Voor de wattes?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef Bioslock het volgende:
Praten is voor het plebs.
precies, wij plebs verzuipen onze diepere verlangens/gevoelens gewoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef Bioslock het volgende:
Praten is voor het plebs.
Aha. Op die manier.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Plebejers
Voetvolk
Gepeupel
Massa
Jan-met-de-pet
Arbeiders
ik mis de paupersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Plebejers
Voetvolk
Gepeupel
Massa
Jan-met-de-pet
Arbeiders
Wil je erover schrijven?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:51 schreef Bioslock het volgende:
Ik praat nooit.
Ja, maar dan moet ik gaan cammen met 'm. En dat gaat zelfs mijn empatisch vermogen te boven...quote:
Gebarentaal is best te leren. Na een weekje tussen een stel doven te zitten kun je het toch best redelijk volgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik gaan cammen met 'm. En dat gaat zelfs mijn empatisch vermogen te boven...
Ik heb geen cam.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik gaan cammen met 'm. En dat gaat zelfs mijn empatisch vermogen te boven...
Dat komt goed uit, ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef Bioslock het volgende:
Ik heb geen cam.
Dan zitten we toch behoorlijk op 1 lijn. Tot nu dan, hoe weinig dat ook is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ook niet.
Vind het hebben van msn al een erg noodzakelijk kwaad, met uiteraard de nadruk op kwaad.
Je hebt gelijk... dat verstoort het euforische gevoel enkelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:08 schreef Bioslock het volgende:
Laten we er niet over praten.
Op MSN waren wazige figuren rond die zeiken over webcams.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik ook niet.
Vind het hebben van msn al een erg noodzakelijk kwaad, met uiteraard de nadruk op kwaad.
Erover vallen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef Bioslock het volgende:
Kun je op meer manier "over" iets doen? Kun je ergens over neuken? Of ergens appels over eten? Of ergens de pluisjes uit je navel over halen?
Nee, maar je kunt wel ergens over zeuren, ergens over nadenken, ergens over piekeren en als het een brug is, kun je er ook over fietsen of lopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef Bioslock het volgende:
Kun je ergens over neuken? Of ergens appels over eten? Of ergens de pluisjes uit je navel over halen?
Dat is allemaal "over" en niet "erover". Je snapt het niet. Laten we er niet over praten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel ergens over zeuren, ergens over nadenken, ergens over piekeren en als het een brug is, kun je er ook over fietsen of lopen.
Een Raider nog wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Pheno het volgende:
gvd, denk je een Raider te kiezen, krijg je een Mars....
Nostalgiequote:
Ben je soms terug in de tijd gegaan, Raiders zijn zó 1998quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Pheno het volgende:
gvd, denk je een Raider te kiezen, krijg je een Mars....
Is dat alweer zolang geleden? Sjees...quote:
Ik blijf het consequent Raider noemenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat alweer zolang geleden? Sjees...
Raider klinkt nog steeds wel lekkerder dan Twix. Twix klinkt zo niksig...
En nu heb ik dus ook zin in chocolade...
Das nou FOK!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Bioslock het volgende:
Hoe kan dit van een pseudo-taalkundige discussie overgaan naar een Raiders-Twix gesprek?
Ik zou zeggen omdat de overgang van Raiders naar Twix ook deels een taalkundige grondslag heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Bioslock het volgende:
Hoe kan dit van een pseudo-taalkundige discussie overgaan naar een Raiders-Twix gesprek?
Het is dan ook een pseudo Raiders-Twix gesprek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Bioslock het volgende:
Nee, de overang is een taalkunde overgang en heeft een economische grondslag.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou zeggen omdat de overgang van Raiders naar Twix ook deels een taalkundige grondslag heeft.
Al met al is het dus niet zo gek dat we er op uit komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Nee, de overang is een taalkunde overgang en heeft een economische grondslag.
Je buigt het naar jouw visie. Laten we er niet over praten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Al met al is het dus niet zo gek dat we er op uit komen.
Omdat ik door die discussie honger kreeg. En ik een poging deed om een Raider te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Bioslock het volgende:
Hebben jullie nou een echte date afgesproken, met alles erop en eraan?quote:
Als ik dat zeg, moet ik je vermoorden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef Copycat het volgende:
Waarom dat recalcitrante toch?
He, dat is een psychische stoornis waardoor dat komt, dus da's haske on-topic!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:30 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Je buigt het naar jouw visie. Laten we er niet over praten.
Hoe kun je nou on-topic zijn in een SC reeks? Verdulle, Alicey! Ga je haar kammen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
He, dat is een psychische stoornis waardoor dat komt, dus da's haske on-topic!
Zo zie je maar weer over wat voor bijzondere kwaliteiten ik beschik !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:44 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hoe kun je nou on-topic zijn in een SC reeks? Verdulle, Alicey! Ga je haar kammen!
Straks wordt het hier ook nog een HFCFC.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:
Het topic is pas een uur open en we zijn nu al over de 50 posts.
Deze SCproef gaat toch zeker niet in een succes uitmonden???
Ja sorry hoor. Blame Twix!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:
Het topic is pas een uur open en we zijn nu al over de 50 posts.
Deze SCproef gaat toch zeker niet in een succes uitmonden???
Ik ga ze sue-en, stelletje Willy Wonka wannabe's.quote:
En daar krijg ik morgen uitsluitsel over... Maar het ziet er redelijk rooskleurig uit, riep zij alweer uit voordat er ook maar iets zeker isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef Copycat het volgende:
Maar eerst Italië bellen wanneer mijn trip nu gepland staat.
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef Ynske het volgende:
nu nog maar ff werken voor school :S
Mag ik meehelpen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:38 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, moet ik je vermoorden.
whow..ik ben helemaal ontroerd..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:01 schreef Ynske het volgende:
af en toe in het leven
heb ik het nodig
het rustpunt
door jou gegeven...
ik heb gepraat
ik heb net hardgelopen en gedouched..dus heb wel weer genoeg gedaan vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:16 schreef Pheno het volgende:
En wat gaan de lezers vanavond doen?
Ik ga sporten, rpm (spinning). Oftewel zweeten voor mijn lol
Copycat gaat proberen indruk te maken, dat weten we al. Dus als die vanavond hier niets post, dan is dat gelukt
Nog meer sporters in da house?
Ik heb geen tijd om te sporten vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:16 schreef Pheno het volgende:
En wat gaan de lezers vanavond doen?
Ik ga sporten, rpm (spinning). Oftewel zweeten voor mijn lol
Copycat gaat proberen indruk te maken, dat weten we al. Dus als die vanavond hier niets post, dan is dat gelukt
Nog meer sporters in da house?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef Pheno het volgende:
Tsss, de jeugd van tegenwoordig sport bijna niet meer
Daar moet je blij mee zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]ik ben al oud
iedereen op school noemt me Mevrouw
Te oud om te sporten, wil je vadsig wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, maar dat impliceert ook onmiddellijk dat ik te oud ben om te sporten
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:16 schreef Pheno het volgende:
CC is nog nat zo te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben samen onze abs aangevallen en toen zijn we apart ons sportding gaan doen (ik dus al Boulevard kijkend crosstrainen, hij stoer met gewichten) en daarna hebben we samen een kopje koffie (ik espresso, hij latte) gedronken
.
En toen begon hij: 'Maar, zullen we... ' En toen kwam ik er met mijn grote bek overheen en toen wist hij niet meer wat ie wilde vragen (...) en zien we elkaar of donderdag of volgende week weer in de sportschool.
En hij had het bedrijf waar ik werk opgezocht op internet, en zei dat er maar een contactpersoon was. Dus lees ik tussen de regels door dat hij mij wilde contacten.
Ikvinumleuk!!! En hij heeft eenlijf!!! En
dreads en en en en en.
Ik ga zo maar even hyperen bij een vriendin![]()
Waar is Cherry eigenlijk gebleven? Zie haar nooit meer in de singlestopics.quote:
niet echt "vreemd" hoor, of er zijn veel "vreemde" mensen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef teigan het volgende:
en als ik erover ga praten, dan ben ik toch alleen maar "vreemd"
is het nou zo raar dat ik toen ik nog wel eens uitging niet elke keer(lees nooit) een jongen scoorde om mee te zoenen?? Ik hoorde vandaag dat je dat vandaag de dag wel MOET doen als je uitgaat
Haha wie heeft je dat verteld? Uitgaan doe je toch om lol te hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef teigan het volgende:
is het nou zo raar dat ik toen ik nog wel eens uitging niet elke keer(lees nooit) een jongen scoorde om mee te zoenen?? Ik hoorde vandaag dat je dat vandaag de dag wel MOET doen als je uitgaat
[Dr Phil mode] Kijk naar je eigen ondertitel....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:53 schreef teigan het volgende:
Tof. Gaan ervoor dusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ikvinumleuk!!!
Jij geil hitsig zaadvragend wijf!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ikvinumleuk!!! En hij heeft eenlijf!!! En
dreads en en en en en.
Ik ga zo maar even hyperen bij een vriendin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |