Te vaak HETE thee erbij gegooid?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb geenens kouwe thee
en heb de plant net weggeflikkerd
je hebt een ringbaardje, dus ook een snorretje en aan de zijkant van je mond. als je zoent kan je daar weleens langs schuren... als jongen merk je dat ws niet, maar als meisje wel...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
*lol ik tief hier van me stoel af ofsow*
Misschien zoen ik wel spaans ofsow maar ik zie niet in hoe de neuk zo;n baardje het er niet fijn op maakt....
Ga er dan nie op in .... jezus jankbalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
tief toch eens op met dat spaans man, dat is echt niet interesant meer hoor
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef Houniet het volgende:
spanbaard
Ik verwacht niet dat ik iets krijgquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij ons krijgen de meeste stagiaires wel een cadeautje
Maar ik leef wel met je mee hoor fisherquote:
ja nou daar word ik vrolijk vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik leef wel met je mee hoor fisher
Jij mag over 10 minuten toch ook naar huis toequote:
Ach, water is sowieso niet goed voor planten..ze hebben sterker spul nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope, helemaal geen water gegeven, ik was hem vergeten
Hoezo bij ons ? jij was toch al klaar met je stagequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij ons krijgen dan ook alleen de goeie/leuke stagiaires wat, een weekend parijs met mij
dat kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij mag over 10 minuten toch ook naar huis toe
mja nooit klachten over gehad... die ik heb gehad vonden het juist leuk en mooi en verder ook niet dat me schnor tegen hun aan hangtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je hebt een ringbaardje, dus ook een snorretje en aan de zijkant van je mond. als je zoent kan je daar weleens langs schuren... als jongen merk je dat ws niet, maar als meisje wel...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |