*lol ik tief hier van me stoel af ofsow*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zolang je het netjes bij houdt. maar het zoent niet lekker
msn-smileyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Allemaal ambtenaren hier enzo..en die verwachten bij elke gelegenheid traktaties enzo ...dus moet strax iets van 40 cake´jes gaan kopen :|
jaquote:
tief toch eens op met dat spaans man, dat is echt niet interesant meer hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
*lol ik tief hier van me stoel af ofsow*
Misschien zoen ik wel spaans ofsow maar ik zie niet in hoe de neuk zo;n baardje het er niet fijn op maakt....
daaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
Heren en dames,
Het was mij weer een waar genoegen. Ik ga naar huis, tot morgen
Ik heb niet eens een plantquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:44 schreef Vigile het volgende:
* gooit z´n koude thee bij de plant *
MSN heeft een aantal hele leuke smileys die hier ontbrekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
msn-smiley
wij hebben heir ook bij elke gelegenheid traktatie
die gaat die spanjaard plegenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
wanneer komt die zelfmoordaanslag op een onbewoond eiland?
tot deze post welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Houden jullie het nog een beetje uit op stage ?
hou jij jezelf eens helemaal stilquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Houden jullie het nog een beetje uit op stage ?
dan had ik gezegd dat ze de pot op konden. je bent stagiair. dan kopen zij maar iets voor jou!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Allemaal ambtenaren hier enzo..en die verwachten bij elke gelegenheid traktaties enzo ...dus moet strax iets van 40 cake´jes gaan kopen :|
houdoequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
Heren en dames,
Het was mij weer een waar genoegen. Ik ga naar huis, tot morgen
Nou het is me niet ´gezegd´ ofzo...maar ik weet dat als ik het niet doe...het niet relaxed wordt gevondenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan had ik gezegd dat ze de pot op konden. je bent stagiair. dan kopen zij maar iets voor jou!
bij ons krijgen de meeste stagiaires wel een cadeautjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan had ik gezegd dat ze de pot op konden. je bent stagiair. dan kopen zij maar iets voor jou!
Tuurlijk zou jij dat gezegd hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
spanbaardbomquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef Houniet het volgende:
spanbaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |