tja, waar je jezelf al niet druk om kan makenquote:
Sommige mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, waar je jezelf al niet druk om kan maken
En dan meen je serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Durf ze ook nooit mn rug toe te keren of iets op te pakken van de grond![]()
koe, geit, schaapquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
vigile, je bent een heaumeau
ik zit hier nog 18 dagen
Wtf jullie denken toch niet dat ik het over zo;n al quaida baard hebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
baardjes zijn altijd vervelend en t staat niet echt verzorgd... geef mij maar lekker glad
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:40 schreef Vigile het volgende:
[..]
geen heaumeau...echt niet
![]()
En morgen mag ik zelfs al na paar uurtjes weg...dus feitelijk heb ik nog maar een paar uurtjes te gaan hier..![]()
ik ook meid, tot die ene vrijdagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
vigile, je bent een heaumeau
ik zit hier nog 18 dagen
Dat is helemaal smerigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wtf jullie denken toch niet dat ik het over zo;n al quaida baard heb
heb gewoon dun randje langs me kaaklijn lopen... verder ringbaardje.... wtf is daar onverzorgt aan
oke even duidelijk, het ziet er gewoon niet uit...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
heb gewoon dun randje langs me kaaklijn lopen... verder ringbaardje.... wtf is daar onverzorgt aan
Allemaal ambtenaren hier enzo..en die verwachten bij elke gelegenheid traktaties enzo ...dus moet strax iets van 40 cake´jes gaan kopen :|quote:
sure, je hebt gewoon een bom verstopt in de baard van jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
zolang je het netjes bij houdt. maar het zoent niet lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wanneer komt die zelfmoordaanslag op een onbewoond eiland?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sure, je hebt gewoon een bom verstopt in de baard van je
have fun...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
Heren en dames,
Het was mij weer een waar genoegen. Ik ga naar huis, tot morgen
*lol ik tief hier van me stoel af ofsow*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zolang je het netjes bij houdt. maar het zoent niet lekker
msn-smileyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Allemaal ambtenaren hier enzo..en die verwachten bij elke gelegenheid traktaties enzo ...dus moet strax iets van 40 cake´jes gaan kopen :|
jaquote:
tief toch eens op met dat spaans man, dat is echt niet interesant meer hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
*lol ik tief hier van me stoel af ofsow*
Misschien zoen ik wel spaans ofsow maar ik zie niet in hoe de neuk zo;n baardje het er niet fijn op maakt....
daaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
Heren en dames,
Ik heb niet eens een plantquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:44 schreef Vigile het volgende:
* gooit z´n koude thee bij de plant *
MSN heeft een aantal hele leuke smileys die hier ontbrekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
msn-smiley
wij hebben heir ook bij elke gelegenheid traktatie
die gaat die spanjaard plegenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
wanneer komt die zelfmoordaanslag op een onbewoond eiland?
tot deze post welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Houden jullie het nog een beetje uit op stage ?
hou jij jezelf eens helemaal stilquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Houden jullie het nog een beetje uit op stage ?
dan had ik gezegd dat ze de pot op konden. je bent stagiair. dan kopen zij maar iets voor jou!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Allemaal ambtenaren hier enzo..en die verwachten bij elke gelegenheid traktaties enzo ...dus moet strax iets van 40 cake´jes gaan kopen :|
houdoequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
Heren en dames,
Nou het is me niet ´gezegd´ ofzo...maar ik weet dat als ik het niet doe...het niet relaxed wordt gevondenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan had ik gezegd dat ze de pot op konden. je bent stagiair. dan kopen zij maar iets voor jou!
bij ons krijgen de meeste stagiaires wel een cadeautjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan had ik gezegd dat ze de pot op konden. je bent stagiair. dan kopen zij maar iets voor jou!
Tuurlijk zou jij dat gezegd hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
spanbaardbomquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef Houniet het volgende:
spanbaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |