ik schaam me er ook niet voor, het is meer dat ik foto's van zekere andere users overal en nergens zie opduiken. En daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet ik veel, ik wist niet dat je je ging schamen daarvoor
Van de zus van Tijgerwilliequote:
Je mag nu al mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef Vigile het volgende:
[..]
Van de zus van Tijgerwillie
*jezelf quoten is zoooo 2005![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef Vigile het volgende:
[..]
Van de zus van Tijgerwillie
*jezelf quoten is zoooo 2005 newb![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft vigile echt serieus een relatie met tijgerwillie gekregen door dit topic ?
Je bent zeker heel trots nu?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft vigile echt serieus een relatie met tijgerwillie gekregen door dit topic ?
Dat meen je niet ! goed bezig manquote:
Ik ben zo trots op mijn topicquote:
10 euro voor mij omdat ik het begonnen benquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is dan 5 euro, omdat wij het topic gaande hielden![]()
quote:
Maar euh goed bezig manquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:22 schreef Vigile het volgende:
[..]
![]()
![]()
is wel waar, dat je na 200 topics elkaar een beetje leert kennen
Whehe, uiteraardquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar euh goed bezig man![]()
Je gaat ons wel uitnodigen als jullie gaan trouwen he ?![]()
Hoelang hebben jullie al wat dan eigenlijk ?quote:
Maarreh, er is dus ook voor jou nog hoop, je zou in dit topic zomaar een écht leven kunnen vinden enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar euh goed bezig man![]()
Je gaat ons wel uitnodigen als jullie gaan trouwen he ?![]()
Met zijn reputatie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maarreh, er is dus ook voor jou nog hoop, je zou in dit topic zomaar een écht leven kunnen vinden enzo![]()
Sinds 2e pinksterdag...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoelang hebben jullie al wat dan eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |