
Je gaat ons wel uitnodigen als jullie gaan trouwen he ?![]()
Hoelang hebben jullie al wat dan eigenlijk ?quote:
Maarreh, er is dus ook voor jou nog hoop, je zou in dit topic zomaar een écht leven kunnen vinden enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar euh goed bezig man![]()
Je gaat ons wel uitnodigen als jullie gaan trouwen he ?![]()
Met zijn reputatie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maarreh, er is dus ook voor jou nog hoop, je zou in dit topic zomaar een écht leven kunnen vinden enzo![]()
Sinds 2e pinksterdag...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoelang hebben jullie al wat dan eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |