Leuk dat je er over begint....scheten van beesten zijn ook vaak niet te harden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Billekoek het volgende:
Wat: een 12 seconden durende scheet, die 4 keer van toonhoogte veranderde en de hond noodzaakte de kamer te verlaten.
Tijd: nu net
Vertel Houniet. Ik heb het ook wel eens als ik me effe moet inspannen, om iets uit de kast te halen van de bovenste plank, ik kan er net niet bij, en dan strek je je tot het uiterste...met gevolgen.quote:
Daarom, ik ben em ook meestal voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef neegij het volgende:
[..]
Leuk dat je er over begint....scheten van beesten zijn ook vaak niet te harden.
Ben blij....dit kutje wil je echt niet zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef Dirkh het volgende:
Bij mij komt er nooit een kutje van account binnen. Helaas.
Leuk dat je erover begint, kutscheten zijn ook niet te hardenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef Dirkh het volgende:
Bij mij komt er nooit een kutje van account binnen. Helaas.
Waarom stinken scheten van vrouwen harder dan die van mannen over het algemeen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef CasB het volgende:
Hmmja, net voordat je de trein uitstapt bij de deuren...ik was in mn uppie dus het kon best
totdat er een meisje naast me kwam staan en me erg achterdochtig aankeek
Deze knapen hebben daar maling aan!--->http://64.233.161.104/search?q=cache:xQxmsbBMJzMJ:www.jokaroo.com/ecards/funny/fartmovie.html+fart+funny+movie&hl=nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef neegij het volgende:
Hier op het werk is het vrij rustig, niemand in de buurt vaak, en dan wil er wel eens een scheet ontsnappen uit de krochten van mijn billen. Komt meteen een kutje van account vragen waar dat logootje blijft ofzo.... en dan kijkt ze me een beetje waterig aan....![]()
Herkent iemand dit?
Komop met je verhaal. In de bus, klas, restaurant...ik geloof alles.
Omdat ze zo stiekem zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:36 schreef neegij het volgende:
[..]
Waarom stinken scheten van vrouwen harder dan die van mannen over het algemeen?
Kon ze er om lachen? Of erger... deed ze net alsof ze niks hoorde?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef steve2003 het volgende:
ik bij de fitness, was ik zo'n intake test aan het doen met een instructrice, sit-ups doen en toen prrrrrrrrrrrfffffffffftttttttttttttttttttttttt
Das Jack Assquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef steve2003 het volgende:
ik bij de fitness, was ik zo'n intake test aan het doen met een instructrice, sit-ups doen en toen prrrrrrrrrrrfffffffffftttttttttttttttttttttttt
ze deed of ze niks hoorde, en daarna moest ik nog een uur allemaal oefeningen enzo met haar doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:40 schreef neegij het volgende:
[..]
Kon ze er om lachen? Of erger... deed ze net alsof ze niks hoorde?![]()
Dan schaam je je helemaal kapot. Ik heb het ook vaak dat er een dwarszit maar die ik niet kan laten door omstandigheden, eenmaal buiten, of in de auto knaltie eruit, maar dan vaak zo dat iemand anders het hoort.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:43 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ze deed of ze niks hoorde, en daarna moest ik nog een uur allemaal oefeningen enzo met haar doen![]()
![]()
![]()
Een tip voor je....ga hard hoesten! Overtref je anus met je mond!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:46 schreef nokwanda het volgende:
Ooit een blinddate fehad. Vriendin koppelde me aan een vriend van haar en nodigde ons beide uit voor een etentje bij haar thuis. Na het eten stond ik op om te helpen met afruimen. Het was doodstil in de kamer. De muziek was net afgelopen.
En.... ja hoor.... bij de eerste stap knetterde er iets. Ik stopte. Verstarde.
Ik wil verder lopen, denkende dat ik het wel onder controle had. Maar neee....
Weer die knetter. En de man zat me alleen maar aan te kijken. Dat ging zo nog en paar keer door. Ik durfde haast niet meer te ademen en ik voelde me niet rood maar paars aanlopen.
Tis nooit iets geworden met die man.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:46 schreef nokwanda het volgende:
Ooit een blinddate fehad. Vriendin koppelde me aan een vriend van haar en nodigde ons beide uit voor een etentje bij haar thuis. Na het eten stond ik op om te helpen met afruimen. Het was doodstil in de kamer. De muziek was net afgelopen.
En.... ja hoor.... bij de eerste stap knetterde er iets. Ik stopte. Verstarde.
Ik wil verder lopen, denkende dat ik het wel onder controle had. Maar neee....
Weer die knetter. En de man zat me alleen maar aan te kijken. Dat ging zo nog en paar keer door. Ik durfde haast niet meer te ademen en ik voelde me niet rood maar paars aanlopen.
Tis nooit iets geworden met die man.
Of doe alsof je buikspreektquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef neegij het volgende:
[..]
Een tip voor je....ga hard hoesten! Overtref je anus met je mond!![]()
Moet je wel een pop bij de hand hebben....beter is die kerel goed kwaad aan te kijken en zeggen dat hij zich moet gedragen!quote:
Als je scheten durft te laten bij je nieuwe partner is het ijs wel gesmoltenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste keren dat ik (stille) schten liet in het bijzijn van mn partern, maakte ik me dood ongerust.
Ze had me verdorie wel eens eerder mogen vertellen dat ze niet kon ruiken, had me een hoop stress en billengeknijp gescheeld
En toen dacht je; daar maak ik even een topic over?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef neegij het volgende:
Hier op het werk is het vrij rustig, niemand in de buurt vaak, en dan wil er wel eens een scheet ontsnappen uit de krochten van mijn billen. Komt meteen een kutje van account vragen waar dat logootje blijft ofzo.... en dan kijkt ze me een beetje waterig aan....![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:03 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En toen dacht je; daar maak ik even een topic over?
Ik ben een vrouw, wat dacht je?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef neegij het volgende:
[..]
![]()
Jij laat nooit scheten op het verkeerde moment?![]()
En vaak op het verkeerde moment.... anekdotes graag!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:10 schreef Woldo het volgende:
Scheten
Beter in de wijde wereld dan in een nauw gat
Hoezo??? Is ze ook doof dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste keren dat ik (stille) schten liet in het bijzijn van mn partern, maakte ik me dood ongerust.
Ze had me verdorie wel eens eerder mogen vertellen dat ze niet kon ruiken, had me een hoop stress en billengeknijp gescheeld
omdat het stinkt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:17 schreef DaveMasteR het volgende:
Waarom is het een taboe eigenlijk om scheten te laten want iedereen doet het!
Ik had hem ook nog een rotschop verkocht waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Men schijnt idd te denken dat vrouwen dat niet doen.
Dat blijkt wel weer uit mijn ervaring als onschuldig (voel nu een hoestbui opkomen) meisje van 16.
Lang lang geleden.......
Op vakantie stond ik voor de balie van het hotel. Ik voelde een PFFFt scheet aankomen en liet hem gaan.
Iedereen keek naar de Grote dikke duitser voor me. Niemand dacht er aan dat ik dat gedaan zou kunnen hebben als klein vrouwelijk ding.
Lachen om een scheet.... het blijft hilarischquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Per ongeluk op een stil moment tijdens de wiskundeles.Toen ik m'n vinger opstak.
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lachen om een scheet.... het blijft hilarisch![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:28 schreef Billekoek het volgende:
Shit, nu ik dit topic lees, laat ik een harde
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
![]()
jij bent op dezelfde dag als ik geregistreerd!![]()
trok er iemand aan dan?? (trek es aan me vinger!!)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Per ongeluk op een stil moment tijdens de wiskundeles.Toen ik m'n vinger opstak.
![]()
Ja een mens kan zich vergissen. Denk je lekker te kunnen blazen, schijt je je broek vol. En zie dat maar eens uit te leggen thuis!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:39 schreef Varr het volgende:
Vervelender is als je dan op dat verkeerde moment wanneer je een scheet laatst, iets langs je been voelt druipen, en je merkt dat wanneer je loopt je een smotsend geluid hoort.
Loeder!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Men schijnt idd te denken dat vrouwen dat niet doen.
Dat blijkt wel weer uit mijn ervaring als onschuldig (voel nu een hoestbui opkomen) meisje van 16.
Lang lang geleden.......
Op vakantie stond ik voor de balie van het hotel. Ik voelde een PFFFt scheet aankomen en liet hem gaan.
Iedereen keek naar de Grote dikke duitser voor me. Niemand dacht er aan dat ik dat gedaan zou kunnen hebben als klein vrouwelijk ding.
Lichtgekleurde broeken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:39 schreef Varr het volgende:
Vervelender is als je dan op dat verkeerde moment wanneer je een scheet laatst, iets langs je been voelt druipen, en je merkt dat wanneer je loopt je een smotsend geluid hoort.
Die afgesloten wachthokjes op stations doen het ook altijd goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik laat er altijd, net voor het verlaten van de trein, dan staan daar heel veel mensen bij elkaar, en weet niemand wie het was![]()
maar dan wel zon "stille stinkerd" en niet zon "schreeuw scheet" want dat zou opvallen.
Telefooncellen.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:41 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Die afgesloten wachthokjes op stations doen het ook altijd goed![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Loeder!Altijd maar weer die zielige Duitsers
![]()
die gebruikt tegenwoordig bijna niemand meer, dus die scheet is al neergeslagen als de volgende binnenkomt :squote:
Ja leuk, maar nog leuker is om dat op een verkeerd moment te doen.. in bad met je vriend ofzo. Of wordt hij daar geil van?quote:
Dat zijn de spanningsscheten waar ik het overhad...dat is heel lullig. Want die probeer je op te houden maar glippen er net tussendoor, en stinken als een gek !!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:46 schreef PallominnoXIII het volgende:
Iemand die ik ken..hoe obscuur mogelijk
Tijdens een toespraak..bij iemand die overleden was..![]()
of zo'n golfterrein staan er toch wel bosjes en bomen ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef ForumGek het volgende:
Nog een leuke:
Ik moest laats tijdens een rondje golf al vanaf hole 2 poepen. En ging steeds meer scheten laten, toen kwam ik erachter dat er diaree op komst was...op goede hoop hoopte ik het rondje van 9 holes af te maken (Waar je doorgaans 2 uur overdoet). En heb dit ook wel gered, echter niet met een compleet schone broek.
Mjah..da's ranzig hoor..._O-
Dudequote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef tweespraak het volgende:
[..]
Ja leuk, maar nog leuker is om dat op een verkeerd moment te doen.. in bad met je vriend ofzo. Of wordt hij daar geil van?
Of een keiharde scheet laten onder een proefwerk en dan tegen de gene naast je: "Nou henk toch!!!, gatver!!!" zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
tijdens de les, keihard en dan doen alsof het mijn maag was die aan het grommelen was!
Maar om daar nou doorgaans je diarree te gaan lozen...neuh...pissen kan wel in de bosjes tbh !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef Jump het volgende:
[..]
of zo'n golfterrein staan er toch wel bosjes en bomen ?
je hebt toch genoeg balletjes bij de hand lijkt me ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Maar om daar nou doorgaans je diarree te gaan lozen...neuh...pissen kan wel in de bosjes tbh !
^^ moet er niet aan denken, euuhh..heb je een rol wc papier bij? Waarom een rol..tjah kheb diarree..rofl !
Het gekke is wel, dat wanneer je met een gezelschap hebt zitten eten toch elke scheet anders ruikt. Heeft iemand hier een strakke verklaring voor?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Je moet me moeder es horen/ruiken... Zow zow![]()
moeje doen als je diarree hebt en met je partner in bad zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:26 schreef tweespraak het volgende:
[..]
Ja leuk, maar nog leuker is om dat op een verkeerd moment te doen.. in bad met je vriend ofzo. Of wordt hij daar geil van?
Hahahahahaha zo moet het!quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:06 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb wel eens een danszaal leeg gekregen met een frisse wind.
En tijdens de seks natuurlijk.
Ik liet me helemaal gaan zweet parelde van mijn hoofd en toen vergat ik hem binnen te houden..
Prrrrt.
Snoeihard vragen hé was jij dat.
Strap-on bedoel je ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:22 schreef neegij het volgende:
[..]
Hahahahahaha zo moet het!{sub] of zat ze met een dildo in jouw bruine nooduitgang te roeren [/sub]
Wat heeft de walkman van een gothic meisje te maken met een goede harde scheet, op het verkeerde moment gelaten? (Wel een geinig liedje).... ik heb maar 30 sec kunnen luisteren ivm met collega's die storenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:37 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Deze knapen hebben daar maling aan!--->http://64.233.161.104/search?q=cache:xQxmsbBMJzMJ:www.jokaroo.com/ecards/funny/fartmovie.html+fart+funny+movie&hl=nl
Goths zijn net scheten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:50 schreef neegij het volgende:
[..]
Wat heeft de walkman van een gothic meisje te maken met een goede harde scheet, op het verkeerde moment gelaten? (Wel een geinig liedje).... ik heb maar 30 sec kunnen luisteren ivm met collega's die storen![]()
![]()
Achja zeggen ze van wel meer mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Goths zijn net scheten.
Iedereen kent er 1.
Maar we schamen ons ervoor terwijl we er ook wel weer om kunnen lachen.
En ze zijn ongewenst bij sommige momenten.
Ennu ze stinken![]()
Wie zegt dat soort dingen over jou ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:32 schreef Soepv0rk het volgende:
[..]
Achja zeggen ze van wel meer mensen.![]()
![]()
mijn moederquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wie zegt dat soort dingen over jou ?
Moet je voor de grap eens een vertrouwelijk gesprek met je vader beginnen over de luchten onder de lakens in hun bed.quote:
Wa praat jij over mijn mammie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:05 schreef neegij het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens een vertrouwelijk gesprek met je vader beginnen over de luchten onder de lakens in hun bed.
Kun je altijd nog beweren dat jij qua lucht op haar lijkt.![]()
Deel het met ons soepvork deel het! Wat gebeurde er? Je zat in de trein, en toen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:10 schreef Soepv0rk het volgende:
[..]
Wa praat jij over mijn mammie.![]()
Nee hoor mijn ouders noch ik stink, behalve dan die keer in een trein-coupe![]()
En toen heb ik maar snel het raam open gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:12 schreef neegij het volgende:
[..]
Deel het met ons soepvork deel het! Wat gebeurde er? Je zat in de trein, en toen...
Heeee Bea.... hoe zou een koninklijke scheet ruiken? Heerlijk op een banket met allerlei regeringsleiders. Zit Bea lekker te keuvelen, en ondertussen speelt zich een drama af tussen haar billen.quote:
hahaha ik denk dat het net zo verrot ruikt als de rest van t zooitje..quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef neegij het volgende:
[..]
Heeee Bea.... hoe zou een koninklijke scheet ruiken? Heerlijk op een banket met allerlei regeringsleiders. Zit Bea lekker te keuvelen, en ondertussen speelt zich een drama af tussen haar billen.![]()
Je kan met dit weer beter een scheet op het strand laten. Waait toch zo weg. Of ls turbo op een trampoline bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:49 schreef I_Want_Free het volgende:
Zo ' n langerekte benauwde pweeeeeeeeeep!! als je een erg strakke broek aanhebt hahaha. Of een bij elke stap die je zet
Hm.... trampoline.... lijkt me het proberen waard. Maar ik ook recente ervaring in een onderaardse gang.... Geweldig hoelang het daar blijft hangenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:54 schreef neegij het volgende:
[..]
Je kan met dit weer beter een scheet op het strand laten. Waait toch zo weg. Of ls turbo op een trampoline bijvoorbeeld.![]()
Voor mij een raadsel, net zoals snotjes uit je eigen neus ook beter smaken als de snotjes van een ander.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Waarom stinkt een scheet van een ander altijd veel erger dan als je er zelf 1 laat?
Dudequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef neegij het volgende:
[..]
Voor mij een raadsel, net zoals snotjes uit je eigen neus ook beter smaken als de snotjes van een ander.![]()
Haha, dat deed iemand die ik ken ook op die momenten. Dan was het helemaal stil en dan kwam er weer een scheet van hem.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:35 schreef steve2003 het volgende:
trouwens ook een keer expres gedaan in de tweede tijdens een SO. was ook wel grappig op zich, met ene paar jongens doen tijdens een overhoring....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef neegij het volgende:
[..]
Voor mij een raadsel, net zoals snotjes uit je eigen neus ook beter smaken als de snotjes van een ander.![]()
Je doet je naam dan ook wel weer eer aan...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:28 schreef Billekoek het volgende:
Shit, nu ik dit topic lees, laat ik een harde
Zijn knie liet een scheet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:41 schreef Ayaxola het volgende:
Wat wel mooi is is dat als je soms op iemands buik drukt je ook een scheet kan laten.
Een tijdje geleden hadden waren er 2 teamgenoten van mij aan het vechten, de een valt op de grond en de ander ging er met zijn knie op z'n buik zitten. Laat ie een scheet.
We kwamen niet meer bij.
?????quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:25 schreef tha-terrorist het volgende:
een vriend van me was(om 2 uur snachts) aangreden, hij gaat op het asfalt zitten, zecht arg ff stilanders ga ik kotsen, iedereen stil hij: frrrrt
Dat zijn nog eens actiesquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:02 schreef neegij het volgende:
Laatst nog...erg genant. Ik lag al klaar in bed voor een heerlijk oud-hollandsch erotisch neukfestijn met mijn vriendin, ze was nog even aan het douchen voordat ze bij mij in bed kroop, en ik dacht dat het nog wel kon, die gasbel lozen. "Die muts is nog wel effe bezig met wassen".... fout gedacht, ze kwam naar boven, sloeg de dekens open.... en ging meteen slapen. Weg sex, weg spanning, weg mega erectie...
En dat moet ik gelovenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:56 schreef Taproot het volgende:
Ik was eens in de bibliotheek, waar het zo heel stil is en waar je een muis kan horen lopen. Ik had die morgen reeds zo n groot brik van n liter druivensap gedronken en dat begon een beetje te rommelen in mn darmen, ik voel een enorme gasophoping en ik kan me nog net inhouden.
Maar dan laat ik dat briefje vallen met daarop de code van het boek dat ik zocht, en door me te bukken komt al dat opgehoopte gas er in één luide genante knal uit, ik schrok er zelf van en had het ook niet verwacht.
In dezelfde gang zat er net zo n knap meisje waar k zo al eens subtiel naar zitten kijken heb, en die schrok zich n hoedje. Man man de geshockeerde en afwijzende blik die ik toen toegeworpen kreeg vanuit haar mooie ogen spleet mn hart bijna in twee. Nu kan ik er om lachen, maar op dat moment wou ik dat ik me ff onzichtbaar en liefst ook ongeurbaar kon maken.
Zecht ???quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:25 schreef tha-terrorist het volgende:
een vriend van me was(om 2 uur snachts) aangreden, hij gaat op het asfalt zitten, zecht arg ff stilanders ga ik kotsen, iedereen stil hij: frrrrt
jankiequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:27 schreef Soepv0rk het volgende:
[..]
Zecht ???![]()
Terug naar de basisschool![]()
![]()
ik zou jou wel eens willen zien wanneer je een lading methaangas in je neus gespoten krijgtquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
De hond al de hele dag aan het klooien, gewoon zoeken om te stoeien. Vervolgens z'n kop vastpakken en een scheet op z'n neus laten. Beest heeft gewoon 2 mins non-stop moeten niezen![]()
Ik ben normaal niet zo'n mierenneuker, maar die was zo erg dat ik er wel iets van moest zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |